Her şey için sabır ve zamana ihtiyacımız olduğu gibi aşk uğrunada yapılanlar , sabır duygumuzun gücüne bağlı değilmidir?


"denize düşmüş bir gül hibi düştüm ateşe, ben yangını sevdim"
Kimi sert tutar kendini, aşkın ateşiyle odun gibi yanar.
Kiminin gönlü aşk pınarıyla, yumuşar, ekmek gibi pişer, aşk ateşiyle.
Mesele ateşin suyun ne olduğu meselesi değil, aşkı taşıyan gönlün ne olup, neye dönüştüğü.
"Ya Rab belâ-yı aşk ile kıl âşinâ beni
Bir dem belâ-yı aşkdan etme cüdâ beni." Fuzuli
Diyebilen yürekler gerek bize.
Sabretmek elbette gerek ama ne için sabrettiğini bilmen de gerek. Sabrın sonunda mutlu olmak varsa sabredelim. Gülü koklamak için dikenine razı olmak gerek sonuçta.
Sabir karsindakinde gördüğün ışıkla güçlenir, eğer karşılığı var ise severek sabredilir.
Başka türlü çok yorulur insan.
En sevmedigim ozelligim sabirsizlik askta cok kaybettim bu yuzden
Cevap
24Cevap
Aşkta sabir var evet sabir etmek iyi bir yoldur evet :) ama ne ugruna sabir ettigin önemli
Aşk olustuktan sonra bu yollar illaki çekilir ama aşk yoksa hayatımda sorunlu insana yer yok.. bana gelecek insan huzurla gelecek dertle kederle sıkıntıyla değil..
Aşk'a uçarsan kanatların yanar. ( Sadi Şirazi )
Aşk'a uçmazsan kanat neye yarar. ( Hz mevlâna )
Aşk'a varınca kanadı kim arar. ( Yunus Emre )
Aşk Sadakat'dir.
Evet hemde ne sabır, inşallah sabrın sonu selamet olur.
Askta sabır ben liseye giderkenki zamanlarda idi.. Büyüdukce cok kadın tanıdım 3-5 günde daldan dala atlayan onursuz gurursuz ve karaktersiz..
Sabır olmazsa sanırım hayatımız daha da zor olur
O yüzden mutlaka olmalı
Zorlu yollardan geçeceksin ki inmeside geri dönmesi de zor olsun.
Merhaba gru hanım. Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk demiyorum :)
Sabır , sabır ve sabır.. İnşallah sonu da selamet olacak.. :)
Aristo diyor ki: Aşık olmak acı çekmektir. Aşık olmak yanmaktır.
Aşk, emek ve sabır ister. Herkes emek verebilir ama herkes yeterli sabr-ı gösteremez.
Aşk sabırla arkadaşdır sabır+ aşk =sabırdoluaşk dır 😂😂
gercekten seviyorsan.. sabirli olmak gerekir.. ki zaten seven de sabir gosterir
Millet aşkı d 100 kara yolarinda saniyor tabiki aßkın yolu patikalıdır aşkın kendidi patikadır zaten tabi el dilindeki aşk değil gerçek aşk
sabretmezsen, hiçbir şeyin değerini bilmezsin ki..
zor olmalı..
ancak öylesi, kalıcı olur..
İllaki patikalı yollar olur sabırsız olmaz...
Sabır sabır vur yere yatır demiş atalar bu devirde uygulasak gazetenin 5. Sayfasına çıkarız :)
biz neden düz yollarda sürmüyoruzda kestirmelere girip tangır tungur gitmeyi seçiyoruz?
Aşk güzel şey gerçekten aşık olan kişi için çok sabır gerektirir sevdiğini kaybetmemek her şeyine sabır edersin
Aşk meşk hepsi hikaye
odaklanamadım yazdıklarına özet
Senin aşkından ölüp bittim ben senin ruhun duymuyor
Sabır taşı olduk ya neyse
Ee kolay olsaydı bu kadar kıymetli olurmuydu 😊
Sabirsiz her sey zor olur
Ne demek istedin acaba
Evet çok sabretmek gerekir. Hem de çok... 😚😎
Evet sabir gerektirir
Sabır sabır diye ömrümüz getti
Ask tam bir sinavdir herkes gecemez
Sabır olabilir kız ayool
Evet
Sabirdan yoksunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar