Kırdıysa; sessiz kal. Sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa onsuz kal. Bu cümlede ne demek istenmiş?

Arkadaşlar beğendiğim bir çocuk vardı. Onunda bana ilgisi vardı sonralarında bazı sebeplerden dolayı 6 gündür konuşmuyoruz. Onu özlüyorum fakat yazamam arayamam vazgeçmek zorunda olduğum için o kişiden uzaklaştım. Sadece birbirimizin watsapp durumlarına bakıyoruz şarkı paylaşıyoruz falan. Ama hiç bir şekilde konuşmuyoruz. Durum olarak Kırdıysa sessiz kal sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa onsuz kal yazmış. Ne ima etmiş bu cümlesinde anlayamadım. Fikri olan var mı
Kırdıysa; sessiz kal. Sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa onsuz kal. Bu cümlede ne demek istenmiş?
Cevapla