Ben daha erkekleri yeni çözdüm.
Nişanlıma bir iki kere emredersin diyip şaka yaptim. Hatta +18 konuşurken ben seninim falan dedim bir fotoğraf istediğinde tamam demek yerine emredersin falan diyorum. 20 saniyelik de cilveli inlemeli ses atsam bitiyor. Tam kıvama geliyor. Önceden yapmamak icin inatlastigi ne varsa şimdi 2 dakikada yapıyor. Bizi dışarıdan goren birisi ben onun sözünü dinliyorum sanar nisanlimda ben ona itaat ediyorum falan sanıyor da tam tersi 😂😂 . Ya tüm erkekler mi böyle?
Ben önceden mal gibi onunla inatlastirdim kavga ederdim o da daha çok inatlasirdi. Şimdi tatlı dille , nasıl istersen öyle olur falan diyerek sıkıntısız yasiyoruz cidden. Düğüne de bu arada az kaldı 1 aydan az.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer