Kalbindeki isen çok şanslısın çünkü asla wazgeçmez sewmekren bitmez sewgisi duygusal bakar her olaya ama Aklındaysan iş birazdaha kolay oluyor mantık dewreye giriyor burda we mantığına uymayan hatanda terk eder we özlediğinde yanyana geldiğinde birbirinizi arzuladığınızda tekrar başlar tıpkı reset atılıp başa dönmeye benzer. Kimi seweceksen sev aklınla sev, Kim seni sewerse sewsin kalbiyle sewsin 😉
Mesele aklında mı kalbinde mi olduğu meselesi değil bazen aklına yatanı tercih eder insan bazen kalbinde yatanı bunu bilmek bişey kazandırmaz sonucu yaşayıp görürsün önemli olan da bu
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Peki o kişinin aklındaki mi yoksa kalbindeki miyiz nasıl anlarız?
Hissettiklerinle neden nerden onu gördüğün anda kalbinde bir daralma oluyor, kalbin daha hızlı atıyor. Beyninde ise öyle bir tepki olmuyor beyin sadece düşünmekle yetiniyor
En İyi Cevaplar