Seni çok seviyorum ama birlikte olmamız imkansız diyenlere ne söylemek istersiniz?

Hani derler ya seni çok seviyorum. Herşeyden herkesten çok seviyorum ama olmaz, olamaz biz olamayız. Nedir ulan, neyi olmuyor anasını satiym, ne demek olmaz, bal gibi de olur. Hatta çok da iyi olur cok da güzel olur.. İmkansız diye birşey yoktur. İmkanları imkansızlaştiran, insanlardır.. °°°SNR°°°
Seni çok seviyorum ama birlikte olmamız imkansız diyenlere ne söylemek istersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sırayla bütün görüşlere genelde yorum yapıyorum yapmadığım varsa kusura bakmasın lütfen..
Gözden kaçabiliyor...
Uygulamada tek tek aşağıya iniyom..
Seni çok seviyorum ama birlikte olmamız imkansız diyenlere ne söylemek istersiniz?
Cevapla