

Benle cok ilgilendi yarim saat gormek icin 2saat gelis 2saat donus yol bile geldi. ben biseybhisetmiodum oyuzden biraz dik kafalilik yapmistim
Sonunda dayanamadim yazdim yanlis mi yaptim?


Bu mesajlardan sonra o kız mesaj atmayı bırakıp uzak durmalı. İstenmiyorsun artık, zorlama annem
Ztn mesaj atmiyordum sikbogaz edip mesaj atan birisi dehilim
Asla bidaha askimdan olsem yazmam. Peki mesajlaim nasil sence?
Bir daha yazma. Bence bu mesajlara göre sana karşı bir ilgisi yok gibi. Vardıysa da bitmiş.
Yazmam bidaha. Peki yazdiklarim iyi mi kotu mu sence?
İlgi göstermeyince vermen gereken tepkiyi vermişsin. iyi yani
Zamanında yapmışsın yanlışı. Yapacak bir şey yok. Önüne bak canım
Donmezmi bu peki
Bilemeyiz her insanın düşünce yapısı farklı. Ama bu safhadan sonra dönmesi bence mümkün değil
Peki benim yazdiklarim nasil sence?
Ne bakımdan?
Sana bir kiz bu sekil biseyler yazsa ne dusunursun?
Ben farklıyım ben o şekilde yapmam
Ne sekil yaparsin peki
Bişey hissetmiyorsan neden sevgili oldun sığır mısın?
Hisetmedigim icin sevgili olmadim hicbizamanda sevgili olmadik Şu an hisediyorum biseyler!
Cevap
4Cevap
Herseyin hayiirlisi olsun.. birsey bitiyorsa bitiyordur kardeşim.. ve onda bitmis
Nedemek bitmis geri baslamazmi hic :(
Bu mesajlar ustune ben caba falan gostermek istemiyorumki. Yani daha ne kadar dusebilirim..
Keskin cizgileri derken?
Biraz geri çekil üstüne gitme fazla.
Bırak yumuşasın biraz
Yumusarmi sence.. ztn bidaha yazmicam ben daha da kucuk dusemem
Dönerse ılımlı ol
Ilimli mi olayim? Sence bu meslarin ustune ilimli mi olmam lazim? Baksana nasil cevap vermis..
Isin guzel yani cocukla ayni yastasin sen bana akil ver nasil yazmissim peki kotumu yaptim biyle konusup yazarak,
Canı yanmış naza çekiyor işte bende bunu yapmıştım.
Eğer cidden seviyorsan tekrar yaz ona ama açık ve dürüst davran.
Aslında güzel yaklaşmışsın böyle devam et zıt davranma.
Eğer aklı başında biri ise ona olan ilgin ısrarın bir yerlerini kaldırmaz.
Bu devirde aşk sevgi zor bulunur.
Biraz olgun davranın aranızda saygıyı eksik bırakmayın.
Sevgi saygı sadakat ve anlayış iyi geceler.
Verdigin akil icin cok saol ama ben yazmam bidaha daha fazla dusemem. Diycemi dedim ona. Ve haklisin zamaninda bir aci yasamisti. Sana da iyi aksamlar🙏
Yahu boşver boşa gitsin ete b*k a. Bahane buluyor
boynuzlara dikkat et çarpmasın sağa sola
Sevgili degildik ki ne alaka
ayrıl
Sevgili degiliz ve olmadik ki
başka biri var kesin boşluğa düşünce yazar
baştan sona hata
Hata ne peki ya da hatam ne..
Seray djdjdj
geç kaldın ne ya
Aylar nasil agladim bir bilsenn o lafin ustune..
tam benim canım demekki sana karşı çocuk bişey hissetmemiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar