Üniversite zamanında bir aralar her gün alıyordum buket değil ama bir demet gül.. oturduğum yere bırakıldığı için mecburen alıyordum daha doğrusu, sonra bu güllerin sahibi bir gün elinde gülle karşıma çıkıp açıldı tepki göstermedim kibarca reddettim. Olan güllere oldu 😅
Böyle birşeye kimse cesaret edemez farzı misal oldu kimmiş vs diye iyice araştırır bulurum mutlaka bulurum eşim evdeyken böyle bir çiçek gelirse o benden daha hızlı bulur kim olduğunu 😃
Rahatsız olurum. Vardı öyle biri, hediyeler çiçekler... çok rahatsız ediyordu. Neyse eşim pek çiçek falan almaz, gizli hayran sayesinde doyduk da istemiyoruz