

Sizce bir kadin kisa sacli ve ciddi mi durmali yoksa uzun saclari ve sempatisiyle etrafa gülücükler mi sacmalı


Herkes Tuba Büyüküstün gibi kuaföre haftalık 1000 lira para veremiyo.. Gidiyolar bayan kuaförüne Tuba Büyüküstün'ün modelini gösteriyolar kuaför bunları bir saat sonra 100 liraya Kemal Sunal'ın filmindeki kör kız saç modeli yapıyo.. Sonra vay efendim "türk erkekleri kısa saçlı kadınlardan hoşlanmıyo" nasıl hoşlanayım gülmekten fırsat kalmıyo ki 😏
Kısa saç herkese yakışmaz. Tabii, burada Tuba Büyüküstün bir istisna. Hatun saçını hangi şekil yapsa hep yakışıyor. Nasıl bir güzellikse artık...
Asıl meseleye gelirsek kısa saç kişinin yüz güzelliği, simetrisi, gözlerine göre değişir.
Kesinlikle kısa saç bence :)

Cevap
9Cevap
Uzun saç derim gadasi
Kadın, kadın gibi olmalı
Oğlan çocuğu gibi değil...
Saça göre mi kadınlık seviyesi düşüyor bide niye kadın kadın gibi olmalı istediği gibi olsun sana ne aw
Kisiye göre değisir o ben uzun saç seviyorum..
Kısa daha maskulen uzun daha masum
Her zaman ve her yerde uzun
Hepsi de iyi kadın olsunda
uzun saç
kısa saç moda
Uzun saç
uzun saç kesinlikle
bence kısa olan
Uzun saclar
kesinlikle uzun sac
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar