Lütfen yardım edin ne yapmam lazım o kızı cok sevıyorum ben boyle soguk davranınca berbat hısedıyorum kendımı önceden seni sevıyorum askım iyki benimsin gibi kelimeler kullanırdı şimdi neden boyle bu kız bırde watsabda yazıo hemen cıkıyor 10da gırıyor 15dk konusalım dıyor sonra yatıyor yüzü asıkdı dün hastamısın dedım yorgunlukdandır dedi normalde sabahları arardı aramadı bugun ben dedim arıyım mı dıe ara askım dedı bulusmaya gelince süper davranıyor yanakdan öpüo sarılıoz el ele yürüyoruz ama mesaja gelınce boyle yapıyor napmam lazım cok seviyorum ben bu kızı
S. a sevgilim biraz tuhaf davranıyor bana karsı ne yapmalıyım mesajlar detayda ss attım yardımcı olurmusunuz?
Okuldan dolayı moralı bozukmus anlatınca ben bıle gerıldım yani kız napsın sinirden yazdıklarımı gormemıs okuyamamıs oyuzden tamam askım evet askım demıs yanı sonuna yınede askım eklemıskı sogdum sanmasın die üzülmüyüm die
Okuldan dolayı moralı bozukmus anlatınca ben bıle gerıldım yani kız napsın sinirden yazdıklarımı gormemıs okuyamamıs oyuzden tamam askım evet askım demıs yanı sonuna yınede askım eklemıskı sogdum sanmasın die üzülmüyüm die
Okuldan dolayı moralı bozukmus anlatınca ben bıle gerıldım yani kız napsın sinirden yazdıklarımı gormemıs okuyamamıs oyuzden tamam askım evet askım demıs yanı sonuna yınede askım eklemıskı sogdum sanmasın die üzülmüyüm die
Biliyor bende dedim ki cok yoruluyorsun okula gidiyorsun cıkıp dersane ye gıdıyorsun artık bunalıma gırıceksin. Dedim dogayı sever beraber dogada yürüyelim ormana gıdelım dedim ata bınerız dedi güzel olur dedi
😊Kızların dönem dönem olur böyle halleri kendileri bile anlam veremezler anlat desen anlatacak birşeyleri de olmaz bence sen güzel seviyorsun kaybetmekten korkuyorsun hepsi bu. Tebessüm ettim okuyunca bence bir sorun yok sen biraz evham yapmışsın için rahat olsun.
Off ne bayık sürekli kıza aşkım aşkım aşkım ben bunaldım burda sende psıkolojık sorun var herhalde kızı bir rahat bırak boyle yaptıgın surece kız senden soguyacak haberın olsun kız normal konusuyot senin ıkı lafından biri sorun mu var 1 soylenır 2 soylenır ne uzatıyorsun offf darıldım be
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Neresi normal ya herkes normal demiş. Duvarla konuşuyorsun sanki. Evet kız kısa cevaplar verip seni soğutmaya çalışıyor olay bu. evet , tamam aşkım , var. Sanki karşıda robot var. Böyle iletişim mi olur
Okuldan dolayı moralı bozukmus anlatınca ben bıle gerıldım yani kız napsın sinirden yazdıklarımı gormemıs okuyamamıs oyuzden tamam askım evet askım demıs yanı sonuna yınede askım eklemıskı sogdum sanmasın die üzülmüyüm die
Sevgilim gerçekten soğuk davranıyor ama sen çok değer veriyorsun konusmalardan onu anladım üzerine çok gidiyorsun yok aşkım böyle yok şöyle o ise ya ewt ya Hayır ya da tamam diyor bunalıma bu kadar bence
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Okuldan dolayı moralı bozukmus anlatınca ben bıle gerıldım yani kız napsın sinirden yazdıklarımı gormemıs okuyamamıs oyuzden tamam askım evet askım gibi cümleler kullanmıs beni üzmemek icin
Ya kızın gerçekten canı bir şeye sıkıldı, ya da ayrılmak için ortam hazırlıyor 😳
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Okuldan dolayı moralı bozukmus anlatınca ben bıle gerıldım yani kız napsın sinirden yazdıklarımı gormemıs okuyamamıs oyuzden tamam askım evet askım demıs yanı sonuna yınede askım eklemıskı sogdum sanmasın die üzülmüyüm die
Yo gayet normal zaten okul haftası kardeş ya biraz rahat bırakin
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama soguk olsa kızgın olsa senden dolayı degil demez di bence veya askım kelimesini kullanmazdı kız sinirliyken bile kırmak ıstemıyor beni aksam konusalım dedi oyuzden
Kardeş dua et sen benim elimde değilsin lan gün içersinde sevgilim 10 kere arıyor açmaya üşeniyorum 1 aydır açmıyorum telefonunu mesaj atıyor hi he heyye diye cevap veriyorum hic aşkım demdm hahaha sen sevgiline dua et gayet iyisnx
4ay önce ayrıldık biz bu kızla bu mesajlardaki sorunuda okuldan öğretmeniyle tartısmıs siniri bozukken böyleymiş kız bende yeni anlamıstım ogunlerde yeniydik
Üniversiteyi kazandı birazda benim kıskanclıgımdan oldu okuldan biri sevgilime yürüyordu bende konusma dedim ben 4yıl o cocukla yüz yüze bakacam dedi kimseyle aramı kötü yapmak istemiyorum dedi kavga ettik biraz 2hafta sonra ayrıldıı
Ben üniversiteyi kazanamadım istedigim bölüm gelmedi bilişim bölümü okudum ben liseyi bilişim bölümü istiyorum ünivetsiteyide hedef o bırkere daha hazırlık yapıyorum
En İyi Cevaplar