Mesela ben yüzmeyi bilmiyorum. Boyumun yettiği kadar yüzebilirim. Fakat bir kaç kişi kurtardım Şile de Bostancı da korktum ama yine de yaptım oldu. Siz olsaydınız sevgiliniz için yüzme bilmediğiniz halde denize atlayıp onu kurtarmaya çalışır mıydınız?
Yüzmeyi bilmiyorsunuz ve sevgiliniz denize düştü, onu kurtarmak için atlar mısınız?
Valla bilmesemde atlardım herhalde. Sevgilim/nişanlım sonuçta. Boğulmasın canımın içi, ben onu daha öpücüklere, kucaklarla, aşkımın okyanuslarında tutkusuyla boğacağım (inşallah!) :D
Neden mücadele ediyorsun uyusana 😅 Allah iyilik versin sana yazdıktan sonra çıktım eczane ilaç aldım geldim bir dış ağrısı var ki ölüm gibi çok fena kendimi kessem bu kadar acımaz dış ağrısı haricinde iyiyim 😊ilacı içtim bakalım ne zaman etti eder 😀
EyvAllah çok sağol Amin inşaAllah şifa bekleyen herkese şifa versin Rabb'im. Adı Apranax mavi bir ilaç çok fena ya pazartesi randevum var ilk defa böyle ağrıdı
Hihi öyle dediler de çok fenayım dişim öldürüyor beni ya 😅 vicdansız ara ara gelir bir anda üstüme çöktü 😊bir arkadaş dedi etki etmezse iki tane iç? Dişin kanal tedavisine ihtiyacı var biraciği çürümüş
Yüzme bildiğim halde dallamasına suya atlamam kendime destek birşey bulurum çünkü o panikle benide batırır beraber boğuluruz yardm çağırıp kurtarabilecekken belkide beraber ölürüz 😂 ama kimse yoksa napalım artık vicdan azabından öleceğime kurtarmaya çalışırken ölürüm 😂
Evet bir de o var çok kişi şikayetçi başıma geldi kurtarmak isterken seni çekiyor yüzsüzler 😅😅Allah korusun ölme 😅😅dimi ya hep ya hiç en iyisi atlamak 😅
Ben zaten hayal dünyasında yaşayan biriyim 😂😂neden olmasın 😅İstanbul'da Üsküdar da Aziz Mahmud Hüdayi türbesi var duası var türbeme gelip Fatiha okuyan denizlerde boğulmasın ben çok gittim çok boğulma yaşadım kendim kurtuldum çok şükür 😊
Yüzme bilmiyorum ki, onu kurtaracağım derken bende canımdan olurum. Zaten bir de panik atağım var, işler iyice yokuş... 🙂 Başka bir şey olsaydı belki yapabilirdim ama bu boğulma olayından falan korkuyorum zaten.
Bende bilmiyorum ki ama yaptım yani korksam da, bende de panik atak var, panik var ne yokuşu bayır aşağı gidiyoruz 😅Himm mesela yangın çıktı her taraf duman ev bayılmış ne yaparsın?
🙂 112yi ararım, bak orda can havliyle bir şeyler yapabilirim. Elimden geldiği kadar taşıyabildiğim kadar dışarıya çıkarmaya çalışırım herhalde, bilemiyorum ki, hem Allah göstermesin öyle bir şey ya. 😑
Amin inşaAllah amin de olabilir yani her an her şey kaza bela Allah'tan kader kulun çabasına bağlıdır. Ben atlarim girerim her türlü yabancılar için bile Allah rızası için yaparım ama tanıdığım sevmedigim biri için bir şey yapmam
:D :D Ben yüzme bilmiyorum ki nasıl kurtarayım ama o sırada suya atladığım an filmlerde dizilerde ve gerçekte gördüğüm yüzme hareketleri aklıma gelir ve köpek balığı gibi yüzüp onu kurtarırım hahaha
Dur aklıma güzel bir fikir geldi :D Şimdi seni denize atacağım sen çırpınacaksın yüzeye çıkacaksın sonra ben senin üstüne atlayacağım kızı kurtaracağım sonra senide alıp karaya çıkacağım nasıl fikir? :D
:D :D Yok be ayak basacak bir zemine ihtiyacım var ya niye uğraşıyorum ki seni atarım sonra ip atarım ikinizi de çekerim sonra derim ki kurtarmak güzel iş :D borcunuz sıfır tl yemek ısmarlarsanız sevinirim balık iyi olur :D
Ölüceğimi bile bile atlardım. Çünkü eğer çok seviyorsan bir ömür boyu atlamadım diye vicdan azabı çekmek yerine ölmek daha iyi bir fikir gibbi geldi :D
Niye mal mıyım ajfjnejfke hayır ben bilmiyorsam ben de boğulurum ne mantığı kalacak. Ama şükür ki biliyorum gerçi ben minyonum taşıyamam onu kurtaracam diye ben de boğulurum
yani kardeşim pes doğrusu be düşündüğü şeylere bak allık ile ne alakası var şimdi bunun insanlık öldü mü sen de elinden geleni yap belki kurtarsın Allah yardım eder yani
Ya ne ilgisi var. Şaka bir tarafa aşık olduğum adamın hayatı söz konusu gözümün önünde can vermesine göz yumamam elbette hiçbir şey yapamıyorsam ben de atlarım birlikte ölürüz merak etme.
Yüzmeyi biliyorum, şayet bilmeseydim gene de atlardım. Sonuçta bir can gitmesin sevgilim değil de vatandaşlık görevini yerine getirmek için duyarlı biri olarak.
Sen bana çok yakın zamanda kardeşim diye hitap ettin diye , ben de sana kardeşim diye hitap ettim. İnkar etmen yalan olur ki dinimizce en büyük günahtır. Senin de sorularından ve yorumlarından inançlı bir insan ve müslüman olduğunu düşünecek olursam , inkar edeceğini hiç sanmıyorum. Sen bana kardeşim yazdığında , ben seni öz kardeşim mi sandım , tabii ki hayır ve hiçbir olumlu ya da olumsuz tepki vermemiştim. Hem bana kardeşim diye hitap edip , hem de bana kardeşim diye hitap etme demeniz bir çelişkidir , kendinizle çelişmenizin açık bir göstergesidir. Bana hepsi uyar. Samimi davrana samimi , resmi davranana resmi , soğuk davrana soğuk , sıcak davrana sıcak olurum.
Küçüklerimize merhamet etmeyen büyüklerine saygı göstermeyen bizden değildir, hadisi şerif. Yaşına bak yaşıma bak. Sen sensin bende ben. Benim demem ile senin demen aynı şey değil ki. Büyüklerine kardeşim mi diyorsun sen? İnkar etmem ben neyse o. EyvAllah senin güzelliğin ama saygısız olanları sevmem ve benden küçük birinin bana kardeşim demesi saygısızlıktır benden bir iki yaş bile dikkat ediyorum ben. Çelişki yok saygısızlık var. Ayrıca Xper 1, uzun zamandır seni görmedim sorularda hatırlamıyor olabilirim.
Şey mod moderatör yani moderasyon site içi yetkili demek 😊süper moderatör var ve en son uber moderatörlük var yetkileri artıyor. Fenomenlik de sorduğun her soru süper soru oluyor dahaa çok görüş geliyor
He yüzmekten bahsediyorum sünger gibi kemer ama geniş böyle nasıl desem GM5 plus telefon gibi iki tane eder 😅makarnayı da biliyorum 😅bakicam bu sene netten bakıyorum sezona hayırlısı 😅
EyvAllah şimdi daha iyi oldu birileri varsa tabiki bağırmak lazım yardım çağırmak lazım da insanlık öldü haberin yok mu? Genç erkeğin teki kızı kurtardı 500 kişi vardı köprüde ırmak çocuk kızı kurtardı kendisi öldü kimse atlamadi 500 kişi birde cep telefonu ile çektiler pislikler
En İyi Cevaplar