Hoşlandığım ama beni eken kız bana yeniden niye iyi davranıyor?

Yakın bir arkadaşım olan bir kızdan hoşlanıyorum.Kızla aramız çok iyiydi.Buluşup görüşüyorduk.Fakat en sonunda 14 şubatta buluşup sinemaya gidicektik.Fakat o sözünde durmayıp arkadaşıyla geziceğini söyledi.Bende o günden bu yana mesaj atmıyorum.Soğuk davranıyorum. Kızda arkadaşlarıma neden soğuk ve durgun davrandığımı sormuş.En sonunda dün beni arkadaş ortamına tekrar davet etmeye çalışıp çay falan ısmarladı.Sonra da bana neden soğuk davranıp kendimi geri çektiğimi sordu.Sizce bu davranışının nedeni ne olabiir? Arkadaşca bir ilgi mi bu yoksa daha farklı mı? Kafam durmuş durumda yardımcı olabilirmisinz?
Hoşlandığım ama beni eken kız bana yeniden niye iyi davranıyor?
Cevapla