Sessiz hiç bir şey demeden gidenler oldu mu ?

6. gün oldu hala ses yok insan bi iki kelime de olsa söylemezmi bi insan niye bişey söylemzki ben de bişi yazmıorumm duycaklarım beni çok üzücek diye napıcamı bilmiyorum yazsammı içimdekileri yorumlarını zı istiyorum arkadaşlar ..
Sessiz hiç bir şey demeden gidenler oldu mu ?
Cevapla