Size karşı takıntılı olan eski sevgiliniz gecenin bir yarısı sarhoş olup sizi arasa, önce küfür etse sonra sizi çok sevdiğini söylese gözünüzdeki yeri nasıl değişirdi?İnsanın iyi ki dediği anlar da oluyor bazen...
Eski sevgiliniz sarhoş olup sizi arasa, gözünüzdeki yeri nasıl etkilenirdi?
niye böyle bişiy yaptığını sorarım neden içtiğini sorarım onu kimin üzdüğünü kimin bu hale getirdiğini sorarım sana kim kıydı derim nerdesin derim bana yerini söyle derim çıkarım dışarı atlarım arabama alırım vitesi D ye gazlaya gazlaya giderim yeterki ona zarar gelmesin yeterki üzülmesin ben onun üzülmesine kıyamamki hem ondansonra yanına giderim sımsıkı sarılırım alırım onu arabaya koklaya koklaya öperim bir daha içki içme ve kendini üzme olurmu artık ben yanındayım ve seni hiç bırakmıyıcam bir daha birbirimizi hiç bırakmayalım eve götürürdüm onu yatağa yatırır sarılır uyurduk sabah ona simit poğaça alırdım sıkma meyve suyu yapar yatağına getirirdim iyimisin başın hala ağrıyormu doktora gidelim oda kendimi iyi hissetmiyorum gene arabaya biner vitesi D ye takar hastaneye doktor ilaç yazar gönderir ilacı ona ben verirdim Seni seviyorum bir daha sakın böyle yapma olurmu oda olur der ve dudak dudağa yapışırdık
Yemin ederim bu olay dakikalar önce başıma geldi. İçip içip mesaj attı. Acınacak durum da şu yeni sevgilisinden ayrılmış sanırım onun adını yazıyor mesajda. Beni ayrıldığı yeni sevgilisi zannedip mesaj atıyor. bir kez daha acıdım
Daha dün gece başıma geldi yüz kere de evlenip bosansan seni bekleyecem dedi😔😔 onun adına Gerçekten Çok üzüldüm anlamiyor anlamak istemiyor Tam 11 sene geçti hala bekliyor😔😔😔
Yazık adama :( kendimden biliyorum, bende 1 yıl boyunca her gece 5 km gidip ışığı yanıyormu diye bakıyordum yaşıyormu diye :( neyse ki unuttum yaw ama oda 11 yıldır unutmadıysa helal yani
Çok garıp yaa saptantı mı oldu şu eğıtım bılımlerınde yarım kalan şey unutulmaz dıyolar ya yarım mı kaldı da unutamadı :S 1-2-3 yıl 5 yıl dersın tamamda 11 yıl ya
O an derdim ki nerdesin şu an ve doğru yeri söylerse aklı biraz çalişiyorsa gider alırdım onu öper eve götürür ertesi günü seni seviyorum der birlikte olurdum tekrar♥️
Eski sevgili adı üstünde arasa açmam. Diyelim ki başka numaradan aradı, umrumda olmaz suratına kapatırım. Kudursun kendine sövsün. O kim bana küfür edecek
İçki ve sigara içen insanlardan akrabam da olsalar soğuyorum; hele ki bir de flört ederken bile duyduğum an kaçasım gelir öyle kişilerden; yani büyük konuşmayayım ama öyleleriyle zaten baştan işim olmaz efenim 😊 Biraz Yeşilaycıyımdır da 😃😃
Buradaki insanların aklına göre davranmak sizin gibi biri için çok üzücü değil mi? Buna kendiniz karar verin başkası değil. Dinlemeniz gereken kalbiniz.
En İyi Cevaplar