İlişkilerde sahiplenici olmak bence ilişkinin devamı için önemli. Ancak bazı şeyler tek taraflı olduğunda yıpratıcı olabiliyor. -Peki sizce ilişkide sahiplenici olmak gereğinden fazla yıpratır mı? #Sahiplenmek#Yıpranmak#Bıyıklı
İlişkide sahiplenici olmak gereğinden fazla yıpratır mı?
İlişkide olduğum insanı değil de, ilişkiyi sahiplenirim. Emek, sevgi, saygı, sadakat adına. Ha bunları taşıyabilecek bir insan değilse zaten iki günde patlak verir ben de yol veririm. Sahiplenmeyen, sorumluluk alamayan insanlar bu dikenli yola girmesin.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yipratabilir önemli olan sahiplenici olurken o insanı sıkmamak
Gerçekten bir şey söylemek isterdim ama lastik gibi uzatmaya gerek yok. Seviyene inmek istemiyorum. Yazarsan cevap vermem haberin olsun. Uğraşmak istemiyorum yoksa emin ol feci takardım sana.
Kimi insan sever, fakat büyük çoğunlukla sıkar insanı diye düşünüyorum 🤔 Kararında gitmek; büyük üzüntü, pişmanlık ve hayalkırıklıklarının önüne geçer diyeyim 😊
Sahiplenilmek kadına güven verir. Ama aşırı abartıyorsa, karşısındakine nefes bile aldırmıyorsa karşı taraf o ilişki biter, yıpranır, hiçbir hayır gelmez.
Tek taraflı olan her şey yıpratıcı değil mi... Sahiplenici olmak bir ilişkinin devamı için elbette önemli. Ama atalarımız ne demiş, her şeyin fazlası zarar demiş 😝 Bazen kendinden ödün verip fedakarlık yapmak gerekir...
Her şeyin aşırısı zarar olduğu gibi sahiplenmenin de atışı zarar verir karşındakine özgür bir alan bir alan bırakacak kadar sahiplenmek en ideali diye düşünüyorum 💫
Tek taraflı olursa yıpratıcı olur, ama karşılıklı olursa herşey eşit olur o zaman diyeceğim ama, genelde eşler hep zıt karakterli oldukları için bu yüzden tek tarafda oluyo sahiplenicilik
Dengeyi tutturmak pek mümkün olmuyor çünkü ya sahiplenince çok sahipleniyorsun ya da hiç sahiplenmiyorsun. En azından ben bunların arasını bulamadım yani.
En İyi Cevaplar