İnsan duygusal boşlukta iken neden başka birisine karşı ilgi duyar?

Soru basit... Duygusal boşlukta iken neden uzatılan bir ele karşı sımsıkı tutunur bırakmak istemeyiz? Sadece o olsun neden isteriz? Bu durumda hissedilen şey gerçek midir yoksa geçici midir?
İnsan duygusal boşlukta iken neden başka birisine karşı ilgi duyar?
Cevapla