Erkekler sevgilisi yanında olduğu zaman kendilerini çok güçlü hisseder. Bunun en önemli sebebi kadınını koruma iç güdüsü olduğu içindir. Aynı durum kadınlarda oluyor mu bilemiyorum. Kadınlarda tıpkı erkekler gibi, sevgilisi yanında olduğu zaman kendini çok güçlü hisseder mi? ?#Melankoli55#Melankoli55sordu#SevgilimYanımdaGüçlü#AşkCennettir#Love
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kadınlar da tıpkı erkekler gibi sevgilisi yanında olduğu zaman kendilerini daha çok güçlü hisseder mi?
En İyi Cevaplar