Gözden kaçabiliyor...
Uygulamada tek tek aşağıya iniyom..

Bir kadın sevdim ben , beni benden alan uzaklara götüren ve geri getirmeyen bir kadın sevdim.
Bir kadın sevdim ben böyle kendimi kaybedecek kadar çok sevdim mutluluğun onda olduğuna inandırdım kendimi. Ne çok severdim onu herşeyden herkesten kıskanırdım öyle ki içime alıp sokasım gelirdi kimse görmesin kimse konuşmasın diye onla. İşin tuhaf olan kısmı benim olmayan birini nasıl kıskanıyordum sanırım hayatta ki en berbat şey senin olmayanı kıskanmak ne sahiplenebiliyorsun ne hesap sorabiliyorsun.
Öyle seviyordum ki onu gözlerine bakarken kaybolmaktan korkuyordum hayatımda en çok yapmak istediğim şey ona bir kere sarılmaktı. Sarılırken kokusunu içime çekmekti yapamadım. İçimde daima acısı kaldı ama keşke ne olursa olsun sarılsaydım dediğim günler oldu. Bazen ne kadar çok seversek sevelim sevilmiyoruz. Oysa onu en çok ben severdim bundan adım gibi emindim. Güzel severdim ben ama güzel sevmek sevilmek için yeterli değilmiş. İnsanın sevilebilmesi için herkes gibi olması gerekiyormuş ben herkes gibi olmaya karar verdim.
Anne bak oğlun bu sefer derin yaralar aldı. Söylesene be anne kim sever onu ben gibi kim sahiplenir onu bu kadar kim benimser onu ben gibi anne kim onu sevebilir benim sevdiğim gibi? İnsan sahip olamadığı bir şeyin acısını çekebilir mi? Ben çekiyorum anne hemde öyle ki sanki her geçen gün daha da artıyor bu içimdeki kahrolası acı.
Şimdilerde susmak büyük marifet! Herkese karşı her şeye rağmen susmak canım acısa bile bırak ağlamayı çığlık bile atamıyorum. Öğrendim ki , yıllar yıllar önce o oyuncakları kırılsa düşse ağlayan çığlık atan yoktu aynaya baktığım da delice bir kadını seven ve sevilmeyen bir adam vardı. Sustum içime attım her bir şeyi sıktım yumruğumu vurucaktım aynada gördüğüme ama yüreğim el vermedi işte sevilmeme rağmen sevmek istemiyorum ama yüreğim el vermiyor. Bazen öyle olur ya öyle işte.
Çok güzel yazmışsın kardeşim Ellerine sağlık..
Görüşün için teşekkür ederim...
Teşekkür ederim güzel bakan güzel görür.
Allah'a emanet ol.
EyvAllah senin güzelliğin benlik birşey yok...
Sende Allah'a emanet ol diğer sorularıma da beklerim😊 Hoşçakal
Bence beyaz yalandır seni seviyorum ama birlikte olmamız imkansız diyen biri. Yani kibarca üzerinden atıyor olabilir seni.. İlişkinin durumunu bilemediğimiz için belki de ciddi bir sebebi vardır ama genel olarak dediğim gibi oluyor. Bir şekilde frekanslar uyuşmayınca bu yola giriyor ilişkiler.. Gerçekten seni seviyorsa önünde hiç bir engel olmaması lazım bence.
Bence de kesinlikle katılıyorum çok güzel yazmışsın...
Görüşün için teşekkür ederim...
Rica ederim.
İmkansız oluşun sebebi bir tarafın belli fedakarlıkları yapmamasıdır ki önemli nokta da şudur ki eğer bir ilişkide tek bir taraf sürekli fedakarlık yapılmasını istiyorsa bunun adı aşk değildir... Gerçek aşk imkansız değildir. yanlış kişiye duyulan sevgi imkansizliğı getirir
EyvAllah kesinlikle katılıyorum çok güzel yazmışsın..
Görüşün için teşekkür ederim...
Simdi bilemedim bu laf tam uyar mi 😁😀
Olur olur çok güzel olur hemde 😅
Uymasa da uydurururuz her türlü tamirci var karşında 😂
Görüşün için teşekkür ederim...
Amaann gonderdim gitti zaten uysada olur uymasada 😀
Rica ederrimm 😀
Hehehe dimi ya 😅😅O kadar 😅😅 EyvAllah
Cevap
26Cevap
Hayatta imkansız diye bişey yoktur o imkansızında imkansızı vardır. O imkansızında imkansızını imkansız yapan şey ise çevredeki dahili güçlerle ve istemekle bağlantılıdır. Fakat aslen o imkansızında imkansız olduğuna bir imkan tanımak, imkansızlığın yok oluşunun varlığının göstergesinin bir kanıtıdır.
Ne güzel yazmışsın ya bravo...
Görüşün için teşekkür ederim...
"İmkansız" diyenlere gerek gerçek hayatta gerek sanalda her seferinde üşenmeden verdiğim cevaptır bu... Rica ederim
Eyvallah Ben imkansız diye birşey yoktur imkanlar imkansız da açtıran insanlardır diyorum Real'de Ve sanalda
Teşekkürler;) 👍
Rica ederim ya sesli mesajda da yanlış yazmış bazı şeyleri araç kullanıyordum tebessüm emoji
Sorun yok
Seviyorsan ilk fırsatta hallet o işi imkanlar acılır
Benimle ilgisi yok sorunun...
Görüşün için teşekkür ederim...
Yok yok artık böyle demiyorlar daha yaratıcı yalanlar bahaneler buluyorlar 😊 böyle derse de git bir köşede sevmeye devam et bana bulaşma derim
Ooo neler neler 😅hangi birini yazalım ki😅hehehe ne güzel dedin 😅
Görüşün için teşekkür ederim...
Çok seviyorsun ama olmaz diyorsun, öyleyse ben senin hayallerinim, hayatında tanıştığın, görüştüğün ve tanışacağın hiç kimse benim sana verdiğim değeri vermeyecek.
Yani kardeşim çok güzel duygular var burda ama cümleyi toplayamamişsın karışık olmuş...
Görüşün için teşekkür ederim...
Bir şeyler yazmaya çalıştık sayısalcıdanda bu kadar çıkıyor işte 😂
Hehehe tamam ya ama çok güzel şeyler yazmışsın sadece karışık olmuş dur birdaha bakayım 😅😅
Seni çok seviyorumun "Ama " sı olmaz. Çünkü sevgi kolay bulunan bir şey degil. Seven insan kaybetmemek için imkansızı mümkün yapar. Onun yerine Seni çok seviyorumun "Çünkü "sü olur. 😊
Bence de olmaz...
Çok güzel yazmışsın katılıyorum..
Görüşün için teşekkür ederim...
Çok sevmek yeterince sevmek değilmiş demek ki. Cesareti olmayanın hep bir bahanesi vardır, sevginin arkasında duramayacaksan sevme arkadaş. Yanımda olmadıktan sonra çok sevsen ne yazar...
Ne güzel yazmışsın...
Çok sevmeyeceksin mesela o daha az severse kırılırsin ve zaten o daha az sever seni senin onu sevdiğinden daha az demiş şair...
O kadar ulan seviyorsan adam gibi seveceksin ya da hiç sevmeyeceksin...
Dimiii😅
Görüşün için teşekkür ederim...
Aynen, bir yerde okumuştum da; 'birinin sendeki değeri ancak senin için çabaladığı kadar olsun' diye, gerçekten de öyle olmalı ama insan onu her zaman ayarlayamıyor işte😁
Hahah tabi ki, sorsan herkes seviyor zaten, önemli olan güzel sevebilmek, hakkını verebilmek, ne olurda olsun arkasında durabilmek👌
Malesef ayarlayamiyoruz olmuyor hayırlısı 😊
Hep diyorum bende lafta herkes seviyor bakssan herkes sevgi istiyor 😅tabiki güzel sevmek helâli istemek önemli 😊ben her türlü veririm Rabbim gönlüne göre versin inşAllah 😊
Bazıları sevgileri gereksiz yere harcıyor bence, o yüzden de zoru görünca kaçması daha kolay oluyor. Bugün seni çok sever, yarın bir başkasını😏 Ben doğru kişiyi sevmek istiyorum ya, acelesi yok hani, emin olmadan sevgimi harcamam kimseye, o zaman da tam anlamıyla hakkını vererek sevebirilim🙃
Her neyse, amin, senin de😉
Bazıları değil geneli öyle çoğu Evet haklısın Zoru görünce kaçıyorlar kolayı tercih ediyorlar doğru insanlar birbirlerini arıyor ama yanlış zamanda ya da yanlış kişilere denk geliyor olur inşallah Aynen acelesi yok Hayırlısı Ben daha önce harcadım pişmanım Eyvallah sesli mesaj yemek yiyorum tebessüm emoji
Genelde yasak aşk uzerene söylenmiştir imkansizliktan
İmkansız diye birşey yoktur imkanları imkansızlaştiran insanlardır...
Yasak aşk yaşamam...
Helaldir benim aşkım...
Görüşün için teşekkür ederim...
“Sevsen bunu diyemezdin. Ne olursa olsun beraber olmayı hedeflerdin. Şimdi hayatımdan tamamen çık. Adios” derdim 👻
Oyyy ne güzel söyledin ya😅
Canı cehenneme valla 😅
Görüşün için teşekkür ederim...
Ben teşekkür ederim 😄☄️
EyvAllah 😊
Sayın adminim soruya daha güzel bir görsellik koyabilir misiniz lütfen?
Eğer gerçekten seviyorsan olmaz diyemezsin çünkü onsuz yaşayamazsın ama hayatına normal bir şekilde devam ediyorsan sevmiyorsun demektir ötesi yok
Eyvallah Kesinlikle katılıyorum çok güzel yazmışsın...
Görüşün için teşekkür ederim...
Ben teşekkür ederim 👍👍👍
EyvAllah 😊
Karşı tarafı kırmamak adına söylenen teselli sözleri bunlar inanma. yoksa üç çocuğunu bırakıp kaçanlar var
Kesinlikle katılıyorum Ayrıca soruyu öylesine sormuştum benimle alakası yok...
Görüşün için teşekkür ederim...
Bende anlamıyordum ama aşktan sevgiden daha ciddi meseleler de oluyo bazen 😐
Sen de haklısın örnek verir misin?
Görüşün için teşekkür ederim...
Mesela aileler izin vermiyor
ya da tamamen farklı dünyaların insanları görüş olarak yaşayış olarak inanç olarak ya da arada çok büyük maddi uçurum var
ya da karışilikli hayaller farklı birisi yurtdışında yaşamak ister ya da şehrinden ayrılamaz felan
Vs vs vs
Aileler izin vermiyor diyen ihanet etmiştir aşka sevdaya...
Sen haklısın da haksızsin aslında bunlar geçerli değil...
Aile neden istemez örnek ver ona göre konuşayım ameller niyetlere göredir...
Amann boşver yaa uzun mesele hem de sıkıcı 😁😁
Örnek verir misin? Mesela ne oldu da aile istmiyor...
La bir s ik tir git bahaneni senide ayrı si ke rim böyle yazdım umarım sansürlenmez 😂😂😂
Çok güzel yazmışsın ağzına sağlık pislik haketti yani 😅
Görüşün için teşekkür ederim
Çokta sikimdeydi derim zdjdjk ya sevipte değer görememek kadar iğrenç bisi yok bu hayatta😒
Ooo bu sert oldu süper oldu sjsjsjsjsjjsjsjs
Sevilmek için sevmem o yüzden değer görmeye gerek yok ama seviyorum diyipde gidenler var birde..
Görüşün için teşekkür ederim...
Rica ederimde benim biraz agzim bozuk abi kb 😶
Canın sağolsun benimde ağzım bozulur yeri gelince hemde fena sjsjsjsjsjjsjsjs estağfurullah
Sinirlenince 😅😂😂
Hemde nasıl ana avrat soy sop eşik beşik döşek moşek 😂😂😂
😂😂
Niye ucurum mu var aramizda gelemiyon mu der sonrada sallamazdim
EyvAllah..
Görüşün için teşekkür ederim...
İmkansız diye birşey yoktur. İmkanları imkansızlaştiran, insanlardır.. derim brnde
Alla alla o benim sözüm tamam mı diyemezsin onu benim sözüm o..
Görüşün için teşekkür ederim...
Ama şairinde dediği gibi de kendi sözün Gibi deme bir söz vardı de 😅 kulağımi çınlat😅Lafı olmaz da herkes sözümü çalıyor 😂😂
Oldu o Zaman 😅İnşAllah demezsin...
Rabbim huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerinize...
EyvAllah sende sağol ve sağ ol 😊
henüz imkansız bir ilişkiyle karşı karşyaıa kalmadım kalırsam o zaman düşünürüm
Ne kadar gıcıksın ya 😅 İnşallah kalmazsın 😊Görüşün için teşekkür ederim...
teveccühünüz efendim 😂 amin ricalarrr
Heheeh hamfendi ni demek ben rica ederim 😂😂😂
ya ya 😂😂
Yo yo yee 2018 😅😅😂
yfgfhgfjhgj
Sjsjsjsjsjjsjsjs
Kızım sen kimsin beni sevmek ya da imkansız olmak nedir yürü git derim
Senin yüreğin beni sevecek kadar yoktur derim olmadığı için imkansız derim
EyvAllah güzel yazmışsın...
Görüşün için teşekkür ederim...
Ortada yasak bir aşk yoksa imkansız diyede bişey yoktur.
İmkansız hiçbir zaman yoktur imkanları imkansızlaştiran insanlardır...
Görüşün için teşekkür ederim...
Sevginden emin ol, ne istediğini bil, güle güle yoluna dersin.
Ne güzel...
Görüşün için teşekkür ederim...
EyvAllah 😊
Senle olmaz diyemeyen insanların kendini attığı dipsiz bir yalan kuyusu bu.
Bence de katılıyorum..
Görüşün için teşekkür ederim...
Rica ederim
saçmalık yani neymiş imkansız olan sevgiye engel olmaz
sevmiyor demekki uzatmak anlamsız
Kesinlikle katılıyorum valla😅
Görüşün için teşekkür ederim...
Rica ederim yine karşılaştık 😀
Hoşgeldin evet hatırladım 😅 napıyorsun nasılsın 😊
Şükür sen 😊
Allah iyilik versin iyiyim bende çalışıyorum 😅öğle yoğunluğu sordum soruyu görüşlere bakıyorum 😅😅
Hiç bir zaman körü körüne sevmeyeceksin.. Neticelerine katlanmak zorunda kalırsın..
Kesinlikle katılıyorum..
Görüşün için teşekkür ederim...
Seven insan bahanelere sığınmaz
Gidiyorsan sevmiyordundur. Net!
Derdim
Kesinlikle katılıyorum...
Görüşün için teşekkür ederim...
Seni sevmiyor. Seni istemiyor. Ve seni kırmakta istemiyor. Aptal olmayan anlar. Ve sessizce gider.
EyvAllah...
Görüşün için teşekkür ederim...
Olmuyorsa yol al derim klasik bahanelere tahammülüm yok
Soru öylesine ya ortada birşey yok soru olsun diye 😅Benlik birşey değil yani😅 Görüşün için teşekkür ederim...
Rica ederim :)
Bir şey söylemek gerekmez.
İnsanları kendine zorla bağlayamaz durdurmazsın.
Kalan kalır giden gider.
EyvAllah sende haklısın...
Görüşün için teşekkür ederim...
Herkes kendince haklı ama bazı 0ruspu çocukları daha haklı.
Çünkü sevgiyi bu dünya menfaatine arsız istek ve maddiyatına satmış.
EyvAllah..
Ama herkes herkes değildir herkes herkese benzesede...
Bazı insanlar eşsizdir işte bu kişiler hiç bir zaman mutlu olamazlar
Malesef buna da katılıyorrum..
Kapının yönü gösterilir hiç bir şey de denilmez, değmez.
EyvAllah öyle olsun...
Görüşün için teşekkür ederim...
"Şuan seviyorum ama bundan 10 yıl sonra uyuşmazlıklarımız gözümüze batacak ve sevgimiz azalacak pişmanlık yaşayacağız en iyisi şimdi gitmek. " Gibi bir neden olduğu düşünür haklısın güle güle derim.
Çok güzel yazmışsın katılıyorum...
Görüşün için teşekkür ederim...
Rica ediyorum.
Bahane o başka bir şey değil.
Bence de...
Görüşün için teşekkür ederim...
Amin inşAllah cümlemizin gönlünce olur herşey inşAllah 😊Soru öylesine yalnız 😊
EyvAllah Allah razı olsun 😊
EyvAllah sende sağol ve sağ ol 😊
Olmaz diye bisi yok , bahaneye gerek yok derim adam gibi soyle iste kivirtma
EyvAllah...
Görüşün için teşekkür ederim...
Çok Sevdiğim deli gibi aşık olduğum birisi var, oda benle ilgileniyor ve istiyor ama birlikte olmamız imkansız o yüzden açılamıyorum ammmmııınnnaaa goyayımmm böyle hayatınnnnn
Zaten Herkes aşık deli gibi seviyor imkansız diye birşey yoktur...
Görüşün için teşekkür ederim...
İmkansız diye birşey vardır.
Hayır Yoktur
Hayır Yoktur
Seven insan engel ve mesafe tanımaz o dediğin bahaneye girer
Eyvallah Kesinlikle katılıyorum...
Görüşün için teşekkür ederim...
Rica ederim
Sadece bir bahane
#emre00
Kesinlikle katılıyorum...
Görüşün için teşekkür ederim...
Kim ne yaşıyor bilemezsin. Belki iyi bir açıklaması vardır.
Olurda o yürek kaç kişide var acaba
Bilmem ki...
Görüşün için teşekkür ederim...
Aynen abi engel ne olabilirki sevgiye
İnsanlar canım insanlar engel oluyor...
Görüşün için teşekkür ederim...
Bahanelerin en babasıdır bu 😳
Bence de Kesinlikle katılıyorum yani...
Görüşün için teşekkür ederim...
Takılmam, "Çav bella" ! derim 😄😄😄
EyvAllah abim benim😅
Görüşün için teşekkür ederim...
Aslan abim benim senin güzelliğin sende öylesin baştacısın😍
Mutluluklar dilerim abi napalim kısmet değilmiş...
EyvAllah kardeşim benim😊Görüşün için teşekkür ederim...
seni seviyorum kelimesini boşa ziyan etme :)
Hehehe dimi ya 😅
Görüşün için teşekkür ederim...
İşte buda sevemeyenlerin bahanesi 😑😁
Eyvallah Kesinlikle katılıyorum Hem bir cümlede ama Varsa bir önceki yargının hiç bir hükmü yoktur...
Görüşün için teşekkür ederim...
EyvAllah 😊😊
Kriterlerine uymuyo muşum hanımefendi için 😂😂
Hehehe olabilir 😅Yol alsın o zaman 😅
Görüşün için teşekkür ederim...
Anlaşılan bitanede hazine sana gelmiş.
EyvAllah olabilir de...
Görüşün için teşekkür ederim...
bahanelerdir ya da
Bence de..
Görüşün için teşekkür ederim...
Sevenim yok
Bu ihtimal heleki hiç yok
Benim de yok aşk olarak...
Görüşün için teşekkür ederim...
Oyledir herhalde🤔🤔🐥
Olabilir de...
Görüşün için teşekkür ederim...
demek kendinden emin değilmiş sevdiğinden
Dimi ama birde birçok şeyi yapıp da böyle diyenler var...
Görüşün için teşekkür ederim...
Sevene can feda sevmeyene elveda
EyvAllah...
Görüşün için teşekkür ederim...
Saygı duymak lazım.
Vallahi saygı Duyamam yani öyle insanlara canı cehenneme 😅 sabırlısın yani maşallah 😊Görüşün için teşekkür ederim...
Seven imkansızı başarir derim.
Katılıyorum kardeşim...
Görüşün için teşekkür ederim
Kesinlikle kardeşim..
Bahanelere sığınma defol git derim.
Ne güzel söyledin ya defolsun pislik köpek 😅 Görüşün için teşekkür ederim...
doğrudur derim ne diyim
EyvAllah...
Görüşün için teşekkür ederim...
sana mesaj atılmıyor neden?
Atılıyor emin misin?
bunu önceden yazmıştım zateiğn
😀😀😀😀
Doğru söylüyordur belki de 😂😂
Kim bilir belki de olabilir..
Görüşün için teşekkür ederim...
sebebi var demekki Soner.
Sebep midir bahane midir ameller niyetlere göredir...
Görüşün için teşekkür ederim...
güle güle, giderken kapiyi ört de iceri esmesin
Allah Allah Hiç sanmıyorum 😅Görüşün için teşekkür ederim...
neden hic sanmiyorsun :D
Bir ara konuşmuştuk ya o yüzden hani bir mevzu vardı boşu boşuna üzüyorsun kendini üzüyordun
Senle mi konustuk :o halla halla vallahi hatirlamiyorum benim mesaj kismimda sayili kisiler oldu siteye üye olali senle hic bir mesajlasmamiz yok :o
ayrıca ifşa ettiğin için de çok sağol 😡
Almanyalı değil misin buradan tanıştığın biri yok muydu 5 6 AY sürmedi mi bana uzun uzun yazmıştın zaten sadece o konu hakkında konuştuk Daha sonra sana hiç yazmadım demekki sen konuşmalari sildin seninle ilgili bir şey değil Benim hafızam kuvvetlidir
sana özelden anlattigim seyleri buraya dökmene gerek yoktu benimki edepsizlik degil seninki gevezelik olmus
Ya ya Tabii tabii kesin öyledir Yani kesin Sen sordun ben söyledim kızım
nyse bosvr
EyvAllah... Bu kötü birşey değil benim de sevdiğim oldu hiç utanmadan söylüyorum söylememen ayıp asıl...
benim icin kötü birsey
EyvAllah olabilir karakter meselesi
yes
çıktığı yere kadar yolu var.
Aynen..
Görüşün için teşekkür ederim...
Seven böyle bir şey söyleyemez
Bence de...
Görüşün için teşekkür ederim...
boşver git senlemi ugraşcam gerizekali derim.
Hehehe ne güzel aynen 😅
Görüşün için teşekkür ederim...
Bahane de hazır.
Dimi ya kesinlikle katılıyorum...
Görüşün için teşekkür ederim...
Yürüdüğün yolları seveyim
Bende bende😅
Görüşün için teşekkür ederim...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar