Birinden hoşlanıyorum. O hoşlanıyor mu anlamıyorum. Mesajla ya da telefonda konuşurken sıcak, samimi, sevimli saatlerce konuşabiliyoruz. Ama yüzyüze geldiğimizde başka biri. Bir iki iltifat ediyor ama onun dışında soğuk davranıyor.
Sanki akşam konuştuğum kişi başka biri bu başka biri. Donup kalıyorum bu manzara karşısında. Yüzüme de fazla bakmıyor. Başka yerlere bakıyor. Kıskanıyor bunu da hissettiriyor. Ama kıskandırmaya da çalışıyor. Kendisi başkasıyla samimi davranıyor. Gözüme soka soka hemde.
ben başkasıyla samimi olursam selam bile vermiyor. Ama mesajlaşmak gerekirse yine samimi. Hiç bir şey anlamadım. Var mı bir anlam veren?
Sanki akşam konuştuğum kişi başka biri bu başka biri. Donup kalıyorum bu manzara karşısında. Yüzüme de fazla bakmıyor. Başka yerlere bakıyor. Kıskanıyor bunu da hissettiriyor. Ama kıskandırmaya da çalışıyor. Kendisi başkasıyla samimi davranıyor. Gözüme soka soka hemde.
ben başkasıyla samimi olursam selam bile vermiyor. Ama mesajlaşmak gerekirse yine samimi. Hiç bir şey anlamadım. Var mı bir anlam veren?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar