? Yar bana bir yardım, yüzyüze soğuk mesajda sıcak davranan insan?

Birinden hoşlanıyorum. O hoşlanıyor mu anlamıyorum. Mesajla ya da telefonda konuşurken sıcak, samimi, sevimli saatlerce konuşabiliyoruz. Ama yüzyüze geldiğimizde başka biri. Bir iki iltifat ediyor ama onun dışında soğuk davranıyor.
Sanki akşam konuştuğum kişi başka biri bu başka biri. Donup kalıyorum bu manzara karşısında. Yüzüme de fazla bakmıyor. Başka yerlere bakıyor. Kıskanıyor bunu da hissettiriyor. Ama kıskandırmaya da çalışıyor. Kendisi başkasıyla samimi davranıyor. Gözüme soka soka hemde.
ben başkasıyla samimi olursam selam bile vermiyor. Ama mesajlaşmak gerekirse yine samimi. Hiç bir şey anlamadım. Var mı bir anlam veren?
? Yar bana bir yardım, yüzyüze soğuk mesajda sıcak davranan insan?
Cevapla