Tanıdığınız bir insana haddinden fazla "sinir olma"

Bana iyimser olan ve aynı şekilde benimde iyimser olduğum bir arkadaşım var. Fakat çoğu hareketi bana ciddi anlamda batıyor. Bu durumu çoğu insan yaşıyordur eminim. Hareketleri, konuşmaları bir şekilde batıyor. Bazen;selam, hoş geldin demesi bile rahatsız ediyor. Ne yazık ki ben bunu sıklıkla yaşamaya başladım. Sürekli sinirlenmeme sebebiyet veren gereksiz konuşmaları var. Sizler bu durumu yaşadığınızda nasıl aza indirgersiniz. Var mıdır bir yolu daha ılımlı veyahutta otokontrol sahibi olmanın.
Tanıdığınız bir insana haddinden fazla "sinir olma"
Cevapla