Ayrıldık mı ayrılmadık mı anlayamıyorum yardımcı olurmusunuz?

Merhaba arkadaşlar nişanlımla uzun süredir problemlerimiz vardı. Yaklaşık 2 aydır falan. Ama öncesinde beni çok seviyordu çok ilgili olmasa da ilgiliydi. 2 gün önce telefonda tartıştık kafamda bazı sorular var düzelmiyor düzeltmeye çalışıyorum olmuyor dedi bu arada işleri acayip yoğun ve maaşını alamadı sıkıntılı bir süreçten geçiyor. Bana senin bu almalarından Yoruldum dedi. Ben kendimi düzelttim bu seferde eski durumları açıyor içimde birikti diyor. Önce ayrılık dedi oluruna bırak dedi 2 gün hiç aramadım o da araması bugün bir yokladım açtı telefonu normal konuştu havadan sudan.. Ama eskisi kadar çok konuşup mesajlaşmıyoruz artık yani biz şimdi ayrı mıyız değil miyiz ne yapmam lazım bu süreçte?
Ayrıldık mı ayrılmadık mı anlayamıyorum yardımcı olurmusunuz?
Cevapla