Tayt giydim diye sevgilim çıldırdı. Neden bu kadar ağır bir tepki verdi ben anlamadım. Anlayan var mı?

2 yıldır sevgiliyiz işte sanırım ilk defa tayt giydiğime şahit oldu ki hep giyerdim. Dar giyinmeyi seven biriyim.
Sinirlendi 2 saat boyunca bir o yana bir bu yana yürüdü bağırdı çağırdı. Ben de tepkisiz baktım daha çok çıldırdı ve elinde artık ne varsa avcu kesildi. Çıktı gitti birşey demedi.
sizce neden bu tepki? Kendi haline mi bırakayım yoksa yanına mı gideyim?
Tayt giydim diye sevgilim çıldırdı. Neden bu kadar ağır bir tepki verdi ben anlamadım. Anlayan var mı?
Cevapla