Filmlerde öyle aşklar görüyoruz ki çoğumuz hayran kalıyoruz...

ve de bizimkiler niye böyle değil diyoruz...peki sizce bunun sebebi nedir..? reel hayattaki aşklar mı güçlü değil yoksa güçlü de hayatımızda yeterince ekşın mı yok..?
Filmlerde öyle aşklar görüyoruz ki çoğumuz hayran kalıyoruz...
Cevapla