Kesinlikle içmezdim.
Böyle saçma sapan adetlere mensup ilkel bir kalabalığın eğlencesine alet ve bu eğlenceye medar olacak birisi değilim. Böyle şeylerden hoşlanmam ve herşeyden önce saygı isterim.
Siz kadınlar "severse yapar" "seven sevdiği için zehir bile içer" gibi sihirli cümleler kullanarak erkekleri dize getirebileceğinizi mi sanıyorsunuz? Hangi akıl mantık bunu doğru algılar?06 Yorumla- +1 yıl
ne alaka şimdi
- +1 yıl
evet 😒
- +1 yıl
neden ciddiye aldın şimdi herhalde fairy koyacak değilim
çağ dışılık falan ne meraklısınız hemen saydırmaya
En İyi Cevaplar
Ev & Yaşam konusunda 7b cevap paylaştı. ben tuzlu kahve içersem kalkar giderim kız bizi istemiyor diye, çünkü kahveyi kız tuzlu yapıyorsa "istemiyorum seni", şekerli yapıyorsa "seni istiyorum" demektir. Gelenek böyledir. Bu geleneği manipüle edip herkese tuzlu içirerek üstüme gülmeye çalışırlarsa beni daha göremez baştan da söylerim.
03 Yorumla- +1 yıl
büyük konuşmasak
- +1 yıl
aman hemen de savunma 😂
+1 yılKızz jelyy senle aynı düşünüyoruz bende hep bulaşık deterjanı koymayı düşünürdüm guluk guluk ağzı köpürsün ne gülerim😁😁😂
05 Yorumla- +1 yıl
ahahah çok fenayız çok 😀 kız gene mi hesap değiştirdin
- +1 yıl
İvittt 😁😁🙈🙈🙈
- +1 yıl
niye gı
- +1 yıl
O kadar alıştım ve benimsedim ki bu nicki başka nick eğreti duruyo gıı o yüzden misal sen jelibona çok alıştın başka nick alsan aynı duyguları hissedersin😃😃
- +1 yıl
katılıyorum 😀
+1 yılNe gerek var ki böyle kimyasal tepkimelere yol açacak atraksiyonlara.😕
Yazıktır, günahtır, vebaldir bu.😕21 Yorumla- +1 yıl
günahtır yapmayın :/
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Bu tuzlu kahve saçmalığı, görücü usulü dönemlerinden kalma, ''dur bakalım damat ses etmeden içecek mi, içerse evlilikte de fedakar olur katlanır'' mantığıyla yapılırdı.
Günümüzde öyle bir durum yok, taraflar birbirlerini ziyadesiyle tanıyorlar da evleniyorlar zaten, tuzlu kahve ne ulan..
Bana onu içirmeye kalkan karıyı nikaha götürmem...10 Yorumla
+1 yılBirkaç yıl evvel kızın teki espri olsun diye kahveye tuz karabiber falan basmış.
Oğlan içmiş ve fenalaşmış hastaneye kaldırmışlar damat hastanede ölmüş.21 Yorumla- +1 yıl
Yok artık gerçek mi bu
Gelinde hapse girmiş mi
+1 yılYa öldü biri bu kahve olayından
04 Yorumla- +1 yıl
gerçek mi acaba
- +1 yıl
Gerçek tabi ya
- +1 yıl
yalan olmasın
- +1 yıl
Yok ya ana haber de çıktı çocuk gıda zehirlenmesi oldu dediler
+1 yılYa kız tarafı erkekleri istese ben erkeğin kahvesini içsem olmaz mı ya çoh güzel hem ne fark eder ki shsjajdjjsjd
01 Yorumla- +1 yıl
ahahhaah mötişsin 😀
- Ev & Yaşam konusunda 788 cevap paylaştı.
+1 yılBanyoda saçımı yıkarken şampuanı tatmış biri olarak içmem herhalde. Herkese insancıl kahveler diliyorum. :D
07 Yorumla- +1 yıl
iç yaa 😀
- +1 yıl
Zehirleyecek misin beni Jelibon :D
- +1 yıl
hayır bişi olmaz diye düşünmüştüm 😬😀
- +1 yıl
Sen yaparsan içerim napayım :P (Çok koyma fairyi sen yine de :D )
- +1 yıl
yok ben benim naletimsiye yapıcam kimse artık 😂😂
- +1 yıl
(Oh iyi yırttık :D ) Tamam o zaman arakadaşa hayatta başarılar diliyorum :P
- +1 yıl
belli değil kim olduğu ama bence de 😂
+1 yılDeterjan işi bir erkeği bozar malum o deterjan dediğimiz şeyle don kilot yıkanıyor acı tuzlu eyvallah da diğeri boş
10 Yorumla
+1 yılSevdiğimize kavuşalım derken mezarımıza kavuşmayalım da ne olur ne olmaz. :)
010 Yorumla- +1 yıl
bişi olur mu ki 😀
- +1 yıl
Yani hastane aboneliğiniz var ise birkaç serum ile kurutulur. 🙂
- +1 yıl
görende siyanür koyacaz sanar he 😂
- +1 yıl
Fairy koyacağım diyorsun :-) Siyanürden ne farkı kaldı ki. Adamı köpürtecek sin deli kız. :)
- +1 yıl
ne demek ne farkı bir çimdik bulaşık deterjanı altı üstü 😬😬😬 seven ne içmez elimden 😒
- +1 yıl
Seven içer de sen yinede tedbir al. Sevdiğinden olma diye. Seven bırak fairy'i ölümü göze alır da işte sende fazla eziyet etme çocuğa. :)
- +1 yıl
önce eziyet edecek birini bulayım sonra düşünürüm 😂
- +1 yıl
Doğru bulamamıştın daha. Bulduğunda ilk soracağın soru tuzlu kahvenin içinde fairy sever misin de evet derse doğru insan odur. :-D
- +1 yıl
hakikaten sorayım ben bunu 😀
- +1 yıl
Sor sor :)
+1 yılBen erkek oldam bunu bana yapan kadınla evlenmem. Komikte değil sağlıklıda değil.
014 Yorumla- +1 yıl
temam :/
- +1 yıl
Böyle bir haber vardı damat hastanelik olmuş 😅
- +1 yıl
ama bir çimdik fairy ile olur mu ki :/
- +1 yıl
Bilmiyorum hiç deterjan yiyip içmedim ama zehirlenebilir belki alerjisi olduğu çıkar ortaya 😆
- +1 yıl
evet yapılmamaşı denemeyin kızlar 😀
- +1 yıl
Zaten evlenecek adam bulmak zor öldürmeyin birde 🤣🤣
- +1 yıl
sen evli misin 😀
- +1 yıl
Yok ben evde kalan gruptayım 😜
- +1 yıl
hiçte kalmadın :)
- +1 yıl
Ahaha teselli için teşekkür ederim 😋
- +1 yıl
atamızda pek bir fark yok :)
- +1 yıl
Sende bekarsın o halde. Ben bekarları severim hayatın tadını biz çıkarıyoruz bence. 😀
- +1 yıl
bekarım :) doyamıyorum ondan böyle oldu galiba 😂
- +1 yıl
😅😅😅
Canım geçenlerde bir genç bu yüzden öldü duydun mu haberlerde.
03 Yorumla- +1 yıl
cidden mi 🙄
- +1 yıl
anaa ALLAH korusun
Sen uğraşma direk fare zehiri koy. Garanti olsun. Adam bana sevgisinden öldü diye hava yaparsın sen de
00 YorumlaE hazır onu da içmişken şu böcek ilacıyla fare zehrini de katalım , çünkü neden olmasın 😂
02 Yorumla- +1 yıl
onla o bir mi 😂
Artık benim içim ter temiz deyimini benim için meşrulaştırdığı için ona teşekkür ederim.
01 Yorumla- +1 yıl
mantıklı 😀
Yok be abla fairy koyarsa ölürüm şahsen içerim ama ilk günden katılım olur. Icerim ben haza gelirsem.
01 Yorumla
+1 yılKahveyi kusar çiçeğimi çikolatamı anamı babamı alır çıkarım o evden. :D
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂
Ev & Yaşam konusunda 4,3b cevap paylaştı. @venuscadisi sen böyle bişey yapma allah muhafaza düğünde önce ölürüm
04 Yorumla- +1 yıl
Yok sekerim. Ben sana kiyabilir miyim hec kezzaptan baska sey koymam merak etme😜😜😜
- +1 yıl
Allahim oldum de cennette miyim acep ne kadan romantik adam😳😳😳 halbusem tam teesi olmuyo muydu bu isler ben niye ters oldum ki bole🤔🤔🤔
+1 yılLan kim sevdiğini zehirler içmem tabi ki evlenmektwn de vazgeçerim cani karı ajjsdhdj
01 Yorumla- +1 yıl
ahahhahaha 😂
+1 yılİstemekten vazgeçerim. Bugün kahveye fairy koyan yarın benide zehirler. Asfc
01 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂
+1 yılgerek yok fantezıye. öyle yaparsa yalandan ustume dökerım
00 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılO kadar da gaddar bir kız değildir belki ya. :(
Belki kıyamaz bana. :( :( :(00 Yorumla Yoghhhhhh a... ınaaaaa istersen kezzap doksun ne bileyim b. k falanda doksun djjsjdjfndnjs
00 Yorumla
+1 yılBenim ne planlarım vardı hepsi suya düştü neyse olsun 😂😂
11 Yorumla- +1 yıl
niye 😀
Ev & Yaşam konusunda 412 cevap paylaştı. oglum eskiden bu tuzlu kahve istemiyorum anlamindaymis simdi bokunu cikartiyonuz bilip bilmeden
00 YorumlaEv & Yaşam konusunda 722 cevap paylaştı. Onu koyan varsa içmesin bence. Zararlı içinde ne var onu bile anlamıyoruz
00 Yorumla
+1 yılYap yap, öldür adamı, senle yaşayacağına ölsün zaten.
03 Yorumla- +1 yıl
ölünür mü
- +1 yıl
Kaç tane adam öldü sırf bu yüzden. Haberlere de çıktılar
- +1 yıl
tamam 🙄
+1 yılOha fairy koysunda adam ölsün demi seviyor mu öldürme niyetinde mi belli değil ya
00 YorumlaAnına boşarım bulaşık makinesimiyim ben he😃
01 Yorumla- +1 yıl
ahahaha ne alaka ha
Gizli Üye(30-35)+1 yılHem kızı hem babasını döver kovardım
Gelenek diye o kadar da olmaz
Tuzlu kahveyi köpekler bile içmez ama erkekler sırf SEVDİĞİ uğruna içiyorlar
Acıyorum.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNaptın kız 😂😂😂şimdi bazıları kafaya koyar adamın birisi öldü bak kahveye doldurmuş böyle şeyleri
01 Yorumla- +1 yıl
yok 😂
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılOh misler gbi tertemiz iç organlar üstelik fayriyle 2 katı bulasık tirtemiz 😀😀😀
01 Yorumla- +1 yıl
😂😂
+1 yılBana hazırlamışlar bol baharatlı ama yapmaya fırsatı olmadı onun için içmedim
08 Yorumla- +1 yıl
niçin
- +1 yıl
Fırsatı olmadı
- +1 yıl
kaçtınız mı abi yoksam yok :/
- +1 yıl
Kaçmadık
- +1 yıl
o zaman niçin 🙄
- +1 yıl
Çok kalabalıktı 🤣🤣
- +1 yıl
😀😀
- +1 yıl
🤣🤣🤣
- Ev & Yaşam konusunda 344 cevap paylaştı.
+1 yılYok ebenin nikahı yani bide siyanür koysun da tam olsun.
011 Yorumla- +1 yıl
abartma 😀
- +1 yıl
Abartan benim yani öyle mi
- +1 yıl
evet 😀
- +1 yıl
Fairy 'ne vicdansiz kadın 😂 yok fare zehiri atın ya
- +1 yıl
ama hani şarkı sözleri vardı
kadehimde zehir olsan ben içerim falan diye :/
yalanmıymış :/ - +1 yıl
Ben içmem😀 yalan hurafeler bunlar inanma
- +1 yıl
içersin içersin 😀
- +1 yıl
Senin elinden zehir olsa içerim bee ayıpsın 😊
- +1 yıl
ne kadan mutlu oldum 😔 hep birinin kahvesine fairy koymak istemişimdir 😢😔
- +1 yıl
Ne kadan da piskopat bir kız 😀
- +1 yıl
eheheh ühühü 😬😴😃
Yuh ya direk fare zehiri falan köyün ya boyle basit şeylerle ugradmayin
02 Yorumla- +1 yıl
saçmalama
- Ev & Yaşam konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılLan öldürün de kurtulun
00 Yorumla
+1 yılYok artik canim o kadarda degil..))
20 YorumlaSonra bizi hastaneye kim yetiştirecek?
02 Yorumla- +1 yıl
kendi kendinizi yetiştirirsin 😀
+1 yılBen tuzlu kahve olayına karşıyım yapmam herhalde
02 Yorumla- +1 yıl
neden 😀
- +1 yıl
Eskiden kız erkeği istemezse kahvesini tuzlu yaparmış kalk git manasında da ondan. O zamanlar tabi cafe bar gezme tozma yok ya istemede görürsün ya da istemeden önce. İletişim de böyle oluyor haliyle.
ben tuzda koymam ya gereksiz bence
10 Yorumlaevlenmeden öldürecek miyiz adamları aaa
11 Yorumla- +1 yıl
yoo 😀
- Ev & Yaşam konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılAseton koysun yine içerim onun elinden 😍
017 Yorumla- +1 yıl
bir çimdikte oje damlatsın 🤣
- +1 yıl
Ummamiya 🤤 sanırım bayılacam
- +1 yıl
delirdin mi ojeli kahve içilir mi be 😂
- +1 yıl
😊 elinden zehir olsa içerim oje neymis 😛
- +1 yıl
çok şımartacaksın onu haberin olaun 😀
- +1 yıl
Sanirim evet 😅
- +1 yıl
ama iyi işte len işi çözdün mutlu olmak istiyorsan hanımcı olacaksın formül bu 😂😂
- +1 yıl
😁 Sanirim cocuklar duymasinda ki selami gibi olacam
- +1 yıl
çok iyi ya 😂
- +1 yıl
Ama tabi yerine gore 😊 bide bu isler karsilikli olmali
- +1 yıl
bazen de masaya yumuruğumu bir korum mu diyorsun 😂😂😂🤣
- +1 yıl
😂😂 yeri gelirse tas firin erkegide oluruz. 😎 Ama esime karsi o seviye gelmem tamamen onun elinde olur. VVerdigim degeri hakkeden insana herseyi yaparim
- +1 yıl
senden hiç beklemiyorum ya taş fırınlık falan 😀(iyi bişey dedim)
- +1 yıl
☺ bizimkilerde diyor zaten sen tam hanimci olacan diye.
- +1 yıl
neden diyorlar ki 😂😂
- +1 yıl
Cunku beni iyi taniyorlar 😂 tanimayan birisi bu cocuk kesin kro der 😂
- +1 yıl
ne kadar karmaşık 🙄
Ev & Yaşam konusunda 676 cevap paylaştı. Ozon suyundan başkası kesmez😂😂
01 Yorumla- +1 yıl
kıhkıhkıh. 😂
+1 yılDilimi sokup çıkarırım 😌
01 Yorumla- +1 yıl
zekiye 😂
adetin de b.. k.. nu çıkarmamak gerek
00 YorumlaZehirlenip ölmüş eş istersen koy
00 YorumlaBence öldürmeye lüzum yok
00 Yorumla
+1 yılher halti içer bu erkek yaratiklar
10 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmesin direk mezara koysun beni :D :D
01 Yorumla- +1 yıl
bunla ölünmez ya 😂
+1 yıloldu birde tuz ruhu koy
01 Yorumla- +1 yıl
yok ayol 😀
Senin gibi kafadan kırıklar yapar onu anca
010 Yorumla- +1 yıl
bak kırılırım :/
- +1 yıl
hıı çok 😒
- +1 yıl
ahahahahah 😂😂😂
- +1 yıl
niçin ben somurtamam mı 🤔😒
- +1 yıl
niçin 😒
+1 yılEski sevgili listesinde yerini alir
10 Yorumlasen de içersen neden olmasın?
00 Yorumla
+1 yılMk arsenikte atin icine
00 YorumlaÖyle ölmez füze atman lazım 😂😂
01 Yorumla- +1 yıl
😀😀
Ah keşke sevecek olsa da içebilsek o kahveyi
00 Yorumladip bucak temizlik diyorsun 😎
00 Yorumlaİstemeden gelir ve birdaha gitmem
00 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 15,4b cevap paylaştı.
+1 yılİçmem ne saçma bir şey
00 Yorumla Amaç öldürme mi saçmalığa bak
00 Yorumla
+1 yılDüşünüyorum ben
02 Yorumla- +1 yıl
yapma sakın
- +1 yıl
Şaka ya o kadar da değil biraz tuz kafi 😅
Ev & Yaşam konusunda 24,4b cevap paylaştı. içeriz sevdiğimiz için toprağım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlmadı bir de icine şapın 🙄
00 Yorumla- Devamını Gör (17)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar