İnsanlar gördüm hep varmış gibi gelip, hiç yokmuş gibi gittiler.

selamlar dostlar . sorum şudur ki , eski sevgilim olacak o şeref yoksunu aldattı beni ayrıldık kızla devam ettiler resimler nispetler ne çektim ne .. biz seviyorduk birbirimizi ciddi de düşünüyorduk. neden böyle oldu anla . ayrıca bide arada bir geçiyor buradan . 3 sene az değil unutmuşmudur artık yoksa varmıdır muhakkak bişeyler . bide benim şimdi sevgilim olduğunu öğrense ya da görse illaki kıskanırmı. yoksa başkasını bulmuş umrunda bile olmazsınmı?
İnsanlar gördüm hep varmış gibi gelip, hiç yokmuş gibi gittiler.
Cevapla