"İmkansız" dediğiniz bir kişi oldu mu? Hiç imkansız bir aşk yaşadınız mı?

https://youtu.be/PDVDd1AH2F4

Sen imkansızsın
Sensizlik imkansız
Aşk imkansız...

Benim oldu. Hiçbir sonu olmayacak ilişkilerim oldu. Ama kimse vazgeçilmez değil işte. Olmayınca olmuyor. Hayat devam ediyor. İnsan her zaman önüne bakmalı. Hele de imkansız dediği aşk değmeyen biriyleyse o zaman hiç bunun acısını çekmeye lüzum yok..
Var mı öyle üstü toprakla acılarla örtülmüş, pas tutmuş imkansız aşk hikayeleriniz..
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten güzel yorumlar var teşekkür edrm yorumlarınız için. Rabbim hepinizin yar ve yardımcısı olsun. İnşallah hayatınızda her şey bundan sonra istediğiniz gibi olur. Hep mutlu olun👍😇😇
"İmkansız" dediğiniz bir kişi oldu mu? Hiç imkansız bir aşk yaşadınız mı?
Cevapla