Hangisi daha zor peki alışmak mi yoksa sevmek mi alışıpta sevdiğini kaybetmek mi ya da yokluğuna alışabilmek mi?





Alışmak kolayda sevmek zor gerçek anlamda sevmek kendi doğrun olsan bile onun doğrusu olamıyorsun veya o sana doğru olsa sen ona doğru olamıyorsun
Alışmak sevmekten daha zor
Bencede :/
Alışkanlık haline gelmiş sevgiden korkmak lazim çünkü bir süre sonra can sıkıcı olmaya başlasa da kendine itiraf edemez insan.
Biliom bunu 😀😀
Cevap
17Cevap
Her zaman için sevmek daha zor nedeni artık kimse o güveni vermiyor.
ona nasıl alıştıysan, onsuzluğa da alışırsın. en yakınımızı kaybettiğimizde bile alışıyoruz. kabullenmek önemli.
Zamanla alışırsın ve zamanla sevmediğine aşık olursun
Herşeyin ilkine Alışmak kolay da alıştığından olmak sonra yenisine alışmak zor
Alışmakla sevmeyi karşılaştırırsak
Alışamadığımı sevemem
O değil de hepsi zor be :D
Sevmek zor olan, evet korkar.
Alışmak zor sevmeye ne var iki güzel bakışa aşık olursun ama öyle olmaz
Sevmek en zor iştir ben bunu bilir bunu söylerim👈
Sevilirsem severim :D
alışmak en kötüsü maalesef
İkisinin de ayrı ayrı zorlukları var.
Alışmak zamanla olur ama sevdin mi birden seversin
Alışmak daha zor bence sevmek çok kolay
Alışmak
Niye peki
Sevgi bitiyo ama alışırsan çok farklı
Bence yokluğa alişmak da zor
Tamam işte alışkanlık
Peki
Sevmek zor
alışmak zor.
alışmak daha zor
Sevmek
Sevmek
Sevmek
Sevmek zor, korkar.
İkiside zor
hepsi zor knka :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar