Çok özledim onu oda beni özlüyormu? Erkekler akşam olunca daha çok öözlermiş efkarlanırmış bu dorumu😓😓?

İlişkim daha yeni bitti 1 ay olmadı o bensiz yapamazdı ayrılırdık sonra dayanamaz gelirdi
Ben sensiz yapamıyorum derdi 😓😓hep görüntülü konuşurduk öyle aşk dolu bakardıki bna öyle sewiyoduki beni şimdi aramız kötü ve ayrıyız onu çok özledim canım yanıyo oda beni özlüyomudur😓
Çok özledim onu oda beni özlüyormu? Erkekler akşam olunca daha çok öözlermiş efkarlanırmış bu dorumu😓😓?
Cevapla