Ya erkekler yanında kendilerini güçlü hissettikleri kadını mi severler?

Ben daha erkekleri yeni çözdüm.

Nişanlıma bir iki kere emredersin diyip şaka yaptim. Hatta +18 konuşurken ben seninim falan dedim bir fotoğraf istediğinde tamam demek yerine emredersin falan diyorum. 20 saniyelik de cilveli inlemeli ses atsam bitiyor. Tam kıvama geliyor. Önceden yapmamak icin inatlastigi ne varsa şimdi 2 dakikada yapıyor. Bizi dışarıdan goren birisi ben onun sözünü dinliyorum sanar nisanlimda ben ona itaat ediyorum falan sanıyor da tam tersi 😂😂 . Ya tüm erkekler mi böyle?

Ben önceden mal gibi onunla inatlastirdim kavga ederdim o da daha çok inatlasirdi. Şimdi tatlı dille , nasıl istersen öyle olur falan diyerek sıkıntısız yasiyoruz cidden. Düğüne de bu arada az kaldı 1 aydan az.

Ya erkekler yanında kendilerini güçlü hissettikleri kadını mi severler?
Cevapla