İlişkide sahiplenici olmak gereğinden fazla yıpratır mı?

İlişkilerde sahiplenici olmak bence ilişkinin devamı için önemli. Ancak bazı şeyler tek taraflı olduğunda yıpratıcı olabiliyor.
İlişkide sahiplenici olmak gereğinden fazla yıpratır mı?
-Peki sizce ilişkide sahiplenici olmak gereğinden fazla yıpratır mı?
#Sahiplenmek #Yıpranmak #Bıyıklı
İlişkide sahiplenici olmak gereğinden fazla yıpratır mı?
Cevapla