Ayrılık sonrası eski sevgilinin acı çektiğini görmek sizi üzer mi yoksa umursamaz mı davranırsınız?


Merhamet sahibi insanlarız
Üzülürüz elbet ✋🌸
Vicdansızlık yapmayın 🤨😃
Cevap
3Cevap
Tabiki üzer ne kadar sevmesem de bir gecmisim var ve bir insanın canınin yanmasina dayanamam. belki dönerim bile
Elbette burukluk olur fakat, geçen geçmişte kaldığı için fazla düşünmemeye çalışırım
Ayrılma sebebine bağlı.
Artık üzmez umrumda olmaz.
mısır patlatır zevkle izlerim
Üzülüyormuş gibi gözüküyom 😂😂
Acı çektiğini görmek isterim açıkçası💫
Ne için ayrıldığımıza bağlı
Umrumda değil
Üzer
Çok mutlu olurum.
Umursamam
Umursamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar