Hayatımdaki insandan ilgi görmüyorsam başkasında ilgi aramak yanlış mı?

Günaydın öncelikle bir sorum olacak
Hayatımızdaki insandan ilgi alaka görmezsek ve bu ilgiyi başka insanda aramak yanlış mı bence yanlış değil sizin düşünceniz?
Hayatımdaki insandan ilgi görmüyorsam başkasında ilgi aramak yanlış mı?
Cevapla