23 yaşındayım ve atanınca yalnız yaşamak istiyorum , sizce iyi bir fikir mi?

Hemsireyim ve subatta atamam olacak. Kendi memleketimi istemiyorum, Konyaliyim. Ailem ne yalniz yasamasi artik evlenmeyecek misin diyor, hayatimda biri yok. Ve bir sure ataninca yalniz yasamak istiyorum. Olursa biri o zaman evlenirim. Sizce hata mi ediyorum?
23 yaşındayım ve atanınca yalnız yaşamak istiyorum , sizce iyi bir fikir mi?
Cevapla