Herkesin düşüncesini merak ettim bu konuda cevaplarınızı bekliyorum teşekürler :)
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılefendim buyrun kadınlar ve erkekler hakkındaki gerçekleri görmeye...
- kadın beyni hacim açısından erkek beyninden daha küçük olmasına rağmen, genel kültür ve bilgi birikim konusunda kadınlar erkeklere %3'lük bir fark atmışlardır... ayıptır söylemesi, bu anlamda çoğu kadının erkeğini bozmamak için bilerek "aptal"'ı oynadığı ortaya çıkmış...
- kadınlar birer "ayaklı radar"dır... bu yüzden erkekler onlara yalan söylerken çok zorlanır. kadınlarda "vucut dilini, mimikleri, cümlelerin alt (gizli) anlamlarını algılayabilme" yeteneği erkektekinin 2 katı olarak belirlenmis... bu nedenle erkekler "söylediğini anlamıyor" diye hiç bir kadını suçlamamalı, anlaşılamamasının nedenini kendi ifade yetersizliğinde aramalıdır...
- erkekler bir kadına kur yaparken sesini alçaltiyor, kadınlarsa yükseltiyor... bu da erkeklerin o sırada kendilerini ne kadar aciz, kadınların ise ne kadar güçlü ve kendine güvenlerini de tam hissettiklerini gösterir...
- kadınlar yüksek sesle konuşmayı ve sesli düşünmeyi seviyor (hem de fazlasıyla), erkeklerse her ikisini de içinden yapmayı tercih ediyor... bu yüzden kadınlar erkekleri "duygusuz bencil yaratıklar" olarak görürken, erkekler de kadınları "sürekli kafa ütüleyen başbelaları" olarak görüyor...
- kadın, problemlerini birlikte olduğu erkeğe açınca kendini daha rahatlamış hissediyor... bu yüzden sürekli konuşma çabası içinde... erkek ise, kadından duymak istediği şeyi duyamayacağını biliyorsa hiç konuya bile girmiyor... bu yüzden daha çok tv izlemeye ve gazete okumaya odaklanmış durumda...
- konuşmak ve kelimeleri özenle seçmek, erkek beyninde özel bir yetenek olmadığından, kendilerini sözcüklerle ifade etmekte çoğu zorlanır... ah efendim bunu yazarken elimiz titriyor lakin biz demiyoruz ki bunu bilim diyor...11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl- çoğu kadının erkeğini terketme nedeni ondan somut anlamda fazla sey alamaması değil, erkeğin onun duygularını anlayamadığını düşünmesi...
- kadınlar iletişim kurmak için günde 20.000 kelime, mimik ve jest kullanırken bu sayı erkeklerde sadece 7.000... bu da erkeklerin ne kadar kitap okuduklarının göstergesi...
- erkek derisi kadın derisinden daha ince... bu yüzden kadinların kırışıkları erkeklerden fazla oluyor... bu da demektir ki transseksüeller çok geç yaşlanacaklar... erkekler dokunma du
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 706 cevap paylaştı.
+1 yılKız oldugunda bütün erkekler gözü senin üzerinde başına bişe gelir korkuları bunu yapsam şunu derler şunu yapmasama ne derler korkusu cıkış giriş saatleri belli eve gecm kalma riskin 0 olcak erkek olsan bütün kızlar senin ister gece gel ister gelme 1ay boyunca çalış 1günde ye gene onu baglar sevgili yapar bak bunu benım oglum buda manitası derler tek tabanca yaşar taki evleninceye kadar evlilik ona zor gelir kim zor degil dese zordur cünkü bir düzen içine giriyor gece istedigi gibi saat te gelme şansı %0 kafasına göre bişe yapma şansı %0 dan bile düşük derecede az ne yaparsa hatuna sorcak hatun dur derse durucak git derse gidicek olayına döncek arkadaşlarını cevresini hatun secmeye başlıcak sonra cocuk falan da olursa tamam bitmiş okeye dönüyor olcak yok bu bitti yok çocuk yok başka bişe yok para bitti yok bu lazım acil al gel yok o yo bu derken hayat gecicek evlilik erkegi yaşlandırıcak sakın siz olun hemen evlenmeyin akıl başta ise şöyle bir düşünün millet 20 23 24 yaşında evleniyor ne yapcan o yaşda gez dolaş hayatını yaşa 28 kadar yolun var yani ben artık kendimi biliyorum nerde ne yapıcagını nerde ne tepki vericegini ögrendim zamanı geldi diceksin ki evleninceksin birde o zaman cok geç olucak ortalama bana göre 28 32 arası olcak gerisi cok gec olabilir bu arayı tutturursan o iş tamam evlilik güzel olmaya başlar unutmayın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkız olmanınız zor yanlarını ve erkek olmanın zor yanlarını yazacağım şimdi
Üşenmeden yazıyorum artık ayıbına bakmadan. :D
Kız olmanın zor yanları:
-Yolda yürümek (malum ne giyersen tipin ne olursa olsun ya biri peşine takılır ya biri numaranı ister ya da birisi '' oyşşş '' diye bakar he ben '' Allah özene bözene yaratmış '' diyene rastladım. Yada arkadaşımla yürürken arkadan 10 kişinin peşimize takıldığınıda gördüm, zor kurtardık kendimizi evin güvenliğine kadar töbe yarabbi.
-Ağda derdi, adet derdi ( hiç çekinmeden yazdım doğal şeyler )
- Saçlarına bakma derdi.
- Ev temizleme derdi.
- Ortalığı düzenleme derdi.
-Sinirlenince gözlerinin dolması derdi.
-Her gün çeşitli sosyal ağlardan '' selam '' yazan tiplerle uğraşma derdi.
-bulaşık derdi.
-bakım derdi
-makyaj derdi
-yemek hazırlama derdi.
VE DAHA SAYAMADIKLARIM VAR.
Erkek Olmanın Zor Tarafı:
-Adam olmak.
-Sevdiğine sahip çıkmak.
-Sevdiğini üzmemek.
-Onu ağlatmamak.
evet :) erkeklerin yapabileceği şeylerin basitliği? ve yapamamaları *ilk maddeye dikkatinizi çekerim efendim. *42 Yorumla- +1 yıl
İlk teklifi erkek yapar yani reddedilme riski erkektedir. Evlenme teklifini erkek yapar. Erkek fakirse evlenemez ama kız fakirse evlenebilir (güzelliğinden dolayı) eve genel olarak erkek bakar.
- +1 yıl
Ne kolay dimi !
"Dusen sutyen askisi derdin yok. Canini acitan agda, cimbiz yok. Dustan sonra saatlerce ugrasacagin sacin yok. Karninda tasiyacagin bebek yok. Sancisinu cekecegin reglin yok. Cinsel iliskiye girsen kaybedecegin hicbir sey yok. Tek basina gece disari ciksan laf atacak kimse yok. Sort giysen bakacak insan yok.. Alti ustu bir adam olacaksin. Onu da beceremiyorsan geber daha iyi." -OkanBayülgen
32 Yorumla- +1 yıl
Evet bunu biliyorum :D erkeklere hayat güzel valla ya
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
61Cevap
+1 yılErkek olmanın zor yanları.
-Ortalama 60 yıllık bir sürecin sadece 45 yılını dik durarak geçirmeye çalışma, düştüğü anda hiçbir şeydir. Sadece kendine tutunabilmesidir.
-İş alanlarında daha dar alanlara tıkılı kalmasıdır.
-Her zaman güçlü olmak zorunda olduklarından duygularının katılaşmaktan ziyade derinlerine gömülmesi, robotlaşmaları.
-Sabahtan akşama kadar çalışmaları, iş sonrası eve geldiğinde çocuğuyla ilgilenmesi, eşiyle ilgilenmesi(Bazen eşinden beklediği ilgiyi görememesi, anlayışın kısıtlanması)
-Ölüme bir adım daha yakın olmaları.
-İlk olarak suçlu gösterilen kişi olmaları.
cut.51 Yorumla- +1 yıl
+1 varollll !
Erkek olmanın zor yanları askerlik,evin geçim yükü senin omuzlarında her ne kadar artık kadınlar da iş hayatına girdiyse de bir kadını çalışmıyor diye kimse ayıplamaz kolay kolay ama çalışıp evine ekmek götürmeyen bir erkek toplum tarafından yerden yere vurulur v.s kadın olmanın zor tarafları da ev işlerinden sorumlu olmak erkekler de ev işlerine yardım etse de kadınların da çalışabilmesine rağmen evin geçim yükünün erkeğin omuzlarında olması ile ilgili söylediklerimin tersini bu durum ile ilgili söyleyebilirim.
00 Yorumla
+1 yılBu zamanda kadin okumak zorunda ilk basta kebdine bakabilcek biri olmali yani ekonomik ozgirlugu elinde olmali. Diger yandan bakimina her zaman dikkat etmeli. Her ay adet sancisi da cekecektir. Bir suru tipinden ne oldugu anlasilmayan erkek arasindan birine guvenecek ona baglanicak. Ve kadina bakis acilari cok farkli olabiliyor. Kimisi kadini bir mal olarak gorur(hani su acilmis seker mi istersin paketli seker mi meselesi var ya) . Ve kadinlarin anac uygulari var neye kima *lanacagi belli olmaz. Korumak iyilestirmek ister. Kadini ezerler kadin uzerinden sakalar yapilr kufurler soylenir. Ama herkeson ciktigi yer bellidir. Beni sinir etmesinler tum erkekler kadinlara saygili davransin
Bana saygi duyan beni onemseyen ve sevgiyle baksn tum erkekler beni haketmistir. Tipinin iyi olmasi zengin.olmasi bakmam bile. Sadece dediklerim onemli ve anlasmamiz onemlo. Sevgolilier ayni zamamda dosttur. Erkeklerinde erkeklik olarak oyle cok zor isleri yoktur. Adimi atan erkeklik surduren kadinliktir.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Mesela siz bir erkekle mücadele edersiniz biz hayatla mücadele ederiz.. Siz hayalle beslenirsiniz biz gerçeklerle..
102 Yorumla- +1 yıl
bu iyiydi :)
- Aşk İlişkileri konusunda 479 cevap paylaştı.
+1 yılbence erkek olmak ya da kız olmak hiç farketmiyor..
bulunduğun duruma nasıl tepkiselsin..
hani bir arkadaşımız diyor ya...kıroların bakışlarına maruz kalıyoruz diye...
bende tam tersini savunuyorum..
teşhircilikte sınır tanımayan kızlar adeta cinsel cazibelerini gözümüzün içine sokarcasına...tahrik ediyorlar...erkek olmak daha zor...bence... :)11 Yorumla- +1 yıl
damacananın yuvarlak hatlarından etkilenen birini etkilememek mümkün değil gibi gözüküyor
+1 yılkızsan ;
-namussu iffeti korumak zor bu zamanda
-kıl tüy ağda sorunsalı .
-anne olucaz ilerde 9 ay canımız cıkıcak bide üstüne doğum sancısı
-bunca yıla kadar kaynana derdi bir yandan .
-çocuk yetistir evi topla kocana zaman ayır derken hoop bir bakmıssın yasın 50 60 .
kısaca kzıların genelde ömrü böyle gecer . ama bence yinede erkek olmak daha zordur .
-çiku.12 Yorumla- +1 yıl
yakaladım seni namıssız gene evden gaçıp tee burlara gelmiş :/
- +1 yıl
her cevabımın altına yorum yapmak zorunda mısın -_-
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekler için hayat daha acımasız.
Evli olunca mesela çocuğun varsa karını da çocuğunuda korumalı onlar için çalışmalı, para kazanmalısın akşam eve gelince ilgi bekler çocuğun.((Ben evli biri değilim ve çocuğum yok ama bir erkek olarak zorlukları tahmin edebiliyorum.))
Kızlar karşısında savunmasız kalabilirsin.
Erkeklerin ortalama yaşam süresi kadınlara nazaran daha kısadır.
Birde erkek kendine bakamayabilir.Kadın kendine bakar ama.
Yani o yüzden erkeklerin işi zor.
Ama yine de kadınlar erkeği tamamlar kadına yapılan saygısızlık erkekliğe de yapılmış sayılır.10 Yorumlailk basta agda herseferinde erkek olmak varmıs dedirten cinsten nalet bişey tabi heray cekilen adet ve onun sancısı olmadı gecikti sorun var diye kafaya takmalar falan filan heray cek dur illet bişey bunlar fiziksel olanlar bide maneviyat var tabi daha duygusalız daha kırılganız erkeklere nazaran sosyal cevreye baktıgınızda giydiginize davranıslarınıza surekli dikkat etmek zorundasınız uzerimizde her yonden baskı var en ozgurum diyen kadının bile
00 Yorumla
+1 yıltoplumsal dayatmalar vardır iki cinstede ve bilinç altına sağlam yerleştirilmiştir
iç güdüleri saymıyorum
erkek olduğunda sen erkeksin güçlü olacaksın ağlamayacaksın ayakların sağlam basacak diye başlanır baskıya
kadında namusu temsil ettirilir ( sanki erkeklerde yokmuş gibi ) bedenini her zaman korumak zorundasın bir et parçası yüzünden etrafındaki herkes düşman olabilir o yüzdne her daim dikkatli yaşamalısın
başlıcaları bu söyleyeceklerim çok kişisel kalır00 YorumlaBence her iki cins içinde bir zorluk yoktur sorumluluklarımızı bilirsek kolaylaştırırız hayatı kızlar kızlığını erkeklerde erkekliğini bilirse bir zorluk olmaz yardımlaşma olursa zorluklar kalkar hayat müşterektir kızın yapacağı bir işi erkek yapamaz erkeğin yapacağı bir işi kız yapamaz sonuçta Allah her iki cinsede farklı özellik vermiş ona göre yaratmış kısacası kendimizi bildikten sonra bir zorluk olmaz. kızlarda Allahın erkeklere emanetidir.
00 YorumlaBak bir kere ay basi var agdasi var hamilelogi bakimi eh temoxlik yemek bulasik var cinsel durtulerini bastirmak zorundayiz erkekler gibi isimizi halledip elimizi yikayip temizlenme gibi bir luksumuz yok bu kpnuda. Tuvaletimiz geldiginde erkekler gibi bir kose bulup ayakta rahatxa iseyemiyoz peh her sey aleyhimize :D
00 Yorumla
+1 yılAğda derdi yok.
Regl sancıları yok.
9 ay taşıyacağı bir bebek yok.
Biriyle ilişkiye girse kaybedicek hiç bir şeyleri yok.
Tek istenilen adam olmaları onu da beceremiyolar.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek oalrka ne zor biliyor musun adam gibi okuyacaksın askerlik yap çalış para biriktir evlen. hep adam yapsın bunları kız olsan okumuş mu okumamış mı çok dert değil. Baktın lisedee güzelsin zengin koca bulcan evlencen ama tipsizsen seve seve okuycan kariyer yapcan :D Bizde oo yok okudun okudun
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. erkek olmanın en zor yanı kadınlarla uğraşmak, tahminimce kadın olmanın en zor taraflarından biride erkeklerle uğraşmaktır ya da erkeğiyle uğraşan kadınlarla uğraşmak anla işte erkek de kadın da olsa en zor tarafı yine kadınlarla uğraşmak:D
00 Yorumlakız olman kızlığın varsa sınanırsın bacakların güzelmi aaa kısa şortmu giydin .kıroların bakışlarından kaç o zaman kız olmak zor efendim zor erkekler elinde oynatır zeki sanırlar ve kızlar duygularına yenilir işte yenilir kızlar duygusaldır
00 Yorumla
+1 yılgece dışarı çıkamama, manikür,pedikür,ağda, istenmeyen tüyler, yemek yap, çamaşır yıka, ütü yap, kaportayı çizdirme, onu yap bunu yap saysak bitmez. bizim öyle bir derdimiz yok zor yanımız yok sal gitsin
00 Yorumla
+1 yılBence kız olmanın en zoryanları:
evin bütün işini evin genç kızı yapar
genç kızlar annesinin dizinin dibinden ayrılmaz
geceleri dışarı çıkamazlar
vs. vs.10 Yorumlaerkek olmanın zor yanı sorumlulukları daha fazla olması ve genellikle tek tabanca takılması :)) bayan olmanın zor yanı ise asılan çok olması ve gerekli gereksiz herkesin yavşaması :))
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 750 cevap paylaştı. hayatın en zor olabilecek ve zayıf yanları bayanları etkilerken
az sorumluluk alarak veya hiç sorumluluk almadan da yaşatabilmekte.20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılerkek olmak çok zordur ... şöyleki cinsel istekler belli yaştan sonra çok ağır basar .. vücut sürekli sperm üretiyor kızlar bildiğiniz gibi değil :(( aynı zamanda sevgiye ihtiyacımız var :) biraz itiraf gibi oldu ama böyle :) ..duygusal ihtiyaçlarımız çok ... kızları bilmiyorum .. onuda kızlar anlatsın :)
00 Yorumla
+1 yılBence kız olmanın da erkek olmanın da en zor yanı sevmektir. Çünkü sevdiğini bilirsin ama sevildiğini asla bilemezsin. Kız olsun erkek olsun hep bir duvar vardır karşında .
00 Yorumla
+1 yılKadın olmanın bütün zorluklarını topla 3 ile çarp o zaman erkek olmanın zorluğunu anlarsın. Sizin zorluklarınızıda biz sırtlıyoruz sayenizde. Kendi çektiklerinizin kaç katını bize çektiriyorsunuz.
11 YorumlaKadın olmanın : Bir evin herşeyiyle ılgılenmek tam anlamıyla bir cete lideri olmak.
Erkek olmanın : Genelde agır olmak , ayakta işerken sicratmamak.01 Yorumla- +1 yıl
Ben hayatımda hiç sıçratmadım. Çok iyi nişancıyımdır, hatta ayakta işemek çok eğlenceli geliyor. Dart misali. Tam ortaya tutturunca çıkan şarıl şarıl ses paha biçilemez.
erkek olmanın pek kötü bir tarafı yok sadece yalnızlık avr işte ama kız olmanın en kötü yanı heralde ayakta işeyememek :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBir erkeğe yüz verince yollu damgası yemen
bir erkeğe yüz vermiyince zaten o.puydu damgası yemen10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. bir bakıma çok uzun bir bakıma çok kısa cevap verilebilir. ama şu an yazacak durumda değilim. artık nasipse yarın yazarım.
01 YorumlaKız olmanın en zor yanı abazanlarla aynı ülkede hatta aynı şehirde yaşamak.
Erkek olmanın en zor yanı beş para etmez insanlarla aynı ülkede hatta aynı şehirde yaşamak.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 627 cevap paylaştı.
+1 yıladet sancısı birde erkek jeanslerinin daha güzel olması.benim dertlerim bunlar :D
10 Yorumla
+1 yılsürekli kıroların bakışlarına maruz kalmak kız olmak zor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılerkek;
yakışıklı değilim :(
göbeğim var :(
erken boşalır mıyım :(
penisim küçük mü :(
sakalım neden yok :(
sırtım ve göbeğim tüylü beni beğenmez :(
ters kokuyor muyum :(
beni ister mi :(
KIZLARI ANLAMIYORUM :(00 Yorumlakızlar serbest değil cok hassastırlar.
kızlara göre hantal güvence kuvvet bakımından daha yatkın olması rahattırlar cnk erkektirler00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİkisinin de en zor yanı toplumda herkesçe kabul görülen cinsel rollere uymak zorunda olmasıdır bence, "zayıf ve korunmaya muhtaç kadın" ile "güçlü ve koruyan erkek" rolleridir...
00 Yorumlalink
Erkek olmaktan memnunum zor tarafı yok :D10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılErkek olmanın en büyük zorluğu Türk kızlarına katlanmak pardon organizma diyecektim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıltacize uğramak,kocanın seni öldürebilme ihtimali :) herzaman kendine oturup kalkmana dikkat etmen gerektiği :))
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılve ne kadar korunmaya çalışsakta korunamıyoruz polis koruması ya da uzaklaştırma bile yeterli olmuyo gözü dönmüş eş için ya da geç kalınıyor korunmamz için :))
Gerçek anlamda adam olma düşüncesi büyük bir sorumlulukmuş gibi geliyor.. heleki bu çağda bunu sürdürmek daha da zorlaştı sanki
00 Yorumla
+1 yılKızların en zor yanı regl olmaları sanırım. Sitede sağlık bölümü regl konularından geçilmiyor :)
Erkek olmanın zor bir yanı yok bence :)02 Yorumla- +1 yıl
bence yanlıs düsünüyorsun
- +1 yıl
ne konuda?
her ayın bir haftasında :)) nerdeyse nefes aliyosun diye trip yiyebilirsin.
00 Yorumla
+1 yılsen hiç erkek hastalıkları uzmanı diye birşey gördün mü?işiniz zor allah yardımcınız olsun.
12 Yorumla- +1 yıl
Prostat falan ne oluyor erkeklerde?
- +1 yıl
her erkekte olmaz o.prostat ve antropoz erkeklerde nadiren görünen hastalıklardır.
+1 yılzenginsen mesele yok. erkek olup gariban olmak sıkıntılı...
10 Yorumlaregl sancısı dışında kız olmaktan hiçbir şikayetim yok.
00 Yorumla
+1 yılErkekler için kızlara katlanmak zorunda oldukları hayatın zor yanıdır bence. :D
00 Yorumlakadın olmanın en zor yanı ayakta çiş yapamamak heralde :)
erkek olmanın en zor yanı tek başına yemek ev işi vs... :)00 Yorumla
+1 yılgecim istenmeyen vevzu ve kavgalar ınsanların senden beklentısı bıtmeyen ıstekler sen halledersın kelımesını bır erkek olarak hıc sevmıyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 793 cevap paylaştı. Erkek olmanın kötü tarafı bayanlara göre daha fazla sorumluluk sahibi olmaları gerekli :) bayanların ki büyük olasılıkla regli sancısıdır :)
10 Yorumlakadınlarda doğumda erkekleri bilemedim istemdışı hareketlerimiz olabilir kontrol edemiyoruz bazen
00 Yorumlaİkisinde de ortak zor bir yan buldum taş düşürme...
00 Yorumla
+1 yılne iş olursa olsun ezilceğinide bilse ailesi için çalısır çalışma baskısı olur toplumda işsiz adam imajı kötüdür emekliliği düşünürsün daha bicok sey
00 YorumlaErkek olmanın hiç bir zor yanı yok..Bütün dert,çile,keder siz kadınlara mahsus..Biz rahatız ohh mis gibi sal gitsin..
00 Yorumlaerkek olmanın en zor yanı kız olanlara zaafımız ! kızları bilemem...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılerkek olmanın en zor yanı içgüdülerini kontrol etmek edemeyenler ya sapık ya katil oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılerkek olmanın en zor yanı askerlik ve yanındaki bayana sadık kalabilmek :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkizlarin bence en kötü yani her ay adet olmak :-)
erkeklerinkide en kötüsü kiz arkadasinin olmamasi :-)00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 793 cevap paylaştı. En büyük sorun sünnet sonrası ise irade meselesi :)
10 Yorumlaİşin gücün yokmuş gibi bir sürü trip çek, erkeklerin en büyük sıkıntısı
00 Yorumlaneyı zor bul bir gideri olan zengin koca tamam işte ohhh :)
00 Yorumlakız olmanın cok zorlukları var , her zaman bakımlı olmakmı dersin ? her ay cektiğin adet sancılarmı ? :)
00 Yorumla
+1 yılSaymakla bitmez şimdi. Çünkü zorluklar diğer zorlukları beraberinde getirir
00 Yorumla
+1 yılkizlarin kalabalikta işi zor kaba etleri hep minciklaniyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılolduk olmadık yerde ereksiyon olmak fghfghgfhgf ondan sonra sakla saklayabiliyosan :D
00 Yorumla- Devamını Gör (26)
Devamını Gör(71)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kız olmanın en zor yanları neler? Erkek olmanın en zor yanları neler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar