Sevgilimle 1 sene 6 aydir beraberdik.
Onunla tanismamiz internet üzerinden bir uygulama araciligiyla rastgele oldu. Ilk zamanlar yeni tanistigimizda her gün beraberdik biz bunla geziyoruz full bayagi alistik ve baglandik birbirimize neyse iste bu biz sevgili olduktan iki hafta sonra askere gidecegini söyledi ben de üzüldüm önce sonra da tamam seni beklicem dedim. Sonra bu gitti o süreç içerisinde çok iyidik üzülsem de ona fazla belli etmiyordum sonra bir sekilde askerligi bitti ve geldi. Geldiginde ilk zamanlar hersey okadar iyidi ki hasret gideriyorduk hep birbirimizi çok özlemistik çünkü. sonra bir kavgamiz oldu ve bunun sonucunda ben bundan ayrildim ama bu sonra ikna etti beni ve baristik. Sonra bir baktim bana soguk davraniyor hiç aramiyor mesaj atmiyor abisine yazdim noldu niye ailesiyle aram çok iyidir bu arada gidip geliyorduk tanismistim yani. abisine bir sorun yok demis ama bir sorun var hissediyordum. Ve sonunda bana dediki bana biraz zaman ver kafam karisik dedi sonra bende ona zaman verdim dedigini yaptim 2 hafta geçti aradan hala yazmamaya aramamaya basladi ben de sessiz bir sekilde ailesini ve onu heryerden sildim. Oyle bitti herhalde suanda ayriyiz. ayrilalim demedik ama ben onu heryerden silince anlamistir herhalde ayrildigimizi. Bu cocuk ne yapmaya calisiyor? Beni sevmiyor mu? Baska birisi mi var hayatinda? Ailesini ve onu silmekle iyi mi yaptim? Bana fikir verir misiniz? Tesekkürler.
Onunla tanismamiz internet üzerinden bir uygulama araciligiyla rastgele oldu. Ilk zamanlar yeni tanistigimizda her gün beraberdik biz bunla geziyoruz full bayagi alistik ve baglandik birbirimize neyse iste bu biz sevgili olduktan iki hafta sonra askere gidecegini söyledi ben de üzüldüm önce sonra da tamam seni beklicem dedim. Sonra bu gitti o süreç içerisinde çok iyidik üzülsem de ona fazla belli etmiyordum sonra bir sekilde askerligi bitti ve geldi. Geldiginde ilk zamanlar hersey okadar iyidi ki hasret gideriyorduk hep birbirimizi çok özlemistik çünkü. sonra bir kavgamiz oldu ve bunun sonucunda ben bundan ayrildim ama bu sonra ikna etti beni ve baristik. Sonra bir baktim bana soguk davraniyor hiç aramiyor mesaj atmiyor abisine yazdim noldu niye ailesiyle aram çok iyidir bu arada gidip geliyorduk tanismistim yani. abisine bir sorun yok demis ama bir sorun var hissediyordum. Ve sonunda bana dediki bana biraz zaman ver kafam karisik dedi sonra bende ona zaman verdim dedigini yaptim 2 hafta geçti aradan hala yazmamaya aramamaya basladi ben de sessiz bir sekilde ailesini ve onu heryerden sildim. Oyle bitti herhalde suanda ayriyiz. ayrilalim demedik ama ben onu heryerden silince anlamistir herhalde ayrildigimizi. Bu cocuk ne yapmaya calisiyor? Beni sevmiyor mu? Baska birisi mi var hayatinda? Ailesini ve onu silmekle iyi mi yaptim? Bana fikir verir misiniz? Tesekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar