Sevgilim askerden geldikten sonra bana zaman ver kafam karisik dedi?

Sevgilimle 1 sene 6 aydir beraberdik.
Onunla tanismamiz internet üzerinden bir uygulama araciligiyla rastgele oldu. Ilk zamanlar yeni tanistigimizda her gün beraberdik biz bunla geziyoruz full bayagi alistik ve baglandik birbirimize neyse iste bu biz sevgili olduktan iki hafta sonra askere gidecegini söyledi ben de üzüldüm önce sonra da tamam seni beklicem dedim. Sonra bu gitti o süreç içerisinde çok iyidik üzülsem de ona fazla belli etmiyordum sonra bir sekilde askerligi bitti ve geldi. Geldiginde ilk zamanlar hersey okadar iyidi ki hasret gideriyorduk hep birbirimizi çok özlemistik çünkü. sonra bir kavgamiz oldu ve bunun sonucunda ben bundan ayrildim ama bu sonra ikna etti beni ve baristik. Sonra bir baktim bana soguk davraniyor hiç aramiyor mesaj atmiyor abisine yazdim noldu niye ailesiyle aram çok iyidir bu arada gidip geliyorduk tanismistim yani. abisine bir sorun yok demis ama bir sorun var hissediyordum. Ve sonunda bana dediki bana biraz zaman ver kafam karisik dedi sonra bende ona zaman verdim dedigini yaptim 2 hafta geçti aradan hala yazmamaya aramamaya basladi ben de sessiz bir sekilde ailesini ve onu heryerden sildim. Oyle bitti herhalde suanda ayriyiz. ayrilalim demedik ama ben onu heryerden silince anlamistir herhalde ayrildigimizi. Bu cocuk ne yapmaya calisiyor? Beni sevmiyor mu? Baska birisi mi var hayatinda? Ailesini ve onu silmekle iyi mi yaptim? Bana fikir verir misiniz? Tesekkürler.
Sevgilim askerden geldikten sonra bana zaman ver kafam karisik dedi?
Cevapla