AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Sensiz ben nefes alamam geri dön
Demem tabi gelsin o barışsın 😏
selam yakışıklı yollarına gül sermeye devam etsem ya
Bu fani dünyada hatasız kul olmaz sevdiğim. Affet sevdiğim..
Çok saçma oldu lan bu 😂😂
😂😂😂
Bayağı saçma olmuş
Canım kazık yemek istedi barışalım Nasıl olsa kazıklanma ya Alıştık
İçten yazılmış bir özür mesajı ve samimi olmak kırgınlığı giderebilir. Bunun yanı sıra sevgiliye en çok beğendiği hediyelerden birini de almak kalbinin kilidini açma açısından etkili olabilir.
Hiç bulunmamıştık eski sevdicekle yanına geliyorum uçak biletini aldım yazardım. Kesin affederdi beni
Görüşler muhteşem 😂😂
Olmayan şeye niye özür dileyeyim affetmesin çokta tın
Kalbini kırdıysam özür dilerim yaptığım yanlıştı biliyorum
Beni affedersen arkdslarinla istedgn zmn takilabilirsin
Özür dilenecek bir şey yapmam. Yaptıysam özür dilemem
Çok kibirli
@Metehan2 hatayı bilerek yaparım. O zamanda özür dilemem
bir kaşarlık yaptım sen biir adamlık yap affet beni aşkım demelisin
Ne demiş Aleyna Baba: ''Gönül alamayana ömür emanet edilmez.'' ;)
Hakkını helal et bir daha görüşme imkanımız olmayabilir.
Dediğim an, şok olur hemen yanıma gelir, barışır 😎
Karşılıklı konuşmaktan bile anlamayan birine neden mesaj atayım ki? Ayrıca özür dilemesi gereken onca kırıcı sözü varken.
kadına tek taş alırım erkeyede tuttuğu takımın maçına bilet alırdım alsana garanti
Yaptığın hataya bağlı.
Örneğin aldatmanın özrü de açıklaması da olmaz.
Buluşsun benim gibi seksi birini gel barisalim artık.
Ahahaaha delisin ya ❤️
@pofudukzehraa 😊 e biraz oyleyimdir
Çok açıksözlüsün 😂
Biliyodum zaten hemşerim olduğunu 😂
@pofudukzehraa sen de mi konyalisin
Eveeeet konyada yaşıyorum hemde 😂
Bazen roman yazsan da olmaz... bazen tek bir kelime yeter... içten olsun da takdir yine karşı tarafın...
öyle bir garanti yok karşı taraf kızsa tabi çünkü nerde yapacağınız belli olmuyor😉😉
Aslinda biraz daha surndurmek istiyorz hani ders alsin bidaha yapmasin diye yoksa sizden daha cok merkliyiz barismaya
@zahideakgok o zaman barışın deneyin
Kus degilimki
@zahideakgok o zaman özür dile
Marifet ozur dilemkte degl ozur dileneck sey yapmamakta.
@zahideakgok e ne istiyonya
Hayir yani fikrimi soyledim sizse sanki kus oldgm arkadasm varmis gbi ozur dilemeye sevk ediyorsunhz
@zahideakgok 😂😂😂😂
Bize gelsene sana çok güzel bir sürprizim var yatakta geceliğimle fotoğraf atarım
sevdiğimi söylerken tavrına dikkat edip müsait ortamda dileyecektim ama o ortamı bulamadım bu satten sonra da zor
"Hadi yine iyisin köfte. Benim gibi bir sevgilin var ve senden özür diliyor." :)
Özrümün kabahatini dilenmeyen dilimse
Kesip atarım onu yeter ki sen gülümse..
Eğer ki karşı taraf haklıysa yaptıkların için çok üzgün olduğunu ve onu sevdiğini söyle ne derse sert tepki verme güzel dile konuş unutma tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır ☺
Kanki gel barışak valla canım sıkılıyor.
İçimdeki aşık öldü, ben ne yapayım 🤷♂️
Yanına gidilir kapısı çalınır, kapı açılır açılmaz kolundan tuttuğun gibi yürü gidiyoruz denilir
Özür dilerim seni kırdığım için aşkım derim 😄 oda zaten dayanamaz barışır hemen 😊
Ne olursa olsun birlikte uyumaktan vazgeçmeyelim. Huzurlu uyandığımızda sorunlarımız çözülmüş olur.
Keşke gelip benden özür dilese. Pismalikla geri donseydi keşke.
ufak tefek şeyler yüzünden birbirimizi kaybetmeye değmez özür dilerim
Özür dilemeye kadar bir hata yaptıysam. Hatami Kabul ederim gurura gerek yok 😂 mesajda bende kalsın
Msjla ozur dilemektense basbasa bilemeyi tecih ederim
boşver gitsin ya ayrıldıysa sal gitsin barışma marışma boş iş
Dümdüz bir özür işte. Olgun birisiyse zaten anlar dinler kabul eder.
barışalım. ee garentiyse, başka şeye gerek var mı? gurur yapıp onun bu soruyu sormasını bekleyemem..
Hadi ozledim ozur dile de barisalim
Öyle bir mesaj atmamm
De ki Barışalım mı sana mandalina soyarım
Nar soyup ayıklama ihtimalin? 🤔
Çok yüksek
Barıştım gitti 😋
Çiçek aldım bende sana 🥀
Düşük bütçeli barışma çelınç ahabahajskdjdhe
İstediğin pahalı birşey varsa onu da alırım kii 😌
söyle bakiim ne istiyosun narmatiğim benim? :P
Canının sağlığı :D bişey istemiyorum 😂
Ne bahtsız bişey çıktın sende, tek istediğin şey de olmadı bak :( gripim şu an sağlığım yerinde diil 🤧 halsizlikte var. Nar ayıklamana çok ihtiyacım var iyi gelir <3
Hemşireyim :D
😱 hayatımda hiç bu kadar şans yüzüme gülmemişti
gelip bir çorba yapsana bana 👼 bir de iğne vurursun olmadı 😌
Hahahahha alemsin
Hemşiireeee hanııımmm 1 nolu hastaya (1 nolu ben oluyorum 🤓) bakınız lütfeeennn :P
Hasta : Hemşire yanım serum akmıyordu ama ben yaptım, düzelttim
Ben : bravo size
Barışmayanın anası babası ölsün
Sana en sevdiğin makarnadan yaptım haydi koş
Sensiz olmak canımı yakıyor
Özür mesajı atmam karşısına çıkar konuşurum..
Çook şey olur
Uzun bir mesaj olur
Konuya ve benim hatalı olup olmamama bağlı
Gellan ozledim seni namissiz
Ne yaptıysam sana olan sevgimden yaptım.
Gel gız gobiyi açdım.
Ben barışmam ölsün bana hata yapanlar 😡
Özledim seni derin, o da dayanamaz zaten bana.
Özür dilerim ajsjdjjd
Barışçağı varsa da küsesi gelir insanın o ne be kuru kuru özür mü olur :P fdks
Barışma garanti zaten uzatmaya gerek yok bence shdhjsjd
oldu olucak boş mesaj ataydın dkjskf
Bi' tane kız vardı öyle yaptıydı bana ünideyken pislik kendi özür dilemeye dili varmıyor boş mesaj atıp benden bişeyler bekliyor 😂😂 boş mesaj bile ne kadar anlam taşıyor bak 😂
Valla hiç uğraşamam öd bu kadar ahshhshd
Sensiz nefes alamıyorum.
O da bana kalsın yani 🤨😂
Ben özlemedim ki seni, kedi özledi 🐱
İcimden geleni yazardım..
Tekrar hayalim olur musun 😊😊
özür dilemem. vardır yaptığım her şeyin manası.
Döner ısmarlarım
Üzülmeni istemiyorum.
Hepsi benim suçumu özur dilerim
😂
Suçluysammm bir şekilde affettiririm kendimi.