Göğüs dekoltesinden bahsetmiyorum, kullanmam ve sevmem zaten. Ama boynumun açık olmasını istemiyormuş. Sinir etti beni ya. Annem babam karışmıyor ona ne oluyor. Biz sevgili değilken dr böyle giyiniyordum ben ayrıca açık bir taraf yok bence. O abartıyor? Örneğin şöyle yaniYa daha ben ne giyiyim?
Sevgilim beni daraltıyor, haklı mı? Sizce açık mı, fotoğraflı?
evlilik özgürlüğümüzü kısıtlamak değildir. türbanlılarıda görüyoruz sosyal sitelerde açık her zaman iyi içi belli dışı belli ama şu var günümüz türkiyede malum çorba olduk zihniyeti bozuklar da yok değil bu yüzden eleştiri yapmış olabilir sorunu gidermelisiniz ama kıyafetin çok çok normal aksine bende kapalı istemiyorum :)
En İyi Cevaplar