Kapınıza kırmızı güller ve güzel bir not bırakan gizli hayranınıza karşı nasıl tavır takınırsınız?Tebrikler iyi seçim ama bizımla değilsin derdim 😁 Ya siz?
Kapınıza kırmızı güller ve güzel bir not bırakan gizli hayranınıza karşı nasıl tavır takınırsınız?
Eğer hoşlandığım biri varsa acaba o mu diye düşünürdüm. Eğer hoşlandığım biri yoksa bu hayranin bana karşı olan duygularını düşünürdüm ve kim olduğunu merak ederdim, öğrenmek için elimden geleni yapardım
Sevdiğim adam da adresimi bilmiyor ki o olduğu düşünüp biraz umuda kapılayım.. Ne kadar hoşuma gitse merak da etsem pek birşey ifade etmezdi sevdiğim kişiden gelmedikten sonra..
Gizli hayran ne ya hayran dediğin gelir bir resim çekilir ne bileyim bişey yapar mesaj atar ama gizli ise de buradan sesleniyorum hayat korkacak kadar uzun değil at bir mesaj ya
gizliye tavır takınılabilinir mi? yapılıcak tek birsey var gelen cicekleri eve alip koklayip vazoya koymak :) birak o düsünsun gizlilikden nasil gün yüzüne cıkacağina :)
Erkeğin kapısına gül ve not bırakan kadın görmedim de şunu da söylemeden geçemeyeceğim kadınların çoğu on yargıyla yaklaşımis katil sapik diyenin de tutunda bir çok olumsuz yaklaşm sergilenmis. Arkadaşlar birinin yaptığı ve korku ve on yargı dolu olmayın derim. Bütün genellemeler yanlıştır aslında. 🙃
Sürekli bunu yapıyorsa ona not yazar hergün bu kadar çiçek parası vereceğine haywan barınaklarına yardım edip dekontunu hergün bana yollamasını rica eferdim
Şimdi gizli olduğu için biraz yadırgarım ama bir o kadar da mutlu olurum. Gülleri bıraktığı yere ben de tanışmak için bir not bırakır bir kafede buluşma teklif ederim.
En İyi Cevaplar