ve de bizimkiler niye böyle değil diyoruz...peki sizce bunun sebebi nedir..? reel hayattaki aşklar mı güçlü değil yoksa güçlü de hayatımızda yeterince ekşın mı yok..?
Cevabın nedir?
Cevapla
Valla gerçek hayatta özenenlere bakıyorum hepsi sonradan görme tipler.Neymiş kız arkadaşı yarım saat sonra atmış,geriye dönmemiş,buluşmaya geç gelmiş.Bence dünyada tek satın alamayacağınız şey sevgi dir.Bunun ne alabilirsiniz ne de bozdurabilirsiniz.Gerek var mı karşı tarafın kalbini kırmaya.Ben şahsen hiç kız arkadaşım olmadı ama olanlara bakıyorum kız için ölecek adam.Ya abi bırakın ya annen baban su istese üşenirsin kız bir şey istiyor adam hazır asker.Böyle olması beni üzüyor.Tribe zaten girmiyorum.Artı herkesin meşgalesi farklı.İşi farklı hayatı farklı.Herkesten tek düzen bir hayat istemek bence doğru olmaz!
Bu da ilk yorumum!10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAsıl filmlerdeki aşklar yalan :) Hatta filmlerde yalan olmaya başladı iyiden iyiye. Hep aynı senaryolar hep aynı sahneler neredeyse. Aşk filmlerin 10 bilemedin 15 dk izle senaryosunu yazmaya başlıyorsun zaten. Senaryosu farklı olanlardada gerçekçi hikayeler yok :)
Üstüne bide filmin yarısı 10ar dk süren bakışmalarla geçiyor :) Gerçek hayatta o kadar durağan bir hayat geçiripde üstüne bir kızla/erkekle o kadar uzun süren bakışmalı sohbetler geçerse hergün farklı birine aşık olursun :) Çok yapmacık geliyor bana artık bilmiyorum10 Yorumla
Sadece filmlerde de degil...
Sarkilarda,masallarda...okudugumuz romanlarda...
Hayallerimizde...
Hic bir ask gercek hayattakiler ile yeterince uyusmuyor.
Cünkü gercek hayatta nefs var,bencillik var,iradesizlik var,ne istedigini bilmeme var,
farkli farkli arayislar var...
Askin önüne engeller koyuyoruz.
Insanlar gercekte korkunc olabiliyorlar.Bu yüzden ask hayali olarak,
temiz yüreklerde güzel...
Cocuklar disinda öyle tertemiz bir yürege sahip kimse yok gercekte.
Belki de ondandir...
kim bilir.136 Yorumla- +1 yıl
çok güzel..=)
- +1 yıl
birşey değil..cevap gerçekten hoştu, en iyi cevaba layıktı..
- +1 yıl
Abi bu kadar felsefik olmayın yaa.. Aşk denen zırvalığın erkeklerin önünde taşıdığı şeyden farklı bir durumu var mı? İkisinin de peşinden gidince perişan oluyorsun.
+1 yılkeske yasadıklarımız fılm gıbı fılmlerdekıler bızım yasadıgımız gercek ama acı veren asklar gıbı olsaydı :) Yanı al takke ver kullah meselesı...
Bunun en buyuk sebebı özentı bır mıllet olmamız ne yazııkkı artık ahlak ve görgu kurallarını kıtaplarda bırakan bır nesıl halıne geldı ulkemız... Egerkı degerlerımıze benlıgımıze sahıp cıksaydık bu kadar sacmasapan asklar, iki günluk ilişkiler alıp basını yurumezdi... Bak Aslıyla keremın zamanına ... Tamam sonu guzel bıtmesede en azından bırbırlerıne ıhanet etmedıler...00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
33
Cevap
27Cevap
+1 yılGüzel soru.. Biraz gerçekçi olmak gerekiyor. ''Evlendiler ve sonsuza kadar mutlu oldular...'' şeklindeki anlayış yüzünden insanlar bambaşka beklentilere giriyor ilişkilerde. Filmlere özeniyor böyle. Fakat bu nadiren gerçekleşen bir durum. Gerçekte evlilikler sadece bu hislerden oluşmuyor. Bulaşık ve çamaşır yıkamak, çöp atmak, bebek bezi değiştirmek, karşı tarafın davranışlarına tolerans göstermek, cinsel alışkanlıklar konusundaki uyuşmazlıklarla başa çıkmak.. İşte bunlar beraberliğin gerektirdiği durumlardır. Ama iki taraf ciddi çaba harcamazsa, en ufak bir pürüzde soğursa, hep mutluluk, dokunmak var sanırsa böyle sizin bahsettiğiniz gibi hayal kırıklığı olur, filmlere dalar gideriz. Gerçekçi olmak lazım, çaba lazım kısacası.
03 Yorumla- +1 yıl
evet kesinlikle bu da iyi bir açıklamaydı..teşekkürler..bu da normalde en iyi cevap olabilir ama şavk ı seçtim bir kere..=))
- +1 yıl
Şavk bir tanedir:) Teşekkür ederim:) Güzel soruydu..
- +1 yıl
bir şey değil..:)
+1 yılvalla kanka filmleri bilmemde, ben sevince köpek gibi seviyorum.. bu yüzden 2 yıldır acıdan sürünüyodum yeni toparlanıyom işte. benim işte yattı mk. yine sardım buraya lanet gitsin. bir benim yoruma bak, bir de şavk abılamıza. utandım yeminlen :(
23270 Yorumla- +1 yıl
eheheh..:D bu arada iş için üzüldüm ama gelmene sevindim..=))
- +1 yıl
bende sevindim kanka seni de hayvan gibi sevmesem bari :((
- +1 yıl
canımsın..=))gfhfdh sevmek güzeldir..:D
- +1 yıl
evet ya ama yoruyo insanı işte hani dimiştim ya kalbim tir tir titriyo, ha işte o da belirtisi
- +1 yıl
ya ya bilirim ondandır kesin o çarpıntı...hala titriyo mu nassın..?
- +1 yıl
evet oluyo hala doktorada gitmiyom böyle de malım :)
- +1 yıl
ya bende hep kendime getiriyom konuyu neyse sen eğlenmene bak hacı görüşürük gene
- +1 yıl
yav git dr.a ölücen falan..:/
- +1 yıl
öliyim herkes kurtulsun mk.
- +1 yıl
yav sen enden böyle yapıosunnn...:/./
- +1 yıl
boşver ya gül sen sktir et beni
- +1 yıl
çarparım ha sana şimdi bitane etmicem*falan..:((
- +1 yıl
mutluluk hapı gibisin :)) en iyisi ben burada sürünmeye devam ediyim avare gibi gene.
- +1 yıl
teşekkürler, eheh..işte böyle akıllı ol söz dinle..:D kanayan gül, kanayan kalp resmi falan paylaştığını görürsem de sumsuğu yersin haberin ola..yapma böle şeyler..
- +1 yıl
yav zaten o yüzden konuyu kapatmaya çalıştım ya :D öf bir daha öyle şeyler yazmıcam burada
- +1 yıl
tamam o zaman kapatak yoksa sonun kötü olucak gibi..jhgjhfj
- +1 yıl
ok bye o zmn. şaka lan şaka hadi sktir git buradan haha :D al kapattım
- +1 yıl
- +1 yıl
sn bana kzbn diymzsn tamam mı .s hdi by şimdi defoolll oke?
- +1 yıl
öyle demek istemedim popkekim yea..:((((
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
tamam ağlama bak beni de ağlatıyon :(( :'( kalbim kırılmış kırılacağı kadar gülüm bir de sen vursan nolur kii asadsfdxf iğrençlik vol20
- +1 yıl
ağlama lan kıyamam..:((( (son cümleyi yok farzettim iyi ki de yok farzettim..fgjhfg)
- +1 yıl
adsadf arkadaşım, öpüyom gözlerinden hoşçakal :*
- +1 yıl
bu arada gitmeden önce söliyim videonun 48. saniyesine koptum..gshgdfh
- +1 yıl
aynen :D
- +1 yıl
gidiyo musun yani şindi son kararın mı..? dha popkek yiyeceğidik..:((
- +1 yıl
- +1 yıl
al böldüm küçük olan senin..hehhe.:D fırsat buldukça tüketirim bunu ben ya çok sefiom.<3 bir de nesquik..<3
- +1 yıl
aa valla bende severim zati portakallı kek yaptım mutfakta şindi yerim artıkın sen küçüğünü verdin :(
- +1 yıl
bana kıymalı makarna yapar mısın..?..:(((
- +1 yıl
yaparım hemde nasıl parmaklarını yersin valla bugüne bugün aşçılık okumuş insanım olum :D
- +1 yıl
ouvv gerçek miğğ...süper..=)) salata da yapar mısın yanına aceba..?.:(
- +1 yıl
eveet hangisi ki çoban mı :))
- +1 yıl
olabilir ama senin bildiğin özel şeyler varsa onu da yapabilirsin...=))) özel spesiyaller soslar..<33
şu an bir garip oldum hoş oldum..gfghfdhg - +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
hehe ivitt öyleyimdir :D
- +1 yıl
öhöm öhm ..şımarma..jhkhg
- +1 yıl
hep sen şımarıyon birazda ben şımariyim alla alla :D dötünü kaldıran çok burada dimi köftehor(aşçı kızın kelime dağarcığı)
- +1 yıl
arada sırada şımartan ayıplı şeyler söyleyenler oluyo yea..fghgfh
- +1 yıl
ayyıp ediyo ırıspılar
- +1 yıl
çok ayıplı şeler sölüolar yerun diyolar ısırırm diyolar yalar...neyse boşver..:(( bu arada süper girl de seksimiş ha..dsgsdf
- +1 yıl
haha aklın orda şindi :D
- +1 yıl
- +1 yıl
oha lan aşırı aşırısı seksiymiş
- +1 yıl
hoop orda dur liseli..fgjhjhgjf
- +1 yıl
o benim mi diyecen :D
- +1 yıl
hayır öyle bir şansım yok ..tamam al sana verdim güle güle kullan..:((.fdsgs
- +1 yıl
yazıık :( bigün sende hovardalık yaparsın belkim bekle dur :(( bu arada tipim değil haha
- +1 yıl
klavye ve ders kitaplarımla sevişiyorum ben genelde..fhjfgh tipi değilmiş, peh..:/ tamam o zaman ne diyelim allah sahibine bağışlasın..:D
- +1 yıl
he öyle olsun o da bize koşarak geleceydi
- +1 yıl
biseksüelmiş öyle yazıyodu..eheh..:D
- +1 yıl
sanki biseksüel olsa gelirdi..dfghfsgs
- +1 yıl
he biliyom zati evet :D
- +1 yıl
belki evli olmasaydı, yaşı büyük olmasaydı bir de karşılaşsaydık beğenirdi..:Dfgdshf
- +1 yıl
valla beni beğenmeyen ölsün bence :P böylede mütevazi insanımdır
- +1 yıl
bağayı mütevazisin, mütevaziyiz..:D bu arada konu açılmışken sen benim top 3 listemi duymuş muydun hiç..?.:D kate upton, ana beatriz barros, susan coffey...ama sıralarını belirlemedim farketmez..arkasından megan fox gelebilir ama bak..:D
- +1 yıl
meganda gelse her renkten olacak :D evet kate manyaklığını biliyom
- +1 yıl
kate manyaklığı mı..hfghf bu arada aynen kızıl, sarı, siyah ve kumral bir tane de zenci olsa tamamdır..:D
- +1 yıl
hatta harem kur mutlu mesut yaşa sen ohh cennet :D ben harem kursam daha renkli olur hehe
- +1 yıl
abovv çok ayıplı şeyler bunlar...:D kız arkadaşım duysa ne ederdi acep..kjhlhkg o da hiç anlamıyo ya ünlüyü beğenebilirsin nolur ki yani..:(
- +1 yıl
ünlü münlü sonuçta taşlar yani :D lan senin kız seni burada görmesin bence :D
- +1 yıl
görmez yea bilmiyo buraya üye olduğumu falan..:D siteyi de bilmiyodur gerçi.. ya be napıyorum ki sanki yea..:(( mavililerle mi konuşam hep.."kate upton güzel" de mi yazmayam..:(((
- +1 yıl
yaz bari burada yaz içini dök :(( yannız hacı varya 66 yorum oldu en uzun konuşmam oluyo ksde :D ama konuşurum yani daha 150 de olabiler
- +1 yıl
vayy 66 mı olmuş bende görünmüyo..=) olsun beaa koyver gitsin...senin beğendiğin birileri yok mu yea..
- +1 yıl
bilmemki hiç düşünmedim valla :) böyle baya bir beğenmem için kanlı canlı görmem lazım ekranda görünce kıpırtı bile olmuyo
- +1 yıl
shane mccutcheon'u (katherine moennig) bilir misin..? onu gay erkekler, hetero erkekler, lezbiyen, biseksüel kızlar ve hetero kızlar kısacası herkes beğenebiliyor, çekici bulabiliyo anladığım kadarıyla.. onu çekici bulan her kesimden insan var bunu farkettim..:D
- +1 yıl
he evet baya çekici :)) işini biliyo ha oda herkese hitap eder o tiple havayla
- +1 yıl
bi de lezbiyenlerin belli bir bölümü ona benzemeye çalışıyo falan..bi de beceremiyolar itici oluyolar yea..:(( the l Word u hiç izledin mi peki..?
- +1 yıl
hayır izlemedim ama biliyorum.. evet ya çoğusu itici oluyor çok nadir gördüm gerçekten çekici olan
- +1 yıl
bi çırpıda izledim normalde dizi falan izlemem hea öyle dexter ı izliyodum bazen..neyse bitti dizi dizisiz kaldım üzüldüm resmen çok mu kaptırmışım ne kendimi sanki arkadaşlarımdan ayrıldım..:(( jhjgdf
- +1 yıl
evet ya dizi bitince insan bir boşluğa düşmüyo değil :)) valla bende öyle izliyorum sonra hatta burada diziyle ilgili soru sormuştum bir ezdi bir ezdiler ki sorma neymiş dizi saçma bir olaymış koduğumun entel olmaya çalışan ezikleri.
- +1 yıl
ahan çok güzel bir noktaya değindin sorsan hepsi çok cool...bu insanlar genelde komedi filmlerini de aşağılarlar...:D
- +1 yıl
allahın kasıntıları yaa bir gün patlıcaklar şişinmekten :D
- +1 yıl
he aynen..:D bir de bu insanlar yorulmuyo mu ya böyle davranırken..her an bir nasıl yapsam kültürlü, entel gözükürüm diye düşünmeler falan..:((
- +1 yıl
ya ben yoruluyom okurken falan ne gerek var yaa sal gitsin istersen mal görün nolcakki. ben dünyanın bilgisine sahip olsam yine kibirlenmem çünkü insan her zaman eksik bir varlıktır ama en de kendini beğenmiş.. burada öyle tipler var geldi yine tipini sktiğimin ifadesini kullanmadan edemiyorum üzgünüm :((
- +1 yıl
- +1 yıl
80 oldu :D hmm bilmem ki aklımda sadece bir soru var onuda ben sorcam yani kendimle ilgili bişey var o yüzden yoksa sana verirdim kanka :D
- +1 yıl
bu güne kadar bir cevabın altına en fazla kaç yorumla sohbet falan ettiniz diye sorucam..:Djhkh
- +1 yıl
evet güzel soru ama işalla hatırlarla =)) sor ya zaman geçsin işte amaan yalnız varya benim sorum rüyayla ilgili ve çoh acayip rüya böyle baya acayip.. ya varya sen benim bilinçaltıma girsen ya korkarsın ya da çıkmak istemezsin :D cidden değişik bir beynim vardır rüyalarımdan anlıyorum bunu
- +1 yıl
sor o zaman, merak ettim..:D ya ben bişeyler saçmalamak istiyorum saçma sapan bişey sormak isityorum böyle ilgi çekici salakşça bişey dalga geçer gibi..:(((
- +1 yıl
osurmalı sıçmalı soru sor :D ya benimde öyle var mesela bende demiştim neden lavaboya gidiyom diyonuz lavaboya sışılır mı gibin bişey :D
- +1 yıl
ben de neden öksürüyoruz hapşırıyoruz ama osurmuyoruz demiştim...dhgjhfgh vurdular lan resmen..dfgdhd
- +1 yıl
aa ben eski hesabımda aynı ona benzer sorduydum ama kaldırdılar :D sanki modlar sıçmıyo hee mübarekler
- +1 yıl
ahan sordum çok boktan iğrenç bir soru sordum ..gdjfghg saçmaladım ama biraz mantıklı gibi eeheh..dfhfdjgd
- +1 yıl
hehe evet gördüm az önce :D pisliikk
- +1 yıl
birden aklıma geldi lan nasıl geldiyse..gjhhkfg
- +1 yıl
lan cidden vıcık vıcık b*k oldu beynimin içi :D 90 oldu asdads
- +1 yıl
al sıçmalı sor dedin sorduk layn..dgtdfgh
- +1 yıl
iy yaptın okurken aman yareppim o.O oldum :D aslında var ya düşünsene şu cevabın altında günlerce konuştuğumuzu :)) site tarihine geçeriz heral
- +1 yıl
bence biz konuşmak için burada falan buluşak böyle ama saat aralıkları çok olmıcak..:D sonra da link atarız millete bakınn ne yaptık ehehhe. deriz..fgjfgjhfg
- +1 yıl
taam öyle yapalım o zaman :D
- +1 yıl
sen tahminen ne kadar daha burada olursun bir söyle bişe denicem..ehehe..:D
- +1 yıl
oo istersen gece uyumam o derece boşum :))
- +1 yıl
tamam o zaman sen 20 dk idare falan et işin yoksa ben banyo yapıp geliyom olar mı sadece 20 dk'cık...=))..:D
- +1 yıl
tamam ben buradayım dostum sen bak işine
- +1 yıl
tamam ben uçuyorum o zaman..=))))
- +1 yıl
geldim ben efsane geri döndü..kjhkjhk orda mısın 6 dk gecikmişim..:((
- +1 yıl
oha la 100 oldu :D
- +1 yıl
müthiş..:D tişörtümü ters giymişim lağn..hjkghk
- +1 yıl
çıkar bakiyim :D
- +1 yıl
sapığğ gizlice bahacan deemi çakkalll..kjhfjgj
- +1 yıl
hıı evet belki gözüm kayar böle barnaklarımın arasından bakabilirim :)) haha
- +1 yıl
abovv, namahrem..://// gerçi baksan bir bok göremezsin..jkhkjhk
- +1 yıl
hee senin memelerin yokmuş öyle diyolla :D
- +1 yıl
kim dedi bunu sana hangi köstebek...?hjgjhgjh
- +1 yıl
boşverivee sen ben bilirim :D
- +1 yıl
"madamjuliette" mi "erkeklercevaplıyor" mu Tonguç mu "cumbr" mu "satanist imamiye" mi "kızlarsoruyor" mu khgkjghj gerçi ben bir soruda da yazmıştım ordan da görmüş olabilarsın..hkgkjhgk dur bir düşüniyim başka kim olabilir..
- +1 yıl
bilememki görmüşüm aklımda kalmış ya of kurcalama :)))
- +1 yıl
benim memem benim kararım..sfgdsgds
- +1 yıl
mememe dokunma! :D
- +1 yıl
aa bence sen şeyden gördün...ampul yandı..:D kendinizide eksik bulduğunuz şey nedir diye bir soru vardı..ordan gördün galiba bence..:D
- +1 yıl
bi aile dostumuzun bebesi olcak isim sordular bende seninkini söyledim :))
- +1 yıl
evet büyük ihtimal öyle görmüşümdür :D
- +1 yıl
vayy iyimiş ama sıradan bir isim bence ya..çok sevmemişlerdir..
- +1 yıl
yo güzel :) kız kardeşim ne isterse o olcak bende ona bu olsun dedim :)) ya varya o değilde anam patlıcan kebabı yapıyo en sevdiğim kebap ama ben hiç acıkmıyom ya :((
- +1 yıl
oha..:(( gerçi hep öyle olur ne zaman güzel bir yemek yaparlar tok olursun..:(((
- +1 yıl
evet ya ben işte bu aralar öyleyim :( napam kaderime sövem napam yani
- +1 yıl
hepimizn kaderi aynı lan..:( gerçi ben aç tok her türlü yerim..fgjfgjh
- +1 yıl
lan hiç affeder miyim sanıyon sömürücem hepsini :D
- +1 yıl
dsfsd:D bu arada bana "deyil" yazdım diye kızan bayan böyle cehaletsizliğe sinirleniyomuş..öyle dedi..bi de yani "cehaletsizlik" kelimesini kullandı..cehaletsizlik ne lan..hjhgjhf
- +1 yıl
haha harbiden ibretlikmiş :D
- +1 yıl
yazmış "kitap okumuyo musunz hiç siz"..ben de dicektim "sen de çok okuma kafan karışmış artık..cehaletsizlik ne alaka" diye...demedim..sdfhfdg
- +1 yıl
deme ya sallama boşver hiç cevap bile vermeye gerek yok öyle insanlar geriyo beni ayar oluyorum..
- +1 yıl
bi de gizlenmiş..kgjgd ya merak ediyorum bu kadar sohbet eden var mıdır diye ama saat 12 ye doğru soru hakkım geliyo..:((
- +1 yıl
- +1 yıl
hahahafdfsf :D bu ne lan mk..hgjfh ciddi ciddi yazmış bir de hiç gülesi gelmedi mi acaba..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
yok bu değildi ama bu da güzelmiş...jhjgg cevaplar çok iyi...benim dediğim bir kız banyoda suyla yapıyomuş acaba kızlığım bozulmuş muddur diye soruyodu...kjjhf
- +1 yıl
- +1 yıl
lan ben saçma sapan şeyler not etmişim bir bok yok..:( bir de telefondan giriyom şu an lin de atamıyorum ve de yavaş yazıyoruö..:( bilgisayarımı işgal ettiler..ühüü.:(
- +1 yıl
bak eğer meşgulsen sittirip gidiyim kanka sorun değil :))
- +1 yıl
yok yav ne meşgulü elimde kahve mal gibin oturuyom saçım da bir acaip ..jgjgs
- +1 yıl
nasıl ki ıslak mı böyle seksili falan :D
- +1 yıl
he aynen biraz ılak seksili bir şekilde karışmış..hdhdgdf
- +1 yıl
sana şimdi böyle accayip entel havalı bir cümle kuriyim mi :D
- +1 yıl
kur heyecanla bekliyorum..:D
- +1 yıl
pragmatist bir manifestonun edimsel imgelenmelerine öykünen yaptırımları karakterize eden kuramların tümünü gerçekleyebilme yetisine haiz bir öngörümsel önerme varyantı olarak kabul edilse de, içsel çatışıklıkları pasivize etmenin bilişsel algılanması söz konusu olduğunda pitoresk bir tümevarım sağlayabilecek bir betimlemeyi, en marjinal kulvarlarda, ayrımlanabilir ve determinist bir tarzda angaje edebilme kapasitesine sahip olan nedir?
toplamda iki kilo fular içerir. (( ekşi çalıntı )) :D - +1 yıl
vay anasını oha..:D bişey itiraf ediyim mi..? ekşi sözlüğün havası değişsin diyerdkten üye olmuştum..şimdi en son baktığımda çaylaktım bayağı entry girdim...kaç aydır girmihorm yazarluğa atamışlar mıdır acep..:( bir de orasıçok entel danteldi eskiden şimdi eskisi kadar değil var böyle entel olmayan fırlamalar..khkh o paragraf ne yeaz..:O
- +1 yıl
boğazımda fularımsı bir uzantı olduştu korkuyom :(( ekşi kaliteli biyer değil ya eski hali süpermiş.. ben daha üşengeçlikten üye olmadım erteliyom hep. bu arada duydun mu hani sedat bu siteyi bir kıza hediye için kurduya o kızla evlenmiş :)
- +1 yıl
oha gerçek mi bu..vayy..jhkg bunu bilmiyodum ben..:O
- +1 yıl
hatta kızın nickini bir yere not etmiştim ama aklımda değil
- +1 yıl
vay vay vay müthiş..:)) bu arada bu soruda herkes 1 artı almış sen 2 artı almışsın..2. artıyı veren benim sevin diye..kgjg:D
- +1 yıl
:* al çok sevindirik oldum :)))
- +1 yıl
çok sevindirik olmuşsundur kesin..lhlhh bu arada keşke artılar bir bokuma yarasa yaa..
- +1 yıl
harbiden bana eksi atsınlar böyle hep atsınlar benimde g*tüm kalksın :D
- +1 yıl
ben de acayip gaza geliyorum eksi atılınca..=) bu arada yeten sizsinizdeki işitme engelli dansçıları gördün mü..?
- +1 yıl
- +1 yıl
yo görmedim şindi mi yayında
- +1 yıl
hıhıı bitti ama şindi oylama yapıcaklar..çok iyi dansettiler yav nası çalışmışlarsa..
- +1 yıl
izlicem internetten vay anasını müziksiz nası dans ediyolar ki gereçekten ilginçmiş.. biz engel diyozda pekte engel değil onlar için demek
- +1 yıl
biz duyarken yapamıoz anasını satıyım..bu arada ilk yorum 7 saat önce yazılmış 7 saattir mi konuşuyoz biz mk...lhhdhd
- +1 yıl
yuhh zaman nasıl geçmiş ya ama iyi geldi :)) ben seviyom ya hiphop dans yapcam ilerde hatta baya sevdiğim dans çeşidi var
- +1 yıl
aslında hiç tarzım değil ama tango yapmak isterdim kalabalık bir yerde sahnede falan..:D vals de olabilir tabin..
- +1 yıl
aynen tarzım değil ama böyle seksi bir dans ön sevişme gibi böyle onun sanatlısı :D neyse biraz abarttım sonuçta kucak dansı ne biliyim böyle afrikalılar eğiliyo popoyu değdiriyo o dansın ismini de unuttum felaket ayıp be :)))
- +1 yıl
evet o çok ayıplı..:( düşündüm de tango yaparken seksi olurmuşum..ljgkg hiphop da iyidir bak bu arada..=)
- +1 yıl
sen resim çiziyon dimii :)) bunu da sorma çünkü aklımda kalmış işte konuşurken mi söyledin bilmiyom :D
- +1 yıl
çiziyorum öyle kendimce bazen..eskiden çok çiziyodum resimlerim yok şimdi ya birileri aldı ya annem attı..:(( hiç saygıları yok sanata mk..:( nu resmim bile vardı karakalem..khkhg
- +1 yıl
bende çiziyom hatta ilk ortaokulda sıra arkadaşımı defter arkasına çizerdim annem hepsini atmış :( şimdi de işte çiziyom öyle arada. hatta biz 3 kardeş çiziyoz ailecek sanatkarız :)) annem gençken halı dokurmuş heralde ondan geldi.. zekada babadan makine möhendisi ondan :D mesela şu yukarda bahsettiğim kişiyi çizdim böyle saklıyom işte vermeyi isterdim de veremem öyle kalcak kilitli kutumda.
- +1 yıl
ben de 14 yaşındayken falan hoşlandığım kızın resmini çizmiştim..=) o da bana gıcıklık yapmayı severdi resimde kusurlar bulurdı ırırspı..:(
- +1 yıl
yazıık :( kanka biliyon mu ben ikizmişim ikizim babamın eşek şakası yüzünden düşmüş ama iyki düşmüş eşim benzerim yok :))) yani bunu neden söyledim bilmiyom maksat muhabbet :D
- +1 yıl
o da kız mıymış..demek çift yumurta ikiziydiniz demek ki..zaten muhtemelen birbirinize pek benzemezdiniz çok...aslında güzel olmaz mıydı düşünsene...:))
- +1 yıl
yokya dünyaya ağır gelirdik :D valla gerçekten hiç düşünmedim bilmem ki çok farklı olurdu heralde
- +1 yıl
ama bir dakka pardon tek yumurta ikizi de olabilirdiniz tabi bir an yanlış düşündüm lan ben niye öyle oldu hkgjj..bu arada ortanca çocuk olmak bok gibi..:( büyüğe büyük diye bişey demezler küçük olana küçük diye bişey demezler sen ortada kalırsın...:(
- +1 yıl
ben büyüğüm de noluyo ezilen benim her lafı yiyen yine benim :(( sende mi 3 kardeşsin
- +1 yıl
heeaa..:(( iki bira kapıpyım mı..
- +1 yıl
kap bea en çok ihtiyacım olan şey. şindi yanında olaydım caddede bağra bağra şarkı söylerdik bir kankimle yapmak istiyom bunu
- +1 yıl
he yav çok güzel oluyo o tür şeyler insanlar bakıyo falan mal gibin..kjjg aklıma yılbaşı anısı geldi lan içki falan içtiydik de e eve giderkene kuzenim ben de camdan dışarı kusuyodum..jgkh
- +1 yıl
yani arabanın camındaan..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
vaayyy süper..:)) sonunda bilgisayarı ele geçirdim beaa..:D artık rahat rahat içebilirm şerefee..:D
- +1 yıl
o nassı sevinmek öyle haha :D ben sana laptop alam bir tane :D
- +1 yıl
ya bilgisayar benim de aynı evdeyiz diye kardeşim de kullanıyor tipini şeettiğim acıyorum lan..gfdhfhj normalde masaüstü de var ama ona bişeyler oldu ya eskiydi böyle..:(
- +1 yıl
la ben laptopumu kimseye dokundurtmayacak kadar gıcıkım
- +1 yıl
işte ben acıyorum veriyorum bilgisayarı..:( vicdansızsın zalımsın..:((
- +1 yıl
tam bir tam bii firavunumsuyum ben ya keşke bana söyleseydin telefondan yazamadığını sonra şeederdik zaten faretmiştim ben
- +1 yıl
olsun yea 10 satte yazsam da mutluydum ben..:D ilk defa 8 saat biriyle mesajlaştım buradan..aslına bakrsan buradan da değil ben hiçbi zaman 8 saat mesajlaşmadım..dfhfgdh
- +1 yıl
aynen bu konuda birbirimizin ilki olduk :D lan harbiden nassı oldu ya daha ne kadar olcek acaba :D her gün burada buluşalım ama gizli taam mı :D
- +1 yıl
ben başarımızı bu gün saat 12 gibi paylaşıcağıdım ama..:(( jhgjhfjgsama istersen paylaşmam yani..=)
- +1 yıl
paylaş ama utanıcam ben :(( çok şey konuştuk la ama paylaş yani napam :))
- +1 yıl
hgkhgk:D kim oturup okuycak zaten lan bunu..:D ben okumazdım. zaten önemli bişey konuşmadık dedikodu yaptık ama birazcık..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
dur bekle açtım izliyorum..
- +1 yıl
- +1 yıl
abovv ben bu gızı biliyom ya psikolojime ediyo lan çok fena :D izlicem yine bakam
- +1 yıl
jgfhfj..:D izle.. zaten çok kişi izlemiş ya bilmen normaldir...42 milyona yakın oha.
- +1 yıl
la o fareler domuz kafası ne oluyo ki ben cahilim la anlamam böle antin kuntin şeyleri :D
- +1 yıl
anlamasan da olur ki...sdfgsdf kaç yorum olmuş lan nası bir azimdi bizimki hiç farketmedim bile bu kadar saati ya vay anasını..hfjhg
- +1 yıl
191 olmuş az dayanak 200 olsun :))
- +1 yıl
dsafsfd:D kesin daha fazla konuşan çılgınlar vardır..soru sordum bakalım kim ne yapmış..aslına konuşurken böyle bir amacım yoktu gerçekten keyifli olduğu için mesajlaşıyorum yani normalde benim beyin hep 404 not found olur..jhjfjfdh
- +1 yıl
gerçekten mi keyifli bence de öyle :D neden link vermedin soruya :))
- +1 yıl
aslında vazgeçtim biliyon mu..:D veriyim mi ki aslında merak ettiğim için sordum sadece..verebilirim belki dur bakıyım..dfghdf
- +1 yıl
sen bilin valla ben vercen sandım o yüzden :D
- +1 yıl
veresim geliyor ama emin değilim..mesela bitanesi "çok yaptık " yazmış.. kaç saat tahminen dedim..1, 1 buçuk dedi...dsfgdsfs
- +1 yıl
haha 8 saat oldu heralde.. ben bunu hiç unutmam :D
- +1 yıl
peki lily seviyon mu? lily, allen olan
- +1 yıl
:DD pek dinlemem ama iyi kızdır lan lily..dgfhdf
- +1 yıl
ebeğin hörekesi höh yani :D
- +1 yıl
la ben hasstasıyım onun yani şarkılarının :D çok güzel şarkıları var böyle dinlerken masal diyarına götürüyo beni sankim öyle işte
- +1 yıl
:DD
- +1 yıl
203 olmuş gözümüz aydın artıkın :D
- +1 yıl
hayırlı uğrulu olsun barajı da aştık müthiş oldu...fdsgds
- +1 yıl
- +1 yıl
koptum yaa sevince bak..dfhgfhjg
- +1 yıl
burda bitiriyok mu yoksa :((
- +1 yıl
yok ya la müziğe gülüyorum sadece..:DD hayal ediyorum böyle ciddi ciddi halay çektiğimizi çok komik bir düşün..dfhgfd
- +1 yıl
- +1 yıl
vayy profil yazısı komikli ve ilginç..:D
- +1 yıl
hayatımda gördüğüm en absürt kişi yemin ediyorum :)) yazış şekli bile bir acayip keşke fotoları kaldırmasaymış sevgilisi kızmış :D
- +1 yıl
ne vardıkine fotolarda...:D
- +1 yıl
ya kendinden klonlamıştı yanına mesela :D soracığıma bir resminde de yanına kız yapıştırmıştı resim böyle değişik konuşma balonları vs. hahaha :D dünde bir tramvay durağında zeytinburnu yazısının önünde poz vermişti ne alaka lan allam yarebbim
- +1 yıl
fsdgds dur bak hatırladım sohbetim olmuştu bu arkadaşla..:D
- +1 yıl
supanallah :O
- +1 yıl
sohbeti bile bir değişik la :)) nerde yaşadı nası bir beyin yapısı var cidden merak ediyom yani..
- +1 yıl
ibretlik dimi muhteşem gökhan kardeş :D
- +1 yıl
aynen..:D ne konuştuyduk biz bunla ya hatırlayamdım tüh ya.komik bir konuşmaydı sanki..:D
- +1 yıl
Yani harbiden ibretlik, konustuklarınızı hepsini okuyan ben daha tuhafım bence :O
- +1 yıl
bence sen daha tuhafısn bir de üşenmemiş okumuş oha..:D
- +1 yıl
lan ne okuyon la okuma :D manyak :D
- +1 yıl
Ya ama harbiden komik kahkaha attım okurken her telden çalmıssınız :D
- +1 yıl
Geçti artık ahahhauahau :D
- +1 yıl
la teknik ben seni profil resmin gibi düşünüyom :D
- +1 yıl
nası okudun bu kadar hızlı sen daha manyaksın harbi..sfdgds
- +1 yıl
oha öyle mi düşünüyon yapma bunu...:D
- +1 yıl
ne biliyim Çok heyecanlı akıcıydı +18 felan dan tutuyonuz ironi bile yapıyonuz üstüne espri felan begendim devam edin takiteyim asdjgasdahs
- +1 yıl
yav tövbest..:(( ben seni profil resmindeki gibi düşünsem nolur hiç düşündün mü bunu..dfsgsd
- +1 yıl
ya ne biliyim ya seni düşünemiyom ki sence ben nasılım nası gözünün önündeki nası biri :)))
- +1 yıl
böyle saçları koyu renk ten rengi kumral gibi tam belli değil bulanık...:D
- +1 yıl
böyle beyaz ten, kumral saçlarım var belimde ama uzun sevmiyom. aman neyse ne anlatıyom ki :D ben zaten guru olunca fotoğraf koyacam gitmezsen görürsün ama gitme
- +1 yıl
gitmem ya la..:d tüm mesajları yeni baştan okudum iyi makara yapmışız .dghdhd
- +1 yıl
bende okucam sora :))
- +1 yıl
radyo programı yapsak eğlenceli olr muşuz mk vay anasını..sghfdfs
- +1 yıl
valla yaparız tam benim kafasın :D la birine ironi yapıyom mesela espiri yapıyodum malca bakıyolardı yani ne bilem benimde komikli yönüm köreldi resmen :D düşün artık arkadaşlarım böyle evlendi mesela biri 18 yaşında. ölelerine denk gelmiştim ya :(( ama yadırgamıyom yani kesinlikle sadece benim şansım işte bende bok gibi biriyim
- +1 yıl
benim çevrem de öyle..:( bu arada şeye çok güldüm gerçekten profil resmindeki adam gibi hayal ediyorum dedin ya..dagsfdfg çok iyiydi o..:D
- +1 yıl
hahaha napiyim kanka elimde değil ama çokta sempatik böyle içimi ısıtmıyo değil yani :))
- +1 yıl
çok tatlı evet ama işte..fdgjfgjh yav işte böyle beyaz tenliyim, saçlarım kumral kahverngi falan..saçım kısa böyle onu nası tarif ediyim bilemiyorum..:D bu şekilde de hayalinde canlandırman çok zor yaa neyse sen o adam gibi hayal et..fgjgffjhfg
- +1 yıl
ya ben aslında kime benzediğini hatırladım böyle soyadı casablanka mı ne birine benziyom demiştin galiba ben de cevap vermiştim soruya hatırladım bak :D
- +1 yıl
"julian casablancas" yok lan o kadar çirkin değilim..dfghdfg sadece tarzı ve göz rengi benziyodu deri montları falan..:D bir de saçları tabi öyle dağınık bişeydi o yüzden biraz andırıyodu..:D ama saçı kestirdim ben..:D
- +1 yıl
ben varya ona hasta olmuştum ya o soruda gördüm taam çokta yakışıklı değil zaten zor beğenirim ama böyle ne biliyim tarzı falan mı bilmiyom ama çok çekici :D ne kada kestirdin la kısacık mı yaptın bence öylesi çok güzel
- +1 yıl
yok bea öyle kısacık değil ama bikaç santik daha aldırdım işte..:D
- +1 yıl
valla bilemicem nası durcağını ama güzel o model hoş
- +1 yıl
tabisi güzel duruyo allaalla..fgsdgf ya bak geçen gabile ye üye oldum sırf ortamı merak ettiğim için..tanıdık biri vardır diye belki..yakışıklı lezbiyenler bile vardı lan..jhgdhgjh bir de geyler saçma sağpan mesajlar atıyolar anam o nasıl bir ortam..:((( ne iğrençlik mk saçma sapan fotolarını atmış bir tanesi orasını burasını çekmiş..:((
- +1 yıl
napcan ya öyle sitelerde iğrenç pislikley açık seçik foto atıyola namahrem
- +1 yıl
ben de bilmiyom işte neyapacam öylesine üye oldum..:D neyse adamın biri teklif falan etti biraz alta indim tıkladım ki ne göremm..adam uygunsuz yerlerini çekmiş elimle bilgisayarı kapadım bir telaş yaptım ki sorma..:(( çok komiktim ama lan..sdffdgd
- +1 yıl
gözümün önünde çok komik bir film sahnesi canlandı da tüh capsini bilmiyom işte :D
- +1 yıl
adını hatırlamıyon mu hüloğ...:D
- +1 yıl
yok ya neyse artıkın :D
- +1 yıl
sen deist misin bir soruda gördüm..=))
- +1 yıl
bilmem ki inanç konusu karışık ya ben müslümanım esasen ama kuranı sorguluyorum. ama yani hiç inanabileceğim bir inanç değil ama işte korkuyorum ya gerçekse? diye. işte bir üniv. falan kazaniyim bu konu hakkında çok yoğun bir şekilde düşüncem ben
- +1 yıl
ben deistim kesin olarak..böyle giderse ateist olucam galiba..bilmiyorum..
- +1 yıl
aslında en zekice olay agnostiklik. insanların sınırlı beyin yapıları, evrenin bilgisine sahip olmamaları ve bu tanrı konusunu bu yüzden hiç bir zaman bilemeyecekleri yüzünden şüphecilik en doğrusu kanımca. ben hangi inanca inansam da, beyin yapım her konuda şüphe eder. bir şeye emin olamam..
- +1 yıl
evet kesinlikle..bu konularla çok uğraşmamaya çalışıyorum ben aslında ya kafayı yer insan..:D
- +1 yıl
bende öyle düşünüyodum ama ben çook derinlere iniyorum yakında nirvanaya ulaşcam ercem lan :D
- +1 yıl
ben de bazen iniyorum sonra * boşver diyorum çok farklı bir boyut çünkü o iş..dfghdfgh
- +1 yıl
evet gerçekten öyle haklısın evet. asddfsfsfddfg
- +1 yıl
- +1 yıl
yav yatsam mı acaba yavaştan..:(( istemiyorum hiç ama uykum geliyo sanki..:((
- +1 yıl
oha çok iyi bu...sdfgdsgs
- +1 yıl
yat zıbar lan eşşek hadi tatlı rüyalar ^ ^
- +1 yıl
sana da..^_^ yatıyorum şindi gerizekalının biri yorum yazsın gidiyorum.:D
- +1 yıl
al bak gerizekalı yorum yazdı :D
- +1 yıl
eşcinsellik meselesi lan insanlar ne gerizekalı ya..sdfgdsfg
- +1 yıl
yine mi yazık la sende konuşma basmıyo kafalar çünküsü. neyse hadi ben uzatmiyim bende uyucam sitenin bittanesi :*
- +1 yıl
Ya oha hala devam ediyolar o.O
- +1 yıl
300 e çok yaklaştı :D ama burada bitti belkim ben yarında yazarım :))
- +1 yıl
devam edin bu aşk burada bitmemeli :D
- +1 yıl
ne diyon la ne aşkı saçmalama :D ortada bir manita var beni bozar öyle şeyler hacı lüffen yani.
- +1 yıl
o benim en ergence hislerimle sevdiğim arkim oldu <3 onda durumlar ne bilmiyom :))
- +1 yıl
uyumuş galiba seninki :D
- +1 yıl
he belkide :) bende uyucam hadi bye muhteşem gökhancım :D
- +1 yıl
görüşürüz :D
- +1 yıl
ben de seni seviyom böyle popkeki sevdiğim gibi..:D bu ara iyi muhabbet kuryyonuz ha siz de..khjg
- +1 yıl
sen bu kadar az mı uyuyon ya :))
- +1 yıl
Hadi ben başladım okumaya siz devam edin askdavsd Tabiyki iyi muahbbet kurucaz ben Muhteşemim ^^
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
hep affediyom lanet olsun :(
- +1 yıl
çok ağır konuşmuşsun linki açtım çok kötü oldum ben..:(((
- +1 yıl
seni çok sevecektim hayatımm :((
- +1 yıl
sus yapma bunu..:((
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
yirim :)) ya hacı ben az önce o dediğin l li diziyi izlemeye kalktım ama izleyemedim la acayip garip geldi paralel evren gibi :D
- +1 yıl
izlemeni tavsiye ederim heyecanlı ve seksi bir film 5 sezonu 1-1,5 ayda falan bitirdim normalde 1.sezonu izleyip uzun bir ara vermiştim..sdfgd
- +1 yıl
işte senin için çok normalde bana çok değişik geldi neysem çok ilerde belki hazır olunca izlerim :))
- +1 yıl
1. bölümün hepsini izledin mi peki...:D
- +1 yıl
galiba izledim izlediğim bölüm 1 ve 2 berberdi bende yarıda kapadım
- +1 yıl
hıı evet...:D lan ordaki siyah kahküllü uzun saçlı kızın başına gelen kalmıyo ..erkek arkadaşından ayrılıyo falan karıyla kızla yatıyo..:((( herneyse sen hep burada mıydın bu gün yaa..:(
- +1 yıl
onun sonu zaten belli :D evet bugün boşum buradaydım
- +1 yıl
yazık lan..:((( yav ben de hayvan gibi yedim kusucam.://
- +1 yıl
ne yedin la ben uyandığımdan beri bir tabak yemekleyim
- +1 yıl
pide..ama ıspanaklı falan sevmiyom ben yea..:( senin o makarnandan istiyom ben..:((
- +1 yıl
bak şindi benimde canım çekti lan :(( ver adresini kargoyla gönderem dicem soğuyar :(
- +1 yıl
kaderin böylesine yazıklar olsun..:(( bu arada o ilk link neydi hani şu leylalı olan..hjfghjhfg:DD
- +1 yıl
- +1 yıl
lağn bu kadın efsane hahaha..:D bir buçuğh mılyar sen para çekmişsın..jhgjggf adamın bağırışına koptum yav bir de bunun taklitini de çok yapardım .gdfsfgf yalan makinesi zaten ayrı bir olay..:D
- +1 yıl
he onu da izledim :D sen palavere bırah sen bırah bırahh :D adam resmen konuşamıyo lan ikisi de birbirine yazık etmiş
- +1 yıl
adam haklı lan yazık lan..:((( yav izlediğim çok komik videolar vardı ama bulamıyorum ya aklıma gelmedi şu an..
- +1 yıl
kanka böyle değişik hoşlaştığın şeyler var mı bak mesela şuan tşörtümün içinden yüzüme sıccacık hava geliyo çoh hoşuma gidiyo asdafdsd
- +1 yıl
nerden geliyo o hava lan..ghjhkhg ben de yüzümü tişörtümün içine koyup üflüyorum o hoşuma gidiyo işte..:D
- +1 yıl
ne biliyim öyle bir kat kat giyiniyom ki içerisi fırın oluyosa demekki :D şuan 5 kat elbise var :D
- +1 yıl
ben kolu kısa tişört takılıyorum şu an...ehehe..D
- +1 yıl
yuh ben bide tşört dedim sanki tek bişey giymiş gibi :)) bir penye üzerine uzun kapşon, onun üzerine panço, onun üzerinde kalın şal niye kalorferi açmıyosam sanki
- +1 yıl
hareket edebiliyon mu pekim..:D ben üşürsem en fazla bir kapşon daha giyerim başka da yok..
- +1 yıl
çıkardım la of böyle bir baya hafifledim :D omzum ağrımış :D ya biz dünden beri konuşuyoz da sıkıldın dimii
- +1 yıl
yoo sıkılmadım , sıkılmadım da konu bulamıcaz diye üzülüyom bazen..:(
- +1 yıl
lan o kadar şey konuştuk ki normaldir :D istersen bitirek sen bilersin dostum
- +1 yıl
ben bitirme taraftarı değilim çok da alışmıştım..:( sen ne dersin..? böyle bitmesin mk..:(
- +1 yıl
yav şimdi tabiki bende istemiyom :(( o zaman aklımıza bişe gelince buraya yazak zaten benki böle internetten konuşma özürlü, buraya kadar sürdürmem bile bir başarı :D sana bu konuyu dediydim zaten
- +1 yıl
he aynen ben de kendime şaştım...:D
- +1 yıl
ben arkadaşlarımla saatlerce saçmalar makara yaparım ama internetten konuşmaya kalkışınca tıkanıyoduk zaten artık konuşmuyoz :(
- +1 yıl
sktir etmek lazım bazen..:(( bu arada harika muhteşem Gökhan kardeşle mesajlaşıyorum..:D
- +1 yıl
iyi o zaman ona git sen :( ben seni hep beklicem :((
- +1 yıl
ben gitmiyorum, o geliyo...:((
- +1 yıl
taam taam hadi sittir lan öperim bak hadi git.
- +1 yıl
gitmiyorum..ehehhe..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
bu ne ya la..:D bu arada sittir git dedin ya sen gidiyosan git taam mı ben hep buradayım şuracıkta ahan duruyorum ben...:((( küstüm mk...:((
- +1 yıl
gitmiyom ya alla alla :)) küsme bak bende pıçaklamaya başlarım haa
- +1 yıl
o nasıl bişey ya paris havası ne nası koklicaz biz onu...:D
- +1 yıl
işte bir de yüzdeleri var bölgelerin :D aslında bende mi yapsam acep köşeyi dönerim :D la ciddi ciddi para veren enayi var mıdır merak ediyom
- +1 yıl
vardır olmaz mı...:D şimda aklıma şey geldi adamın biri televiztondan mı internetten mi ne telefon spariş etmiş...göndermişler kutuyu açmış içinde bir oyuncak telefon bir de salatalık...ghkghkj duydun mu bu haberi..:D
- +1 yıl
yoo o ne ya nedenmişki :D
- +1 yıl
kandırmışlar işte la adamı indirimli almış 900 lira yatırmış..:D
- +1 yıl
yuh la haberi gördüm şindi adamı fena keklemiş ovv fena bir de salatalık :D
- +1 yıl
- +1 yıl
yani şimdi ben biraccık sanki üzerime alındım öyle bir söyledin ki :D
- +1 yıl
iyi yapmışsın zaten sana söyledim..:D:D
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
olaya girmek istiyorum yorum yazayım mı...:Dffdgdfg
- +1 yıl
taam gir :D
- +1 yıl
dur ne yazsamkine...hgjgfjh
- +1 yıl
bende sandım aklına bişey geldi :D
- +1 yıl
ahan yapmak istediğim buydu..dfgfjhg
- +1 yıl
nassı yani şimdi ne yaptın :D
- +1 yıl
saçmaladım ben unut gitsin bunu...jhkhgj
- +1 yıl
ballı gaymaklı incir tatlım <3 bak faideli bir bilgi veriyim; incir datlısı gam götürür. neysem ben gidiyim bari bye ^ ^
- +1 yıl
bak bak sözlere bak...:D dur daha nereye gidiyon şu soran abi ne yorum yapcak onu görmedik mevzu kapansın bi...fdsghfsg
- +1 yıl
e sen bana popkekim diyon ki bende bişey buliyim didim :D
- +1 yıl
tamam güzelmiş o incir tatlısı...:D cool teknik butch çekirge diyen de var...taze kasımpatım diyen de...<333333 hjgjfj şımardım lan..dfhfd
- +1 yıl
- +1 yıl
lan şöyle bir yüzeysel baktım okuycam da buradan çıkınca flan ben o mesaj başlıklarına koptum..gfhfgdfd "hulusi kızım" "mahmure pici" "götveren hulusi" "aferim hulusi" bir de tüm salakları ben skiyorum yazmış lan hahahah..fdshfdh
- +1 yıl
ya varya efsane acayip komik :D hatta mesela ekşideki bazı bkz. lar buradan gelme :D
- +1 yıl
oo süpermiş bura...hkhg:D küfürlere bak aşmışlar...:D
- +1 yıl
bi de şey var bak ''seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım.'' hahaha
- +1 yıl
dsgsdfg:D girip biraz küfür mü etsem içimi falan boşaltırım burada küfür edilmiyor çoh ayıp..sdfhgsdghs
- +1 yıl
bence böyle kalsın daha iyi aslında burada da öyle uzunca küfürlü konuşma yapılsa nolur acaba kaldırırlar heralde :D
- +1 yıl
kaldırırlar tabin konuşma özgürlüğü yok..:((( jkhjhkhg bu arada şu artist mavilinin sorusunda seni biraz rahatsız ettim iki de bir yorum yazdım da özür..:((( .:D
- +1 yıl
la ne rahatsızlığı sen rahatsız et beni :D sıkılıyom zaten sen ne sanıyon kızım ayyıp ettin şindi haa
- +1 yıl
tamam o zaman iyimiş bunu duyduğuma sevindim mevzuyu izle sen şimdi..:DD
- +1 yıl
adamla dalga geçiyorum lan anlıyo mu yoksa ciddi ciddi kavga mı ediyorum sanıyo sence...?..:D
- +1 yıl
bilmem ki pek bir gerizekalıya benziyo :D ya da espriden anlamıyo la herşeyi ciddiye aldı sankim
- +1 yıl
hı aynen mal gibin bişe..yavşıyo anca kızlara..hfh
- +1 yıl
bence yavşamak değilde daşşak geçmek olmasın :))
- +1 yıl
öyle ama bir de bunda bir götü kalkmışlık var yani farkettim..kgkg
- +1 yıl
hıh geldim buradayım ucuz atlattık adssdfs
- +1 yıl
yorum yaptı mı benden sonra..:D
- +1 yıl
he evet ama konu burada kapandı kurtulduk kanka :D
- +1 yıl
mevzu kapandı iyi mevzu açtıydım ama..lhkg
- +1 yıl
yannız kimlerle fingirdediğini görüyom noluyo leyn
- +1 yıl
ohaa ..:(((( valla bişe olmuy...
- +1 yıl
çarpıldın bak :D
- +1 yıl
he birden kal geldi...jfgdg biz cumbrla eskiden beri öyle konuşuyooz çok şeyapma ..kgjgg
- +1 yıl
- +1 yıl
haykırdım lan o pozlar ne..jfhfhfsgs bir de bu eleman kıza benziyy..kjhf
- +1 yıl
he bende ayırt edemedim serseri aşık nedir lan :D
- +1 yıl
tanıdık geldi " serseri aşık"hdhf bu arada biliyon mu sende "derya" tipi var..eheheh..=))
- +1 yıl
o ne oliyi
- +1 yıl
mesela bazı insanlara baktığında bunun adı mahmut falan dersin..bunun adı da abdulkadir..jgjg yani işte sende de derya tipi var diyorum..:D yani bazı isimler bazı insanlarla özdeşleşir ya senin adını bilmiyo olsam böyle hayal ederdim..lhh
- +1 yıl
ama ben hiç sevmedim böle 30 yaşında memur kadın gibi isim :(( sana ne çağrıştırıyo acayip merak ettim şindi
- +1 yıl
azıcık da gizem tipi var gibin..valla derya diyince uzun saçlı birileri geliyo böyle elinde kitap olan üni öğrencisi gibi..ama güzel biri gibi valla işte biraz da gizem var bilmiyorum yani karıştı..:D
- +1 yıl
anladım bari iyi kötü değilmiş en azından :D sende abdulcabbar tipi var
- +1 yıl
oldu mu şindi ha oldu mu şindi..:((( abdulcabbar sana neyi çağrıştırıyo pekim..:((
- +1 yıl
böyle çok seksi asdsdf tamam tamam sende tayyar abi tipi var
- +1 yıl
tayyar neyi çağrıştıryo mk. Bana motorlu bir elektronik aleti çağrıştıryo böyle pedalli bişey..bi de teyyareyi tabin...:((
- +1 yıl
- +1 yıl
telefonu fırlattım lağn..((((
- +1 yıl
haykırdım lan :D ya valla şindi ciddi olcam ıhım ıhım valla hiç bir isim düşünmedim öyle eşsizsin deermişim şimdi dötün kalmasın ismin sana çok uygun :))) böyle ne biliyim bende güzel şeyler çağrıştırıyo
- +1 yıl
böyle ekinler tohumlar tarlalar falan köy hayatı...kggf
- +1 yıl
aslında öyle şeyler olması lazım normalde ama öyle değil :)) ne biliyim güzel görünümlü, duygusal biri gibi..
- +1 yıl
la traktör bizdemi buradan konussak napsak asdaksgd
- +1 yıl
ekin kız ismi gibi mi erkek ismi gibi mi sence..?
- +1 yıl
git la içine etme bölme sohbeti :D
- +1 yıl
unisex bir isim gibi. ikiside değil yani :)) bir de yalnız gibi. sanki içinde sonsuz bir boşluk varmış gibi.. yani bana bunları çağrıştırıyo.
- +1 yıl
Bence Tam ortası ama güzel isim asdasd ya tamam şu fakire para toplayalımda adam gibi bir telefon alalım :D
- +1 yıl
aa bak yine telefondan giriyo dimi
- +1 yıl
göghan burası bizim mekan 3. Bi kişiyle sohbet etmiyoz biz..
- +1 yıl
sittir çekti bildiğin ya tamam gidiyom asdasdg
- +1 yıl
- +1 yıl
ohh müthişş...:D şerefe beaa..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
beni sap gibi bıraktın yine sofrada :((
- +1 yıl
taam farketmez daha yeni şu tatlım diyen maviliye dediydimde içemediydik..hhg
- +1 yıl
o senle aynı sofraya oturmam dedi yahu bense sana sofra kurdum asadffsfd
- +1 yıl
biliyorum canım benim tişikkirler..meze de yaptın mı bağri oy oy...=))))
- +1 yıl
hiç bişey yapmadım bok ye.
- +1 yıl
:(((( noldyaa..:(((
- +1 yıl
ne biliyim sankim böyle zorla yazıyon. istemiyosan s*ktirip gidiyim bak zaten kafam bozuk yine mal mal ne havalara girdiysem
- +1 yıl
ya saçmalama mutluydum ben meze yiyceğidim..:(((
- +1 yıl
taam sen yap bu sefer o zaman hep ben mk.
- +1 yıl
sofrayı kız kısmışı hazırlar dermişim..adfsafsf
- +1 yıl
la insan biraccık centılmının olur :D
- +1 yıl
kalk kadın bana içki getir..!..(bunu söylerken üzerimde beyaz bir atlet ve altta picama vardır, çok kızgın ve sert bir şekilde söylenir..o önemli..) khgkh
- +1 yıl
tamam bey ayağını da yıkıyam mı
- +1 yıl
onu da yapıcan ilk önce sofrayı kur..! bir de sustur şu bebeğini lan başım ağrıdı..:///
- +1 yıl
bey bokunu yiyim deme öyle o senin de beben
- +1 yıl
lan tamam kes git yemek getir bana hayvan gibi çalışıyorum zaten çarpıcam şindi adamı hasta ettiniz..:/:/! ( saçtan tutulur ve mutfağa doğru hızlıca iteklenir..bağyan yere düşer gibi olur..jgkhg)
- +1 yıl
yere düşer gibi olur ve o da ne heyvanoğlusuda düşer ve sevişmeye başlanır ve 2 girls 1 cup yapılır nassı ama bokunu yiyimden aklıma geldi ve ben sı*tım batırdım gene dimi
- +1 yıl
boktan önce her şey filmlerdeki gibiydi lan...:((( ama olmadı bea..:((
- +1 yıl
hahaha :D ne sandın :D
- +1 yıl
soru sorduk lan Gökhan abiyle...dsfgfsdg beni seç nolur soruma cevap ver..hfghdf
- +1 yıl
karı nereye gittin lan gel hele şuraya..gfhfgdh
- +1 yıl
makarna zıkkımlanıyom ^ ^
- +1 yıl
bırak şu tabağı çok zıkkımlanıyon hayvan gibi gibi oldun..(kolundan çeker sandalyeden kaldırır..sürükler..)
- +1 yıl
ne hayvan gibi bey sabahtandır bişey yemedim ölecem zayıflıktan adam ol uleyn bak şimdi isyan başlatıy... tamam tamam vurma :((
- +1 yıl
gel lan sevişecez..(yatağa fırlatılır dövülür bir güzel..)hjkthgjhf çok samanyolu dizisi mi izledim ne:(((
- +1 yıl
oo hard asadfsfd
- +1 yıl
olayın aştım ben artık devamını getirsem mi acep..hgjhgj
- +1 yıl
yeter lan makarna boğazımda kaldı :D yemiyom lan tüm iştahımda gitti gene
- +1 yıl
sırtına vurdum..:D tv8 de iyi komedi programı var lan koptum mk..dfghfgh
- +1 yıl
açtım canlı yayın izliyom
- +1 yıl
sinan akçılowksi falan..jhgdfd
- +1 yıl
şu vaheyi taklit ediyo lan iyi yapıyo he :D
- +1 yıl
o neydi lan..hgjhgjg lan o değil de daha yeni sorumda ne vurdular bea..:(((
- +1 yıl
valla hee kahroldum ben içim parçalandı :((( sen ağğlmaaa bir damlaa göz yaşınn yeterr sen üzülmee gülüümm... :((
- +1 yıl
- +1 yıl
ya ama bunu bana neden yapıyon yaa :'(
- +1 yıl
efkarlıyım be gülüm..:(((
- +1 yıl
gel yaranı saram sümbülüm :((
- +1 yıl
saramazsın bea bu yara içimde..:((((
- +1 yıl
iğrençleştik yemin ediyom ya :D lan bizde başka sorumu bulamadık gitmişin aşklı meşkli soru sormuşun gidip altında makara yapıyoz :D
- +1 yıl
- +1 yıl
link açılmiyy..:((( he lan iğrençleşmişiz saçmalıyoz mk..fgjghjg
- +1 yıl
kanka ben napçam biliyon mu böle saçlarımı iki kulak yapçam bir sürü toka takcam böle 32 dişimi gösterip sırıtıp resmimi çekcem sonra sabah en güzel çocuklar köşesine göndercem dicemki çocuk ruhlu olsak olmuyo mu dicem
- +1 yıl
ben de gelem kafa kafaya verip sırıtırız lan süpper olur birer bardak da süt alırız mk..hfkjgfjh
- +1 yıl
sende alırsın eline oyuncak araba fihuu yaparsın sütlerimizle çekiliriz haha :D valla bak cidden yapçam bunu ben
- +1 yıl
ya da ben senin saçından tutar pis pis sırıtırım ..sen de ağzını ayırır ağlayarak poz verirsin..hgkhfjhfj tabi yine birer tane süt var elimizde..gfdhgf
- +1 yıl
hehehe yapak la :D senin böle çılgın fikirler var mı bakem
- +1 yıl
yok hiç düşünmedim bu konuda..:(( ergenken falan gizlice milletin fotosunu çekiyodum mal gibi..:(((
- +1 yıl
kimi çekiyodun lan :D
- +1 yıl
böyle beğendiklerimin fotosunu çekme gibi bir fantezim vardı bazen başarılı oluyodum..jklhjlhk
- +1 yıl
yuhh ciddi misin sapık mısın la hahaah :D seni çılgın asadfsfgd
- +1 yıl
genelde okuldakileri falan çekiyodum..:DD lan o zamanlar bitane de sevdiğim kız vardı bahsetmiştim bir arkadaşıyla fotosunu çekmiştim de sadece onun yüzünü aldıydım kadraja..gdhgfhdf çok çirkindi arkadaşı da dedim başkalarına gerek yok..hdfghf sonra o çektiğim fotoyu çizmiştim işte..:D
- +1 yıl
manyak ya ben cesaret edemezdim heral :D artık albüm yapmışındır yani
- +1 yıl
yok bea hepsi gitti..:((( o kızla az kavga etmedim lan seviyodum ama benim bir huyum vardır böyle sevdiğimi sinirlendirmek gibi..jlkjhgk
- +1 yıl
la benim çok sevdiğim kişide öyleydi :(( bana takılırdı hep sora işte hoşlaşırdı sinir yapmamdan.. lan yoksa?
- +1 yıl
ne lağn...?.fdgdfghfd
- +1 yıl
yoksaa.. yani işte belki o da sevmiştir :(( neyse geçti artık ya ben gömdüm onu kalbime(kanayan galp)
- +1 yıl
:((( muhtemelen büyük ihtimalle...sittir et bea benim de galpime gömdüğüm birileri vardı...(( bu arada nostalji yaptım the l Word un 1. bölümünü izliyorum..jlhlhk
- +1 yıl
izle taam ben gidiyom. gidiyom bak
- +1 yıl
yok lan öyle ara sıra giriyorum sadece bakıp bakıp çıkıyom yağni..:D
- +1 yıl
ama şimdi hangisi ara sıra o önemli. dizi mi bura mı :D
- +1 yıl
bura lan bura nihhaahha..sfdhfdgh
- +1 yıl
sittir lan dizini izle
- +1 yıl
yok bu saatte dizi izlemekten vazgeçtim..ama istersen giderim yani istenmediğim yerde durmam ha öyle de bir insanım..:((((
- +1 yıl
uyucan mı la bebe
- +1 yıl
uyumucam sensin bebe ıtırsu...://:/ saçını yolarım hedecanı azından öptüğünü annene sölerim..:((
- +1 yıl
sölemee noluyy :(((
- +1 yıl
bi de sarılmış sana pipican öyle dedi..:O
- +1 yıl
onun pipisini koparırım taam mı :((
- +1 yıl
büyük kavga var ıtırsu pipicana karşı..gfhfgjg ilgisiz ama hiç tuvalete falan gittin mi bu gün..hfjfgjfg
- +1 yıl
nedenkine :(
- +1 yıl
ne bilem aralıksız yazıştık ya merak ettim birikmişse falan zehirlenip ölme diye..fdhgdfjg
- +1 yıl
yoo bilgisayarın yanında kap hediye ettiler ona sıçıyom ben.
- +1 yıl
ha iyi ben sıçmıyom bunu biliyo muydun içimde eriyo gidiyo kana karışıyo..o yüzden boktan bir insanım...:(
- +1 yıl
evet boktan bir insansın ben gidiyom sende rahatça sıç
- +1 yıl
dfhdfjgd lan ne boktan bir muhabbet bu ya..sı*tım ben mk rahat ol..:(
- +1 yıl
kedimi kötü hissettirdin.. sen bana öyle boş öyle gereksizsin ki gelmiş burada 2 gündür beynimi s*kiyosun bana sıçmaya bile rahat yok diyosun. üzdün beni
- +1 yıl
ohaa ciddi misin...?! böyle anladığını tahmin etmiştim yav çok gerizekalıyım bunu yazmamalıydım...(( beynimi siktiğini düşündüklerimle kesinlikle konuşmam kaçar giderim...farkındaysan kendi isteğimle buradayım..:(( şu an ben de üzüldüm.. gelip sarılır mısın..:(
- +1 yıl
bilmiyom
- +1 yıl
ya bilmiyom deme saçmalama ya seviyorum seni gerçekten ve üzülüyorum sen böyle yapınca..sana inandırıcı gelmez böyle şeyler genelde ama çok ciddiyim. hadi gel sarılalım..:(
- +1 yıl
- +1 yıl
bu çok tatlıydı işte...heheh...=)))
- +1 yıl
oğlum ne yaptınız sız lan yorumları baskıya versen kısa dram romanı olur :)
kesin 9 saat sürmüştür bu konuşma gunluk çalışma süresi 8 saat siz mesai bile yapmışsınız arkadaş - +1 yıl
- +1 yıl
tanıdık geldi de kim çekti bu fotoyu eve kimi getirdin benden gizli lan...
- +1 yıl
fantazi yapıyom bey :((( o gizli kamera bizi çekiyo sora izliyom ben asasdsadf
- +1 yıl
allah belanı vermesin kadın...lan dur bir dakka ver sen bnan şu kamerayı..satacam ben onu içki alacam..!
- +1 yıl
zıkkım iç hayvanoğlusuuu
- +1 yıl
(önce bir tane çarpılır, sonra tekrar koltuğa geçilir ve televizyonda mankenler belirir..) üff karıya bak bea...gör lan gör elin kadınlarını bunlar karıysa sen nesin lan..iki seksi ol bea zıçtığımın karısı anca zırla sen...
- +1 yıl
- +1 yıl
(içkiyi püskürtür, koltuktan düşer içki boğazında kalmıştır öskürür aynı ayılığyla..)
- +1 yıl
adfsfdd bence yeter çoh ayyıp :D
- +1 yıl
- +1 yıl
oh yeah baby your fucking seksy
- +1 yıl
nasıl amaa..hgjfghjg
- +1 yıl
- +1 yıl
sonunu biliyon zaten sevişiyolar falan..ghjghjg saat 12 ye vurdumu eski hallerine dönüşüyolar..:((
bayılırım nesquike çok iyi...:D - +1 yıl
- +1 yıl
duymamıştım çok iyimiş çok da güzel iyi olmuş ama korkunç..:((
- +1 yıl
- +1 yıl
ikisini aynı anda açıp dinledim..gfjfgkg sen nerden buluyon bunları lan tamam ben de böyle ilginç şeyler buluyom da aklıma gelmiyor paylaşmak falan orda kalıyo...
- +1 yıl
daha bu gün izledim çünkü :D aslında varya youtube kanalımda çok süper değişik şeyler var bir ara kurcalarım senin için
- +1 yıl
hee ara ara paylaş böle şeyler severim..=) lan benim yine aklıma şu şey olayı geldi hani dedin ya saçıma tokalar falan takıcam göndericem diye..fshdgfhf bu tür bişeyler rüyamda gördüm dün gece lan böyle acayip fotolar çekip tv ye veriyodum falan..:D
- +1 yıl
haha nası yoksam tokamı taktın naptın :D
- +1 yıl
ne biliyim böyle saçma sapan bişeyler giymiştim toka takmıştım bir de ısrarla tv ye göndermeye çalışıyodum bir de çok çılgınım falan diyodum kendi kendime bilinç altıma yerleşmiş..:(((( ya bak çılgınlık falan dedim aklıma geldi geçenlerde babamın ceketini kravatını falan giydim saçımı arkaya doğru jöleledim..hgjhgkjgh
- +1 yıl
ya allasen yapma bunu aklıma cansever geldi :D
- +1 yıl
- +1 yıl
yav sana ne yakışmaz yap yap bir de şöle beyaz çorap ve kundurada giy :D
- +1 yıl
cix bir de arabam olsun böyle siyah renk...:D
- +1 yıl
- +1 yıl
oha en sevdiğim araba lan cidden...<3
- +1 yıl
- +1 yıl
vuhuu süper laynn böyle bir adrenalin yaşayıp son anda kurtulasım geldi..:((
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
oha bu dans benim küçüklük dansım..dghjhfkjh aynı böyle dans ediyodum kuzenimle hey gidi..dfgjgf
- +1 yıl
iy bari anıların canlandı :)) beynim şişti fena ağrıdı lan oha binlerce video var kanalda devam edemedim
- +1 yıl
ben de o kore videosundan çıktım önüme gelene tıklayıp sörf yapıyorum..:D bu arada x factör geliyomuş ya la...ilginç insanlar çıkıyo genelde merak ediyorum..
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
hehehe ya ben anasının yerinde olsaydım korkardım sanki heran düşcek başını vurcak :))
- +1 yıl
benim çocuğum olsa ne videolar fotolar çekerdim..saçmalıklar yapar eğlenirdim...:D
- +1 yıl
olur olur merak etme kanka bisürü video çekersin.. ben çok seviyom çocukları ya bir de en çok böyle mesela çok saçma bişey söylüyosun sen ne desen inanıp şaşırıyolar çok komik oluyo :D ama aslında doğru bişey değil tabisi
- +1 yıl
ben döverek seviyorum...:(( bu arada iki kadının yumurtasından çocuk yapılabilineceeğimiş...
- +1 yıl
lannn oku oku oku bıtmedı arada 4 kez yemek yedım 2 kez uyudum 5 kez tuvalete gıttım 3 kez duşa girdim tam bıtmek uzere derken yıne başlıyorsunuz sohbete yeter laannn yeter dizide bır sonra kı bölumde ne olacak dıye heyecanla bekler oldum yazılarınızı pisikopat ettınız kafayı yedırdınız saplantı oldu ziktiniz la beynımı :):)
- +1 yıl
vay iyimiş ne güzel :))) ben hiç araştırmadım ama kaburgadan sperm falan diyolladı bir ara belkide ben yannış anladım
- +1 yıl
zittir git la sende :D
- +1 yıl
hee sankim ben de öyle bişey duyduydum...özgürtutsak hehehe..hhgg
- +1 yıl
ben ziktiredildiğim yerde durmam kafanbanagirsinks :)
- +1 yıl
taam kavga yok...asfffjh
- +1 yıl
şaka la şaka alla alla sen dedin beynim zkildi o yüzden şeettim
- +1 yıl
bizde yalan yok ziktiniz oğlum
sizden gelen cevap : beyin demi zikmiyeeaaahhh :) - +1 yıl
hee beyin de mi zikmeyaaahhh
- +1 yıl
Nefessiz yazılarınızı okuyorum sessiz bir şekilde devam edin <3 :SDADWQDA
- +1 yıl
hacı senin hayat nası gidiyo ya mutlu musun gene gittinde gelince cevaplayıver
- +1 yıl
hangimiz sanırım ben..dggjf ben mutluyum da bir an sen gittin sandım..:((
- +1 yıl
gerçekten mi ya ben de sandım sen gittin :((
- +1 yıl
seni hiç bırakmayacağım...çünkü neydi..sevgi emekti..:((
- +1 yıl
:D kanka bak konuşmak istediğinde benle konuş taam mı? ben her zaman buradayım. canın sıkılınca, hüzünlenince, kederlenince ya da mutlu olunca bana gelebilirsin.. yani buraya :)) ya da ne biliyim konuşmak istemezsen ben kaçıyom dostum de bana yani öyle işte
- +1 yıl
tabi biliyom yav sen de aynı şekilde..ayıpsın. daha yiycek bölüşücek çook popkek var...=)) :D
- +1 yıl
ama bu sefer büyüğünü ben alırım :D
- +1 yıl
tamam..eheh ( iç seçabuk bitirir onunkinden de ısırırım..nihaha.)
- +1 yıl
he doğru sen bir popkek aşığısın dimi o zaman ben sana her zaman veririm :D bir dakka ya veririm derken keki veririm yani hahaah :D böle yerken sanki doymuş gibi yapar gerisini sana veririm hehe
- +1 yıl
tamam ben de mahsustan emin misin deyip alırım...=) yani popkeki...hehe..jhhkh
- +1 yıl
hakettim :D
- +1 yıl
allahsız namıssız..:/
- +1 yıl
ben namıslı bir kızım taam mı bak tayyar amcama dövdürtürüm seni haa bizim törede namısa dil yok
- +1 yıl
cevabın için bildirim gelmedi laynn...gökhan yine soru sordu..jggffhdh gittin sandım seni..
- +1 yıl
taabbii
- +1 yıl
yavv gerçekten gitmiş olsam gidiyom derdim ki..:((
- +1 yıl
yok la şindi trip atcam sorun değil :*
- +1 yıl
hehe biliyodum..:D kıyamıyosun yea..kjkh
- +1 yıl
evet malesef :D
- +1 yıl
ay işte bu da tatlıydı..hehehe..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
tamam belki bir eşşeğim ama aynı zamanda gururlu bir eşşeğim..:(((
- +1 yıl
- +1 yıl
teşekkürler boncukk...:D yanda da iki kız öoüşmeli video vardı dikkatimi çekmedi değil..khjkhhk
- +1 yıl
bence o ''sizin için önerilenler'' dir asdadsad
- +1 yıl
oha harbi lağn galiba..:((( çok pis gaf yaptım pot kırdım..jjhgfjgg allah belamı versin şu an..
- +1 yıl
hahahaha yarıldım şuan :D ossun kanka herkes izliyor :D
- +1 yıl
utandım ama ben yeaa..:(( ama çok ayıplı bişe değildi sadece iki kız öpüşüyodu dışarıda öyle görünüyodu...gjfhff
- +1 yıl
sanki sen hiç öpüşmüyon hee utanma :D ben de pot kırmıştım meselam ismini yannış söylediydim artıkın karşılıklı olmuş gibi oldu :D
- +1 yıl
tamam öpüşüyom da bu farklı lağn...youtube önerilenlerde öpüşgen kızlar var seninki benimkinin yanında hiçbişey..://
- +1 yıl
taam bak konuyu kapatıyorum :D arkadaşım eşşek dinlerken aklıma geldi benim gitar dersinde ilk öğrendiğim şarkıydı ama kurstan sıkıldım ve çıktım şindi öyle bir kenarda duruyo zavallım işte tozlandıkça siliyom istersen sana veriyim kanka ilgin var mı gitara
- +1 yıl
hep vardı ama hiç ders almadım..ama sen yine de bana ver kendim öğrenirim ben hehe..
- +1 yıl
taam bu aklımda bulunsun ciddi ciddi gönderirim bak :)))
- +1 yıl
uuvv..:D bu arada muhteşem gökhanın anketine katıl yaa..:D
- +1 yıl
taam :D
- +1 yıl
bi de o ka popkek yedirdiydim..boncuk dediydim sana..:( küçük olanı verdim diye mi bunlar...:((
- +1 yıl
evet hep ben seni düşünüyom sana doymadan kekimi veriyom ama sen bana küçük tarafını veriyon.
- +1 yıl
ama annaşmıştık hani artık büyük tarafı sana vericektim unuttun mu..
- +1 yıl
hayır ama işte anlaşarak olmaz düşüncektin :(( hem ben zaten senin kekini yemem büyüğü almam ben o kadar zalım değilim benim galbim var <3
- +1 yıl
bundan sonra popkeki pıçakla eşit bölcem ki galpin böyle olmasın 3<
- +1 yıl
o ne oliyi lan ne şimdi bu :D
- +1 yıl
kırık galp...<3= 3<
- +1 yıl
sen kalbimi kırma
- +1 yıl
kırmam..kırmıcam..kırmadım ..khjh
- +1 yıl
açtım nihat doğan dinliyorum mk ..:/
- +1 yıl
- +1 yıl
aa evet bu çok güzel...fener diye bir şarkıları da vardı onu da sefiom.
- +1 yıl
neden ki :D
- +1 yıl
yani neden nihat allam neden hep aynı anda yazdık :D
- +1 yıl
ne neden...?..fdsgdsf
- +1 yıl
ne bilem o geçen attığın linki dinliyom içimden geldi..fhfdg
- +1 yıl
kanka sana cool teknik butch çekirgeyi kim söyledi, taze kasımpatım ı kim?
- +1 yıl
taze kasımpatım ı cumbr söyledi..:D çekirgeyi de özgürtutsak söyledi..heheh.:D
- +1 yıl
taam o zaman merak ettim :D çünkü böle ikide bir açarak zor oluyo bende canlı yayından sen cevap verdiğin zaman sayfayı yeniliyom e dolayısıyla başka soruya verdiğin cevabıda gördüm ve sen inciri unutmuşun ve ben şuan trip atabilirim ağır kezban olabilirim ve sen de sittir lan sen kim oluyon diyebilirsin
- +1 yıl
- +1 yıl
hayır ekleme
- +1 yıl
ekledim bile hahah..:D
- +1 yıl
geçti artık.. ya trip atmak güzel şeymiş hee :D
- +1 yıl
bana nedense pek öyle gelmedi...ghgfhf
- +1 yıl
ne öyle gelmedi
- +1 yıl
yani trip diyorumm...güzel değil diyorumm..memeler diyorum, çok iyi..khghgk
- +1 yıl
evet öyledir :D trip atmak güzel zaten yemek niye güzel ossun kanka bir daha atmam :D
- +1 yıl
atma demiyorum hobi olarak yine at...:D ama çok şeyapma..:((
- +1 yıl
bn snn bldğn kızlardn dğilm tamam mı trip atamam.
- +1 yıl
niye ki babandan mı çıktın...:D
- +1 yıl
he babam sıçmış beni
- +1 yıl
Ya varya şimdi gülecem laf edecen su cevaba bak hunharca güldüğümü hayal edin ^^
- +1 yıl
annem beni hunharca sümkürmüş...:((
- +1 yıl
hahaha :D ne kadan özel varlıklarız dimi :D ben peynirli ekmek yapıyom kanka bölüşek mi ama böle parnak kadar ekmek ama bölüşürüz ^ ^
- +1 yıl
ben daha yeni yedim ki..:o.O ama yine de bölüşebiliriz hehe bu sefer büyük parça senin olsun..:D
- +1 yıl
sana yeter mk. şiştin yiye yiye yeter adfsfdfds
- +1 yıl
- +1 yıl
vaahhh yavruumm nassı korkmuuş :((( seni anene sölücem kii iştee hihihhi dicem ki senin kız dicem videolar izliyo dicem hheheeh adsfsfddf
- +1 yıl
lan hatırlatma ...jhkhkjhg hakkaten nası kırdım o potu lan ben..:( iğrençleştim mi senin gözünde acep ha ne dersin..:Ddhg
- +1 yıl
he iğrençleştin he. la sanki heç filmlerde görmüyoz sanki heç bizim libidomuz yok adsfsdgfg
- +1 yıl
haha senin utanmanı seviyom ^ ^
- +1 yıl
ne biliyim lan...fdhfdhgfd bir de salak gibi diyorum altta ne tesadüf bu videolar çıkmış..:D
- +1 yıl
la yannız biz artık sankim makara yapmıyok sadece mesajlaşıyok sankim sence nası ha sıkılıyon mu he doğruyu söle bak
- +1 yıl
1.si makara yapıyoz hala..2. si yapsak da yapmasak da bişey farketmez çünkü eğlenceli şeyler oluyo her türlü...=))
- +1 yıl
ben gitsem bir daha yazmasam beni unutur musun? yani böle o arada başkalarıyla kanki olursan sonra ben çıkıp gelirsem hiç bişey eskisi gibi olmaz dimi :(((
- +1 yıl
her gün geldin mi diye bakarım..:(( valla bakarım...:(( bazen gelir buralarda şu sorunun altında içerim..:(( kimseyi de almam buraya...:(
- +1 yıl
- +1 yıl
sfhfdghf:Den sonda hunharca güldüm..o değil de benzetme süpermiş..:((..:=))
- +1 yıl
la senin şu vay be bunu da gördüm dediğin şey ne :D evet seni sapık gibi takip ediyom bu soru yüzünden :D
- +1 yıl
söylemesem olmaz mı..:(( söylemiyim ya..:(( kötü bişey yea, psikolojim bozuldu..hayır aslında çok görülen bişey ama hiç beklemediğim bişey...kuzenimle ilgili..boşver...
- +1 yıl
taam söleme ama acayip merak etmedim de değil :D neyse artıkın
- +1 yıl
sen cevap verdi miydin pekim o soruya...senin oldu mu peki bunu da gördüm dediğin bişey son zamanlarda...=)
- +1 yıl
yo vermedim cevap. ya bilmem ki mesela sensin işte en son
- +1 yıl
niye ki insanım ben...hdfghg
- +1 yıl
hahaha :D ne biliyim ben olay olarak baktım aslında yani şimdi birşey demek her zaman şey demek değildir hem sen de bir 'şey' sin ruhtan mı oluşuyon sadece etin kemiğin var. ve evet çok kısa ve anlamlı bir cümle oldu.
- +1 yıl
tamam kalsın ben anladım seni...:Dfshdf şeyini şettiğğim..hdfhgd
- +1 yıl
neyimi neettiğin :D
- +1 yıl
senin orda bahsettiğin "şey" ben olduğuma göre..yazar burada kendini becermek istemiş..:((
- +1 yıl
- +1 yıl
bayıra karşı yatır beni tırmala beni kaşı beni dfggjfg:D yav ben bunu hiç izlemedim biliyon mu..:(( küçükken Harry Potter gibi olmak isterdim ama hiç izlemedim ben herkes izlemiş mübarek..:(
- +1 yıl
bende 6. ve 7. bölümü izlemedim ve karşim dalga geçiyo benlen :((
- +1 yıl
hımm o zaman ben ölmeli miyim sence ne dersin...:D
- +1 yıl
bu durumda sen daha kötü durumdasın evet :D sen kitabını mı okudun
- +1 yıl
yok ben kitabını da okumadım...:(( okumalı mıydım...:(
- +1 yıl
o zaman neden harry gibi olmak istiyodun lan değişik
- +1 yıl
öyle filmi genel hatlarıyla da biliyorum yağni o kadar da cahil değilik..dgjffgjf şimdi Harry böyle büyücüydü falan acayip biyerlerde okuyodu falan bir de herkes seviyodu bir de gözlükleri ve acayip kıyafetleri vardı işte o yüzden hep...:((
- +1 yıl
bence izle la cidden izleyince ben sanki hogwartsta okuyom gibi oluyo böle çok değişik yani :)) bak harry gibi dört gözüm nası ::)
- +1 yıl
gözlüğün mü var...benim var ama takmıyom sadece ders çalışırken falan..:D
- +1 yıl
yok la gözlerim şahin gibi :D yani işte iki tane noktalı işaret koydum ve dört göz oldum ama tabi espri o kadar iğrençki anlamadın doğal olarak :D
- +1 yıl
hiç farketmedim ki 4 noktayı ya la...dfgjfgjh şu yazıları bile bulanık görüyorum ha ben..:((
- +1 yıl
tak gözlüğü möhendis assadasd bak şindi sence bu ne ben buldum ilham geldi
o___/
o/__/ - +1 yıl
gözlük...:D
- +1 yıl
hayır altta sen, üstte ben sence ne?
- +1 yıl
oha..!1!1 sanki böyle kollarımla bacaklarımı yukarı kaldırmışım sen de kollarımla bacaklarımın üstüne sırt üstü uzanmışsın gibin bişey akrobatik şeyler görüyorum kan görüyorum dehşet görüyorum hocam..:(( insancıkları gördüm de pozisyonu tam çıkaramadım ne halt var emin değilim ne...?..:D
- +1 yıl
aslında karınüstü :D ya hani işte şey yaparsın ya bilmiyon mu
- +1 yıl
uzanıp küçük bebekleri ayaklarının üstüne alıp sallarsın ya işte o mu..sdgdshfd:DD noluyo lan orda cidden...hgjhhf
- +1 yıl
- +1 yıl
ha işte bahsettiğim buydu ben onu küçüklere yapıyorum..:D
- +1 yıl
hee anladım tebi küçüklere yapılır bende yapıyom ama eşşek kadar kardeşime de yaptım :D
- +1 yıl
güzel bulmuşun haa onu..:D nerden aklına geldi..hfgjhf ama gözlüğe de benziyodu lan şöyle bir baktım da..=)) o hareketi yapacak bir arkim yok..yani arkadaşım var da, o hareketi yapacak bir arkadaşım yok..neyse..:D
- +1 yıl
bilmem birden aklıma geldi senin de onu gözlük olarak görmen büyük başarı doğrusu :D al işte artık oldu yaptık sayılır ASADFADASDFS bu da yüksek sesli kahkaha olsun
- +1 yıl
gülerkene ben "in lan hayvann" diye bağırırım bir yandan sen de yana yığılıverirsin..tabi devamı yine ADFDSAFSD 'yken birden komşu kapıyı çalar..:((
- +1 yıl
ama nedeennn :((( açmıyak kapıyı :((
- +1 yıl
alttaki inatçı karı rahat vermez çalar da çalar...:(( insanın keyfinin içinse sıçar moruk..
- +1 yıl
kanki bak böle konular açma bak sana yan gözle baktıydım mı fena sömürürüm morartırım ona göre
- +1 yıl
abovv..:/// nasıl konular ..?..:((
- +1 yıl
eyvah naptık biz bence kapatak bunu ya bize yakışmadı :(((
- +1 yıl
:(((( naptık ki lağn...
- +1 yıl
ama böle tam sevişcez falan ommaz yani ı ı ommaz bize yakışmaz :(((
- +1 yıl
!^%&/%+(&%+^/)=?( :(((((((((( ..:DD tamam bea ne sevişmesi aa ayıp çok..:(((..
- +1 yıl
zaten hormonlar tavan yapmış bende sen gelip ne diyyon yeaa :((( böle içim şey oluyo ıhım ıhım neyse taam saat kaç oldu sen yatmıyon mu :D
- +1 yıl
bu gün bayağı bir sevişgen gördüm seni çoh yaklaşma dur orda..fgjfhjhj şimdi gidip yatıcam galiba gözüm kapanmaya başladı...
- +1 yıl
ama yat demiyom yani sadece sordum o kadaa yannış anlama kanka hadi o zaman iyi geceler bende saçmaladım ya keşke cevaplar silinebilse :D
- +1 yıl
şş hemen uyuya kalmışın taam rahatsız etmeden sessizce gidiyorum.. tatlı rüyalar.
- +1 yıl
yorumlar iyi ki de silinmiyo ya la silinse iyi olmazdı...şimdi sen uyuyosundur geldiğinde ben olmayabilirim ama oladabilirim yani değişir...=))
- +1 yıl
günaydın link m. 5 saat uyudum ben artık resmen uyumuyorum ve yemek yemiyorum :((( al bu da sana gelsin link gece dinlerken sen aklıma geldin ama yannış anlama haa ne asılması ASDAFDSGHGHJ :D bak cidden takılıyom taam mı sonra okuyunca deme şu kıza bak diye :D eğer meşgulsen sakın yazma pıçaklarım. sohbet etmek istediğinde yaz şindi ben dünden beri düzgün yemedim kahfaltı yapıyom bye.
- +1 yıl
yok yavv demem biliyorum..kkjkhk bu arada ben dışarı çıkıyom akşam geldiğimde dönücem buraya okee...:D
- +1 yıl
taam zati benimde bir sürü işim var dayılar gelceymiş görüşmek üzere sana sürprizim var ama pek sürprüz değilde neyse artık :D
- +1 yıl
ben geldimmmmm...:))))))))))))))))))
- +1 yıl
oha aynı zamanda geldik bende az önce eve geldim şindi açtım :)))
- +1 yıl
tesadüfün anasını ağlattık dün de peynir yediydik..dgjhfgh
- +1 yıl
sen gerçekten yedin mi ya bende sandıydım şaka yapıyon :D
- +1 yıl
yedim tabin senden biraz daha önce yediydim..:D
- +1 yıl
ya varya ben hep yaşıyorum bunu ama herkesle değil yani en çok sevdiklerimle oluyo böyle tesadüfümsü eksantirik şeyler :D
- +1 yıl
bende de oluyo bazen...bu arada ben eksantrik kelimesini çok seviyom yaa "eksantrik" <3 galp.
- +1 yıl
:D la galp malp deme ya şuan oluyo ondan öff şu titreme.. ben az sonra geliyorum bişeyler yapmam lazım ya elim kolum bağlı ne yapcam mk. kafayı yicem yemin ediyorum oofff
- +1 yıl
ne oldu ya la...:D neden titriyon nereye gidiyon nerdesinn Necla noluy...?..sdgdfgs
- +1 yıl
hatırlamıyosun.. boşver dur accık az sonra geliyom tayyarcım.
- +1 yıl
tamam bekliyorum...( çok sevmekten kalbin titriyodu en son...)
- +1 yıl
ne alaka lan neden olduğunu bilmiyorum.. sadece onla alakalı değil
- +1 yıl
tamam yav..hjfg:D gidiyo musun yoksa gittin mi eğer gittiysen ne çabuk gittin geldin...gdsfds
- +1 yıl
biğere gittiğim yok ya başımı masaya dayadım müzik dinliyorum biraz dindi. yani söylememin sebebi de cevabım gecikçeği için söyledim yoksa ne söylicem sana yea
- +1 yıl
geldim kanka matraks yapak e günün nası geçti bakalım.
- +1 yıl
hiç öyle arkadaşlarla buluştuk tanımadığım kişiler falan acayip bir ortam vardı...sen neler yaptın...=)
- +1 yıl
öle gezindim bir işim vardı yaptım falan.. şindi sana bişey sorcam. güçük popkeki görmek ister misin?
- +1 yıl
büyükünü görsem..:(
- +1 yıl
ama büyük guru olunca görüncem dedi üzgünüm bir kere söz vermiş artık kendine :((
- +1 yıl
tamam küçük popkeki göster...:(
- +1 yıl
göstermiyom lan.
- +1 yıl
büyük popkek sensen, küçük popkek kim...:(
- +1 yıl
küçüklük fotomu gösterip nostalji yapacaydım belki rahatlarım diye
- +1 yıl
gösterr...:(( yani istemiyosan gösterme ama göster bence ..:(
- +1 yıl
tüm hevesimi kaçırdın lan hıyar :(((
- +1 yıl
hadi ya o kadar hıyar mıyım..:((
- +1 yıl
evet hem de tam bir odunsun. hiiç düşünmüyon karşıdakini
- +1 yıl
ya ama bişe demedim ki yea..:(( enee..:(
- +1 yıl
neyse yaa kanka boşverivee ben fazla abartmışım bazı şeyleri.. taam bak sıra sıra atacam şindi yükledim göndericem şindi :)))
- +1 yıl
yaşasınnn...=)))))))))..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
hahah..:D kardeşinle çok yaş farkı yok heralde aranızda..bi de iyiki çocuk altta boğulup ölmedi..:(..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
oha çok güzelmiş la gerçekten hehehe.:D
- +1 yıl
- +1 yıl
kıyafetlerin çok iyimiş yaa..=)) mandalları ben de severdim..fhjh
- +1 yıl
- +1 yıl
analar hep bu saç modelini mi yaptırırlar lan.. analarımız..:( vay evlendiler mi bari Hollandalı "sarışın" sevgilisiyle..dfgfdg
- +1 yıl
- +1 yıl
bu fotoğrafta kardeşinle aynısınız..:D bu arada güzelmişsin küçük popkekkene...
- +1 yıl
evet onla ikiz gibiyiz şuanda da baya yakışıklı oldu hayvan aynı ablası ama yani ablası yakışıklı değil neyse :D la ne güzeli ben sadece eğlenmek için yoksa kimseye göstermem o derece :D şindi ayyıptır sölemesi gözelim adfsdfgg al bunlarda extradan ossun :))) link (dik dik bakan hehe) link (abıla olan ben oluyorum)
- +1 yıl
:DD ablası yakışıklı değil..fhfgdhgf bu arada içinde feminist varmış öyle duydumm...:D
- +1 yıl
evet doğru duymuşun elimde değil ya erkekler kendini bir bok sanıyo
- +1 yıl
kızlar da öyle sanıyo..:( herkes kendini bir bok sanıyoki...:(
- +1 yıl
ya doğru da elimde değil işte ben lilith ruhluyum :((
- +1 yıl
yav ne alaka diycen de daha yeni biri ameleli bir soru sordu aklıma geldi..amele yanığından nefret ediyorum biliyon mu..böyle bir yeri beyaz diğer yerleri bronz insanları görünce bağırasım kaçasım geliyo..:( istiyorum ki denize çırılçıplak gireyim..tatile bile gitmek istemiyorum bu yüzden aşı aşırısı bir nefretim var nolcek...:((
- +1 yıl
gel çıplaklar plajına gidek :D
- +1 yıl
olur yeminlen lan..:(( mesela mecburen her gidişimde iz falan kalıyo ciddi ciddi psikolojim bozuluyo yav çoh kötü..:((
- +1 yıl
ama nerde iz kalıyo şindi o önemli :D meselam sende böle straplez bişey giy soracığıma külot giy e külot yeride beyaz kalsın yani :D hem zaten bronzlaşmak nedir yea ben meselam yaz kış her zaman güneş kremi kullanıyom beyaz dolaşıyom ama bronzlukta çok yakışıyo.. ya sen en iyisi bu kadar eziyeti bırak vallaha gidek sdasfddggfh
- +1 yıl
straplezle komik olurum zaten giymem mk...hhgfg aslında üste bişe giymesem olmaz mı..khhgf
- +1 yıl
bence de giyme zaten yokmuş işte boşver :D bende keşkem giymesem ama sallanacak kadar olduğundan.. ADSSFGDGF
- +1 yıl
sen giy .jhjkg koca memeli turistler bile giymiy...:(( ben dikkat falan çekmem ya da bir fikrim var giyeyim ama denizdeyken çıkarayım...hgdf
- +1 yıl
denizdeyken niye çıkarıyon lan denizin içinde mi bronzlaşıyon :D yoksam manitanla sevişmek için mi ne yani şindi :D
- +1 yıl
bronzlaşmaktan nefret ediyorum ama işte bir şekilde denizdeyken kararıyosun...sevişme fikri de iyiydi..kimse olmasa sevişirdim..jjgfj ddeniz altında keyifli de olmaz..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
hhgfj saçıldılar yazık lan..:D
- +1 yıl
anaları nereye gitse takip edip öğreniyo minnaklar ya çok şeker :D
- +1 yıl
benim küçükken bir maymun arkadaşım olsun diye hayalim vardı..:( maymun kankam ossun derdim...:(
- +1 yıl
- +1 yıl
link açılmadı ama tahmin ettiğim kadarıyla birinin yüzünü şempanze parçalamış..:(
- +1 yıl
evet ya çok korkunç lan artık korkuyom maymunlardan
- +1 yıl
maymunların iç güdülerini beynini falan çok merak ediyorum nedense ilgimi çekiyolar heralde bize benzedikleri için..ama çok da çirkinler yav..:((
- +1 yıl
evet la öyle arki mi olur böle kedi gibi şirin olmalı bence sen anca git hayvanları sev mk.
- +1 yıl
neydi bu şindi..:((
- +1 yıl
ben sana kırgınım kanka ama beynimi s*ksen söylemem.
- +1 yıl
ahan da beynine boşaldım..beynin hamile kalcak diye korkuyom söyle bence..:((
- +1 yıl
ı ı söylemem ben alışığım bu duruma zaten boşver konuyu kapatacak bişey bul bence ben bulamadım
- +1 yıl
ne olduğunu anladım sankim desem..?;))
- +1 yıl
ne anladın söle
- +1 yıl
beynimi s*ksen sölemem
- +1 yıl
sırf bunu söylemek içindi dimi :D
- +1 yıl
hayır..:D ;)))
- +1 yıl
allah bilir ne anladın bilmiyom ki şimdi hiç anladığını sanmıyorum.. neyse ya boşver zaten hiç bişey bende eskisi gibi olmicak :(( bu arada nedense benle daşşak geçiliyo gibi hissediyorum
- +1 yıl
hala şifreli şifreli konuşuyon gizemli şey...:D
- +1 yıl
ya işte sorun da orada ya ben çok fazla ince düşünüp, çok ayrıntıları kafama takıyorum sen de tam tersi, hatta fazlasıyla tersisin o yüzden de anlamıyosun :(( ya o daşşak mesela nedense dünden beri benle sanki dalga geçiyon gibi alla alla gerçekten saçma ama öyle hissediyorum
- +1 yıl
dalga geçmiyom ya la :( ayrıca ince düşünememek derken tam öyle değil aslında biraz odun olabilirim belki azcıcık ara sıra..bi de duygusalımdır yani biz sevdik mi tam sev...neyse..
- +1 yıl
hah işte sevdin mi tam seviyosan beni hiç sevmiyon al söyledim :(((
- +1 yıl
denklemine öliyim..ince düşündüğün kadar zekisin de..ama ne yazık ki ama zeki olman yanılmadığın anlamına gelmez..ya da biz sevdik mi tam severiz cümlesi çok saçma da olabilir tabin..evet cümle çoh saçma ben daha saçmayım çsı*tım lan neyse..:((
- +1 yıl
ya kusura bakma.. ben saçmalıyorum zaten bir insan sadece yazılardan ibaret biriyle neden arkadaş olsun ki? seni anlıyorum. benim durumum başka işte. ben o kadar hayvani derecede yalnızım ki sana sardım. yani sana sarmamın sebebi sadece yalnızlık değil sen ilk defa sevdiğim bir arkadaşım oldun. liseden sonra ben hep depresyondaydım eski arkadaşlarımı sevmediğim için aramadım, yenisini de işte depresyondan dolayı edinmedim. e beni ailem bile sevmez. anlıyamazsın ki.. neyse unut gitsin.
- +1 yıl
yani demek istediğim benim cümleme bakulırsa senin kurduğun denklem mantıklı ama bana göre yanluş çünkü benim o cümle mantıksız bir apaçi sözü..yani arkadaşımsın yani seni seviyorum ve bunun yazılardan ibaret olması umrumda değil..beni yanlış anlamışsın yazdığımda bundan bahsediyodum..:(( ayrıca yazı üzerinden bile olsa birilerine bağlanıp sevebilirsin ve ben senle arkadaşlık kurmaktan keyif alıyorum..sohbet etmekten de..yine üzüldüm.
- +1 yıl
üzülme la.. ben şuan varya fena derece ezik hissediyom keşke hiç bişey söylemeyeydim acayip saçmalaştı herşey yemin ediyorum bok ettim lanet gitsin ya off bu utançla hesabımı kapatcam ben ne guru olması mk.
- +1 yıl
ya ne utanıyon bok etmedin mk..bence senin sorunun empati yeteneğinin fazlasıyla gereğinden fazla yüksek olması benim sorunum da ifade yeteneğimin kıt olması ve boktan bir üsluba sahip olmam..:( seninki aslında iyi bişey empati kurmak güzeldir ben de kurarım ama sen artık bu yüzden kendine laflar sölemeye başladın yapma bunu çok sevdiğim birisin çok diyisin çok da hoşsun taam mı..a
- +1 yıl
tamam :))) bence benim bu huyumdan vazgeçip, şu mına koduğumun kalbini mühürleyip(evet apaçiyim lan), her şeyi sktir etmem lazım. ve bunlar için ise hap lazım. evet en süper şey bu. tuttum bunu
- +1 yıl
bazen sktir etmek lazım..:D keep calm and*et..fdsgs
- +1 yıl
aynen kanka biz hep gülelim bize yakışmıyo ya :D ee şindi ben bu eski yazıları okuyunca intihar ederim :D
- +1 yıl
boşver lan iyi drama oldu..ghjgfhjf
- +1 yıl
lan dramayı salla hem sen rezil oldun hem ben :D aslında gizli olaydık eydi :D sana kaçam mı he kaçam mı bak angaradan dayımlar geldi onların bavuluna saklanırım sonra istenmediğim yerde durmam giderim evden baba kovdu beni :(((
- +1 yıl
fdgdsfasf iyi fikirmiş ki bu..ehehe..:D dolabımda saklanırsın artıkın.. :( bu arada çok mu çok reziliz..:(
- +1 yıl
çok değişik şeyler düşündüm :D böle ben senin dolapta yaşayan arkadaşın oluyom falan sen her dolabı açınca naber diyon konuşuyoz sonracığıma sen bazı günler dolabı açmayınca ya da geç açınca ben sana trip yapıyom sasdfsghfg la ne kaa malca bir beynim var mk.
- +1 yıl
senin içine tripcin kaçmış..:( tripcin ne lan allah belamı versin..:((
- +1 yıl
dolap cini :D valla eğer ankaraya gelirsem sana gitar veririm bir de bir koli popkek ve bir kolide nesquik. he ama sen hayır dersen bilemem yani çok şey kaçırırsın asadsfdgf
- +1 yıl
ben kendim de alırım fakir şeyy..:((( hıh..:/
- +1 yıl
- +1 yıl
işte bu beni yıktı..:((
- +1 yıl
- +1 yıl
oyy o ney eşşek mi yirim...=)))
- +1 yıl
enee gerçekten gitti
- +1 yıl
lan niye aynı anda yazıyon :// hem ne eşşeği sensin eşşek :(((
- +1 yıl
ne bilemm buradan seni görmüyom ki..:(( hee eşşek..<3 bu arada kaç yorum oldu kaç bin yorum oldu...hgfhddg
- +1 yıl
764 oldu
- +1 yıl
çok iyi aşırı aşırısı muhteşem ehe..:D ne etmişiz beaa hell yeah...=)
- +1 yıl
ben konuşmayı kopyalıyom bir dosyaya :)))
- +1 yıl
uuu dur onu ben de yapıcam iyi fikir..:D
- +1 yıl
önceden düşüncektin taam mı. şaka şaka :D tripcin değilim ben :D ben çay içmeye gidiyom dayı ve yenge küsmesin :((
- +1 yıl
tamam..:(( yenge şu hollandalı olan mı...khhj
- +1 yıl
yok la onlar hollandada bunnar angaralı olanlar :D bak şindi senin için geldim cevap vermişindir diye.. ama sen dün öylece vedasız gidince ben öldün sandım ya bişey olmuşsa dediimm :(((((
- +1 yıl
hhkhhfkjgk hollanda çok güzel ya bayılıyorum oraya farklı bir havası var gibi.. ileride çekip gitsem mi acaba hollandaya...dayınlara da uğrarım..://
- +1 yıl
gel beraber gidek dicem de ben senle biyere gitmem artık :((( sen hediyemi ve beni geri çevirdin :((( sanki sende çok üzüldün şindi :s ama ben neden sevdiğini biliyom kanka şu evlilik meselesi dimi orda hapta yasal çok özgür biyer sanırım.. aslına bakarsan ben hiç dayımla oturup konuşmadım orası hakkında. belki bu sene giderim gezmeye hatta evet ya cidden gidiyim hee beni çevreyi de gezdirir yani işte fransa londra falan
- +1 yıl
yok ya aslında evlilik meselesi için de değil ne biliyim öyle güzel bir ydr gibi..londra daha yakın oysaki evlenmek için..neyse sor bir dayına yaşam nasılmış falan fistan..
- +1 yıl
taam sorunca söylerim çünkü 2 yıldır konuşmuyoz ya halbuki nerdeyse her akşam konuşurduk :(( bu arada orada mutlu değil kendisi ama neden bilmiyorum heralde türklere önyargılı yaklaşıyolar belki ondandır..
- +1 yıl
olabilir ama hollandanın türklere önyargılı yaklaştığını bilmiyodum..
- +1 yıl
yok ya bende bilmiyorum ki avrupa genel olarak öyle diye duymuştum o yüzden şeettim insan da hiç mi merak etmip sormaz arkadaş.. ilgimi çekmiyo avrupa ondandır bir tek irlandayı seviyorum bir de aşkım fransa
- +1 yıl
ben de fransayı sevmiyorum sölemiştim..:( benim uzak doğu ilgimi çekiyo ya böyle acayip bir kültürleri var, vay anasını...:o
- +1 yıl
evet hatırlıyorum.. bende uzakdoğuya ilgiliydim böyle tarihleri falan.. ama artık sevmiyorum. tabi bu orada yaşıyacağım gerçeğini değiştirmez.. oraya gidince blog yazarım sende okursun :)
- +1 yıl
uzak doğuda mı yaşıcan lan..:( orda seni cenin sanıp yerler..dfghfghfg
- +1 yıl
niyeki ya :(( evet orda yaşıcam senden uzaklaşmak için :'((((
- +1 yıl
cenin yiyolamış..:(( orda seni kolayca bulurum kiii..hehehe..:D
- +1 yıl
hehe evet bulmak zor olmaz :D
- +1 yıl
buralarda tribin karabüyüsüne kapılmış bir bağyan var derim..:((
- +1 yıl
lan sana trip atılıyosa sevinmen lazım mk. tripçi olsam ohoo daha şuan hala yapıyo olurdum ama bıraktım artık seni, yapmıyom :(((
- +1 yıl
ben seni triplerinle sevmiştim...:(((
- +1 yıl
- +1 yıl
üff dinlemicem slk...:s..s..s
- +1 yıl
tamam o zmn sn blrsin.
- +1 yıl
bn blrim tabi sn çk bliyon...s..s.s
- +1 yıl
allağam allağam.
- +1 yıl
boğazında balgam mı var..gkghjkgh
- +1 yıl
hhaaay piiyyuuu
- +1 yıl
off goçum benim..:D
- +1 yıl
aklıma bişey geldi yarıldım lan hahaha :D neyse..
- +1 yıl
baa niye sölemiyon kendi kendine gülüyon allahsız karı..:(
- +1 yıl
şindi annemle babam yıllar önce otobüsteler. bir çift var doğulu önlerinde, adam küçük tıfıl, kadının maşallahı var yanyanalar. önlerinde de adamın şişman kardeşi, konuşuyolar. kadın bu adama diyoki ula gro höşbe gibin bişey diyo kürtçe yani susmasını istiyomuş. sonra adam kalkıyo ayağa, okkalı bir balgam atıyo karının yüzüne tabi yolcular kopuyo bu sırada hahaha :D
- +1 yıl
hahahadsfsd:D iğrenç mk..:(( yazık kadına ha..ghfdhg
- +1 yıl
karısına tükürüyo lan tam hayvan :D yannız sanki başkasına yapılabilir gibi oldu :D lan şindi biz aklıma geldim ya aynı sen :((( böle beni dövüp yatağa atıyon bir öyle tükürmediğin kaldı gro höşbee illa yabancı kelime öğrendim kullanırım artık sadsdfsg
- +1 yıl
aslında dövüp yatağa atarken bir de balgam atarken kendimi düşündüm de...çok seks bir durum neyse...fjfghfg
- +1 yıl
tabii öyle seksliki te al'lağam'
- +1 yıl
ben bıyık bırakacam..:(((
- +1 yıl
bir o eksik zaten şööle pala pala bırak ağzına da girsin :((
- +1 yıl
okulu bırakıp bıyık bırakcam, elime tespihimi alıp kahvenin önünde mahmut abilerle oturup gelen geçene bıyık burayacam..nasıl..?..:(((
- +1 yıl
ama nedeynn bakma kimseye :(( yapma bunu bu dünya bir mahmutu daha kaldıramaz :(((
- +1 yıl
hgkghjkh::D herneyse sonra "analar neler doğuruyo bea" falan dicem..tüm gün bir elimde çay bir elimde tespit oturacam yol kenarında..:((
- +1 yıl
beni görsen ne dersin :(((
- +1 yıl
bi yandan başımı yavaş yavaş sallarken bir yandan "vay vay vay" derim..."çantaya bak"..:(((
- +1 yıl
ohaa :((( bak beni gaza getircen resim atcam ama seni kalpten götürmek istemiyom :(( gerçi sen sarışın hayranısın doğru bak ama gözün kayar asasdfdfg
- +1 yıl
yok beaa sarışınlar hoşuma gidiyo ama ayrım yapmıyorum..olmasa da olur..:(
- +1 yıl
nefes alsın yeter? :D
- +1 yıl
yok o kadar da abaza değilim..fdghdjdf
- +1 yıl
ya yoksa sende mi beni takip ediyon nedenkine bu soru için mi :D
- +1 yıl
takip de mi etmeyahhh..:(
- +1 yıl
eettt :D
- +1 yıl
e.t kim lan uzaylılarla mı takılıyon sen ..s..s..s
- +1 yıl
ama iğrennçti bu :((( allah belanı vermiye rüyama uzatlı girecek adsasdsf la sen bana neden gitme demedin ki :((((
- +1 yıl
tamam çok vurma..fdhfdgh gidicek miydin kii..:(
- +1 yıl
ben uzak diyarlara gidiyom insan hani formaliteden der la :(( böle beyaz yalancık
- +1 yıl
uzak doğuya gidicem dediydin ben de gelip seni bulurum dediydim..:(
- +1 yıl
peki ben hastalanınca neden güldün bana :(((
- +1 yıl
güldüm mü..:((
- +1 yıl
evet ben galbim sıkışıyo didim nolur yardım et didim sen benim ilacımdın ama zehirim oldun :((
- +1 yıl
hadi yaa..:(( aklıma didi reklamı geldi tövbest.. herneyse nası gönlünü alıcam beağn..:(
- +1 yıl
ama ben o gıcık teyze gibin değilim yaa :( ama neden öyle yaptın ki neden
- +1 yıl
allah canımı alaydı da yapmayaydım mk..:(
- +1 yıl
allah canını almasın gız :( peki benim kolimi neden kabul etmedin koli girsin sana :((((
- +1 yıl
lan ne hayırsızsın yemin ediyom ya. yarın erkenden görüşmem var ama ben buradayım, senin yaptığına bak mk. yeter lan bundan sonra bende aynı g*tlüğü yapçam.
- +1 yıl
orda mısın kız...(( yav şu gerizekalı mavililerle haxball oynadım ondan gelemedim..:((
- +1 yıl
ordaysan cevap verr gozünün yağını yiyim gulten ya..:((( hırs yaptım şu mavililerle mavililerden daha boktan olan şu oyunu oynadım allah belamı versin...(((
- +1 yıl
azına sıçam ^ ^
- +1 yıl
:((( sıç..:(
- +1 yıl
lan bari bir kırıntı kadar bile sklemiyon, belli etmeseydin bari ne biliyim ben çıkacam diyeydin.
- +1 yıl
yav ne bilem ben de oyunu 5 dk oyniyip çıkarım diye katıldım bunlara sonra çıkamadım..((
- +1 yıl
taam yaa <3 al bak sana bir tesadüf daha. bugün eve gelince hemen bilgisayarı açtım ve senin profiline girdim ama siteye giriş yapmadım profilinde 1 dakika önce bağlandı yazıyodu yani aynı saniyelerde siteye girdik :D ama götlük olsun diye sana cevap vermedim ^ ^ tabi daha fazla dayanamadım aslında gece gireceydim tribin allağanı yapacaydım :((
- +1 yıl
:( yapma bunu litfin ..gfgfdghf trip hiç güsel bişe değil..:((
- +1 yıl
tamam la kezbanlığım tutmazsa yapmıcam valla bak ^ ^ bu arada o tesadüf değil ben aramızda bir köprü oluşturmuşum istemsiz :))) gerçekten bak bunu bazı kişilere farketmeden yapıyorum ve sanırım buna telepati deniyor. bak dikkatli ol hee biraz daha abartırsam ne yaptığını bile hissederim :D
- +1 yıl
vayy ne yapıyom şu an bence sen ks'desin..fgjhgjf
- +1 yıl
oha nası bildin o.0 asdsdfd merak etme bundan sora abartmıcam seni o yüzden o kadar ilerlemem
- +1 yıl
telepati kursan nolur ya la zaten ekşın yok hayatta..:(
- +1 yıl
taam kuruyorum. evet bence şuanda bunu okuyosun :D
- +1 yıl
:O yok artık..abovv korktum senden..jfgjhg
- +1 yıl
hacı o değilde dün gece 4 te deprem oldu çok korktum :((( bir de yalnızdım yaa ranzam sallandı böle biran kaldım böle dedimki ya bir daha olursa ya hiçbişey yaşayamadan bazı şeyleri yapamadan ölürsem diye korktum ya ben ölmekten korkuyom :(( soracığıma bir de ben onları yazıp gittim ya ölürsem nerden bilcektin ki sinirden gittiğimi sancaktın ama ben öyle malım ki gitmem
- +1 yıl
haberlerde görürdük heralde deprem olduğunu birilerinin öldüğünü falan..:(
- +1 yıl
ne ölmesi la ne dalga geçiyon ya :((
- +1 yıl
yani ölme ihtimalin aklıma gelirdi lağn onu diyom salah..:(
- +1 yıl
yani benim brilrnden bir frkm yok mu onu mu dysn .s.s
- +1 yıl
sus çarpacam bir tane ha yicen şindi uçan tekmeyi..gfhfdhdf bu arada 20 dk işim var geliyom taam mı..=))
- +1 yıl
taam ben de yemek yiyodum ama arada gelip bakıyodum görüşürük.
- +1 yıl
geldimmm...ghgfjh
- +1 yıl
hojgeldin beya. sen geldin çiçekler açtı odamda.. asdfsgh (nazım hikmet ran' dan esinlenildi)
- +1 yıl
yav anam babam izmire gitti çoh yanlızım ben cuma günü döncekler gece tek yatıcam çoh gorkuyom..::(((ghfghdjhfg:
- +1 yıl
ben gelem mi :D deermişim ölsem gelmem asdasdfs
- +1 yıl
ölsen zaten gelme mk..kjkjhkk
- +1 yıl
lan karrşin yok mu o da mı gidiyo :(
- +1 yıl
o da gidiyo ya la..:(
- +1 yıl
sende yorganını iyce çek böle kafanı bilenem içine koy hiç bişey olmaz o zaman :(
- +1 yıl
ben alışkınım yav korkmuyom severim bile..ya diyorum acaba kızarkadaşı çağırsam anası izin verir mi ki ya la daha önce izin verdiydi..ben bir arıyım onu işalla verir dinizim amin..:(
- +1 yıl
he verir mervelere gitcem der sora abdulcabbara gider asdadfg
- +1 yıl
fdghgdfh tanıştıydım ailesiyle..hiç baskıcı değiller mk şaşırıyorum..
- +1 yıl
yuh sevgilisi olduğunu mu söyledi o.o
- +1 yıl
hee ailesi biliyomuş onun durumunu bir de.:O
- +1 yıl
vay iyimiş ben olsam söyleyemezdim valla.. e o zaman şindi anasına ben sevişmeye gidiyom mu diyecek o da izin verecek hee gerçi verir la herkes benim ailem değil :(
- +1 yıl
bilmiyom ki belki de demez..gjhgkjgh senin ailen herkes türkiyedeki tüm aileler gibi onun ailesi anormal..:D
- +1 yıl
ivit doğru nepcez biz bu ailerle yea bir seviştirtmiyolar :(((
- +1 yıl
ben hetero olsaydım annem gil de aynısenin annen gil gibin olurdu..fgjhfj
- +1 yıl
yağni tabisi öyle olurdu ve şuan nasıl bilmiyorum :D la ben çok ayıp bir film izledim :(
- +1 yıl
ne izledin ben de izlicem ayıplı film..(
- +1 yıl
room in rome
- +1 yıl
ben izledim ki onuu...hehehe..:D
- +1 yıl
şaşırmadım :D çok etkileyici bir film, çok farklı ama bir o kadar da yakın.. oyunculukları pek beğenmedim. dasha nın baba olayından inanılmaz tiksindim ya or*spu lan resmen. böyle mekan, tablolar, müzikler falan çok hoştu valla bir de izlerken çıplaklığa acayip alıştım ilk başta garip gelmişti utançlı olmuştum :))
- +1 yıl
ben ordaki natashaya aşık falan olmuştum hatta biliyon mu..:(
- +1 yıl
hayır la natasha onun ikizi değil mi o sarışın gancık dasha oluyor
- +1 yıl
bilmiyom lan..ghdfhdf ama gerçek adı natasha reelde yani o da olur...:D
- +1 yıl
amaan hiç merak etmedim gerçek adını ama dur dur hatırladım evet ya natasha gerçek adıydı :D
- +1 yıl
aslında alba de çekiciydi neyse..:D ben de geçenlerde boys don't cry ı izledim çoh üzücüydü lan.:(
- +1 yıl
bana söylediydin.. ben izleyemedim ya biraccık izledim kapattım sonra izlicem
- +1 yıl
senin nerden esti room in rome yi izlemek..=)
- +1 yıl
ne bilem la öyle bir yerde gördüm kapak fotosu falan güzeldi bende inceledim sonra izlemeye karar verdim ve çok sevdim müziklerini de indirdim izlerken içim bir hoş oldu :)
- +1 yıl
ben de indirdim müzikleri çokisel..:D o alba da ne sevişgen karıydı be..fgjhkhg bu arad izliyo musun böyle filmler yani eşcinsellik konulu...
- +1 yıl
karı bakışlarıyla şeediyodu afedersin :D eşcinsellik konulu izlemiyorum genelde ama arada izliyorum güzelse.. aslında ben hiç bir konulu filmi genelde izlemem. yani film izlemeyi hep erteliyorum bölede karışık
- +1 yıl
ben de pek izlemem ya, içinde eşcinsellik olan 3 film izledim sadece..2 si gerçek yaşanmış olaydı..
onun dışında 1 tane de dizi işte..onu da bir çırpıda izledim zati. yine film izleyesim geldi bak ama üşeniyorum.. - +1 yıl
anaa aynı ben valla bende üşeniyorum ya da içimden gelmiyo genelde. mesela benim film ve dizi listem var yani izlenecekler. dosdolu olmuş hepsini ne zaman izlicem bilmiyom işalla ölmem
- +1 yıl
hgdfh:D tek başıma izlemeyi sevmiyom ben hiç..:(
- +1 yıl
manitayla izle o zaman ya da arkilerinle :( sanki benim izleyeceğim birileri var :(( hepsini bıraktım o kadar aradılar hala kaç yıldır peşimi bırakmadılar ya kendimi kötü hissediyorum ama sebeplerim var napiyim
- +1 yıl
benim de pek arkadaşım yok biliyon mu...hatta neredeyse hiç yok. böyle benim için aşırı kıymetli diyebiliceğim birileri pek yok yani. ama tabi anladığım kadarıyla senin durumun daha kötüymüş çünkü okuldaki arkadaşların da yok..
- +1 yıl
evet öyle boktan ki herşey of. senle arkadaş olmak çok iyi geldi. yani öyle bir dönemdeyim ki şindi anlatmaya gerek yok yani sadece bazı şartlarda bazı istediklerin olmaması gerekiyo ya da ertelemen gerekiyo işte öyle..
- +1 yıl
sonsuza kadar yalnız kalmazsın bir işe girdiğinde falan mutlaka arkadaşların olur ki..=) ya bu arada 7-8 den sonra falan buralarda olmıcam galiba..girebilirsem ara ara girmeyi düşünüyorum..:D
- +1 yıl
ya mutlaka olur ya istesem bisürü arkadaşım olur zati ama böyle gerekiyor.. neyse sen istediğin yere gidebilirsin yazma ihtiyacı duyma
- +1 yıl
yo ben alıştığım için buraya bir de, giresim geliyo hep..:((
- +1 yıl
taam o zaman ne bok yapıyom ki gel iki fingirdeşerik
- +1 yıl
ivit çokisel bir fikir..<3 finkirdeşmek galp..jgkgg
- +1 yıl
<3333<333333333
- +1 yıl
ama finkirdeşmek için galp koymak yetmez en güsel cumbrla benim finkirdeşmem..:D jhhjddh
- +1 yıl
işte o sadce galp deyil :((( sen git cumbr la fingirdeş ben biliyom görüyom herşeyi napem yani ben yapamam öyle şeyler ya git ona :(((
- +1 yıl
gerçi o aynı zamanda veryhardjd yle finkirdeşio..gerçi ben de veryhardla finkirdeşiyom..ama artık senle finkirdeşecem olar mı..cumbrla veryhard ı sefiom ama seni daha çok sefiom..:((
- +1 yıl
hıı tebi benim arkamdan da onlara boncuk dağıtıyon en çok sizi seviyom diyon dimi :(
- +1 yıl
hayır hiç öyle bişe demedim..:(biliyon mu cumbr benim beşik kertmem ..:(( hhhdhgf ama bu bişeyi değiştirmez..:((
- +1 yıl
ossun o zaman bende son aşkısın olurum olar mı bak şindi sen başlat o zaman nasıl fingirdeşilir kii ben hiç yapmadım da :D
- +1 yıl
- +1 yıl
allaam allaam ben gidip balkondan atlıcam :(( okurken yoruldum zaten okumadım
- +1 yıl
dur atlama uğur böcüğümm..:(( hadi ver elini...:\(((
- +1 yıl
tut elimi bırakma abdulcabbarımmm <333
- +1 yıl
gultenimm , kaşıkçı elmasımm..<33333
- +1 yıl
ayy muck <33333 joleli saçlarını okşarım <333
- +1 yıl
miskamber kokulum kyumalı makarnam..<33 rujun oliyim..<33 jgfff
- +1 yıl
rujum ol yaliyim seni <33 tesbih çiçeğem <33333
- +1 yıl
yayla çorbam..<33 yemeye kıyamadığım minnak çikiletam.<3
- +1 yıl
oyy :))) dilber dudağam, ballı gaymakım <33 hem yakarsın hem hayatsın güneşimm <3333
- +1 yıl
accık ayıplı şeler sölücem ama utançlı oldum bemmm...<33
- +1 yıl
söle öp beni yala beni morart beni <333333
- +1 yıl
pempe sütyenin oliyim tak beni...<33 oha çok utançlıyım bebeyims... :((( neyse ...
- +1 yıl
boxerın oliyim giy beni adssfghj
- +1 yıl
omg..<33 lifin oliyim...khghfh
- +1 yıl
nutella sür yala beni <3333 asdsfdggh çilekli milkshakeim <33
- +1 yıl
only youuu ezgisi var beynimde..jhfgfh <3333 iyi finkirdeşiyomuşun sen de heaa canıms..:D
- +1 yıl
yeşil gözlerinden öptüğüm <333 bıyıklarını yaladığımm asdafdg çikiletalı suflem, muzlu pudingim :)))))) ıhım ıhım yeter bence fena gazlandım :D
- +1 yıl
bence de artık durak yav şu hale bak...khkhgkgg
- +1 yıl
- +1 yıl
beğenmez olur muyum gül goncam mimoza çiçeğim..:((
- +1 yıl
cann <33 bak sen bunu annamadın dimi <3333<333333333 seni sefiyom demek tayyarım :((((
- +1 yıl
ben de seni sefiom gülbahar..:((
- +1 yıl
sen gidiyon mu yoksam hani gidiyodun bu saatte yoksa gitmedin mi :(
- +1 yıl
gitmedim ama az kaldı..:(
- +1 yıl
- +1 yıl
gitmek zorundayım gülbahar...:((( ahan şindi çıkmam lazım
- +1 yıl
elveda :(
- +1 yıl
geldim ve galiba yine gidiyorum şindi..dfghdgd
- +1 yıl
gidiyosan niye yazıyon lan değişik asasdf
- +1 yıl
sus gız..jfgjhfg
- +1 yıl
ben seni anlayamıyorum.. kendime karışık derdim de sende öyle çıktın :)) ama her konuda yani işte ne biliyim anlayamıyorum beynim yok, fikrim de yok mk.
- +1 yıl
- +1 yıl
bende mal mıyım lan kendi kendime yazıyom :D neyse gidiyim uyiyim tatlı rüyalar görüyüm :) :* bu mucuk oluyor ve azına olmuyor yanacığına asdsf
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
qnqa yha çk skldm gidyhom bn.
- +1 yıl
fdgsdfgd:D yazık lan bu kadar yalnız bırakmamalıydım...(( gjfgjhfgjh
- +1 yıl
hadi finkirdeşek böccüğüm <333 adasdfg ya bikaç saattir internet gidiyo şindi ttnetle konuşuyodum bakam yine gitcek mi kanser oldum yea
- +1 yıl
ayy elmalı kurabiyem o bana da oluyo ara sıra...hfjgfhjf
- +1 yıl
beni özledin mii :((( özlemedin dimii :((
- +1 yıl
- +1 yıl
ya ama yaa :((( beN kArşılıKsız da özLeRim güZelim daHa da qoYmAz ArTık :((((
- +1 yıl
beN özLesem nE yaZar güZelim çünkü beN seNi sEvdiğiM güN öLdüm..:((:(( -belalı sevdalın
- +1 yıl
:D bizim dayılar gidiyo anama biraz yardım etmem ve şunları bir veda etmem gerekiyor geliyom ben :(
- +1 yıl
tamam beklerim ben hep bekledim biraz daha beklerim..:((
- +1 yıl
geldim bebem daha yemek yiyolar gitmediler bende iki lokma tavuk parçası aldım doydum ben ki olmuşum leyla iştahım yok :(( ha bak sana bişey anlatçam şindi bizim odada kız kardeşimin astığı poster var taam mı. erkek böle baby face. bizim tahminen 12 falan olan dayı oğlu zırt pırt odaya gelip bu çok yakışıklı diyo sora kız olsam aşık olurdum diyo sence nedir he sence imkansız aşk mı onların ki :(
- +1 yıl
bence kuzenin hakkında bazı şeylere hazırlıklı ol..:((( tamam kesin öyle demiyorum ama olabilir ki..:( zırt pırt odaya gelip yakışıklı diyomuş kız olsam aşık olurdum diyomuş..:(( bu arada kim posterdeki..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
ay sorma benim lise dönemlerinde bir komşum vardı o da bu çekik oğlanlara hastaydı ben böyle azcıcık hoşlaşıyodum bu kızdan hep bok atıyodum şu çocuklara..dfghgfjfg gerçi o yıl bunlar piyasada var mıydı bilmiyorum ama o da seviyodu Japonları falan..:(
- +1 yıl
artıyolar her sene :( şş bah bah ben yüksekten çok korkuyom ama denicem valla süper ya link meselam biz bir kere kız kardeşle bir uçurumdaydık baya yüksekti kız resmen uçurumun ucunda ayakta durdu ama ben 3 metre geride durdum o da oturarak ve titriyerek allam ya :(( bir de kız mesela ata ilk binişinde koşturdu 2 tur attı geldi, ben binmeye korktuydum :((( la ne ezikmişim beya ama artık o kadar korkak değilim yaparım yani bence
- +1 yıl
bunu yapabilirim ama normalde benim başım falan dönüyo..:( kardeşin de cesurmuş..:D kaç yaşında..=)
- +1 yıl
- +1 yıl
izlemiştim bunu kadın öğretmen mi ne..fghgfjhfg
- +1 yıl
- +1 yıl
ghdfjhfg ne capslar yapıldı bu çocuktan sonra..:D
- +1 yıl
hala ananlar izmirde mi he :D
- +1 yıl
analar hala izmirde yarın dönüyolar...:D
- +1 yıl
ohh ne güzel ben olsam valla tadını çıkarırdım meselam benimkilerde gitceydi vazgeçtiler :( sevgilinle uyudunuz mu he hani çağracaydın naptın korktun mu yoksa :((
- +1 yıl
dün muhteşem yüzyılı, sonra biraz kim milyoner olmak isteri izledik en son oracıkta uykuya daldı ben de geldim yine buralarda takıldım...hayır planladığım bu değildi...djhfgjgd bu gün akşama doğru işi var diye gitti yine gelicek kendisi.. neyse işte çok korkunçlu oldum onun için çağırmadım...((
- +1 yıl
- +1 yıl
hahaha bunu da izledim beğn..hdfghdfjh
- +1 yıl
- +1 yıl
belki inanmıycan ama bunu da izledim..:Fdgdsfg yani bu videouydu galiba evt buydu o değilse bile buna çok benziyen bitaneydi..:((
- +1 yıl
- +1 yıl
niye ki aşık mı oldun depresyonda mısın neyin var gulten..
- +1 yıl
aşık olmaktan ölüm kadar korkuyorum :(( amaan boşver ya bu arada 965 falan şuanda 1000 olcek :)
- +1 yıl
ooo süper...güncelleme yapıp link atmak aklıma geldi ama biri i*nelik yapıp sildirir diye korktum...şikayet edince sildirebiliyolardı demi ya la...
- +1 yıl
evet olabilir o zaman yapma öyle şey :( ya ben yalnız neden ruh halimi yazıya ve ifadelere döküyom lan te allam :D
- +1 yıl
eğlenceli yazıyon bazen de hüzünlü...:(
- +1 yıl
ben hiç düşünmeden yazıyorum biliyon mu o yüzden silmek istediğim mesajlar var ya işte.. bu arada elektrikler gitti kanka şindi geldi :(
- +1 yıl
boşver kalsın nolucak ya..:D ben de diyom neree gitti acep..
- +1 yıl
gidecem buralardan cabbar :((
- +1 yıl
bırakmam ya da ben de gelirim..:(
- +1 yıl
bazen gitmek gerekir :((( ama geleceksen bir yere bırakmam :((
- +1 yıl
ben de geliyorummm...:(((((((
- +1 yıl
haydi gel bana gidelim uzak diyarlara.. asdassfgf
- +1 yıl
- +1 yıl
hahaha annem evde :D
- +1 yıl
abovv cok korkunçlu..:O bize gidek...kgjgd
- +1 yıl
olmaz, olabilemez :D kanka ben konu bulamıyom nepcez ya :(((( yani zaten düşünmüyodum saçmalıyodum ama şuan beynim hiç çalışmıyo :(( ama senlen konuşmak istiyom ya tüm gün özledim kankamı :(((((
- +1 yıl
benim de ampul yanmıyo bazen..:(( yav bak ellen ı izlemeyi unuttum madonna geleceğidi..:D
- +1 yıl
he biliyom sen ellen seviyosun :D yoksam madonna hayranımısın gı ben hiç şarkılarını bile dinlemedim
- +1 yıl
yoo ben de pek dinlemem hatta hiç dinlemem ama sefiom onu...=) bu arada hala bu soruya cevap geliyo lan..:D
- +1 yıl
bence biz sürekli konuşuyoz o yüzden sorun görünüyo :D az önce aklıma accayip saçma bişey geldi vazgeçtim :D
- +1 yıl
ne geldi ya la söylesene ben severim saçma sapan şeyleri..=))
- +1 yıl
ya şimdi biz seneryo üretiyoz böyle ikimiz hikaye yazıp uyguluyoz meselam sen nasıl olduğunu falan söylüyon işte ben mesela şunu link andırıyom biraccık yani işte yüz şekli dişler dudak biraccık burun kaşlar falan benziyo andırıyo accık onun esmer ve accık daha çocuksu hali. neyse işte :D ben soracığıma biz karşılaşıyok ve ben sana bu link şarkıyı ithaf ediyom ve tanışıyok ya ben anlatamadım yea neyse boşveerr mk. ya :((((
- +1 yıl
ben içmeden sarhoş olmuşum ya :(((( aklımdakini anlatamadım ben aslında konuşabilsem süper şeyler olcakta işte asdsffgh
- +1 yıl
yani anladım gibin ama accık da anlamadım gibin..kkljkhg kız da çokiselmiş...=))
- +1 yıl
bende sandım ben o kadar saçmaladım ki kaçtın gittin :D ee daha daha napıyon (çaktırma konu değişimi asdsfd)
- +1 yıl
ya sen dün bir türkü paylaştıydın böyle adamın anası mı babası mı ne hırvatmış.. neydi o türkünün adı bu gün büyük riskte de çıktıydı da unuttum..
- +1 yıl
dur bakiyim türkülere
- +1 yıl
- +1 yıl
kapı çalıyy..ne saçmayız demi yav saat 10 a geliyo ve daha yeni buluşuyoz biz..jhjjgfjj şu an gidiyorum..:(((
- +1 yıl
git la git hadi git
- +1 yıl
şimdi sen yine bir uğrayıp gitmişindir.. ben 1 günlüğüne gidiyorum halalara. bebe sevcem bol bol, belki iyi gelir.. hadi hoşçakal.
- +1 yıl
yarın mı geliyosun yanii
- +1 yıl
- +1 yıl
sen yohken tam 4 soru sordum, bir sürü cevap yazdım, saçlarımı boyattım ve sonra yatakta çapraz yattım..fkhgjkhg
- +1 yıl
ben de sen yokken çok sıkıldım, çok özledim beya :((
- +1 yıl
- +1 yıl
ayyy maharnaa..<333 ben ne hediye veriyim ki..bir mucuh yeter mi..=)))))
- +1 yıl
ivit makarnadan daha güzel :))) ama şindi makarnaya da gözüm kaymadı değil :D karnım gurul gurul ama ben gidemem şindi sofraya :(
- +1 yıl
halan gilde yemek vermediler mi sana ki..:(
- +1 yıl
iştahım yoktu ki gene işte akşam çöküyo artık mecbur acıkıyom :) hatta baya zayıfladım iskelet olcem sonunda :( nabıyon nası gidiyo iyi misin mutlu musun mesut musun
- +1 yıl
iyiyim mi desem ne desem işte senin de bildiğin gibi içtim dün sorunun altında..:( bol bol eksi yedim...sen nabıyon nassın eysin..?
- +1 yıl
sen burada konusmaya devam et ben daha neler ögrenecem sdjkfshdf
- +1 yıl
ben kendimi hiç anlatmiyim :)) la şuan fark ettim, çok aşırı aşırısı agresif görünmüyo mu nick ve profil resmi :D
- +1 yıl
göko sapık mısın olum :D okuma ya of ben de yazıyorum sonuçta yani :(
- +1 yıl
profil fotonu ilk gördüğümde uvvv beyb çok sert dedim kendi kendime..jgjlgdh
- +1 yıl
aslında bazen sert olabiliyorum :D bak eğer ki yazma durumun yoksa yazma ben buradayım hee
- +1 yıl
yok yazma durumum var şeyapma..:D
- +1 yıl
bak senin en sevdiğim iki kelimen aklıma geldi; çok şeyapma, çokisel :))) böle o kadar şeker ki seni kedi yavrusu gibi sevmek istiyom o zaman :D
- +1 yıl
ay çok şımarıklı oldum şu an..=))))) bu arada bak benim profil resmim ne ka sakin..."yav he"...:D
- +1 yıl
he çok datlı :))) yani şöyle dışarıdan bakınca ikimiz arasında dağlar kadar fark var :D şindi profil resmimi değiştirmeyi düşündüydüm de işte hala aynı duygular içerisindeyim o yüzden kalsın öyle :D ya bu arada bebe çoh tatlıydı ya minicikti daha 3 aylıktı ben gözlerine bakıp gülünce o da gülüp kollarını bacacıklarını sallıyodu :))
- +1 yıl
ben bebeleri kucama alamıyom yea..ama azcık büyüdülermi de hunharca işkenceli bir şekilde sıkarak seviyorum...kgkhf o yüzden beni sevmiyolar..:(
- +1 yıl
yav sankim benim içimden gelmiyo :D zati yumuşak şeyleri seviyom bebe görünce de mıncırasım geliyo da, tutuyom kendimi hanım hanım seviyorum işte :D ama varya ben çoh süper bir ders aldım, bebek yapmıcam ben hani sevmesi güzelde ağlaması falan ne biliyim işkence lan :(
- +1 yıl
herkes öyle diyo 5-10 yıl sonra 3 çocuhlug*tgöbek bağlamış şekilde görüyos kendilerini...yani öyle imiş..sfgdgjda :((((
- +1 yıl
hayıırr :(( ben evlenmicem ya bir ara düşünürdüm böyle evlensem 4 çocuk yapsam diye ama vazgeçtim bana göre değil :( en iyisi ben büyük konuşmiyim yaa demiştim ya ne konuştuysam yapıyom hay kaderin g*tlüklerine..
- +1 yıl
ben de evlenmicem ya evlenince nolcak ki ne değişicek..:D
- +1 yıl
tam da dün gece düşündüydüm. evlenmek sevgili olma durumunun imzalı hali. ne yani hiç. ne gerek var ki? ama bitek şey var, akraba ziyaretleri falan sevgiliyle yapılmaz :D sanki çok güzel bişey de.. hepten soğudum :D
- +1 yıl
akraba ziyaretinin de mnakoyim yaa..:(( geleneklerin, alışılmışlıkların türkiyenin mnakoyim ben.. nese sakinim çoh fazla şeyaptım...khlhhk
- +1 yıl
o gelenekleri de gündüzgünü halamgille sohbet ederken düşündüydüm :D islamdaki ve toplumdaki saçma şeyleri eleştirdik tartıştık falan işte..
- +1 yıl
ben hiç konuşmuyom bunları halam gillen falan babam çok iyi tartışır tam benim kafa kimse anlamıy beni..:(
- +1 yıl
baban ateist ama halan geniş düşünceli değil heralde :( ya oturduk çay içiyos taam mı ayna programı yemende. bir tane okul, bilgisayar sınıfında sadece gözleri görünen çarşaflılar var sınıfa da kız sınıfı diyo ben de dedim ki nerden biliyolar kız olduklarını.. sora işte kendilerine yaptıkları resmen saygısızlık falan fişmek.. ordan başladı işte.
- +1 yıl
yağnı demek istediğim bir tek babam benle bu konuşuy..:D bu arada ben de haberlerde kenyayı gördüm o da öyleydi ya yazık bu çocuklara..
- +1 yıl
la ben makara yapmak istiyom finkirdeşmek istiyom dicem, fingiri boşver ayyıp :D napçaz neyse varlığın yeter bebem :(( bu arada artık her popkek görünce seni hatırlıyom :) her kıymalı makarna görünce sana yedirmek istiyom :)
- +1 yıl
hfhkjfj finkirdecem de şindi kelime bulmakta zorluk çekiyom basen..<33 bu arada limonlu popkek favorimdir..:D
- +1 yıl
öyle mi taam aklımda bulunsun :)) la ben sıkıcıyım ki sen neden benle konuşuyon ki :D hdi neden bn anltsna brz .s asdfsdfdgh
- +1 yıl
üff snn be slk..jjgjgjkgben de geçen senin profilindeki hamsterdan esinlenerek soru açmıştım..khkjgjj
- +1 yıl
evet gördüm :D sen grup vitamini biliyon mu :D eskinin batesmotelprosu :D az önce soruda gördüm aklıma geldi
- +1 yıl
hee biliyom..:D bu arada batesmotel de çok iyi ya...
- +1 yıl
süperler ben bikaçtane izledim ama daha her videolarını izlicem erteliyom onu da..
- +1 yıl
ben neredeyse hepisini izledim yeaa...lan bu arada annem geldi ya yine başladı samanyoluna..:(( yani şu an izlemiyo da biz neredeyse annem sayesinde her gün samanyolu isliyos ne yapsam atlasam mı aşağı..:(((
- +1 yıl
atlama :(( la aynı annem ya demek ki o kanalı anneler ayakta tutuyo :( yani televizyonda en aptal, en gereksiz, en absürt ne varsa onu açıyo :( ben de o yüzden hep odamda tekim sonra diyo ki sen neden bizle oturmuyon? ben gidiyom tartışma, siyaset, belgesel, bilim vs. tebi sarmıyo kadını. yanisi aile olmak çok zor beya
- +1 yıl
bi aralar ben bile esra erola sardıydım...kgjhk sonra dedim ne işim var benim nabıyom ben hassittir dedim daha da izlemiyom...gjhkf ne çıkarsa bahtına yı bile izliyo kadın lağn..:(( en son londra olimpiyatları çıhtıydı adam gibin bişe izlediydik..:((
- +1 yıl
soçi kış olimpiyatları mı la :( bende bir ara esra erol bağımlısıydım şindi pek şeyapmamak lazım asdfsdfgfh ama allahtan bu saçmalıktan kurtuldum :D
- +1 yıl
he şimdi de kış olimpiyatlarını izlicem işalla..;D dur ben saa bişe soracağıdım biraz klişe aslında ama, yüzük parmağın mı yoksa işaret parmağın mı daha uzun sağ elinde..?
- +1 yıl
sen benim sana söylediğim şeyi hatırlamıyo musun yoksa :D
- +1 yıl
hatırlamıyom..:( ne demiş idin..?
- +1 yıl
ben hiç hatırlamıyorum çocukluğu :) ama böylesi daha iyi..
- +1 yıl
neden diye sorsam mı pek emin değilim.neyse..=) ya bak ben milyoner e katılmak istiyorum..
- +1 yıl
çocukken çok kalbim kırıldı.. neyse :) neden katılmak istiyon? valla inanır mısın ben de uzun zamandır düşünüyom çünkisi ekran başında baya kazanıyom yani :D şuan dırırı giriş müziği geliyo salondan :D
- +1 yıl
hgjdgf ben de izliom şu an..:D ne bilim ya aslında para için de değil, yani tabi para almak iyi olur ama sanki girsem iyi derece yaparım gibi..
- +1 yıl
gir gir möhendis adayısın alırlar kesin :D hadi şindi formu doldur ama resim lazım
- +1 yıl
dur daha hazır değilim elim gidiyo ama vazgeçiyom..fgjhh bu arada bilgisayarıma da resim atamıyom sorun falan çıkıyo öyle de boktan bir bilgisayarım var...facem falan da yoh ki ordan çıkarıyım..neşe boşver o ka şansızım ki kesin ilk soruda kazığı yerim ben...jhfgjhfg
- +1 yıl
işte birazda şans işi sanki ben de felaket şansızım ama katılcam :)) vesikalık fotolarım bitti çekilmeye üşeniyom ya tek sorun o :D
- +1 yıl
vesikalık fotolar çoh nefretlik...:D
- +1 yıl
ya ben gıcık oluyorum beni yönlendiriyo işte kafanı şöyle yap, çeneni bir milim daha kaydır, gözünü kırpma, nefes alma.. öhh yani :D yani ama en azından çirkin falan çıkmıyorum da robot gibi de komik oluyo :D
- +1 yıl
nefes alma..:D fdgds aslında eskiden fotoğrafçı ya da dj olmak isterdim..şefliğe de sarmıştım bir ara..ama olmadı..:(
- +1 yıl
vallaha :D şef olsan çok seksili olurdun bak :D tabi fotoğrafçılık daha cool :)) bende bir ara ciddi ciddi fotoğrafçılık düşünmüştüm de işte vazgeçtim zaten insan ergenken meslek seçimini düşünüyo böyle binlerce alakalı alakasız şeyler..
- +1 yıl
ama ben hiç böyle doktorluk, öğretmenlik mühendislik gibi meslekler düşünmediydim..:( bu arada "seksili" çok güsel bir kelime ya..<3..:D
- +1 yıl
seksili ehehehe <3 demek ki sen tam tersi olmuş genelde ben doktor olacam, avukat olacam derler başka şeyler olarlar. la gerçekten o sorudaki gibi misin yani hani biri gitse üzülmek falan he anltsna brz :D
- +1 yıl
yağni ne bilem böyle alıştım konuşmaya falan birden gidince sıkıldım yeminlen lan kimsenin muhabbeti sarmadı falan..normalde hiç böyle değildim ben..hfgjhhgj
- +1 yıl
yani benim konuşmamı mı seviyon yani :(((( meselam sen sitede öyle dolansan bile benim için yetiyo :(((
- +1 yıl
he yav çoh da iyi oluyo çoh iyi güzel oluyu taam mı...://
- +1 yıl
tam odunsun lan sana abdulcabbar demekle, hatta tayyar demekle haklıyım :(((
- +1 yıl
ya yine naptım ben..:(((
- +1 yıl
boşver anlamazsın sen daş galpli :(( ben fazla seviyom duygusala bağlıyom işte :((( neysem bak konuyu değiştiriyom. biliyon mu çocukken en büyük hayalim astronot olmaktı :) hatta teleskop almayı çok istiyom
- +1 yıl
ben gücükken aydan korkuyodum..:( bakamıyodum böyle accayip bir fobiydi...:( bu arada ben daş galpli değilim sen yanlış anlamışındır kessin..:(((
- +1 yıl
oha o nası fobi ya :(sen sevmiyon mu gökyünü yoksam :((
- +1 yıl
seviyom ilgimi de çekiyo da gücükken gorkuyodum..:((
- +1 yıl
iy o zaman ben teleskop aliyim izliyek bende isimlerini söliyim sağa :(
- +1 yıl
ama sanırım uzaya çıksam belki yine şu devasa parlak gezegenlerden korkabilirdim..bi ara böyle simsiyah uzay ve gezegenli bir resim birden tam ekran açıldıydı da kalp atışlarım hızlandıydı hemen kapattım lan nedeğn...:( yok hani öyle abartılı bişey değil ama hala var biraz bende..:(
- +1 yıl
enee çok şaşırdım valla demek ki o boşluk ve bilinmezlikten korkuyon.. ben bir kere rüyamda uzayda gezegenden gezegene atlıyodum ve soğuktu. çok değişik bir rüyaydı ama korkmamıştım
- +1 yıl
ben de küçükken korktuğum için hep bu tür gezgenli kıyametli rüyalar görürdüm..:(( neden öyle olduğumu bilmiyom ama neyse işte "yemekteyiz" de bir kadın vardı..kadın limondan korkuyodu..bi "limon" deseler bile kriz geçirip ağlıyodu kadın...:(((
- +1 yıl
yazık la fobi işte :D sen hiç lucid dream gördün mü
- +1 yıl
hayır sanırım, yok..ama görsem müthiş olurdu gibin.
- +1 yıl
işte müthiş olmuyo şöyle ki ben gördüm. rüyamda bebeyim vardı ama ben onu kabullenemedim ve sevmedim. sonra bebeğim olma ihtimalinin sıfır olduğu aklıma geldi ve o sırada uyandım. salona gittim anam süpürge tutuyodu gürültülü ortamdı falan işte.. sonra ben nerden aklıma geldiyse gittim yumurta kırdım yumurta maviydi.. artık işaretim bu olacak şüphelenince. sonra gittim salonda uçtum :) acayip değişikti harika bişey. sonra tabi o kadar fazla gerçek ki balkondan uçmaya cesaret edemedim
- +1 yıl
ay şu an bir garip oldum acayip istiyorum şu an neler neler yapardım ki.hgfhgj
- +1 yıl
kesin katlere gider sevişirdin sen :D şindi diğerinde de bir arkadaşım gelmiş ve beni dışarı çağırıyodu bende hep onla konuşarak bağcıklarımı bağlıyodum ama bir türlü nedense bağlamayı bitiremiyodum :( pencereden bakınca akşamüstü hafif karanlıktı. yani hergün gördüğüm binalar bile net değildi. o yüzden beynim beni dışarı çıkarmadı. eğer çıkarsa beyin tasarlıcak ortamı çünkü. baya karışık bişey ya görünce anlarsın. ben bu rüyanın üzerine gidip geliştiricem..
- +1 yıl
nası görücem ben ya bu insanlar nereye sıçıcak..fhfgjh her neyse nasıl geliştiricen ki ya la..
- +1 yıl
işte bu rüyayı görme teknikleri var onları uygulucam. beyin gördükçe, yani yaşadıkça alışıyor ve bir süre sonra sen kendine bir ütopya bile yaratabilirsin.. her istediğini yapabiliyosun ama çok ciddi psikolojik sorunlarda beraberinde tabi. çünkü orası da çok fazla gerçek. insan ayırt edemiyo bir de sürekli görsen gerçek hayatla karıştırırsın, hayatı sevmezsin vs..
- +1 yıl
abovv, korkunç gibin bir de biras..ya sen zaten agresif olduğunu söylüyon sen bunu yaparsan ne olur halimiz...(((
- +1 yıl
yo ben agresif değilim ki(çarpılcak) valla değ
- +1 yıl
oha çarpıldı..:(
- +1 yıl
:D la ben kedi gibiyim ya neler neler yapıyolar yine sinirlenmiyom ama bazende insanız yani şindi bende sinirlenip agresif oluyom ama öyle çokta cadı şekilde değil allağıma bin şükkür :D
- +1 yıl
tabi bazen pıçaklamak lazım yağni..:D
- +1 yıl
mesela bazen seni pıçaklayasım gelmiyo deyil :D sen de yoksam ben trip atınca mı :D ben şakadan yapıyom ama bir daha yapmıcam :D
- +1 yıl
tamam birbirimizi pıçaklıyak ama ilk ben...:D
- +1 yıl
aynı anda bence asdfg ama ben vazgeçerim sen pıçaklarsın beni :(
- +1 yıl
aklıma açlık oyunlarının son sahnesi geldi bah şindi..:D
- +1 yıl
ben izlemedim sakın spoiler verme :((
- +1 yıl
tamam zati anlatması uzun sürer..:D
- +1 yıl
öldün mü leyla...:(((
- +1 yıl
hayret bir tepki vercen mi merak ettim :) buradayım gözlerim kapansa da ben uykuyla değil senle mutluyum cabbarım :((
- +1 yıl
vay çakkallll...:D sana ne diyim ben pekim "gulten" mi "leyla" mı "necla" mı ya da başka bişey...?..:D
- +1 yıl
leyla de :)) ben popkeki çok seviyom ama isim diyince bana leyla de en uygunu çünki :D
- +1 yıl
tamam bazen popkek bazen leyla derim..dfghghg
- +1 yıl
içinden ne geliyosa onu de :D la sen angarada gezi eylemlerine katıldın mı ben katılmadım depresyondaydım ya hiç gidesim gelmedi halbusi gitsem baya stres atardım içim boşalırdı o muhteşem ortamı görürdüm en merkezinden.. hay kafama sıçam
- +1 yıl
- +1 yıl
adsafdg adam haklı ama şindi ne düşünsün :D
- +1 yıl
ya sen bir kapak fotoğrafı linki attıydın çoküseldi o bulamıyom şindi...
- +1 yıl
- +1 yıl
:D çok güzel bu ya gerçekten..hjfgjh bizde de bebe piskeviti var idi ama ben sefmiom oysa eskiden severdim...
- +1 yıl
ya hain erkek karşim pislik biz gidince arkilerini çağırmış püsküvütleri bitirmişler yea :'(((
- +1 yıl
hjgjgj kardeşin intikamı..:D ossun ben saa piskevit alırım ki..
- +1 yıl
geçekten mi all :((( gitmiş tüm gece film izlemiş molopoli oynamışlar herbişeyi tüketmişler çoh kıskandım :((
- +1 yıl
ooo ne güzel keyifff...D ben de annem gilin falan evden gitmesini çok seviyorum ya..böyle özgür falan oluyon alıyon yiyecekleri içecekleri oh çok süpper..=) jghjhgjk
- +1 yıl
işte benimkiler hep birlikte angaraya gideceydi göya ben tek kalcaydım vazgeçti hainler :(( hatta burada sorcaktım tek kalsanız ne yaparsınız fikir falan.. tüm hayallerim suya düştü :(((( of ulan neyi istedim oldu ki sanki
- +1 yıl
boşver lan bak sen de bir gün özgür olucan ben de aynı şekilde hep ailelerle olmıcaz..:((
- +1 yıl
sen ne zaman olcan ondan :(
- +1 yıl
meslek sahibi olup kendi evimi aldığımda..kimse karışamaz ve bunu onlar da biliyo..
- +1 yıl
neden ayrı bir şehirde üniversite seçmedin
- +1 yıl
mantıksız olurdu çok mantıksız..hem ailenin yanında bir bakımdan daha rahat ediyosun bence..
- +1 yıl
ben mantıksızlığın allağını yapacam o zaman..
- +1 yıl
belki senin şartlarına göre mantıklıdır yağni değişir..:D nereyi düşünüyon pekim..
- +1 yıl
öf ne bilem ya neden kore bilmiyom ki yani hiçte sevmiyorum orayı.. bir ara seviyodum öyle nasıl desem ki takıntı olmuş heralde hep orada okumayı düşledim şindi zerre istemiyorum onları da sevmiyorum ve bu kadar kendimi endekslediğim şeyden de vazgeçemiyorum.. ne yapcağımı bilmiyorum ya hem ne şartı babam para sıçıyo mübarek te, ben ondan para istemiyorum gururdan. hep kendim çalıştığım paraları harcıyorum ektralara. yani gitsem kendi imkanlarımla işte.. zaten burs kazanmasam olamaz hiçbişey
- +1 yıl
bilmiyorum o yrlerde neler olur..seninki de iyiymiş yani hep kendim çalışıp kazanmak istemişimdir bu benim hoşuma gidiyo...peki burs kazanabiliceğini düşünüyo musun çalışıyo musun yani..=)
- +1 yıl
kendimi veremiyorum ki derse.. şuan istediğim şeyler var onları yapıyım kafam rahatlasın sonra oturup çalışcam. ne kadar mal bir insanım..
- +1 yıl
estağfurullah gözüm..:D ya biz en son makara yapıyoduk..hjgfhjfg
- +1 yıl
yapak beya ne yapak yanisi şimdi bebeğem sen benle zaten sadece makara yaparsın
- +1 yıl
ne sitersen onu konuşak makara yapmak zorunda değiliz ayıp ediyon ne istiyon limonlu popkek...fdafgd
- +1 yıl
la sen niye şindi bana bir popkek dedin diye galbimi fethediyon ki yani ne salağım la ben <33
- +1 yıl
salah..<33 jgkghkg
- +1 yıl
mall ^ ^ <333 daha bugün kulaklık yine aldım da aklıma geldi bana kulaklık dayanmıyo ayda bir değiştiriyom ve ben gerçekten bundaki sırrı çözemedim kanka :(( senin böyle hunharca kullandığın eşyan var mı
- +1 yıl
kulaklıkta banada aynı şey oluyo ya la..bana bir de tişört dayanmıyo mübarek hepsi delik deşik 2 haftaya kadar makinede mi yırtılıyor nedir..:((
- +1 yıl
belkim güve vardır :( bence bir kontrol et şu kahferengi kelebekler onnar oluyolar işte biliyosundur..
- +1 yıl
bak bunu yapma işte yani yapabilirsin ama ben paranoyak insanım korkuyom bişey oldu diye saçma sapan şeyler düşünüyom yea :(((
- +1 yıl
ben niye yapıyorum ki kendime bunu? içimdeki hiç bişeye değmezsin. sen sadece zaman geçirirsin, sıkıldığında konuşabileceğin biri vardır burada. ben senle konuşmasam bile burada olman bile yeter. ben sıkıntımdan bahsederim aslında bahsetmek istemesem de.. düşünmeden yazdığımdan söylerim, sen sklemezsin bile. senin bir sıkıntın olsa benim aklımdan çıkmaz asla ve yardım etmeye çalışırım.. ben acıkırım gidip yemem, sen gider oyun oynarsın gitcem demezsin bana. neyse bunları yazmaya bile gerek yok.
- +1 yıl
ya dur bir dakka bir yere gitmeden önce söylerim normalde o oyun meselesi de oyunun kısa süreceğini sanmamdandı...dün telefondan giriyodum ve telefonum acayip bir şekilde dondu ve internete bağlanamadım..bilgisayarda da güncelleştirme falan yükleniyodu...ve böyle düşünüceğini tahmin etmiştim o yüzden içimdeki sıkıntıyı bilemezsin inan bana..
- +1 yıl
anladım bişey olduğunu da, benim sitemim ona değil zaten.. boşver sen sıkma tatlı canını.
- +1 yıl
seni klemediğimi düşünüyosun..sitemin ya buna ya da kendine..yanlış mıyım yine her zaman olduğu gibi..? ama dediğim gibi , hisleri vs. yazıya dökemiyorum yani yeterince iyi dökemiyorum.. ve bunun çok odunca olduğunu da biliyorum.. çok boktan bir üslupla yazıyorum en duygusal konularda bile..tam salağım..
- +1 yıl
beni ciddiye alma yine saçmaladım işte :)
- +1 yıl
aslında haklısın çünkü öyle bir profil çiziyorum..salah..:(
- +1 yıl
ya sen bana bugün beni sevdiğini içten bir şekilde gösterebildin ya o yeter :)) ayrıntıya takılmamak lazım
- +1 yıl
mutlu ettin göt.=)))) heheh..:D.
- +1 yıl
ben kumpir yapıyom şuan :))) seven mi?
- +1 yıl
2 defa yediydim sevmediydim..:((
- +1 yıl
nedense sorarken tahmin ettim nasıl oldu bilmiyom valla :))) bak buna telepati diyebiliriz asdfg
- +1 yıl
vavv dur ben tahmin ediyim bence sen sefion...fhgjkfd
- +1 yıl
nası bildin ya sen ermişin :D hacı bişey sorcam böyle insan bazen dolar, dolar.. böyle içi içine sığmaz da içindeki herşeyi haykırmak ister böyle bağırarak söylemek ister ya işte sana öyle oldu mu
- +1 yıl
oldu..evet evet olduu..sana şu an öyle mi oluyo...?
- +1 yıl
evet :(
- +1 yıl
farkındayım...haykır ki sen de..:(
- +1 yıl
hayır olmaz :(( ya bak bişey söylicem şindi bugün karşim kağıda ödemeli yazıyo atıyo diyo ki ödemeli attım görmedin mi :((( helva yazıyo bana verip al ye diyo kağıt helvaymış :(((((
- +1 yıl
hahahadfhdgjjdg :DdD haykırdım layn...herkes noluy sana diye sordu şu an..kgjjgk bir de üzgün üzgün yazmışın..lhkgjk
- +1 yıl
ama napiyim ya böyle iğrenç ötesi espiriler yapıyo :'(( bir kerede şey yapmıştı kağıda kural yazdı sora ayağıyla çiğnedi neymiş, kuralı çiğniyomuş maall :((
- +1 yıl
dgfhsggd daha yeni anneme ödemeli attım esprisini yaptım kadın ben şimdi sana bişey atacam dedi...fhdghjg babama da helvayı yaptım önce güldü sonra mal bu çocuk dedi anneme...fsfdsfha
- +1 yıl
adam haklı :D bir kere boğazımda barnaklarını gezdirdi nabıyon didim, didiki boğaz turu atıyom :((( kağıda atom yazdı bak, atomu parçaladım dedi :(( neyse ben daha fazla dayanamıyacam bu kadar yeter :((((
- +1 yıl
boğaz turu çokiyimiş yea..jgjffhh ben şeyi biliyom ay resmi buluyon ayağını üstüne koyuyon sonra aya ayak bastım..hgjkhfj
- +1 yıl
haha :D yav çoh iğrenç lan ama insan bir an böyle şaşırıyo ve gülüyo istemsiz :D bak ne dicem, dün gece bana biri çok güzel mesaj attı çok sevindirik oldum şımardım :)))
- +1 yıl
kimm..?
- +1 yıl
- +1 yıl
erkek demi bu..? daha önce konuşmuşluğunuz var mı..?
- +1 yıl
evet erkek ve hiç konuşmadıydık neden ki
- +1 yıl
hiç öylesine.. ;) level kaç bunun..:)))
- +1 yıl
- +1 yıl
vay ırırspı adam jhjkjffh ilk başta nickin dikkatini çekmiştir..
- +1 yıl
belki de :D herkes nickimden dolayı kontak kuruyo :D birisi de mesela sorusuna cevap verdiydim bana derdini anlat dediydi ve mutlu oldum sonra üzüldüm. zati anlatmadım neyse.. scare i tanıyon dimi?
- +1 yıl
he biliyom..ya bak adamın biri de sahip olduğunuz en gereksiz bilgi nedir diye sormuştu ben de " senin bu siteye üye olman" yazdım öyle çok ciddi de yazmadım bilirsin beni..neyse işte adam beni engellemiş 10 tane de eksi almışım..ne gergin ciddi üyeler var beaa...;)
- +1 yıl
ama niye öyle yazdın ki :D
- +1 yıl
ama çok gereksiz..jfjgjffhfd
- +1 yıl
ben engellemezdim ama ben de gıcık olurdum :D ama soruda pek doğru değil çünki bence bilginin gereksizi olmaz
- +1 yıl
ama şimdi ben sonuna fhfjjddh ekleseydim adam ciddi olmadığımı anlardı bana saldırgan demiş..:( bu arada bence de gereksiz bilgi olmaz..=)
- +1 yıl
burdan konuştuğun arkilerin var mı la :))
- +1 yıl
arki derken reel hayattakilerden ömi eğer dediğin oysa konuştuğum kimse yok ama buradan tanışıp konuştuklarım var..
- +1 yıl
burdan ya.. merak ettim o yüzden. benim mesela biri var arada konuşuyoz o kadar arkadaş isteklerine de kapalı olduğundan 13 takipçi var :)
- +1 yıl
şey mi şu arkadaş listendeki..? bu arada arkadaş listemdeki hemen hemen hepsiyle sohbetim vardır çoğuyla uzun süredir sohbet etmiyorum..cranberriesle çok konuşurduk onla da uzun süre konuşmadık kırılmış mıdır kine acep..şu an da madamjuliette, cumbr, özgürtutsak la konuşuyorum bazen..en çoh senle konuşuyom heheh..:D..=)))
- +1 yıl
en çok benlen konuş ya :(((
- +1 yıl
taam saten en çoh senle konuşuom leyla..=)))))
- +1 yıl
gız popkek nörüüyoonn..:((
- +1 yıl
burdayım şekerparem <3
- +1 yıl
intigam mı alıyon yoksam..:((
- +1 yıl
ayy gelmiş ayçiçeğim...<3
- +1 yıl
bende intikam ne gezer yav keşkem öyle hürrem gibin olaydım :(( ayçiçeğinin güneşi <3
- +1 yıl
ben bir güneş isem tüm dünya garanlıkta kalır güzelim sadece sana vurur ışınlarım..<33 fghgjhkjhkl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
kiss me baby asdadfsdg
- +1 yıl
fuck m...neyse fazla iğrençleşmeye gerek yok..gfjfdhdfgh
- +1 yıl
fuck y.. neyse abartmaya gerek yok asdfsfgh
- +1 yıl
çok şeyapmasak iyi insanlarız aslında..:D
- +1 yıl
çok şeyapmasak bok gibi insanlarız aslında.. :D
- +1 yıl
- +1 yıl
hahaha :D
- +1 yıl
ya bu adam benim niye komiğime gidiyo bu kadar ya..:(((. hgjgdj
- +1 yıl
bilemicim :D la ne güzel oyun oynuyodum senlen devam ettirtmedin çakkal :(((
- +1 yıl
nassı yağni..dfjgfjhfg
- +1 yıl
salahh :D e dediklerini tekrar ediyodum devam etceydim vazgeçtim :D
- +1 yıl
tahmin ettiydim...oyhş..s..s..s fghgdjhfg
- +1 yıl
oyş nedir lan ben o kelimeyi görünce sevimsiz şeyler aklıma geliyo böyle fesatça :D
- +1 yıl
biliyom aynen o yüzden yazdım ki...gfdhjf
- +1 yıl
oha :D spk .s .s
- +1 yıl
oha skseydin bari..s..s..s
- +1 yıl
slk şeyy .s puff yetr tıss oldm oha falan oldm kal gldi off .s
- +1 yıl
ya tamam seneden güselim diye kskanıosn..s...s..s
- +1 yıl
hiçte bikerem ben daha güzelim .s hem sen olsan olsan gıllı bir cabbar olarsın hıh.
- +1 yıl
- +1 yıl
hahaha :D çoh uyumlu bir çift olduk :D hatta aklıma şey geldi kakılmış vardı bir ara. böyle ayı, beyaz atletli kocası vardı saçından tutar döndürürdü :D
- +1 yıl
aaa onu biliyom bak tam o oldu işte..:Dgfgfdh
- +1 yıl
çok komikti ya bir de sürahi nene vardı borazan gibi sesi vardı :D
- +1 yıl
ay o kadın çıktığında tv ye kumanda fırlatıyodum ben sesi yüzünden..hgjhjkhg
- +1 yıl
ben o zaman öyle mal mal izliyodum geçenlerde yine gördüm televizyonda ve kulağımı tırmaladı lan ne gıcık karıymış gücükken salak salak şeyler izliyomuş yav :D
- +1 yıl
he aynen boh gibi..fdgfdh bu arada tam didi reklamı gitti dedik yeni reklam çekmişler galiba..:((
- +1 yıl
yine mi aynı gıcık garı :((( ben televizyon izlemiyom ne zamandır o yüzden bilmiyom valla
- +1 yıl
ben de bir kere denk geldim..:( tırrrtıklı faslı da bir biteydi keşke..:(
- +1 yıl
tırtıklı ne lan o ne :D
- +1 yıl
- +1 yıl
o ne leyn :(((( daha dün yediydim ve bilsem yemezdin lan :((
- +1 yıl
ben de sefiyodum bunu artıkın sefmiom..:(
- +1 yıl
sen neli yiyon ben ketçaplı ve yogurtlu seviyorum bir de çerezza tv mısır
- +1 yıl
ben şu siyah paketli olan varya sadece ondan aldım tırrrrtıklı acılı galiba...ama bir ara tırrrrtıksız ketçabın tadına baktıydım güseldi..=) lays baharat bence çokisel bir de ruffles soğanlı...<3
- +1 yıl
evet o soğanlı olan da çok güzel :) ayrıca lüffen benim yanımda çokisel deme biliyon yani adsfsdgh
- +1 yıl
ama "çokisel" çok güselll...<3333 :DD
- +1 yıl
bak deme öyle oyş oluyom :D bu arada pempelilere galp dağıtma la ne dağıtıyon yani niye ki he neden niçin
- +1 yıl
yine kime koymuşum en son sana koyduydum...yani galp...fghfgjh
- +1 yıl
ama ben hep sana koyuyorum sen gidip başkalarına da koyuyon :D
- +1 yıl
tamam bir daha komicam kimseye...:(((
- +1 yıl
eferim ha şöyle hem bana da koyma zati :((
- +1 yıl
<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 al...ghfghdfjdj
- +1 yıl
almıyom lan
- +1 yıl
ben de fırlatırım..:/
- +1 yıl
bi dene galp versen alırdım ama senin herkese dağıttığın galperinden bir denesini almam :( ama bak ben veriyim sana kalmış <3 :(((
- +1 yıl
aha fırlattım noldu..? düştün...jhkjh aldım seninkini..muck beybs..:D
- +1 yıl
evet sürünüyom dut elimi :(
- +1 yıl
duttum daha da bırahmam...=))) <3 yav bak bu arada saçımı kestirdim bir garip hissediyorum şu an çoh da güzel iyi oldu ama garip hissettim..
- +1 yıl
ne kadar kestirdin ki :)
- +1 yıl
hani böyle accık uzundu ya dediydim.. şimdiki böyle nasıl anlatsam jöleleyip şekil verebilirsin misal.
- +1 yıl
ne kadar la merak ettim örnek olarak link atsana uğraşıvee accık
- +1 yıl
la işte en uzun kısmı 4 cm falan...uygun link bulamadım pek. kısa yani öncekinden daha erkeksi..
- +1 yıl
oha çok kestirmişin la uzun bence daha iyi ama kişiye göre değişir yani belki sana yakışıyodur ne dicem la istediğini yap sankim bana ne
- +1 yıl
yok yav baktım da iyi olmuş..tarz olmuş öperim kendimi <3 gdfhgfj la o değil de adamın biri de burada gelmiş bana galp malp koyuyo ikimiz bir fidanın günler açan dalı olaydık yazmış..hfgjhfgj
- +1 yıl
ahaha bir tane gördüm galiba sana asılıyodu salak bir de lezbiyen olduğunu da biliyo lan nası bir kafa mk. ya :D
- +1 yıl
yazmış senin gibi komik seksi cool bir hatunu kızlarla kaptırdık erkekler olarak çok salağız...hjhgkgh
adam profilime çoh inanmış gerçi dalga geçiyo da olabilir tabin..:D - +1 yıl
:D la ben az önce südlü ekmek yaptıydım bunu da anam yemiş ya beni hiç sevmiyo hainler yea :(((
- +1 yıl
kahpeler :(((( südlü ekmek derkene...nası bşey..?.:=)
- +1 yıl
hani annattım ya şekerli sütün içine ekmek doğruyom o işte :(
- +1 yıl
ha şu şeyy...anladım..ben öyle şeylerden nefret ediyom biliyon mu..:( şekerli sütü sevmiyom zati, ekmeği de bir tek çorbanın içine katıyom başka türlü yok..:(
- +1 yıl
- +1 yıl
fantastik bişeymiş saten senin bu şeylerin hep böyle ilginçli acayipli..=)
- +1 yıl
seviyom ya böyle şeyleri :) hayalperestte bir kişilik olunca çok süpper oluyo tabin. karakterimde var. mesela nerden aklıma geldi bilmiyorum modadan nefret ederim. bir şey çıkar ve herkes kızılay dağıtmış gibi aynı şeyleri giyer. ben asla giyemem.. ama şimdi meselam aklıma geldi, face kapaklarına ingilizce normal değilim normalliği sevmiyom yazıp bir de cigaralı kadın fotosu koyuyolar ya, dötlerine pıçak sokup döndüresim geliyo :((
- +1 yıl
he bak çok güsel bir noktaya değindin..marji ve aykırı kadın cool kadın peh..:/ ben de modaya falan uymam yani modaya uymamak farklı giyinmek çok ayrı bişey.. belki gerçekten pek çok konuda marjinal olabilir.. boktan olan marjinal olmaları değil, ben marjiyim marjiyim diye gezmeleri..cıks.
- +1 yıl
hı aynen o işte ona sinir oluyorum ya pöff hepsi balon sadece.
- +1 yıl
onlara da "galk gız soğan doğra" diyip bir cigara yakasım var..:(
- +1 yıl
ehehe çoh yerinde olur vallaha :D
- +1 yıl
- +1 yıl
ben bunu biliyorum şarkı listemde :)) insan bazen gerçekten böyle hissediyo ya
- +1 yıl
he aynen sözleri aslında çok çekici eylemlerden oluşuyo..:D
- +1 yıl
sana sadece galp yazasım var mesela :D <3333 hiç söz olmasın sadece galp ehehe
- +1 yıl
- +1 yıl
hahaha :D nankörmüyüm ben yea ne kedisi sensin kedi :D
- +1 yıl
seni arayıp böyle deseler napardın...?
- +1 yıl
ben de dalga geçerdim :D ama tabi şimdi duruma bağlı asılmak için olduğunu sezersem söver kapatırım
- +1 yıl
uvvv çok seksi..fhgfjghhjgf
- +1 yıl
sen napardın :D
- +1 yıl
ben de seninkini yerim gülüm..derdim..hgjhg
- +1 yıl
- +1 yıl
evet benziyo..keşke bir de şöyle bir beğenme, onaylama işareti olaydı "like" gibi..ben ihtiyaç duyuyorum çokça..
- +1 yıl
meselam + koyulabilir beğenilen şeyi ifade etmek için ama olmaz işte sen like demeye devam et :D az önce mutfağa gittim, karşımda bir tasın içinde çikolata mı, puding mi çözemediğim bişey parnaklan sıyrılmayı bekliyodu. tam yapacaydım ki.. aklıma kına olduğu geldi allahtan geldi aklıma :D
- +1 yıl
oha...hfgjfhhgj ben kınadan nefret ederim küçükken bikaç defa sürdülerdi ve ben her defasında gidip yıkardım..:D
- +1 yıl
ben kokusunu çok severdim :) annem saçına yaktı dökülmeye mi ne iyi geliyomuş
- +1 yıl
ay ben de kokusundan nefret ediyom işte..:(
- +1 yıl
sence benim zeka ne durumda :D bence gerizekalıyım he sence :D
- +1 yıl
ne bilem ben..fkjkhgj yok lan sen zeki kızsın gerçekten bak..öyle olmasa senle konuşmazdım pek yani konuşamazdık..çünkü salak kızların huylarını bilisin bir de oldukça basitlerdir mesela sorulan sorulardan anlayabiliyosun o kızları..:D bu arada sanırım çıkmam lazım benim...:(
- +1 yıl
tamam bye :))
- +1 yıl
- +1 yıl
bu adamı görünce bana bir gülme geliyo ya..hgfdgh
- +1 yıl
sitenin trollü zaten :D
- +1 yıl
gdshgf ya bak bu arada geciktim çünkü soru sordum yine...=)
- +1 yıl
ya benim yüzümden kendini sıkma bişey olmaz :*
- +1 yıl
yok ben zaten konuşmak istiyodum da bir de öyle bekletince şeyoldu..:D
- +1 yıl
ne oldu sana şekerparem niye moralin bozuk gel beraber sövelim dünyaya he ne dersin içini boşalt seni çok sefiyom <3
- +1 yıl
ben türkiyeden nefret eder oldum biliyon mu hiç sefmiom..ama seni sefiom bak..:D.<3
- +1 yıl
taam hadi gel gidek o zaman
- +1 yıl
hadi galk...fhgfjg pıçakları aldın mı..
- +1 yıl
aldım herkesi pıçaklıyak kafamız raad
- +1 yıl
buraya gelmeden önce kendime bir söz vermiştim hiç bu tür sorular sormıcam diye..sadece saçmalıycam diye..:(( yok olmadı..:(( fjgkghk
- +1 yıl
ama sen saçma insan değilsin ki neden hep saçmalamak istiyon ki :(( o zaman gizli sor :( ben böyle ciddili şeyleri, kendi sorunlarımı falan gizli soruyom
- +1 yıl
ama öyle de cevap vereni az oluy..:( tamam bundan sora gizli soracam..=)
- +1 yıl
- +1 yıl
açılmadı amma linkte p*rno lobisi baskı yapıyor gibin bişey yazıyodu..:D
- +1 yıl
işte burada p*rno kelimesini sansürlediğinden açılmadı :D çok komik geldi lan hahaha p*rno lobisi baskı yapıyosa döte sahip çıkmak lazım sasdfgh
- +1 yıl
abovv gjhgjgh ya biliyon mu burada bana lez p*rnosu öneren mavililer bile oldu...:/
- +1 yıl
oha o.0 kim önerdi la erkek ırıspılar
- +1 yıl
1-2 kişi falan sohbet etmiştik..hemen mavililer lezbiyeni duyduğunda seks konusuna girerler ya işte ondan.. tabi hepsi değil...://
- +1 yıl
- +1 yıl
bu ne la sesli güldüm..fdghfg aynen çok gıcık..
- +1 yıl
senin sömestr geçti mi? okulun hangi günler?
- +1 yıl
haftaya pazartesi başlıyo işte...okul her başladığında "geldi yine tipini siktiğim" geçmiyor değil içimden ama yine de güzel..:D bu arada sen ks'den gidiyodun bir ara napıcaktın o zamanlar ve de ne oldu da işlerin yattı..?
- +1 yıl
burda geçirdiğin vakitten tahmin ettim o yüzden sordum :)) ben iş arıyodum sonra buldum falan ama olmadı. şu aralar arıyorum hala.. ama buraya dönmemin sebebi başka ya. dayanamadım
- +1 yıl
olsun yea sıkma canını..;) bu arada çok mu vakit geçiriyorum yani..:D
- +1 yıl
bilmem ki o kadarda değil ama okula gitmediğin belli :) keşke hep böyle olsa la bigün bu konuşma bitcek dimi? keşke bitmese.. :(((
- +1 yıl
yok yav bitmez sadece okul zamanı biraz azalabilir...:// çünkü hem ders çalışıyorum falan..:( hoş çok alıştım buraya nası çalışıcaksam işşala da çalışırım dinimiz amin..ghkghkjgh
- +1 yıl
çalış oku adam ol :D ossun azalsın hiç sorun değil zati bende işe başlarım ama bitmesin.
- +1 yıl
oku baban gibi eşşek olma..gfhdfh
- +1 yıl
ya sen anlatsana noldu ne dediler sana ne yaptılar :( bir haber, olay falan mı türkiyeden nefret ettirdi yoksa kişisel bişey mi yaşadın?
- +1 yıl
ya herkes çok ırkçı çok ayrımcı , çok yobaz ve kimse kendinden değişik olanı sevmiyo ayrıca çok cahil insanlar..hani profilimde de var ya cem yılmazın resmi "beyni yok, fikri var" hah işte tam buradakiler için..
- +1 yıl
yani ksden bahsediyosun sadece öyle mi?
- +1 yıl
yok yok türkiyedeki pek çok insandan..
- +1 yıl
seni sevenler sana yeter boşver. kim kimi seviyo ki sanki? herkes birbirini ayırıyo işte. bu çok fazla yerde böyle.. bu sabah nerden aklıma geldi bilmiyorum ama kalkar kalkmaz sen aklıma geldin. hissettim galiba. dedim acaba ona ayrımcılık yapıyolar mıdır.. sonra boys dont cry filminin başını izlemiştim ya o aklıma geldi işte. laf atıyolardı ve ben çok üzüldüm. beyinsizler ya hepsine kafam girsin mk. of.
- +1 yıl
kafana yazık mk..hgjfjf böyle sokağın ortasında hunharca öpüşesim var hakkatten bazen böyle manga nın şarkısındaki gibi rezalet çıkasım var..bu arada o filmin sonu çarpıcı yea..etkilenmiştim yani bir de gerçek yaşanmış bir olay olduğu için..
- +1 yıl
evet yaşanmış olaymış izlicem bugün.
- +1 yıl
ben de sonra bir film izlemeyi düşünüyorum ama bilemedim..
- +1 yıl
hangi film? yani film mi arıyon
- +1 yıl
bilmiyorum bir film yok aklımda..
- +1 yıl
lan gız bana film öner lütfin...:D
- +1 yıl
film gördükçe not ettiğim listeyi kopyala yapıştır yapıp mesajla göderem de ben onları izlemedim :D zaten dedim ya ben en meşhurları bile erteliyom
- +1 yıl
sinemalar.com da öyle en iyi 5 yıldızlı film listeleri vardı ona mı baksam acep...gerçekten çok iyi bir film olmadıkça ben de izlemeye üşeniyom.
- +1 yıl
- +1 yıl
bunlar da iyi de ben galiba izlemicem bu gün ya izleyesim var ama kesin izlemicem ben, evet.:(
- +1 yıl
ya bak sen birden gidince de ben intihar edicen sanıyom...:((
- +1 yıl
edebilirim ama sen varken onu da erteliyom :((( bak mesela tam karşımda içinde renkli hapları biriktirip oynadığım kutum var bana gel gel diyo :(
- +1 yıl
at gitsin lan onu..valla bak..hem ben gelir atarım ha..(
- +1 yıl
sen gelme ulan ayı :(((
- +1 yıl
yav ne oldu yine salakça bişey yapmışım ben...((
- +1 yıl
sen hep salahça şeyler yapıyon :(( gelme çünkü galbim dayanmaz asdfsgdg
- +1 yıl
la ne yaptığımı bilemeyecek kdar salah bile oluyom ben..:((
- +1 yıl
lan bah o kadar salahım ki yanlış soruya cevap yazdım...fdghgf çok rezilim..:D
- +1 yıl
hahaha farkındayım :D
- +1 yıl
gizlendim o soruda..kjhkgkjh ben de diyorum allah allah cevap yazmamışmıyım o kızın sorusuna. dedim ve doğru soruya tekrar cevap yazdım...D meğerse daha önce yazmışım da başka soruya..gjghfg ben de senin canlı yayından açtıydım orda karışmış..dfgjfghjf
- +1 yıl
la bir de yani doctor a benzediğini düşünsene ne biliyim çok çirkin lan :D benim canlı yayında sadce sen varsın :D
- +1 yıl
he işte ben de o yüzden gizlendim bu mal ne diyo demesinler diye..gfghgfj bazen sırf canlı yayının hareketli olsun diye cevap yazıyorum, çünkü canlı yayın çok rahat oluyo..:D
- +1 yıl
nası rahat oluyo la o ne demek :D
- +1 yıl
yani canlı yayından soru seçmek iyi oluyo diyorum..:D
- +1 yıl
he anladım ben ordan seçmiyom :D yannız şuan gerçekten kendimi yine yeniden heidi gibi hissediyorum ya ve şuan gerçekten böyle gülüyorum :D saçmalıyorum dimi :D
- +1 yıl
ne güzel işte heidi gibi hisset..ben bazen pikachu gibi hissediyorum, çok seviyom lan küçükkenki pikachulu çantalaramı falan, her şeyim pikachuluydu..hgkhgkjgh
- +1 yıl
- +1 yıl
oyh çoh datluyum..<3 fhfdhdf
- +1 yıl
sen her zaman datlusun gara gülüm <3
- +1 yıl
malllll...<33 ..fdghf
- +1 yıl
sen en sevdiğim odunsun <3 sen şuana kadar tek sevdiğim arkimsin. ben ise sadece şu lanet olası yazılardan ibaretim. :'((((
- +1 yıl
la uyuz saçmalama ben de seni sefiom... adamı hasta etme..:(
- +1 yıl
- +1 yıl
gjfjjfdg:D bak bu arada aklıma geldi bu cüce insanlar hep birbirine benziyo..
- +1 yıl
evet benziyolar meselam down sendromu gibi. hatta down sendromlu hayvanda benziyo
- +1 yıl
evet gördüydüm geçen aslan mıydı..?
- +1 yıl
he evet çok şaşırdım ya nasıl oluyo ilginç.. insanlarda hayvanların tüysüz hali işte..
- +1 yıl
ben tam ayıyım demi insan kardeş.?..:(
- +1 yıl
neden öyle dedin ki :((
- +1 yıl
sen dedin..:(
- +1 yıl
sen olsan olsan ayıcığım olursun cabbarım :(( hem sana neden cabbar diyom? tatlı bir ayı olduğun için adsafsd
- +1 yıl
hgfhdf cabbar çok güsel..<33 ben de popkeki çok sefiom bak bakkaldan bişe alıcağısam elim popkeke gider hep.fdghfgjhfv. bu arada sana kakılmış diyebiler miyim..:D
- +1 yıl
dee :D onun gocası neydi la itilmiş o muydu :D
- +1 yıl
he itilmiş..fdgfdhd
- +1 yıl
ben sıla dinliyom pek makara yapamıyom sıkıldın mıı :D
- +1 yıl
yoo sıkılmadım..bak az önce odada ışık yandı söndü yandı söndü hızlıca, şindi söndü tamamen...(
- +1 yıl
patladı heralde lampa :( sen korkuyon mu karanlıktan gı
- +1 yıl
yok aslında korkmuyom da tekken böyle bazen aklıma kötü kötü şeyler geliyor tırsıyorum..:/
- +1 yıl
ben buradayım korkma :(( ama arkana dikkat et orada da olabilirim.
- +1 yıl
ordaysan ses ver..:(( bazen de koridordan biri geçiyomuş gibi oluyo..:(
- +1 yıl
ben ses vermem. her dakika soluğun kadar yakınım artık görmek sana kalmış. gece uyurken yorganını iyi çek dötün açıkta kalmasın asdfgnh
- +1 yıl
ovvv çok seksili cümleler...D
- +1 yıl
şuan yanından geçtim ve rüzgarım saçlarını okşadı. kulağına bişey fısıldıyorum duyuyor musun?
- +1 yıl
duyuyorum...;)
- +1 yıl
taam la yeter sen seksili meksili dedin bende gaza geldim :D bu arada şu ben yohumu izledim koptum lan hahaha adam bir de bakıyo acaba yok mu diye :D
- +1 yıl
duymuştum lan..dfghfgjhf:D hı aynen o da efsane...:D
- +1 yıl
intahar etmedim :D
- +1 yıl
ohh yaşıyomuşsun..:D
- +1 yıl
sence ne yesem la çoh açım
- +1 yıl
onu en iyi sen bilirsin mübarek elinden her iş geliyo yemek konusunda..:D
- +1 yıl
doğru :D hani küçükken böyle kağıtların üzerinde kahferengi bişeyler olurdu kaldırıma sürtünce kıvılcım çıkardı ya, ha işte bazılarının kafasını o şekilde kaldırıma süresim geliyo ^ ^ ben gidip kendime bişeyler hazırliyim yoksam önce kolumu yemekle başlıcam
- +1 yıl
tamam afiyet olsun..bu aralar da benim canım pek bişe yemek istemiyo, biraz midem de bulandı sanki hamile miyim aceba..fghfgjhfg
- +1 yıl
neden istemiyo ki moralden mi?
- +1 yıl
bilmiyorum...:( işte mesela bu gün yemek yiyesim gelmedi ben de gittim markete abur cubur almaya cips bile, popkek bile hiç çekici gelmedi...en sevdiğim şeyleri bile yiyesim yok..boşver la benim saçma sapan bünyem işte.:D
- +1 yıl
beni sevmiyon mu artık :(((
- +1 yıl
sefiomm leyn...:((
- +1 yıl
<333 ben şindi nasıl gidem mutfağa he
- +1 yıl
aç kalıyon salah...:( ..ghjgj
- +1 yıl
sensin salah :(( gidiyom lan. aha al gittim. gidemedim hala buradayım :((( taam evet gittim.
- +1 yıl
tamam otur emine..çay yap..gfjfggh
- +1 yıl
ızgara tost yaptım yanına da çay içen mi?
- +1 yıl
bak inanır mısın o da en sevdiğim şeyler arasında ama onu bilen canım istemiyo ama çay içerim..:D
- +1 yıl
la annem ne diyo biliyon mu? bana diyo ki işte hadi gidip alışveriş yapalım güzel elbiseler alalım diyo.. sonra güzelim kızsın senin neden sevgilin yok diyo :((( yazık ediyosun kendine diyo :(( hatta erkek kardeşim bile diyo niye sevgili yapmıyon? düşün yani erkek kardeşim. ben baya şaşırdıydım bana öyle dediklerinde. sonunda birini bulcam tutcam elini alın size sevgili. sankim çoh mühim bişey.
- +1 yıl
leyla şu an dışarı çıkıyorum ben..=)))
- +1 yıl
boşver ya istemiyosan sevgili yapma çoh önemli mk..
- +1 yıl
taam çık ya :(
- +1 yıl
aynı anda yazmışız ne boktan bişey...( halam gile izmirdeki amcamlar geldi..mecburen annem gil giderken ben de gidicem ayıp olurmuş..:(
- +1 yıl
şu akraba ziyaretleri.. ben seni beklerim bebeğem görüşürük :*
- +1 yıl
ben geldim..:Dama geç geldim galiba..fdghfd
- +1 yıl
hoşgeldin her cevap bildirimi geldiğinde gülümsediğim insan :))))
- +1 yıl
yiyerim sini..:D..=)))) ee nabion...?
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
he bunu izledim..:Dgfgfhd hani benim konuşmam bitmez onun için şettim..:D
- +1 yıl
bitmesin zaten alla alla gidiyim mi yani :D
- +1 yıl
yav yok ..hgjfgjh hayır yani filmleri öyle kesik kesik izleyince bok gibi oluyo onun için şettim tabin sen bilirsin..:D
- +1 yıl
aslında g*tlük yapıp yazmayacaydım da neyse :)
- +1 yıl
nedense öyle bişeyler olduğunu sezdim..:D bah telepati kurdum..:D
- +1 yıl
eferin :D nası geçti çok eğlendin mi :D
- +1 yıl
bi bok yapmadım televizyon izledim..gfjhhgjkf
- +1 yıl
ya benim en sevmediğim şey gidiyon taam mı oturuyon diyo ki nasılsın? ee daha daha nasılsın? okul nasıl? nabıyon? gibi salakça sorular :(( çok geriliyom ya :( aslında ben genelde o durumda muhabbet açıp konuşmayı düzeltirim de abicim yani kaç yaşına gelmişin öyle mi sohbete başlanır yapmayın bunu :'((
- +1 yıl
valla aynen..:(( bitse de gitsek diyorum. :( ha bir de bu gün halam gelmiş diyo "senin yaşındaki kızlar bak ne güzel giyiniyo"..:/ ben de dedim "tamam yarın başlarım çiçekli böcekli tişört,etek giymeye kesin.".hjkhjkhg
- +1 yıl
he onu bana da diyolar da senin durum farklı :) hani dediydim ya anam diyo işte. bunlar hep kendimi saldığımdan.. meselam şöyle güzel saçlarımı açsam, şöyle güzel çiçekli kırmızı bir elbise giysem ne kadan da datlı olur ama işte cık :((
- +1 yıl
yo benim senin gibi olsam bişe demezlerdi...:D
- +1 yıl
nası yani annamadım ben :((
- +1 yıl
ha yani demek istediğim sorun süslenmemek olsa çok takmazlardı..hayır ben giyime dikkat ediyorum, süsleniyorum da erkek kıyafetleriyle genelde..sorun orda..:/
- +1 yıl
evet ben de öyle anladım zaten :D la salak mıyım nedir :D
- +1 yıl
fhgfhf salah...:D bir de üzgün işareti koymuşun..fdghgfh
- +1 yıl
gitsem mi acep :(( yoksam öpsem mi acep he :((( ben bebelerin yanacıklarını öpmeyi çok seviyom biliyon mu ben seni bazen gücük oğlan çocuğu gibi düşünüyom ya :D
- +1 yıl
heheh çok tatlı...=))..D aklıma şu ergenliğe yeni girmiş oğlan mı yoksa butch kız mı ayırt edilemeyenler geldi..hgkhjk
- +1 yıl
evet genelde öylelerdir heralde hiç görmedim ki :D yani sonuçta kız yani o yüzden baby facetir
- +1 yıl
butch bir kızı erkek sanıp "abi çocuk babyface <3" diyen kızlar var, muhtemelen kız olduğunu öğrenince kaçıyolardır...fgkhkj bu arada sen filmi alt yazılı mı izliyodun..?
- +1 yıl
evet ben dublajlı izlemem zati
- +1 yıl
ha ben dublajlı izledim işte..:(( alt yazılı izlemek için daha yeni filmin son 20 dakkasını izledim ne ka salahım..hgjgjgf
- +1 yıl
yeni mi bugün mü izledin :) film dublajlı izlenir mi la tüm havası kaçar
- +1 yıl
yok işte şindi az önce..:D son 20 dk yı izledim, keyif de almadım ne saçma sapan bir insanım ben mk.hjfjfhj
- +1 yıl
sen adeleyi önerdiydim izledin mi çoh hoş ya
- +1 yıl
şimdi adele derken ben ona baktıydım da o mu tam emin olamadım..nası bişeydi..?.
- +1 yıl
mavi saçlı bir kız vardı işte o film
- +1 yıl
ha tamam doğru..=) onu daha önce de izlemeyi düşünmüştüm..onu izliyim o zaman ben yarın..;)
- +1 yıl
enee izlemedin mi çok güzel :)) mavi saçlı kız içimi hoş etmişti la öyle hoş bişey yani hehe adale ise bana çok yakın geldi
- +1 yıl
fragmanına baktım şimdi, mavili kız hoşmuş. renkli saçlıları çok sevmişimdir..:D gerçekten.
- +1 yıl
bende boyatçam :D çok seviyom te bundan öncede düşünüyodum zaten.. sen de boyatmayı düşünüyon mu
- +1 yıl
düşünmedim değil..:D ama boyatmam galiba.yani boyatırsam bile böyle denişik bişey olur hepsini boyatmam..=)
- +1 yıl
sen güçük traktörkene nasıldın he anltsna brz .s asdfgh
- +1 yıl
böyle hep yaramaz bir yanım vardı ama genelde yalnız oynamayı seven bir traktördüm, kuzenlerimle oynamaktan nefret ederdim ve bir de saklambaçtan..., bir de hep komşunun kızını dövüyodum lan aklıma bu geldi şindi..fgdhgfjhf
- +1 yıl
yazık la niye dövüyodun ki :D
- +1 yıl
ne bilem kavga falan ederdik o benden 1-2 yaş küçüktü çok gıcıktı ben de yapıştırırdım bir tane..ghkhgkj
- +1 yıl
her çocuğun bir düşmanı oluyo heralde :)) bende çok sessizmişim böyle kendime ait bir dünyam var diye hatırlıyorum.. hep böyle kendi başıma, yalnız, hayallerle mutlu olurmuşum işte.. hiç eve gitmek istemezdim bu yüzden gece yarılarına kadar sokakta oyun oynardım ama hiç bir arkadaşımı da sevmezdim çünkü kimi çok sevsem kalbimi acıtırdı. sonra büyüdükçe hep korktum yine olcak diye ve evet, yine oluyo her zaman. hep sevmemeye çalışıyorum, ama olmuyo işte. şimdi ben çocukluktan nasıl buraya geldim la
- +1 yıl
yine mi götlük yapmaya çalışıyon..fghgfhd bu arada biraz sonra giderim ben muhtemelen..
- +1 yıl
ben de kimseyi sevmiyodum lan..:( çoh boktan dı aslında ocukluğum.
- +1 yıl
ben yine neler yazdım ya of :( neyse ben çıkıyorum iyi geceler
- +1 yıl
ne yazdın ya...:D iyi geceler..;))))
- +1 yıl
filmi izledim. daha önce hiç bir filmden bu kadar etkilenmemiştim heralde.. şuan hala gözüm yaşlı lan :( kahrolsun bazı şeyler.. görüşürüz.
- +1 yıl
hilary swank rolünü çok iyi oynamış.. o kadına baktığımda o filmdeki halini unutamıyorum hala transseksüelmiş gibi geliyo bana..:( al bak bu da gerçek teena brandonmuş.. link filmin seçmelerine katherine moennig'de katılmış ama hilary swank'ı seçmişler..katherine, karakterin gerçek haline benziyo bence link neyse çok ayrıntıya girdim..ghjhgj
- +1 yıl
evet sankim kat daha iyi olurmuş :) az önce lanayla brandonun fotosunu gördüm baya benzetmişler
- +1 yıl
filmeki lana aslında hoş hea..:D
- +1 yıl
neresi hoş ya çok çirkin tabin o senin zevkin bişey diyemicem :D
- +1 yıl
ya evet bak aslında öyle pek de güzel değil ama ne biliyim değişik cool bir hava var sankim...:D
- +1 yıl
- +1 yıl
oha biz çok yanlış gelmişiz..:((((
- +1 yıl
- +1 yıl
hahaha bunları çok seviyom ya...:D "hassiktir, kaç! İngiliz albay geliyor" ..hgjfgjhfg 1-2 tane de müzik indirdim bu videodan..=)
- +1 yıl
bugün nassın he iyi misin? burada hava çok güzel :) böyle dışarı çıkıp çimlere uzanıp baloncuk çıkarasım var :)) hani olur ya bubble
- +1 yıl
iyiyim sen nassın leylacım..?..:D o bubble'ı çok severdim ama bir o kadar da sinir olurdum böyle balkonda oynardım zar zor baloncuk çıkartırdım bir defa bağırtı eşliğinde karşı apartmana fırlatmıştım..fhgjgkf
- +1 yıl
- +1 yıl
haha çok güsel layn çok yaratıcı...:D bu arada ne gibi bir karar söylemek ister misin..?..=)
- +1 yıl
söylicem sonra :)
- +1 yıl
- +1 yıl
tamam sen bilirsin tabin..:)) bu arada bana şarkı öner yea senin dinlediklerin güsel oluyo genelde..bi de teoman dinler misin veya göksel ? seslerini beğeniyo musun yani.?
- +1 yıl
hahaha..:D çok iyimiş o benzetme ya.
- +1 yıl
evet dinlerim :)) valla bende 1000 i geçkin şarkı var keşke hepsini atabilsem ama şimdi hepsine bakıp beğendiklerimi önercem :)
- +1 yıl
çok fazla var la şuan bakıyom ben sana mesajla gönderirim :D
- +1 yıl
la ben ne malım mesaj gönderdim sanıyom saa.:Dfhjfg uğraştırıyosa boşver sevgi pıtırcığı..kfhjf
- +1 yıl
bu arada bu gün o mavili filmi izlicem..=))))
- +1 yıl
ne zaman izlicen?
- +1 yıl
gece izliycem.. çünkü birazdan dışarı çıkıcam ve akşama doğru da şu bahsettiğim halamlar gelicek..onlar gittiğinde de izlerim muhtemelen..akşam kuzenlerim bilgisayarı işgal etmezse yine buradayım..hgkghf
- +1 yıl
tamam sen çıkıyosan çık :( ben bugün senle doya doya konuşmak istiyodum ama napalım artık :( görüşürük
- +1 yıl
inan yine şu akrabalık meselesi olmasa çıkmayacadım..ben de çok meraklı değilim lan valla isterdim ki oturuyum öylece burada geziniyim..:(
- +1 yıl
gece filmini izle burada buluşalım sen buraya yazarsan dönerim sana hoşçakal
- +1 yıl
görüşürük, bye.
- +1 yıl
bilgisayarım işgal edildi şu an tahmin ettiğim gibi..:D
- +1 yıl
telefonla mı giriyon :)
- +1 yıl
yeap..kahrolsun bağzı şeyler.
- +1 yıl
bah..:(
- +1 yıl
noldu la
- +1 yıl
gittin de gelmedin kara sevdam..hjgj g
- +1 yıl
yani öyle bir yazdın ki ben konuşmaya müsait değilim mesajı verdin diye düşündüm :))
- +1 yıl
tahmin ettim. müsaitim de bilgisayarın alınması üzücü oldu..gjgjgf
- +1 yıl
tıfılçocuk bu seferde Bana yolu tarif edebilir misiniz? diye bir mesaj atmış :D
- +1 yıl
bu çocuk harbiden unutuyo ha herşey..ya da cevaplarımız yüzünden taşşak geçmiş de olabilir ama birinci ihtimal daha olası..=)
- +1 yıl
öyle gördüğü tüm kızlara aynı mesajı atıyodur kesin :D biliyon mu cumbr la falan sohbetleriniz çok şeker :)) bende bir gün kendimi mutlu ve enerjik hissedince öyle finkirdeşerik he :)
- +1 yıl
haha beşik kertmem..:D neden mutsuzsun yine en son bir karar aldıydın..
- +1 yıl
- +1 yıl
çok iyi bu ya benim duygularım..:=)) ben hala hediye almadım ya la..
- +1 yıl
alırsın la hiç mi aklına bişey gelmiyo? hem sen niye geç yazıyon :((( bak rahat olmuyosa sonra konuşak :((
- +1 yıl
neyse ya bilgisayara geçince eğer istersen konuşuruz.
- +1 yıl
yok rahatım iyiyim olmmasaydım söylerdim be ya.. ne bilem gümüş bileklik ya da kolye gibi bişey düşünündüydüm bir de biyerlere götürürüm..yav yemin ederim bok gibi bir gün sevgililer günü hiç bu konuyu da konuşmadık hea onla..en baştan kutlamıcaz yani hediye almıcaz diye anlaşaydık keşke hiç bana göre değil ya bunaltıcı..
- +1 yıl
niye bunalıyosun ki? kendine diyon ya hani odun. ha işte evet haklısın :D
- +1 yıl
ya ama napıyim kırılır mı kırılmaz mı beğenir mi beğen mez mi ne hediye alıcam falan höfff...jgjkgdjjf odun..=(((
- +1 yıl
- +1 yıl
hahah orda takılırken bakıyodum bunlara çok güsel şeyler var mesela yaran diyaloglar gibi..:D
- +1 yıl
evet :D ben arada yemek yiyorum televizyon izliyorum bakıyorum cevap yazdın mı :D duj bile alabilirim yani o arada ama sorun değel :D
- +1 yıl
ben de bunları yapıyom li..kljhgk aslında sorun yavaş yazmam..ç:D
- +1 yıl
- +1 yıl
şimdi video açılmadı ama orda bir rambo ve repliğini unutan bir candarma var ordan eminim..hkjgf bu arada beni pıçaklayabilirsin lan cidden..
- +1 yıl
- +1 yıl
fhjgjhg :D ne uyuzum allam ne kadar pıçaklasan haklısın..:(
- +1 yıl
ya biliyo musun ben bugün gidicem. o yüzden isterdim ki bugün bolca konuşalım.. napalım artık
- +1 yıl
nereye gidicen...?
- +1 yıl
bi yere gitmicem siteden çıkıyorum çünkü öyle gerekiyo. ne zaman gelirim bilmiyorum. belki bikaç gün, belki aylar sonra. bir süre uzak kalmam lazım. buna dün gece karar verdim ve son kez konuşalım istedim..
- +1 yıl
oha...yani seni anlıyorum senin kararın tabi ama üzüldüm yani..gerçekten iyi hissettiriyo burada konuşmak..:( şaşırdım yani ben..bayağı bir alışmıştım.. napcaz şindi..:(
- +1 yıl
her alışkanlık bir gün geçer unutursun bişey olmaz :( ben gece buradayım işte yarın girmicem sen bilirsin aslında erken söyledim de işte ne biliyim..
- +1 yıl
lan bak sana burada yavşıyan tüm abazaların mnakoyim ben..:( hayır ne alaka bilmiyorum ama öyle..:(
- +1 yıl
harbiden ne alaka la nerden aklına geldi :((
- +1 yıl
ne biliyim mk öyle geldi işte..:(( birden garip oldum şeyaptım..hayır ciddi ciddi üüzgünüm şu an.
- +1 yıl
ya ama ben ne bileydim üzülceğini. üzülme :(( ben sana çok bağlandım öyle böyle değil. kopamıyorum. gitmemin en büyük sebebi de bu..
- +1 yıl
ciddi mi bu ya la.:(..bak hatta üzüldüğümü dışa bile yansıtmışım..evdekiler bişe mi oldu diye sordu. yine yanlız kaldım ben galiba.
- +1 yıl
neden yalnız kalasın? seni seven insanlar var hayatında. burada bir sürü arkadaşın var.. böyle yaparsan gidemem ki :( hem ne biliyim ben hiç iyi hissetmiyorum bu aralar ve öyle makara falan da yapamayacağım için seni sıkarım
- +1 yıl
inanır mısın böyle uzun süre oturup da konuştuğum kimse yok..hem olsa bile zevk alamıyorum pek. neyse peki hesabını kapatıcak mısın..?
- +1 yıl
hayır kapatmıcam ya o kadar da değil :) hem biz birbirimize söz vermedik mi kapatmıcaz diye? ya benim sağım solum belli olmaz belki bikaç gün sonra gelirim bilmiyorum kendimi toparlamam gerek
- +1 yıl
verdik.. tamam nası hissediceksen seni zorlayamam tabi.. kakılmış.:(
- +1 yıl
senin kafanu kurarum itilmuş :(( böyle üzgün üzgün yazma ben kötü oluyom hem daha zaman var ki yani bana istediğini yaz istersen küfür et hatta zorla :(((
- +1 yıl
tamam yazmicam hüzünlü.. küfür de edemem çoh ayıp cıks. bu arada halen bizim ev boşalmadı ve de bilgisayarım...khjkffgj
- +1 yıl
off la ben ne yazacam şindi ya nası konuşcaz ben gidiyom o zaman :( bu moralle gonuşamam ki
- +1 yıl
şindi mi gidiyon salah..:(
- +1 yıl
- +1 yıl
kıyamam lan gerizekalı..neyse tamam bir gün geldiğinde haberim ola..öpüldün.
- +1 yıl
bah eğer gitmediysen hala aklıma Feridun Düzağaç geldi mk..:( neyse tamam hüzünlü mesaj atmıcam..
- +1 yıl
hani beni nasıl hayal ediyosun gibi bişey söylemiştin, hah işte filmdeki adele'e benziyo aslında biraz..
- +1 yıl
özledim mk. :((( link itilmişum, cabbarum <3 hani olur ya çocuk misafirliktedir ve evin çocuğuna yavaşça alışır. en ısındığı zaman ise annesi zorla kolundan tutup götürür evden. gitme vakti gelmiştir. işte ben öyle hissediyorum.. benim kafam çok karışık ne yaptığımı bilmiyorum aslında bunu da yazmamam gerekirdi. bok gibiyim mk. gidiyom ya hadi hoşçakal yeniden.
- +1 yıl
geldin geçtin gene birden çiçeem..:( bah bu arada filmi izledim ama sevişme sahneleri çoh ayıplıydı ama film güseldi..:(
- +1 yıl
- +1 yıl
ouvvv süpperr...:D <33
- +1 yıl
- +1 yıl
bu çok iyiydi gerçekten..:)) anlamlıydı...
- +1 yıl
- +1 yıl
hem komikli hem hüzünlü oldum şu an..
- +1 yıl
gıdısını yediğim, şekerparem deme öyle elim kırılaydı da girmeyeydim siteye. yine yaptım yapacağımı. dayanamadım ne yapam
- +1 yıl
kakılmış ya.:( gelmen iyi oldu ama yine gidiyomuşun işte o kötü oldu..her akşam gelip böyle hüzünlendireceen mi layn beni..öyle olacasa neden gideyon..
- +1 yıl
- +1 yıl
hani böyle gidicen sanınca insan üzülür ya onun için söylüyorum..tamam güle güle..:(
- +1 yıl
- +1 yıl
unutur muyum gerizegalı..:((
- +1 yıl
hadi sarılak :(( çok özledim :(
- +1 yıl
- +1 yıl
hala için sıkılıyo mu? gitmiceksen konuşalım mı
- +1 yıl
10 dk falan vaktim var... ki canım çıkmak da istemiyo nedense o sıkıntı hala var bende..:( çok kötü zamana denk geldi birazcık daha konuşalım..:(
- +1 yıl
ben 3 gündür prozac içiyom ama hala etkisini göstermedi 2 hafta sonra gösterirmiş.. aslında baya bir direnmiştim kullanmıcam diye ama şu zamanlar düşündüm de gerçekten ihtiyacım var. belki sana da iyi gelir he depresyona girmişin ya :(
- +1 yıl
prozac var evde..iyi olabilir..ee sen neler yabiyon dayanamadın yine..;)))
- +1 yıl
evet yine geldim buradayım artıkın :) sen gitceysen oyalamiyim bak
- +1 yıl
haha güsel o saman..=)).:D yav öf 2 dk sonra çıkıcam da çıkasım yoh..:( ama çıkacam yani artıkın ne yapak.
- +1 yıl
sen giderken arkandan baktım dedim belki bu bana geri döner bil ki sen geri dönmedin beni yıktın :((( lanet olsun bu aşka lanet olsun böyle sevgiye :(( hayatımm.. cabbar.
- +1 yıl
- +1 yıl
itilmişum sen seveceysen ben gidiyim ama gidemem :((
- +1 yıl
gitme la saten..:D bak aklıma ne geldi şimdi böyle bu soru popüler sorularda en başta ya..ya soruyu kaldırırlarsa ve bisim bu ortam giderse..:((
- +1 yıl
bizde başka soru altında konuşuruk :D aslında doğru lan daha nereye kadar burada konuşcaz soruna yeni cevaplar geliyo biz konuştuğumuz için :(
- +1 yıl
ama ben istiyom ki kaldırılmasın bir sürü anı var burada..:(((
- +1 yıl
ya evet işalla kaldırılmaz :( ben konuşmaları kopyalıyorum sürekli ama kaldırılsa kötü olar :( bişey sorcam sen iyi misin? nasıl hissediyosun
- +1 yıl
akşamları daha iyi oluyorum sanki...sen nasılsın..?
- +1 yıl
ya hani için sıkılıyodu kötüydün ya merak ettim.. ben karışığım kendimi dinlemekten korktuğum için tüm gün müzik dinledim.. hadi birbirimize güzel şeyler anlatak :)) kendini en mutlu hissettiğin anları hatırlıyon mu?
- +1 yıl
aslında pek yok..:( başarılı olduğum zamanlarda mesela okulda basket takımı vardı maçlar yapıyoduk falan yendiğimizde..sonra sınavı kazandığım zaman.okuldaki başarılarım. bu tür şeyler çok da önemli şeyler değil.
- +1 yıl
beni sabah erkenden uyanıp pencereyi açtığımda yüzüme vuran tatlı bir havayla karışık güneş ışığı mutlu eder mesela.. herhangi bir kokuyla ya da objeyle çocukluğuma dönüp güzel anları yeniden yaşamak.. güneş pembe pembe batarken iyi bir müzik dinleyerek seyre dalmak.. bir de trambolinde zıplamakta güzel hatta böyle yüksek seste müzik açıyorum şarkı söyleyerek, hunharca zıplıyorum :D
- +1 yıl
müzik dinlemek, ve yemek yemek beni her zaman mutlu eden şeyler arasında tabiki..ama öyle çevremde beni çok çok mutlu edicek bişey yok.
- +1 yıl
- +1 yıl
hep bir köpeğim olsun istemiştim ben..:((
- +1 yıl
- +1 yıl
vav güzelmiş bu...;) aslında zor mutlu olan bir insan da değilim..genelde neşeliyimdir ortamda suratım asık gezmeyi de sevmem pek..neyse..=) muhteşem yüzyılı izledin mi..:D
- +1 yıl
hayır ben bir bölüm bile izlemedim :D ama çoğu film ve dizi gibi bundan da bisürü spoiler verdiler :((
- +1 yıl
son sahnesi bayağı konuşuldu buralarda bir sürü soru soruldu da onun için sordum..:D mustafanın ölüm sahnesinden sonra bursadaki türbe ziyaretçi akınına uğramış...ailecek yasa boğulduk lan allahsız sülüman..:(( gerçi ölüceğini en baştan beri biliyoduk da ne bilem..:/
- +1 yıl
- +1 yıl
hfgdjfgj bir kez yaşar gibi oldum..:D
- +1 yıl
bazen ne düşünüyom biliyon mu? tabiki bilmiyon :D böyle hayvanların yerine koyuyom kendimi :D meselam kuş olduğumu hayal edip gökyüzünde uçuyorum, böcek olduğumu hayal edip masanın altında gezip çekmecelere giriyorum, balık olduğumu düşünüp yüzüyorum balık akideşlerimle falan :D
- +1 yıl
onu ben de yapıyorum..sonra da diyorum ki.."hassiktir iyi ki de değilim." fdjgfjhfg
- +1 yıl
peki şey yaptın mı şöyle arada koltukta kafamı kenardan sarkıtıyorum bacaklarımı sırt yasladığımız yere kokuyom evi ters görüyorum :)) tavan yer, yer tavan olur ve çok garip bir mutluluk verir :)
- +1 yıl
haha eskiden çok yapardım ama şindi de bazen yapıyorum da boydan dolayı sorun çıkabiliyo..:D
- +1 yıl
benim boy 164 yani o kadarda kısa değil bence :D ben mesela şimdilerde kapıya tırmanmak istiyom ama büyüdüm artık olmuyo :(((
- +1 yıl
ben de kapya çıkıp kapı koı koluna tutunarak sallanmayı seviyodum..=))
- +1 yıl
o nassı oluyo la kapı kolu aşağıda :D çıkıyosan nasıl kolda sallanıyon? ya da ben bu gereksiz ayrıntıya takılmamalımıydım bilemedim :D
- +1 yıl
böyle saten küçük olduğun için sorun olmuyodu..böyle tek ayağını alttaki çıkıntılı yere koyuyon tek elinle de kapı kapı kolunu tutuyon..sonra bir şekilde kapı ileri geri gidiyo ama sonuç olarak genelde düşüyon..gkggdhj
- +1 yıl
- +1 yıl
hiç duymadıydım bunu..ama iyiymiş. ben yine yavaş yazmaya başladım..khjıj :(( ha bak bu arada aklıma geldi şu adel var ya filmdeki...çok hoş kız..nedense maviliden daha hoşuma gitti..
- +1 yıl
sen beni ona benzettiydin dimi :D ama öyle pek benzemiyorum yani daha ince yapılıyım dişlerim hafif davşan ama o kadar değil falan filan :D ama şindi senin onu maviliden daha çok beğenmen ise normaldir :D
- +1 yıl
haha doğru o tam bir erkek fatmaydı..:D yani işte defiğim gibi o tür bir kız canlandı kafamda hani anlattıydım ya üniversiteli falan..=)
- +1 yıl
ben foto koymak istiyom ya :(( ama gardaşım burada korkuyom zati 10 leveli bekliyecem illaha.. bişey sorcam insanoğlu belgeselini izledin mi? ben dün bitirdim. insan böyle dünya tarihine dışarıdan bakınca daha farklı görüyo bazı şeyleri.. önereceğin güzel belgesel var mı
- +1 yıl
benim de tanıdığım var burada zati foto da atamıyom boktan bilgisayara yoksam bşşeylerimi çeker koyardım..hfhkjggdk bu araa izlediğim en son belgesel adını unuttum tribal wifes adında bişeydi bir bbc programıydı.. 6 avrupalı kadın ayrı ayrı ilkel bir yerde 1 ay boyunca yaşamaya çalışıyodu bir tanesi türkiyedeki bir yörük ailesinde kaldıydı..o dediğini de izlemedim ama izlerim..
- +1 yıl
- +1 yıl
hahhaagjdsk çok güzelmiş lan..:D yoh benim kadar saçma değilsin..:D
- +1 yıl
bugün nedense çok soru sorasım var la :D hiç aynaya aynayla baktın mı :D sonsuz yansıma oluyo
- +1 yıl
bakmaz mıyım be yaa..=)) soru sor madem..ne sorucan..
- +1 yıl
ne bilem zaten aklıma geldikçe soruyom işte :D senin keyfin yok dimi doğruyu söyle bana karşı tuhaflaştın sankim
- +1 yıl
yok la aynıyım nasıl göründüm ki acep..:/
- +1 yıl
bilmem ki aslında tuhaf olan benim kendimle karıştırdım heral :D böyle cidden kendimi çok garip hissediyorum böyle açıklayamadığım şeyler var ama ne olduğunu bilmiyom lan ne garip beya :(( yani öyle bir anlatıyom ki benden başkası da anlayamaz :D
- +1 yıl
ayyy anlıorum seni canımms..:((((( ( bir bok anlamadı.)
- +1 yıl
canıms nedir lan :(( sondaki s ne oluyor :(
- +1 yıl
jgjgffsh burada süslü yakın kız arkadaş imajı çizdim..:D taam bir daga yapmıcam..://
- +1 yıl
zaten öyle hayal ettim :D istediğini yap la bağa ne :D
- +1 yıl
nası bağa ne sana yazıyom bunları salah..:( jggkhfdjk bebeyims..muck.=)
- +1 yıl
ne muck la ne muck namahrem mal :((
- +1 yıl
öpmeyeh de mi gerizegalı..:(((
- +1 yıl
hayır benim artık sahibim var :((
- +1 yıl
kim ..? :((
- +1 yıl
senene tanıyacan mı :((
- +1 yıl
ne lan yani sevgilin mi var...
- +1 yıl
nolmuş ki olamaz mı herkesin var bende mis gibin kızım anam bir ara bana sen çift cinsiyetli misin didi sevgilin neden yok falan fişmek gibi şeyler soruyodu :((
- +1 yıl
gerizehalı olabilir tabin..ee hangi ara tanıştınız hiç bahsetmedin..
- +1 yıl
iyde ben var demedim ki :((
- +1 yıl
sahibim var didin anam da zati istiyodu didin..:(
- +1 yıl
aklımca şaka yaptım ve çok salakçaydı :D lan napiyim sıkılıyom ya :D
- +1 yıl
gerçek gibiydi ne bilem...neye üzüldüm biliyon mu artık itilmiş olamıcam diye..:(( sana benden başkası vuracağ diye..:(
- +1 yıl
ama sen zaten başkasının itilmişisin ki :(( ben sadce itilmuş derum o kadaa
- +1 yıl
ama sen de bir kakılmış olduğuna göre itilmişlerin tüm kakılmışlara furmaya hakkı vardır..gjjfjgg..:(((
- +1 yıl
kumamıyam ben heyvanoğlusuu :(((( ben gidiyom yea gelcem az sonra
- +1 yıl
he kumasan..gjggfh ben sana sadece furuyom öküs karı..:(( tamam gmrüşürük..:(
- +1 yıl
ben sadce senlen mutluyum itilmişum <3 vallaha bak buradan gittim ya çoh mutsuzdum la :(((
- +1 yıl
duygulandırdın p*ç..:(( lan bu şu anki yetenek sizsiniz yarışmacıları lezbiyen bir gruba benziyo ben öyle sezdim..:/
- +1 yıl
reklamda kısa saçlı bir garı direk dansı yapiyidi o mu du canlı yayından bakiyim
- +1 yıl
he onlar bir iki kişi daha yanlarına almışlar onlar da lezbiyene benziyo dövmeli piercingliler..:(
- +1 yıl
senin profilindeki foto aklıma geldi :D
- +1 yıl
neden yani ahlıma geldi derken..:(
- +1 yıl
profilinde varya işte şöyle şöyleyse lezdir diye yazıyo ya la
- +1 yıl
haa ivit o foto..gfhfdgh +aa,sen bir lezbiyen misin? - bıyık, gökkuşağı dövmesi, erkeksi saç kesimi, cüzdan zinciri bir tesadüf olmalı..fgjhfgf hoşuma gitti bu..=))
- +1 yıl
lan biz nasıl böyle bu kadar konuşabiliyoz kesintisiz :D cidden aklım almıyo he
- +1 yıl
ne biliyim öyle zaman çabuk geçiyo sankim..
- +1 yıl
benim canım tatlı istiyo seni yesem olar mı adsfsfghj (apaçilik vol21321321)
- +1 yıl
kalbinde bana yer yoksa güzelim ben ayakta da giderim, ayrıca aşk bir oyunsa bizde jeton çok sosyete güzeli..s ( vermiş olduğumuz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz:(((..)
- +1 yıl
bu nee :((( ben vuruyom sen öldürüyon :(( la ben su içtim kötü oldum lan böyle içim kötü oldu sıkıştı soracığıma omuzlarım boynum ağrıyo
- +1 yıl
şimdi anlamadım su içtin diye mi oldu yohsa bu sözlerimden mi..:( ya da kambur da oturuyor olabilarsın pek sanmıyorum...(
- +1 yıl
yok la su içtim o yüzden neyse az sonra geçer ama şindi de bacaklar ağrıyo mk. nene gibi hissediyom :D
- +1 yıl
ohoo ben 256 yaşındayım..:(
- +1 yıl
yav ben onu annamadım sen hani 136 yaşındaydın :D bir arada 470li yılda doğmuştun sanırım :D
- +1 yıl
yavrum yaşlılık işte arada karışıyo..:((( m.ö 470...:(((
- +1 yıl
yoksam sen democritus musun la he onun ruhunu mu taşıyon :D
- +1 yıl
yoh ben 10 yaş daha büyüğüm..:(
- +1 yıl
bugün soru görmüştüm aklıma geldi şuan duyduğun sesler ne :))
- +1 yıl
müzik dinliyom...dgjfg bir de kenan ışığın sesi geliyo arkadan..:D
- +1 yıl
ben kardeşimin uyurken çıkardığı nefes sesi, tuş sesleri, fan sesi, her zamanki komşu sesleri :D bir de odada saat yok ama saat sesi geliyo o.0
- +1 yıl
o nasıl oluyo la...////
- +1 yıl
bilmem evde bazen garip sesler oluyo yatır var diyollaa
- +1 yıl
vuhu çılgın bişey..djghjhgf bir yatır yok mu lan kankam olsun..:(
- +1 yıl
daha konuşmadım kendisiylen rüyada iletişime geçmeyi düşünüyom :(( itilmişum bugün bana 2 tene mavili sarktı hemide ikiside kaslı yakışıklıydı onnarın azını burnunu kırsanaa :(((
- +1 yıl
hani nerdeler len göster şu lavukları..:/ !
- +1 yıl
elini kana bulama :(((
- +1 yıl
öldürmiycem kızım azıcık süründürücem bişolmas sen nerdeler onu söyle baa şindi..v_V
- +1 yıl
nayır doberman gibin bişey sana vurmasın canın acımasın itilmişum sen beni dövüyon amma ben sağa kıyamam :((( ne kada da malım.
- +1 yıl
ya o sümsük mü beni dövücek, güldürdün boncuhum..mümkünse at bir hele linkini..:DDDD
- +1 yıl
- +1 yıl
laaa bu beni takip ediyyomuş..dfghgdjhg
- +1 yıl
- +1 yıl
hahahaha zalımpos...:D tipine gurbann heriff..gjfg
- +1 yıl
sen niye milletin garılarını yalayıp mıncırıyon la hırbo :(((( sana artık makarna yapmıyacam
- +1 yıl
yav ne yapam beşik kertmem mecburum yohsa kan davası yüsünden furur babası...:((((
- +1 yıl
ne bok yersen ye ama benim süpper magarnalarımı yeme artıkın.
- +1 yıl
:((((( deme öyle garııı...(((
- +1 yıl
hadi beni geri kazan nepcen hadi yap bişey bekliyom.
- +1 yıl
sana keten baksırımı gösteririm...:((( hfghkghkjg
- +1 yıl
pardon kadife...gfhdfh
- +1 yıl
oha utanmıyon mu lan hayvan kadife baksırın beşik kertmenin ama :(((((( gidiyom lan ben sittir lan.
- +1 yıl
başka bir kadife baksırımı gösteririm salah..:((
- +1 yıl
istemiyom :( ben sağa çiçekli uzun donumu göstereceydim amma vazgeçtim çok şey kaçırdın.
- +1 yıl
ağhhhh..:((( nerelere atam kendimi ben..:(
- +1 yıl
tripcan styla :D şindi atma kendini benlen kal diyecem sevgi pıtırcığı olacam :D
- +1 yıl
- +1 yıl
ben sadce sana pıtırcığım :D valla bak bana normalde kalpsiz odun bencil falan derler.. tebi ailem :D
- +1 yıl
farkettim onu şeyapma çok...utanıyorum gerizehalı..:((
- +1 yıl
niyekine :((
- +1 yıl
sabahten beri burada şeyapıyon salah...:( sevgi pıtırcığınım diyon itilmişum diyon galh bana içki getir..:((
- +1 yıl
seni sevmiyecem artık al içkini zıkkımlan :((
- +1 yıl
sus lan karı nereye gidecen sanki ben saa çoh merahlıyım saten eve kuma getirecem zırlama o zaman..://
- +1 yıl
galpimi kırdın :(( ben sizin kafalarınızı tokuşturarım görürsün :((( seni öyle severim ki korkarsın :( tokuşturmaya gerek kalmaz :((((
- +1 yıl
- +1 yıl
hahahaa :D
- +1 yıl
hjghjgj güldün mal..:D
- +1 yıl
evet güldüm fakındayım :D
- +1 yıl
hayır laleydin...:((
- +1 yıl
benimde aklımdan o espiri geçtiydi iğrenciz :(((
- +1 yıl
"de" ayrı yazılır..:((
- +1 yıl
ne diyon lan kafağı kırrarım haa al bul hataları bakem :(( ben sana bişey söylicem
- +1 yıl
hdgjdh uyuz insan profili çizdim..:D ne söylicen..?..;))
- +1 yıl
ben galiba birine aşık oldum
- +1 yıl
şaşırmadım..kime..?
- +1 yıl
aklımı başımdan aldı. heryerde o var, her saniye onu düşünüyorum.. ama o başka birini seviyo..
- +1 yıl
konuştunuz mu hiç..
- +1 yıl
evet konuşuyoruz
- +1 yıl
ne zamandır...;) çok soru sordum ben şindi lan..:D
- +1 yıl
uzun zamandır
- +1 yıl
sevgilisi var mı peki..:/
- +1 yıl
söylüyorum.. ayna :D
- +1 yıl
onun mu sevgilisi, senin mi sevgilin "ayna" ..hfghjgfj o önemli..:D
- +1 yıl
yani sevgilin değil yanlış oldu hoşlandığın ayna..:D
- +1 yıl
hahaha ben burada kikir kikirdim :D hem neden şaşırmadım dedin söyle :D
- +1 yıl
yav of ne kötüsün lan bu 2.iydi bu gün kandırıhçı..:( ne bilem her an birine aşık olacakmışsın gibime geliyo..shffdhgd
- +1 yıl
neden? o kadar mı zayıf görünüyom gözüne :(((
- +1 yıl
hayır tabiki..zayıflık mı..? bir de bazen böyle hüzünlü yazıyosun sorularda birinden hoşlanıyosun gibime geliyo bazen..neyse ne demek istediğimi anlatamıyorum..;9
- +1 yıl
hoşlanmak ayrı, aşk ayrı mall :((
- +1 yıl
sonuçta hoşlandığın kişiye genelde bir süre sonra aşık oluyosun...:(
- +1 yıl
bilmiyom ki ben aşk nedir, yaşadım mı, yaşıyo muyum bilmiyorum. bir tanım getiremiyorum ben çok felaket derecede seviyorum ama yine de aşk diyemiyorum.. yani belkide aşık olmuşumdur bilemem :D ne kadan karışık şeyler la keşke hiç büyümeseydim
- +1 yıl
bu sözlerinden etkilendiğin biri olduğunu ama ona karşı hislerinin ne olduğunu anlayamadığını anlıyorum..:( onu bazen ben de diyorum büyümeseydim..=)
- +1 yıl
lanet ossun bu hayat :(((( pöff çok ağır geliyo bana yetişkinlik.
- +1 yıl
ne güzeldi la gücükken oturuyoduk tüm gün mal gibi çizgi film izliyoduk, ne tatlıydı düşünmemiz gereken başka hiçbişey yoktu..:( bu arada ben çıkıcam la sen de yat..:((
- +1 yıl
tamam iyi geceler :(
- +1 yıl
görüşürük..:(
- +1 yıl
dün biri 19 unda site kapancak diyodu :(( taam öyle bişey olmaz ama ya olursa nepcez ki :(((
- +1 yıl
- +1 yıl
bundan sonra sana karabatak dicem mk.
- +1 yıl
ben geldim hala beni sefion mu..:((
- +1 yıl
hayır :((( artık sen sadece herhangi bir itilmuşsun :(( bir tanecik itilmuşumu yaralı galpime gömdüm
- +1 yıl
senin için bir tane itilmuş var sanıyodum..:((
- +1 yıl
senin bir sürü kakulmuşun var :(((
- +1 yıl
hani nerde yoh..:(((
- +1 yıl
yav bak cidden kapanır mı sence :((
- +1 yıl
girls ask guys a gilmicek mi pekim..:( orda buluşup milletle dalga geçerdik..:(( düşünsene herkes orda türkiyeden..khjgfjlfgj
- +1 yıl
ha doğru aslında herkes oraya geçer heralde :D buraya gelmeden önce jeux d'enfants izledim çok güzeldi :)) izledin mi ona göre yorum yapayım
- +1 yıl
yoo izlemedim nasıl bişey...
- +1 yıl
eleştiri yapcaydım da neyse belki izlersin ilerde spoiler olmasın :)) romantik bir film amelie tarzında biraz
- +1 yıl
amelia yı izledim sayılır da pek beğenmemiştim cık..:/
- +1 yıl
öff internet gidiyo sürekli :(( sen iyisin dimi lan doğruyu söyle :(
- +1 yıl
iyiyim ya la niye ki kötü mü görünüyom..:(
- +1 yıl
bilmem ki yannış hissettim heral :( ya ben konuşmalarımızı kimse görmesin istiyom ya :((( ben evde yalnızken bile tuvaletin kapısını kapatan insanım lan :((
- +1 yıl
ben de evde yanlızken tuvaletin kapısını kapatıyom..:(( boşver zaten kimse görmüyor..;)))
- +1 yıl
nerden biliyon :D hayır yani nasıl bu kadar eminsin? demiştin kim oturup okuyacak sonra üşenmeyip okudu mavililer :D
- +1 yıl
yok la emin değilim de sanmıyorum yani cıh...^^ saten gizli veya ayıplı şeyler söylemiyos ki söylüyor muyus..:(
- +1 yıl
ne alaka la illaha ayıplı mı olcak ama benim karizma gidiyo burada saçmalıyom :D
- +1 yıl
başlatma şindi karizmandan...//// otur oturduğun yerde gerizehalı..://
- +1 yıl
tamam bey bir an havalara girdim dötüm kalktı :((
- +1 yıl
ha şöyle yola gel..boğazım ağrıyo saten bağırtma şindi adamı gah git bişeyler kaynat..:/
- +1 yıl
du sana bir adaçayı gaynatam noldu neden ağrıyo :((
- +1 yıl
bilmiyom...:( soğuh süd içtim acep ondan mı dicem de hep içiyom ki ben onu böyle olmasdı..:( ya biliyon mu ben günde 2-3 bardak süt içiyorum genelde..
- +1 yıl
oha :( öpüverem mi belkim geçer :(( ama yoh vazgeçtim anan öpsün
- +1 yıl
kafanı ağzımın içine mi sokacan..:((( fhfgjhgf
- +1 yıl
lan zaten internet ikide bir gidiyo gafanı kıracam ha
- +1 yıl
- +1 yıl
salah, yemin ediyorum gerizekalı bu çoçuk yaa.
- +1 yıl
gdsfgs anamla babama 1-2 video gösterdim de az önce gecihtim..:(
- +1 yıl
hayırlı evlat :( ben çoh açım gidip bişeyler hazırliyim odama getiriyim soframa katıl
- +1 yıl
tamam sen tıkınmana bah..:( azcıcık ucundan koparır verirsin..:(
- +1 yıl
aç değilmişim nan :/ accık tavuk aldım o da gerekli yani arada yemek yemek lazım bence.. bişey soracam sen sessizliği sever misin
- +1 yıl
bazen..sen..?
- +1 yıl
bazen sessizliği dinlerim.. evdeysen mesela saat sesiyle karışırsın.. bir sokakta sabahın ilk ışıklarının olduğu saatte yürürsün garip bir müzik vardır.. şehrin müziği. sessizlikteki notalar.. belkide insan sessizlikte özüne dönüyordur. belki o zaman gerçekten kendiyle oluyordur o yüzden huzur buluyodur.. ciddileştim lan az önce sessizdi de oda :D
- +1 yıl
haklısın yani doğru söylüyon ..içindeki şairi ortaya çıkardın..jhgjhg
- +1 yıl
içimde şairden deliye her tür bok gibi kişilik vardır :D
- +1 yıl
aynen ben de o tür bir bokum..:(
- +1 yıl
estağf. ne boku :(((
- +1 yıl
pempe bokum bhen..:(..s
- +1 yıl
ben mor oluyom :(
- +1 yıl
o da güsel...<33 çilek kokulu benimkisi..<33 seninki de böğürtlen olmalı oyş..<33 gjhjhhg ne saçma sapan konuşuyoz biz mk..:((
- +1 yıl
ne zaman saçmalamadık ki :D ben bazen ne saçmalayıp ne zaman ciddili konuştuğumuzu karıştırıyorum.. belkide hiç ciddili konuşmadık.. duydun mu ellen page sizdenmiş
- +1 yıl
duymadım ama vardı onda bişeyler erkek çamaşırı giyiyodum falan diyodu..gerçi bunla pek ilgisi yok ama o durumun..neyse. şaşırmadım.
- +1 yıl
noldu karı açlıktan mı öldün.:((( hani git bana yemek getir dedim ama azcık da sen ye yoksa kim bana bir daha içki getiricek..:(((
- +1 yıl
yemicem ben al sen ye cabbarım garnın doysun göbiş yap <3
- +1 yıl
lan yok olucan diye korkuyom öküs..:(
- +1 yıl
herkes diyoki sana noldu çok zayıflamışın yüzün değişmiş diyollaa :(( ama napem ya of bu ararlar iç dünyamdan dışarı çıkamıyom
- +1 yıl
iç dünyanda yemek yok mu..:((
- +1 yıl
olsa karnımı onlan mı doyuracam mal :(( az önce gülümsüyodum anam diyo ki 'noldu gız ne hoşuna gitti öyle' bende diyemedim ki gocamla konuşuyom :(( daha ne kadan gizliyecez :(
- +1 yıl
bence söylemeyek..:( fururlar bisi..:(
- +1 yıl
bence de gizli kalsın babamın aşireti var :(( yasak aşk çoh heycanlı asasdffgh
- +1 yıl
bizim aşiret sizinkilere düşman maho ağa furur babanı..:(
- +1 yıl
fursun mk. saten kendisi yaşamayı pek sevmez. bizi vurmasında :(
- +1 yıl
babana neden kızgın olduğunu sorsam, söyler misin..?
- +1 yıl
tam olarak söyleyemem ama beni ve annemi çok kırdı.. hiç bir zaman baba gibi davranmadı hiç sevgi göstermedi hep kötü davrandı. oturup bir gün sohbet etmedi böyle bok çukuru gibi bir aile kurdu sonra hep para veriyorum odanız imkanlarınız var neden ders çalışmıyonuz derdi hep.. ben hiç bir zaman babanın ne demek olduğunu bilemedim. o kelime sadece olumsuz şeyler çağrıştırıyo.. o kadar kırgın ve sevgisizim ki yüzüne bile bakamıyorum. şimdi yurtdışında ve gönlüm rahat. ama saygısılıkta etmem
- +1 yıl
hım şimdi az çok tahmin edebiliyorum ama kuzenimin babası yüzünden yaşadıklarından sonra bana nedense her şey çok hafif geliyo..ama ne olduğunu sorma..peki baban ne iş yapar..?
- +1 yıl
makine mühendisi
- +1 yıl
ha evet hatırladım..off hafızama..:(
- +1 yıl
keşkem sormayaydın böyle kasvetli şeyleri konuşmasak daha iyi :(( ben tutamıyorum yazıyorum çünkü
- +1 yıl
tamam konuşmayalım bir daha sormıcam..;) boğazdan sonra başım da ağrımaya başladı noldu la bana..:((
- +1 yıl
yani sorabilirsin ama bu tür şeylerden hoşlanmadığını düşünüyorum da.. ama sen istediğini anlat ben seni her zaman dinlerim. cidden en temiz duygularımla sevdiğim bir arkadaşımsın ve yalnız hissetmeni, üzülmeni istemem.. git başını duvarlara vur öpmeme izin vermiyon :((((
- +1 yıl
hoşlanmamak derken, sorunca sen üzülüyosun gibi geliyo bana o yüzden çok kurcalamak istemiyorum..bu arada öpemen namahrem..^^
- +1 yıl
çoh meraklıydım :(
- +1 yıl
skseydin bari..s..s.s
- +1 yıl
pöff ben gidiyom yea beni sinirlendirme leyn
- +1 yıl
taam la özür çokşeyaptım ben yine...:(( geçen ben öpeceğidim sen namahrem dimedin mi..:((
- +1 yıl
evet doğru namahrem olmas :(( ama ben seni cabbar gibin değil şekerparem gibin öpeceydim :( ama artık istemiyom
- +1 yıl
şeker pare yenir ki..=)))
- +1 yıl
ama sen niye yemek falan diyon ya :(( yani akideşim gibin işte üstüme gelme lan yiyim mi yani onu mu istiyon :(
- +1 yıl
o da bişey mi akide şekeri emiliyo..hahahadafg..:D
- +1 yıl
haha :D beni utandırmaya çalışıyosan utanmam, emerim :D yok bir dakka olmas namıslı kız olmam lazım :((( sen ne dyn yha emmk falan spk .s
- +1 yıl
- +1 yıl
sen benim seksi kültmu indremzsin ok?
- +1 yıl
bizde geri vites yok gerekirse ilerden döneriz gülüm..s.s
- +1 yıl
sen dönme ayı :(((
- +1 yıl
armutun iyisi ayılar yer peki ben seni yedim mi..?
- +1 yıl
biras ağır oldu :( şindi qAppAK mı yaptın yani
- +1 yıl
ben mi beyinsiz aç bir ayıyım yoksa sen çürük bir armut musun..? neyse çok karıştırmayak..fgjhgjdg
tak jileti dudağına öp beni şahdamarımdan sosyete güzeli..s - +1 yıl
senlen finkirdeşmek istemiyom tüm hevesimi gaçırdın :((((( mal salak öküz pislik geyizekalı (cocukken en kötü küfürlerimdi)
- +1 yıl
çocukluk küfür falan dedin de annem küçükken bana hep malmışım hiçbişey yapamaz mışım gibi davranıyodu lan hatırlıyom..:( kuzenler falan da seviyolardı beni ama genelde bir olup eziyolardı falan..:( o yüzden çok asosyal yalnız bir çocuktum, ergenlikte falan da genelde sınıfta pek kimseyle konuşmadığım için herkes kendimi jiletliyorum sanıyodu öyle bir bakışları vardı..:( kulaklığı takıp yürüyodum lan sonra ne olduysa zamanla açıldım..neyse niye anlattıysam şindi öyle aklıma geldi.
- +1 yıl
- +1 yıl
ghjhfhgfj aslında böyle derslere pek katılmayıp en arkada bir-iki arkadaşla takılıp sonra sınavlardan süper notlar almanın da ayrı bir karizması olmuyo değildi..:D babam diyodu sen nasıl yapıyon bunları..ama tabi sınıf atladıkça çalışmak zorunda kalıyosun işte dersler zorlaşıyor falan..:( ne ezikmişim la o zamanlar. neyseki büyüdüm. lan bak okul falan dedik de başladı yine derlser lan isyean..:((
- +1 yıl
bende öyleydim lan kendi halimdeydim :((( ama o hiç bişey yapamazsın olayını bana hala yapıyolar anamlar :(( görürler onlar çoh büyük adam olacam :(( hatta okulda benim satanist gibin değişik bir arkadaşım vardı tek onlan takılıyodum böyle tiptim bende.. sen geceleri mi girecen buraya he :(
- +1 yıl
benim annem daha beni sayılı övmüştür..:( bilmiyom bakcez bazen fırsat buldukça okulda da giriyom. gündüz evde de giriyorum ama çok uzun süre kalmıyorum en fazla 1 saat falan.
- +1 yıl
anladım ben de çalışmaya başlarsam zaten işten sonra dinlenirim, spor, duş, yemek vs. derken çok az zamanım kalır ama işte mk. olmuyo iş miş bulamıyom.
- +1 yıl
nası bulamıyon ya..bulursan la sen yeteneklisin..
- +1 yıl
bulurum da aslında iş beğenmiyorum benim durum karışık la. böyle derince iç geçiriyorum artık o kadar bunaldım yani..
- +1 yıl
nasıl bir iş istiyosun...? bulabilecehmişim gibi sordum..hdfgh
- +1 yıl
işte sigorta yapsın çok ağır olmasın ortamda önemli.. ama belli bir alana bakmıyorum karışık. bir ara fabrikada çalışcaktım ama ortam çok yabancı ya biraccık ürktüm :( sonra sekreterlik için görüştüm pazartesi arıcaz dediler, markette olabilir.. bu tür şeyler. ama bikaç ay sonra part time çalışcam. mesela stant hostesliği ya da garsonluk olabilir.. hatta bir ajansa yazılmayı da düşünüyorum da aileden çekiniyom :(
- +1 yıl
iyi bunlar evet rahat edebilirsin. ah aileler...(
- +1 yıl
alakasız ama sevdiğin manzara var mı meselam ben bulutları çok seviyorum.. çocukluktan kalma bişey var bende. evet onlar buhar ama ben onları dokunulacak cisim gibi hayal ettim hep :D hep merdivenleri uç uça birleştirip çıkmayı düşünürdüm ve hala bulutlara bakınca sanki orası ayrı bir diyar gibi sanki oraya çıksam pamukların üzerinde dolancam gibi :D
- +1 yıl
bakıp bulutları şekillere bişeylere benzetmeyi seviyorum ben..aslında şu tam havanın kızıl olduğu vakitlerde denizi izlemeyi isterdim ama burada deniz yoh...:(
- +1 yıl
yazzık la denizsiz olar mı hiç :(( ben çok alışmışım valla
- +1 yıl
insan alışıyo işte be denizsizliğe de..ama olsaydı ne güsel olurdu.
- +1 yıl
sende istanbulda yaşa ya da izmirde :) hani tek yaşıcam dedin ya
- +1 yıl
izmirde idim bir aralar vayy bea..:d bilmiyorum artık nerde yaşarım ama tek yaşıycam yani o kesin.
- +1 yıl
e yani ailenle mi yaşıyacan nedense ben anlamıyorum geliyolar 25 yaşına baba parası yiyolar ben rahat edemezdim heralde.. insan özgür de olamaz nasıl hayatları var anlamıyom ki. mesela insan gece clupa gider, eve arkadaşlarını çağırır, çıplak uyur vs. bunlar aileyle yapılmaz
- +1 yıl
aynen aynen işte o yüsden..<3333 daha var ama bunun için..:((
- +1 yıl
evet malesef dayanacaz işte :((( la sen bir soruya cevap verdiydin aklıma geldi gene güldüm lan çok komikti :D
- +1 yıl
nası bişeydi..:D merak ettim şindi..;)
- +1 yıl
- +1 yıl
hahafdsdsfg:D o gözlüklü çocuğa bitiyom ben galp <3 hgdf
- +1 yıl
sen çocukken böylemiydin he anllattığına göre :D
- +1 yıl
tıpkısının aynısı..:Dfdsgdfs ben gücükken böyle sıska bişeydim, gözlühüm de yok idi...:( şindi bir bok göremiyom..:(
- +1 yıl
çalışkan insanın hali başka tabin :D ben okulda bolcana uyuduğumdan gözler şahin gibi :D kulaklarda iyi duyar. meselam ben senin gözlerin ve kulakların olabilirim bebeğim cabbarım asdasdfgh
- +1 yıl
kulağım da bir acayip böyle bir tıkanıyo bzen açılıyo çınlıyo bazen haddinden fazla duyuyo..:(( nerelere gidem..:(
- +1 yıl
neden ki doktora gittin mi ne dedi :(
- +1 yıl
gitmedim ama gidicem..ya bak başım ağrıyodu ya hani..o arkadaşın paylaştığı kız var ya hani şu canlı yayında şarkı söyleyen..hah işte onu açınca iyice başım ağrıdı benim, ciddiyim..:( çok ince gıcık bir sesi var lan ne kadar abartmışlar kızı..:/
- +1 yıl
aynen eleştirmeye korkuyom artık kıskanç diyolar :( senin neden başın ağrıyo içten içe kafana taktığın ya da üzüldüğün bişey mi var? benim öyle olunca stres yapınca ağrıyo
- +1 yıl
aslında bazen banyo yaptıktan sonra ağrıyo ve evet stres yapınca da..annemde de migren var bende de belirtileri var..nasıl hasta bir insansam, kulak, göz, akciğer(astıma benzer bişey) ve baş ağrıları...ama kaç yıldır doktora gitmiyorum mesela bir göze gitmiştim en son...
- +1 yıl
kıyamam lan öküz :((( doktora niye gitmiyon sende benim gibi.. ciddi dencek rahatsızlıklarım olduydu da gitmemiştim. bak ben sana 1 hafta sonra soracam ve doktora gitmiş olcan tamam mı?
- +1 yıl
ben her hafta doktora gidicem diyorum..:( tamam bu sefer gidiyorum..:D
- +1 yıl
bu arada ne rahatsızlığın oldu.?
- +1 yıl
şu sincap yine dujlu soru sormuş nası kafa la ben anlamadım :D
- +1 yıl
he la bir de azccık salah mı ne..:(( bugünkü sorduğu sorudaki yorumuna bak la cevabımın altında..:( ciddiye alıyo bir de her söylediğimi..
- +1 yıl
ohoo bir tane dosyam var oraya geçirdiğim rahatsızlıkları yazdım sonra gitcem. geçti zaten boşver..
- +1 yıl
dosya çıkarıcak kadar yani...(
- +1 yıl
he ama geneli pek önemli değil :) garip bir tip ya belkide dalgasına yapıyo onu aşağılıyomuşun haha :D
- +1 yıl
valla artık kim şaka yapıyo kim ciddi anlayamıyorum çünkü sitede o kadar çok şakadan anlamayan insan var ki..:( bazıları her bokumu ciddiye alıyo..:(
- +1 yıl
sende çoh tatlu yazıyon yav :))) böyle yanaklarını mıncırasım geliyo ama ortada yanak yok :D
- +1 yıl
sen daha tatlusun salah..=)). gfdgdf ben sana salah demeyi çok sefiom ya..:D
- +1 yıl
bende seviyom hep de :D ayrıcana ben datlu değilim olamam yalançı bir kere nickten falan kaybediyom yani :D
- +1 yıl
öldün mü lan mal :((
- +1 yıl
yalnız saçmaladım ölsen zaten cevap veremezsin neyse ben gidiyim.
- +1 yıl
lan sebepsiz gitmelerden ben de nefret ediyom ama dün elektrikler kesildi..20 dk dan fazla bekledim gelir diye de yoh işe..:( hayatın bu i*nelikleri hep beni mi bulur lan..:(
- +1 yıl
tamam
- +1 yıl
tamam..?..:(
- +1 yıl
la tamda yeni duj aldım siteye girdim sen yazdın :)
- +1 yıl
vay zamanlamam harikaymış..;))
- +1 yıl
keşke gündüz yazaydın ne biliyim popkek deseydin mesela. ihtiyacım vardı çoh mutlu ederdin :(
- +1 yıl
üzgünsün yine, çaresiz hissettiğini ve uyumak istediğini duydum..:( ama pek girme fırsatım olmadı..:( neyin var popkek yeni birşeyler mi oldu...?
- +1 yıl
yo olmadı öyle bugün yalnız kaldım ya kendimle başbaşa kalınca böyle oluyo
- +1 yıl
o duygu bende de oluyo ya o soruda bahsettiğin..
- +1 yıl
bana güzel bişey söylesenee :)) ya da komik bir video falan ne biliyim işte
- +1 yıl
böyle birden söyleyince ne yapsam bilemedim allah belamı versin çok beceriksizim...:( seni de cidden sefiom mutluluklu komikli şeyler de söliyim diyom ama neden böyle oldu ki şindi..:(
- +1 yıl
bi dene mucuk olar mı o yeter meselam
- +1 yıl
smooch..=))))) hehe..:D
- +1 yıl
ayy tişikkirlir ^ ^
- +1 yıl
kakılmışları öpmek de hiç adetim değildir, neyse..^^
- +1 yıl
iy o zmn bn gdiym iy gcelr.
- +1 yıl
tribini şeettiğimin çocuğu...:(
- +1 yıl
sende sktir et o zaman
- +1 yıl
siktir et derken..ghjgs az önceki cevabımı mı gördün nedir..:D
- +1 yıl
evet :D onu da şakadan yazdım mall :(( ben uyumaya gidiyom
- +1 yıl
gidiyon yani ha...pekim..
- +1 yıl
ya ben makara yapacak kıvamda değilim seni sıkarım şindi :((
- +1 yıl
yok illa makara yapmak zorunda değiliz, canın istemiyosa şu an konuşmayız da yani ama tabi uyumak istiyosan uyu sen popkekim..;)
- +1 yıl
mesela sadece bir kelime yazsam da konuşur musun benlen :( ben senle hep konuşmak istiyom ki
- +1 yıl
"ok" yazsan bile konuşurum..:( tabi beynim konu açabilirse...(
- +1 yıl
şuan çok mutlu oldum lan :)) <333
- +1 yıl
oy ben seni üperim yiyerim..fhdfgh ben de oldum şu an ne güsel..hehe..=)))...D
- +1 yıl
bazen ne düşünüyom biliyon mu belkide evren canlı ya da cansız bir şeyi oluşturan atomlardan biridir.. ya da atom benzeri bir madde. aşırı aşırısı uçuk :D
- +1 yıl
vayy yaratıcı..:D aslında mantıklı da olabilir..=)) şimdi aklıma geldi ben de küçükken masal kahramanı mıyız acaba diye düşnüyodum..:(((
- +1 yıl
bende küçükken atomu ilk öğrendiğimde demiştim ki madem bu atomun çekirdekleri var o zaman çekirdeklerin içi boş, yani enerjiden oluşuyo. o zaman aslında bizim madde olarak gördüğümüz, dokunduğumuz cisimlerin içleri boş. belki beyin gücüyle elimi duvardan geçirebilirim diyip denemiştim :D
- +1 yıl
hahahdsfsdg iyi ki kafa atmamışsın..:D
- +1 yıl
yoh o kadar da salah değildim :D la bazen öyle kafalar yaşıyom ki acaba hap falan içsem nolur bilmem :D
- +1 yıl
böyle bilimle alakalı şeylere kafa yorman güzel ya, acaba bu gün hangi iki renk ojeyi sürsem diye kara kara düşünen tek derdi bu olan kızlardan olma da..aman allah korusun..dsfgdgd
- +1 yıl
öyle şeyler dikkatimi çekmiyo la dünyada öğrenilcek o kadar bilgi varken, düşüncek mükemmel şeyler varken, felsefe varken vs. gidip öyle yavan şeylerle ilgilenmiyorum :( senin ilgi alanın ne mesela neyi düşünmeyi seversin aman bu da öyle klişe soru ki :D
- +1 yıl
ya ben işte böyle sorulara cevap veremiyorum..:D pek çok şey düşünüyorum ve kafa yoruyorum gündemle, psikoloji, bilimle vs. bak bu arada o kadar deistiz ateistiz falan diyoz ama "allah aşkına" türü şeyler de söylüyoz hea...:(
- +1 yıl
he valla yani ben müslümanım aslında ama galiba dinden çıktım nan :(( neyse işte benim için fark etmez ya zaten allah, el ilah yani tanrı anlamında deist biri kullanabilir :)
- +1 yıl
hep kültürden yea..burdan kızın bir tanesi de ibretlik bir tespit yapmış gibi "ateistim diyenlerin hepsinin sünnet olmuş olmuş olması.?dfhd " gibi bişeyler söylüyodu..:( aklıma o geldi şindi neyse saten anlatamadım.
- +1 yıl
daha sünnetin dininde emir olmadığını bilmiyo konuşuyo zağar :(
- +1 yıl
ya ben şu an ricky martin açmışım bir de üstüne üstlük kafayı falan sallıyorum..:( nerden sardım ben buna ya en son birisi Victoria secretli soru sorduydu ben de youtubedan açtıydım ricky martin ordaydı falan, nostalji oldu neyse..:(
- +1 yıl
la evet çocukken şarkıları vardıı :)) sen dujdayken müzik dinliyon mu :D ama öyle günlük kısa değil uzun dujta :D ben dinliyom çok güsel oluyo vuhhu
- +1 yıl
kendim söylüyorum...gomşular duyuo mudur acep..:(
- +1 yıl
tabi duyuyodur lan ben banyoda neler duyuyom komşulardan :D
- +1 yıl
hgdfhfg duysunlar sankim ne yapmışım, bizim üst kattakiler birbirlerine masa fırlatıyolar sanıyorum ben..:(
- +1 yıl
ya bizim alt komşu felaket komik :D doğulular tamam mı gidiyo merveeaaa diye bağrıyo günde milyon kere.. zaten o merve de aynı anasına çekti kardeşlerine allah belanızı versiiiinn diye bağrıyo bela okuyo falan çok değişikler lan :D bir tane de çok gizemli komşumuz var kendisi katil mi dolandırıcı mı kimseyle tanışmıyolar
- +1 yıl
sempatik buluyorum onları...=))..:D adamın leşleri vardır..:///
- +1 yıl
leş dedin aklıma geldi bizim binanın arkasında esrarengiz bir ev vardı müstakil. bir tane dede yaşardı. evinin arka tarafında bize bakan tarafta küçük bir kulübe vardı çatısında hep kediler takılırdı falan.. ben hep onun içinde cesetler var sanırdım adam orda leşleri saklıyo sanırdım :(((
- +1 yıl
olama mı..? ya varya yakın çevremde annesini öldüreni, kızını taciz edeni gördüm artık şaşırmıyorum hiçbişeye...:/
- +1 yıl
oha o ne la :((( yoksa o taciz olayı senin anlatmak istemediğin kuzenin yaşadıkları mı? gerçekten çok kötü bir durum
- +1 yıl
yok o değil..ama onu da gördüm yani...ne boktan allam te..:( neyse la içim karardı kapatak şunu..jhlh
- +1 yıl
taam :( bizim binanın ön tarafında da karşımızda bir daire var orda bir pencere çok eskimiş gazetelerle kapatılmıştı. bir polisin eviydi ben hep o odada asılı duran derileri yüzülmüş cesetler olduğunu hayal ederdim istemsizce :(((( pek iç açıcı olmadı ama idare et :/
- +1 yıl
gazete mi..=( gerçi çok içimi karartmıyo bu öldürme olayları bir ara adli tıpa merak sardıydım ya da dedektifliğe..facede bir seri katil sayfası vardı pek çok işkence yöntemi, katiller hakkında bilgi veriyodu bayağı bir takip ettiydim abov..:///
- +1 yıl
oha şindi senin bilinçaltına yerleşmiştir bir kriz geçirsen ya da delirsen seri katil olarsın :((( bende bir ara baya araştırmıştım var ya yeminlen psikolojim felaket bozulmuştu
- +1 yıl
küçükken karıncaları şeffaf kutunun içine falan doldurup hunharca sallıyodum..bazen de su ekliyodum.:( uğur böcüğü de öldürmüşlüğüm vardır..la yohsa..? jhkhgk
- +1 yıl
katiill :((( çok kötüsün :(( ben en azından direk eziyom niye işkence çektiriyon lan hıyar ağası
- +1 yıl
of başka acımasız şeyler de yaptım karıncalara, atın beni hapislere..:((( lan valla bak şindi aklıma geldi üzüldüm biraz..:/
- +1 yıl
galpsizsin :(( ben kendimi anlamıyom lan böcekleri eziyorum ama karınca sankim farklı bişey onlara dokunamıyom işte yetiştirilme tarzıylan alakalı heral
- +1 yıl
ben de pek böcek bulamadığımdan karıncayla geçiniodum, ne üzülüyodum bea böcek yok diye..:(
cehennemlerde yanıcam lan ben kaçarı yok..:((( - +1 yıl
lan sen zaten gızlar yüzünden yanacan bikerem yazzıkk :((( bende gelip üflerim belkim biraz az yanarsın :/ ya da odun atarım hatta şöyle iğrenç bir espiri yapiyim, sen zaten odunsun :(((((((((((((((
- +1 yıl
anne karnındayken cehennemde yer ayırtmışlar bana..öyle de ayrıcalıklı insanım..jhgjh
- +1 yıl
ama öyle deme sen annenin sınanma aracısın herşeyde hayır vardır :((( inancımızı koruyalım. hatta şu iki bacaklı koyunda biz görüp ibret alak diye var o da sınanıyoo :(((
- +1 yıl
imtihan..:((( imtihandan kaldım la galiba..fdgdf
- +1 yıl
ben yüs puan alacaydım da yarıda uyuyakaldım bakalım heran sınıftan çıkabilirim :(
- +1 yıl
çıkma sınıftan salah ateşten çukur tuzaklar var..:(((( ne diyos bis..djfgj
- +1 yıl
en iyisi ben gidip bişeyler hazirliyim geliyim :D yav ben çok malca besleniyom lan gıdım gıdım yiyom midem minnacık oldu çoh değişik bir beslenme şeklim var. neysem geliyom ben
- +1 yıl
ben minnacık yiyemiyorum..ama ilginç bir şekilde kilo da pek almıyorum.
- +1 yıl
geldim bilene :D ben de normalde çok yerim ama bilinçli olduğumdan mıdır nedir kilo almıyorum çok şanslıyız :D bu aralar dengem şaştı her konuda o yüsten böyle saçmalıyom işte
- +1 yıl
bayağı çabuk oldu ben tekrar mutfağa gideceyidim üşendim..:(
- +1 yıl
- +1 yıl
ohaa..://%&/(+2^%%(&+(=(/
- +1 yıl
la cidden canım çekti lan :(( bişey sorcam hiç michael jackson dansı yaptın mı :)) bizim bir akraba çocuğu çok süpper yapıyo ben de yapçam
- +1 yıl
ay yürüyüşü yapabiliyom aslında hea..;)) böyle bikaç hareket öğrenmişliğim vardır..
- +1 yıl
biliyon mu iyi ki varsın
- +1 yıl
ya valla utançlı oluyorum ben,ciddiyim..:D kalıyorum öyle..ghdfgd
- +1 yıl
niye utanıyon ki :D gerçekten öyle içimden geldi. ben farkettim ki sen hayatıma girmesen ben yine diplerde olcaktım, sürüncektim. en kötü zamanımda girdin hayatıma ve güneşim oldun
- +1 yıl
ayçiçeğim oldun..^^ ..;))
- +1 yıl
gerçekten mi bak :D
- +1 yıl
evet..^^ popkek ben yatıcam yarın sabahın köründe işim var, saten uykum da geldi bayağı olar mı..?
- +1 yıl
bende yarın sabahın köründe iş görüşmesine gitceydim ama işte konuştum napiyim :)) neyse görüşürük iyi geceler :*
- +1 yıl
iyi geceler..=)
- +1 yıl
domatesler senin içindir, hıyarlar senin için...öpüp başıma koyduğum karışık tost gibisin..;)).^^
- +1 yıl
ayy sevindirikli oldum şindi ^ ^ bugün çoh romantik mesajlar alıyom hayırdır işalla :D neysem görüşürük şekerparem
- +1 yıl
kimden geldi bakem...?..:D ama şindi çıkıyom ben..=))
- +1 yıl
- +1 yıl
ayy bu ne, sen nedin...// fdhdfghd
- +1 yıl
sonrasında kömikli bir şekilde konuştuk ben dalgaya aldım istemeden :)) cevabını verdim de vazgeçmiyeceymiş :/ yani bana biri onları söylese yazmazdım. demek istediğimi anlamadı heralde..
- +1 yıl
salah bu çocuh yemin ediyorum gerizehalı...:/
- +1 yıl
- +1 yıl
sen de söyle ona "nasıl dokunam gerizehalı, ayrıca o duyduğun şey de traktörün motoru." gjhfsdfg
- +1 yıl
hadi canım öyle mi dersin :D hala yazıyor kendisi allam yarebbim bilemedim şindi gerçekten
- +1 yıl
sefiosan konuş dicem ama sefmiosun sen bana en iyisi adresini ver..fghfghdf
- +1 yıl
oha 17 gün olmus
- +1 yıl
tamam konişiyim o zaman
- +1 yıl
sefion mu allahsız o gerizehalıyı..:(
- +1 yıl
evet hoşlaştım senene
- +1 yıl
tamam siz konuşun hade, taam git gonuş..s.s
- +1 yıl
ok by.
- +1 yıl
peki.s
- +1 yıl
dakikalar sonra gelen edit.: bir mavilinin linkini atsana, bişey denicem..^^
- +1 yıl
pes etmiceymiş, zorluk çıkarınca çok tatlı oluyomuşum :/ hem nepcen lan linkini vermiyom ben başımın çaresine bakarım taam mı .s
- +1 yıl
yok la mesaj falan göndermicem...bişeye bakcem sadece.
- +1 yıl
tabbi :D bana seviyosan git konuş didin şindi de ne diyon :D boşverive ben konuştum onlan artık yazar durur
- +1 yıl
baane la alla alla gonuş..fgsdfgd arkadaş listesine falan bakıcağıdım, neyse.
- +1 yıl
profili gizli zaten :D sen burada mısın ben yemek yemeye gidiyom görüşürük
- +1 yıl
beni de yemeğe çağırıyolar şu an tam gidiyodum tesadüf vol..6357869786976896..hgkghjf
- +1 yıl
hani yemek yiyodun nan benim iştahım kaçtı bir lokma yiyemedim
- +1 yıl
yedim geldim ahan. o mavilinden nasıl kurtuldun bıraktı mı seni allahsız.
- +1 yıl
yo hala romantikli mesajlar atıyo
- +1 yıl
- +1 yıl
bence de :( la ben bugün çoh mutluydum neden bilmiyom serotonin yine yok oldu
- +1 yıl
- +1 yıl
yo ben hep akşamları mutlu olurdum ki allam ne dengesizim lan bir gün içinde milyonlarca ruh hali yaşayabiliyorum :(
- +1 yıl
çuhulat ye..:(
- +1 yıl
sen çuhulattan daha datlusun :( o bişeye yaramıyo zati şuan en sevdiğim wafer master yedim 2-3 dene daha da yiyemedim
- +1 yıl
nasıl yaşıyon la bişey yemeden salah..:(
- +1 yıl
ne bilem ya valla yaşıyom işte hergün vücudumdan yağ gidiyo da zati yağ yok :/ aa ben sporada ara verdim bende diyom niye bu kadar güçsüzleştim vücut kasları da eritiyo nan :( şampuan kutusunu sıkamıyom diye kız karşim dalga geçti benlen :(
- +1 yıl
oha la o kadar mı..:( kaç kilosun peki..?
- +1 yıl
bilmem uzun zamandır tartılmıyom ama öyle bir deri bir kemik kalmadım heralde :(
- +1 yıl
senden en az 10 kilo fazlayımdır..;))
- +1 yıl
göbişin mi var :( la benim ki soru sormuş şu lavabolu salak soru salak didimde bende sorduydum :D
- +1 yıl
yok göbişim..boyum uzun zati..dur bakiyim onun sorusuna..khk
- +1 yıl
sen o pempeliylen gonuştun dimi
- +1 yıl
hangi pempeli..:/
- +1 yıl
ne bilem la biri eklemiş ya bende öyle sandıydım aman boşver :D ee daha daha nasılsın (derin sessizlik)
- +1 yıl
beni ekler misin dediydi de..:(( araflardayım sen nassın mübarek..
- +1 yıl
sen benlen dalga mı geçion he ne arafı .s
- +1 yıl
ayy gaçıyom bhenn..jhgdgjkg
- +1 yıl
bi daha öyle sorular sormicam lan sorarsam da gizli soracam
- +1 yıl
boşver açık mertçe sor..khgjkh cidden.
- +1 yıl
miley cyrus dinliyom ve şuan laptopumu ve her yeri yalamak istiyom nan :D of sinirlerim bozuldu.. yalnız random gülüşten sonra da cidden demen ayrı acayip :D
- +1 yıl
böyle gülüp gülüp birden suratımı ciddileştirmeye bayılıyorum hep yaparım..:D
- +1 yıl
:D bişey sorcam sen de mertçe söyle başka hesabın var mı burada pempe :D
- +1 yıl
ay allah belamı versin kahvaltılığı yere düşürdüm..iki saat onla uğraşıyom annem görmeden..jggjfdg o nerden çıktı la..başka hesabım yok olsa söylerdim. ama açmayı düşündüm. nerden esti..?
- +1 yıl
bilmem sordum işte :D benim de yok ama önceden vardı neysem sen akşam kahvaltı mı yiyon :))
- +1 yıl
bazen ama bu sefer kardeşim için indirmiştim sonra olanlar oldu..:( şimdi iyiyiz..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
he la izledim bunu..vay mınakoyim adaletini skiyim dünya.
- +1 yıl
fuck the world. içek mi kanka
- +1 yıl
ne içmesi kakılmış sen git bana meze hazırla..:/
- +1 yıl
- +1 yıl
oyh..<33333333 jgjjgfj bu arada geç kaldım çünkü resim çizmeye dalmışım..
- +1 yıl
kimi çizdin la :D
- +1 yıl
nu tablo yapıyorum cıbıldak karılarnan..mhkhkj öyle göz falan çizdim sadece karakalem..
- +1 yıl
hiç sevdiğin birini çizdin mi ama bakarak değil aklından :))
- +1 yıl
hayır..sen.?
- +1 yıl
çizdim yukarda bahsettiğim kişi.. normalde hep bakarak çizerdim hafızam hiç iyi değildir
- +1 yıl
bi erkeğe bağlanmak korkunç görünüyo..:// berkekler yani ne biliyim belki de çok odun ve duygusuz oldukları için olabilir.. Çoğunun aklı orasında ve ayımsı yapıdalar..sanki erkekler yaratılmış da onlara hediye olsun diye kadınlar yaratılmış gibi..sanki kadınları mal olarak görüyolar gibi..aşık olması güç varlıklar..neyse çok ciddi konuştum..jgkkhf
- +1 yıl
nasılsın şimdi :)
- +1 yıl
iyiyim sanki. yaklaşık 2,5-3 saat sürdü. ne saçma sapan bir bünyem var lan. böyle elim senin verdiğin cevapların altındaki yorum kutusuna gidiyodu bu süreçte.
- +1 yıl
neden ki :)) buraya yazsaydın ben demedim mi istediğin zaman yaz diye
- +1 yıl
bilmem sanki biraz iyi geliyo gibi..;)
- +1 yıl
sen yazınca ben mutlu oluyom nan cevaplarıma misafir olabilirsin :) bugün cidden çok garip
- +1 yıl
neden garip...=))
- +1 yıl
çok tuhaf hissediyorum böyle beynim sessiz, sanki sadece kalpten ibaretim bugün. değişik ya ne biliyim dedim ya milyonlarca farklı histen biridir işte.. heralde
- +1 yıl
güzel mi sence bu pekim yani..
- +1 yıl
böyle hem güzel, hem değil.. hissizlik gibi ama değil. acı ama tatlı.
- +1 yıl
senin bu cümlelerin çok acayip ama güzel yani...=) eksantrik..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
tamam iyi geceler ben de yatacağıdım zati..görüşürük.
- +1 yıl
- +1 yıl
hahahdfgfd ilk link özellikle süper...:D
- +1 yıl
la şu gergedanlı sorudaki gız salah yemin ediyorum gerizehalı..:/
- +1 yıl
ciddiye aldı lan hahaha :D
- +1 yıl
niye kızdı ki bu kadar zebra istiyosa zebra da olur yani...fgjhgfd
- +1 yıl
biz niye buraya yazmıyok :(((( sanki bir parçam kopmuş gibi hissediyom
- +1 yıl
lan bir de engellemiş salah neyse..aynen la ben de düşündüm niye buraya yasmıyos gerizehalı gibin..:(
- +1 yıl
böyle sen varsın burada ama konuşacak bişey de yok gibi :( sanki biz hep konuşup iletişim kuruyoz gibi ama kelimeler yok :( nası desem dünden beri içim bomboş lan mala bağladım öyle öküz gibi ekrana bakıyom cevap yazıyom :/
- +1 yıl
ben de bu gün bir bok yapmadım hep buradaydım farketmiş olmalısın..hani böyle diyosun ya buralarda dolanman bile yetiyo, işte o bana da oluyo..bi de bana telepati kuruyomuşuz gibi geliyo hani filmlerde iki kişi aklından bişeyler geçirir ya birbiriyle uyumlu şeyler düşünür sohbet eder gibi.. neyse işte öyle bu tam olmadı ama..gdjhfd
- +1 yıl
vay gerçekten bak demek istediğim de oydu biz aştık olum :D valla tuhaf yani pöf şuan beynimi hissetmiyorum
- +1 yıl
olsun sen de galpini konuştur...- mr.sevgi pıtırcığı
- +1 yıl
işte galpim fazla konuşunca böyle susuyom. yani aslında galpim konuşuyo ama ben duymuyom onu belkide konuşmuyodur ne diyorum ben bilmiyorum :D
- +1 yıl
+selam ben galpin. mnakoymaya geldim..dfghdfh
- +1 yıl
komadın mı zati :((
- +1 yıl
canım bir daha yapmak istedi..dgfhd (vurdumduymaz galp)
- +1 yıl
bak yine sessilik oldu işte. tüm makaranın muhabbetin içine sı*tım gidiyom ben.
- +1 yıl
makara yapmak zorunda değilsin zati ben de gece gece saçmalıyom aklıma ne gelirse yazıyom..buraya trip de atabilirsin, atar da yapabilirsin, oturup ağlaya da bilirsin la bişolmas..:(
- +1 yıl
bana kendini anlatsana çok merak ediyom :D biliyorum böyle soru sevmezsin ama napiyim işte mesela şuan üstünde ne var :D
- +1 yıl
üstümde pek bişey yok, jartiyer...ghfhf siyah bir tişörtle siyah bir eşofman altı var...bi tane de saçma bileklik.. senin..?
- +1 yıl
hiç bişey :D eşofman ve hırka var lan ne saçmaladım yemin ediyom sırf konuşmak için kendimi soktuğum durumlara bak :D bir dene daha bişey soruyom en çok nası rüyalar görürsün :))
- +1 yıl
ben genelde saçma sapan rüyalar görürüm ama kötü değildir...yolumu kaybettiğimi veya bişeye ulaşmaya çalışıp başaramadığım da çok gördüğüm rüyalar arasında..bi de ünlüleri çok görüyorum..en son pelin karahanı görmüştüm 2-3 gün önce...
- +1 yıl
benimkiler çok tuhaf hiç girmiyim.. neysem ben çıkıyom galiba yani çıkmam gerekiyo kafamı toparladığım zaman buraya yazcam görüşürüz..
- +1 yıl
peki çıh git..tamam görüşürüz iyi geceler..=))
- +1 yıl
la şu teyipli sorudaki gerizekalıya da keşke söylesen her bokumu ciddiye almasın yoksa çok yaşamaz ölür..^^ engellemiş bir de bu sitedeki herkes niye bu kadar mal kakılmışım..:(( neyse ben yemek yemeye gidiyom geliyom birazdan tabin hala buradaysan..öptüm..:D
- +1 yıl
beni de engellemiş çokta fifi yani :P bende tostumu yapmaya gidiyom
- +1 yıl
mmm çok süpperdi aynı pizza gibin :)))
- +1 yıl
ooh afiyet olsun..ben de ne üşengecim ya aç kalıyorum resmen evde yalnızken..:(
- +1 yıl
hani balık yiceydin :( hem sen birazdan gelcem dedin sittir oldun gittin
- +1 yıl
evet farkındayım..:( balık da yedim de az yedim ben daha çok kola içtim..
- +1 yıl
bugün çok uykum var la gündüz uyudum ama yetmedi az önce uzandım hala var :(( öğlen uykusu varya felaket süpper bişey böyle uyandığımda kendimi çok dinç ve mutlu hissettim ve de boşa güzellik uykusu demiyolar bir başka güzeldim :D sorada ilk defa anneme yardım ettim :D genelde canım istemediği için etmiyecek kadar ırıspıyımdır. anam angaraya gitcek dayım kete istemiş bikaç tepsi yapıverdik
- +1 yıl
vay geçeriken bise de uğrasın..hgfjfg neden yardım etmiyon annene git iki soğan doğra nasıl gızsın sen..://
- +1 yıl
sen kete seviyon mu gı :)) ben severim ama ağır olduğundan çok az yiyebiliyom bizde bunu üst komşudan öğrendik hanımabıla karslıdır ve mükemmel ötesi kete ve un helvası yapar
- +1 yıl
yani öyle pek yediğim söylenemez çünkü yapan yok..ama olsun yani...:D
- +1 yıl
taam getirivesin sana anam ellerimlen yaptığımı :D
- +1 yıl
evet çokisel olar..;)) bu arada amcanlar angaranın neresinde oturuyolar..?
- +1 yıl
ne amcası la dayı :D bilmiyom annem hatırlamıyomuş bişe sorcam sen nası tek kelime yazabiliyon soru cevaplarına? bir de sen b i yazabiliyosun site bir diye düzeltmiyo neden? kimden torpillisin lan -.-
- +1 yıl
site adminlerinden biri sevgülüm..gfhkfsg şimdi kelimeyi yazıp enter a basyon..öyle..ama o bir olayını ben de bilmiyorum hiç farketmedim..
- +1 yıl
sen benle konuşmak istemiyosun
- +1 yıl
bu nerden çıktı aceba..? ://
- +1 yıl
yav ne biliyim benle eskisi gibi değil daha farklı konuşuyon trip değil yani :D
- +1 yıl
sen değiştin cabbar artıh beni öpmüyon goklamıyon mu demek bu..kghfjhfshgdh yok bea ben aynıyım ayrıca konuşmak da istiyorum şindi sen bunu neden yapıyon özürlüm..:(
- +1 yıl
snsn özrlü slk.
- +1 yıl
tribini yiyerim..hghkfdg tamam ciddiyim..:/
- +1 yıl
hiç akvaryuma gittin mi böle hani gocamanlar ya ben gitmedim hemide kaç kere foruma gittim ama uğramadım. bizde var mı bilmiyom ama abd de falan çok büyük akvaryumlarda uyunuyo o tünel varya orda izliyon öyle uzanarak çok güzel dimi ben yapçam ondan :)))
- +1 yıl
hiç gitmedim ama gitmek istemişimdir.. akvaryuma ya da derin denizlere dalarak gezinti yapmak isterdim ama..
- +1 yıl
evet ya bende dalış yapmak istiyorum aslında aydında var mıdır acaba vardır mutlaka dur ben not ediyim bir kenara gidince onu da yapçam :)) her şeyi erteledim hep. bu yüzden yapacak çok şeyim var ve bu yüzden ölümden korkuyorum.. sen erteleme tamam mı içinden geçeni yap
- +1 yıl
ben üşengecim..:(
- +1 yıl
lan istediğin şeylerden de mi üşeniyon mal :(
- +1 yıl
şu aralar hiçbişey yapasım gelmiyor la ne den öyle oldu ki...:(
- +1 yıl
belli yazmaya bile üşeniyon :( sende bişeyler var ama ben nerden bilem yani :( bak tam biz üşengeçlere göre bişey ben google earth te geziyom sokakları falan.. bir gün fransa bir gün japonya takılıyom öle
- +1 yıl
dsfsgfdhg bir de böyle 3d mekanlar diye mi ne bir site vardı ona da baktıydım bir aralar ama pek güsel deyil..bu arada yazmaya üşenmiyom la..yav bu arada şu kulaklık da beni hasta etti her ay başka bir kulaklık yeter gari..:(
- +1 yıl
oha bende hatta dimiştim sağa :(( artık nası kullanıyosak annamdım ki :D ben böyle en markalı en iyisinden alcam onla dinliyince insan gerçekten müzik dinliyor biz bu kıytırıklarla duymuyoz bile ince şeyleri. ben müzik dinlerken mesela akada çalan enstürmanları da dinlerim o yüsten iyi olur
- +1 yıl
evet böyle odada çalıyolarmış gibin oluy..^^ yolda giderken müzik dinler misin, dinleyenlerden misin..?..=))
- +1 yıl
evet çoğu zaman ama bazen de dışarıyı dinlemek daha güzel oluyu
- +1 yıl
lan ben salah gibi gittim yorumun yeni sorumun arasında kaynayıp gitti la..:(
- +1 yıl
çohta tınn alıştım ben sorun değil ;)
- +1 yıl
- +1 yıl
üzülme nan :(( ama ben anladım ki diğer pempelilerlen aynıyım o yüsten artık sorun değil gerçekten bak
- +1 yıl
la öyle olsa gittiğinde bu ka üzülmezdim..:(
- +1 yıl
la az önce başım ağrıyodu şindi de gözlerim ağrıyo az sonrada yere oturmaktan kıçım ağricak :(((
- +1 yıl
sen kalk git koltuğa otur bunu da mı biz söyliyelim mal..:(
- +1 yıl
yere uzandım halı yummuşak bide memelerde yummuşak çoh rahat oluyu
- +1 yıl
o saman neden gıçın ağrıyo öküs..:(
- +1 yıl
az önce oturuyodum çünkü sen benden daha balık beyinsin lan :((
- +1 yıl
ha sen daha yeni yere usandın pardon..=(( utanma efekti yoh mu burada.
- +1 yıl
:D
- +1 yıl
oha sadece :D yazdın..jgkhg
- +1 yıl
evet napiyim sadece güldüm çünkü :D ne diyim yani şindi hep ben konu açıyom lan takatim kalmadı :((((
- +1 yıl
haklısın lan..:( şimdi yüzüme tokat yer gibin oldum...:( acıttı.
- +1 yıl
ama ben seni acıtmak istemem ki ölesine didim valla bak :(((
- +1 yıl
ama sen hep bana bunu yapıyon Meryem hep pıçaklıyon...:(( ölem mi şindi gidip..:( bunu mu istiyosun yağni..:(
- +1 yıl
meryem miğ :((((
- +1 yıl
he Meryem...?..:(
- +1 yıl
bana neden meryem diyon :(((
- +1 yıl
ne diyem ahmet mi diyem...(
- +1 yıl
şimdi benim ismim o mu yani?
- +1 yıl
adın her an herşey olabilir..:( niye öyle baktın bana korkunçlu..:/
- +1 yıl
ismimi unuttun mu?
- +1 yıl
hayır...:( kakılmış leylamdın sen..:(
- +1 yıl
oha mk. 1 aydır konuşuyoz ben ilk haftadan biliyom asla unutmadım sen unuttun üzdün beni
- +1 yıl
gerçek ismini mi soruyon yoksam..? eğer onu soruyosan hatırlıyom tabi o kadar gerizehalı değiliz..
- +1 yıl
yav ben sana sordum bana neden meryem diyon yani şindi mantığını anlayamadım bende sandım öyle hatırlıyon işte napiyim :((
- +1 yıl
fddghdh e ben de demişim ki her an herşey olabilir adın. kendim koyuyorum yani..seviyorum ya öyle isimlerle hitap etmeyi..=)
- +1 yıl
taam o zaman :)) yani unutsan çokta şaşırmazdım ama üzülürdüm :(
- +1 yıl
sn bana grzkalı mı dmek istyosn..s..s..s
- +1 yıl
hyr bni svmiyosn sn.
- +1 yıl
ağzının ortasına iki tane çakıp sebi sefiyom desem..?.:D
- +1 yıl
olaar saçımdan da dut çevir :D
- +1 yıl
ayy çoh eğlenceli görünüyo bir de böyle zırlarsın falan...ben de bakıp cigara içerim.^^
- +1 yıl
oyy ne romantiiikkk <333 sora o rahatlamışlıklan bir fırtta ben çekerim ^ ^
- +1 yıl
yoh sana cigara migara..^^ yine gider içkimi doldurursun sonra ben bir daha aynı karizmatiklikle döver cigara içerim..^^
- +1 yıl
çoh hayvansın itilmişum ^ ^ ama çohta datlu bir hayvansun böyle ben o karizmanı üperim artık nassı olacaksa :D
- +1 yıl
^^ tamam ays entarisine şettiğim..:D ben cıkıyom kakılmışım al bu da öpcük..mucuh..:D.=))
- +1 yıl
lan tamda dicektim sen şimdi çıkıyon dimi dicektim :D hep böyle doyamadan bırakıp gidiyon :(((((((( neysem hadi hoşçakal gözel rüyalar gör.
- +1 yıl
sen de gör ..=)) bir de internete bir salahlıklar geldi birden bire gidersem iyi olmuyo..hadin görüşürüz..
- +1 yıl
- +1 yıl
mmm kete yiyom süpper olmuş çok güzel oha boğazmda kldı lan boğulu
- +1 yıl
- +1 yıl
he öldüm salah cehennemden yazıyom
- +1 yıl
cehennemde cıbıldak mı yandın la kadın..! dur senle sonra görüşecez şindi çıkmam lazım..:/
- +1 yıl
karaciğeri olmasın ne demek la :D ayrıcana senden nası bir bok olmazmış bakem he
- +1 yıl
jgfhgjf profilime gıcık oluyodum la dedim biraz kısa bişey olsun..bu sefer çoh iyi analttım ohh..:D
- +1 yıl
yav ne uğraşıyon ben hiç tınlamıyom bile orayı yazmadım zaten düşünmeye de üşenirim :D valla anlamadım bak karaciğer ne demek :D
- +1 yıl
öyle işte la karaciğer..fgjfg yani orda evlenmekten yana olmadığını anlatmak istemiş yazar..sanki herkes kapısında evlenmek için beklio..:D
- +1 yıl
ne beyinsizim lan harbiden he :D sdasdf sen takıl öyle hani gittin ya buraya yazmana gerek yok çok şeyapma yani :D
- +1 yıl
yoh la ben gendi isteğimlen geldim..=) ee en son öldün sandım la..:/
- +1 yıl
niyekine ben gidiyom didin bende sustum ne diyeydim
- +1 yıl
yoh la hani kete boğazında galdıydı onu diyom..fgdjfg seni öyle görünce ayağımlan itekledim yerde yatıyodun "öldün mü gız" dedim iki defa bahtım uyanmadın ben de dedim "neyse ölmüş yapacak bişey yok.." gittim..
- +1 yıl
hee öldüm geldim ışığı görüdüydüm en son :D ama niye gidiyon yani insan ağıt yakar hayın
- +1 yıl
dedim ben de gülsüm yengenin gızıynan evlenirim..içkimi dolduracah garı mı yoh didim..
- +1 yıl
ohaa :((( umurumda değil taam mı git o zaman ölmemi bekleme gülsümün gızıylan evlen :((
- +1 yıl
tamam saten sen şişmanladın öküs gibi oldun hayvan gibi yiyon zaten geçen gülsüm yenge gile gittiydim orda o dilber var ya o gız bir yaprah sarması bir garnıyarık yapmıştı ki sadece barnaklarımı değil gızı bile yiyeceğidim..<3 sen bir boh yampayı beceremiyon her gün pilav..:///
- +1 yıl
kimse beğim elime su dökemez taam mı -.- ayrıcana kıskanmıyom taam mı şindi git ben kendime başka itilmuş bulacam.
- +1 yıl
- +1 yıl
onun memelerini koparırım :((((
- +1 yıl
- +1 yıl
la yine link atamamışım neyse..orta çağ işkence aletleri vardıydı ibretlik..:(
- +1 yıl
ovv kızgın bide :(( yoh o kadada değel yav sen niyye bunu yapıyon niye gıcık ediyon beni he :((((
- +1 yıl
gıcıh etmiyom ben salah sen gıcıhsın, seni sefmiyom ben gülsümün gızını sefiyom..:/ ne güzel dövülür off..fdghd ya varya şimdi içimde bir kulaklık alma isteği doğdu ya la..
- +1 yıl
ne alaka la kulaklık :/
- +1 yıl
ne bilem kanser oldum sabahten beri şunun yüsünden..:(
- +1 yıl
al o zaman hadi çık dışarı al ne üşeniyon :(
- +1 yıl
biraz daha durayım sonra gider bakarım..:D
- +1 yıl
ben evde tekim sence napiyim fikir versene :))
- +1 yıl
vuhuu party hard..dfjfggfjd kaynana gelin, sedaya gelini izle..:(( o bitti gerçi galiba ama...://
- +1 yıl
o ne lan :(( la ben ilacımı içmeyi unutmuşum yav öler miyim
- +1 yıl
sen hala ölmedin mi..:/ la bilmiyon mu sedayı ...:((
- +1 yıl
sen izliyon mu onu :((((
- +1 yıl
1 bölümüne baktıydım..dedim şu hale bak * bizim ülke neden böyle dedim gene moralim bozuldu bir daha da bakmadım saten oturup onu mu izleyecem hanım gibin..:((
- +1 yıl
off ilacı içtim başım ağrıdı :(( ben sana hep diyom ki gidek ama ikimiz de halen buradayız :(((
- +1 yıl
gidek derkene...:( nereye isten..?
- +1 yıl
e beğenmiyon ya ülkeyi :(
- +1 yıl
tamam işte nereye gidek..:/ etiyopyaya gitsek mutlu mesut yaşarız aslında..^^
- +1 yıl
senlen her yere giderim ne farkeder gulüm ^ ^
- +1 yıl
sen bana gülüm mü dedin daha yeni..ben gitmiyom vazgeçtim..djfgjh
- +1 yıl
benle gitmiyon mu yani :((((
- +1 yıl
tamam ays üzülme gel sarılam mal...:( tamam giderik seni kieve göüterecm^^
- +1 yıl
sarılma lan madem istemiyon gelme lan ayı :/ kievmiş. sen git gafanı goparsınlar
- +1 yıl
orası uhrayna ne de olsa..^^ kolundan tutar çekerim valize sıkıştırırm seni..adam gibi geliyosan gel..^^
- +1 yıl
taam senlen ölüme gitces gibi oluyor ama ossun :((
- +1 yıl
sölicem seni uçağın perfanesinin üstüne oturtusnlar..hdjgdfhgd
- +1 yıl
sende ganadına uturuverirsin olur bitee ne diyon nan sen niye beni öldürmeye çalışıyon mal sittir lan
- +1 yıl
yok sen hatta pervanenin tam üstüne dönen kısmına otur...hfdghdf ya da tam iniş yapmadan seni aşağı atyıyım önden iniş yapmış olursun.^^
- +1 yıl
sen bana sinirli misin şindi annamadım yani niden :( taam daha iyi olar senden kurtulurum. al
- +1 yıl
düşündüm de çoh komiğime gitti la gerçekten aynı çizgifilmlerdeki gibin..gfdjgffgdsg
- +1 yıl
salah :D bende şindi senin kollarını bacaklarını gafanı çekiştiriyom böle uzuyo gibin hayal ettim
- +1 yıl
sen şu devekuşu ol ben de hayın tilki olam mı...:D
- +1 yıl
haha taam :D ama senin işin zor ben gaçıyom sıkıysa yakala :D
- +1 yıl
en sinir olduğum karakter o devekuşuydu heralde..ne allahsızdı la birazdan pişirip yemeyi düşünüyom seni hayırlısı..:(
- +1 yıl
sen bağa sinir mi oluyon yoksam :((( lan sen bugün beni özellikle mi sinir ediyon gıcık ediyon yav
- +1 yıl
^^ iyiki yanında değilim ya vura vura öldürmüştüm yanakların koparmıştım sevdiğimden la çoh datlısın deyip...afdhfdgh..^^
- +1 yıl
yha demehsne öylee ihihhi ^ ^
- +1 yıl
ayy utandın mı kıs..^^
- +1 yıl
ne utanacam la cabbar hahahaha :D
- +1 yıl
hadi gıs hadi dellenme öyle gel küçük ağanın koynuna..dgdfghfgh bir kitabın sevişmeli bölümü aklıma geldi de kardeşim gösterdiydi..
- +1 yıl
gelmemkine ommas hangi kitapmış :D
- +1 yıl
ayşe kulinin bir kitabıydı la adı geceli bişeydi tam bilmiyom sadece orayı okduydum..Google yazsam belki adı çıkar saten çok önemli de değil...ya o değil de sabah uykum ve soğuk kahve kitabını okdun mu okduysan beğendin mi..?..:((
- +1 yıl
hayır okumadım araştır yorumları oku internetten du bende bakiyim nasılmış
- +1 yıl
hah işte şe diyeceğidim ona Kezban kitabı diyollar..bi de pucca var ya ona da ..fsdgfds
- +1 yıl
- +1 yıl
valla ben de bilmiyom ama her kesbanın elinde birer tane varmış bundan..:(( orda burada okuyolarımış..:( la bak hani gerizehalı bir herif vardı sana yavşıyan "eskilerdenbirii" hah işte o beni engellemiş..sdfhdfghdf
- +1 yıl
haha neden ki bişey mi dedin :D
- +1 yıl
yok la geçen bir sorusunda senin cevabının altında konuştuyduk ya bir tek o..:D hala aşk şiiri yazıyo mu..fdsgds
- +1 yıl
yo yazmıyo artık taktiği değiştirdi ciddili yaklaşıyo geçenlerde iş hayatında yaşadığı bir sorunu anlattı bende fikir verdim :D
- +1 yıl
benden korktu o la çok şeyapmıyorum ama..^ ^ fsdgdfs o yüsden engellemiş biliyodum fururum diye korkuyo heralde..^^
- +1 yıl
he hemde nassı korktu :D la ben açlıktan ölüyom ama üşeniyom yemek hazırlamaya gerçi hazırda biraz ısıtmam lazım gerçi mikrodalga varda doğru la ama ona da üşeniyom daha doğrusu bırakamıyom seni :(((
- +1 yıl
ben de sonra tost yapacam bu sefer kararlıyım bu sefer o kaç gündür istediğim tostu yiyecem.hani şu rujlu olan..<3 ama madem bırakamıyoz birbirimizi..sen benim kafamı ye ben de seninkini..nasıl..?.^_^ fjhgkf
- +1 yıl
- +1 yıl
la bunlar saçmalıyo neden sevgili oluyolar anlamıyom ki kahveye maç izlemeye gitmek için mi..:( kanka kanka takılsınlar o zaman madem cinsel istek yok..ne saçma insanlar..belki kızlığını bozmak istemem anlamında da söylemiş olabilir..
- +1 yıl
hayır bende öyle anladım da biri ciddi ciddi demiş ki ben sevdiğim kızı arzulamam o.0 nası oluyo lan sen böyle bişey duydun mu erkeklerden?
- +1 yıl
bu sitede çok duydum da gerçek hayatta hiç denk gelmedim..o.O
- +1 yıl
ben ilk defa duydum ve okuyunca dumur oldum yeminlen şuan hoşlandığım kişiyi bile arzulayan biri olarak kendimi sapıh gibin hissediyorum.
- +1 yıl
o nası bişey la ne saçma mk.. hoşlandığın kişi var demek en son ayna dediydin la ..:D
- +1 yıl
evet zaten aynaylan sevgiliyiz :D cümle yanlış anlaşılmaya müsait iki anlamlı bir cümle nasıl anlarsan artıkın :D ben hoşlandığım biri olursa anlamında yazdım
- +1 yıl
"şuan" dan sonra virgül koyaydın yanlış anlaşılma olmasdı canıms..^^ neyse artıhın..:D
- +1 yıl
ok bebeğims.
- +1 yıl
yavşayan mavili olursa söyle..pempeli yavşasa da olur. saten sana yavşıycak pempeli yoh hepsi bana yavşıyo..gfdhdf
- +1 yıl
yo bir tane pempeliylen skypetan konuşuyoz çok ısrar etti bende kıramadım arada bir düzenli olarak asılıyo kendisi sağolsun ^ ^ mavililere de alıştım artıkın
- +1 yıl
hih abovv..:/// nerele gidem neyse..2 pempeli çok büyük bir kayıp değil..dfsgdsf
- +1 yıl
nassı yani o ikisinden biri ben mi oluyom -.-
- +1 yıl
hıhım ^ ^..
- +1 yıl
küstün mü la...tamam sen o pempeli değilsin...(
- +1 yıl
gerçek düşünceni söledin artık.. madem benim olmamamdan bişey olmas, o zaman bende yazmıyom.
- +1 yıl
hayır olmamanla alakalı bişey değildi bu yine olursun da zevcem olmassın diye öyle didim..kayıp derken şimdi siz birbirinizin zevcesi olursanız demek istiyom salah...:((
- +1 yıl
he
- +1 yıl
allam yarebbim..:/
- +1 yıl
nerdesin mk.
- +1 yıl
geldim..'_'
- +1 yıl
la ne yapıyon kadınn../
- +1 yıl
sen benlen konuşmak istemiyon sankim yani öyle hissettim
- +1 yıl
öyle hissettiğini hissettim..:/( sadece 'geldim' yazınca öyle oldu galiba hani sen öyle mk falan yazınca ben gorhtum..:(( çk krktum..s..s.:(
- +1 yıl
nerdeydin lan!1!
- +1 yıl
eve geç geldim..:( yani bu kadar geç gelmedim de biraz oturdum duş aldım falan derken bayağı bir geçti..:( furma bana güllü..:(
- +1 yıl
taam furmam sana. bir dün bir de bugün çok kötü hissettirdin mk. neyse
- +1 yıl
dünkini hiç açmayak..:((
- +1 yıl
bana bunu yapma..:(
- +1 yıl
elimde değil :(( aramızdaki bağ koptu gibi hissediyom. bazı şeyleri çok fazla takıyorum hay kafama sıçam.
- +1 yıl
neden öyle hissediyosun ya..? çok soğuh davranıyosun kötü oluyorum..
- +1 yıl
asıl aynısını sen yapıyon işte. sanki ne biliyim işte eskisi gibi değil gibi pöff o dün ki sözlerin vs. geliyo sonra bugün öyle hiç girmedin falan o yüsten
- +1 yıl
iyi de ben şaka yapıyodum ki dün..:/ bu gün de bir acayipti ya la..giremedim o yüsden..:(
- +1 yıl
neden acayipti ki
- +1 yıl
ya şimdi kızarkadaşımla falan buluştuk neyse sonra akşama doğru plansız bir şekilde eve davet etti ilk kez ailesiyle oturup yemek yedim, konuştum falan...hani daha önce de bir tanışmışlığımız vardı ama bu değişikti işte..yani çok da acayip değil ama...:D böyle kendimi bunalmış hissettim..neden bilmiyorum..
- +1 yıl
stres yapmışın normaldir :)) ya ben geç cevap veriyom çünkü internet gelip gidiyo koduğumun interneti kıracam şindi modemi ya.
- +1 yıl
olsun bana da aynı şeyler oluyo bazen ks iki saat açılmıyor yumruk çakıyorum bilgisayarıma..:(
- +1 yıl
bişey sorcem şindi hiç günlük hayatta aklına geldim mi laa :D
- +1 yıl
ohoo hep...;) peki ya ben..?
- +1 yıl
ohaa cidden miğğ :D benimde öyle :D çok şaşırdım la
- +1 yıl
niye bu kadar şaşırıyon ben galpsiz miyim yohsa beyinsiz mi yohsam her ikisi mi..:(((
- +1 yıl
ne bilem ya öyle işte :) sen galpsiz de değilsin beyinsiz de. ikisi de züpper ;)) sadce bana hissettirmedin galiba o yüsten
- +1 yıl
hiç güsel şeyler romantikli şeyler sölemiyorum..=((
- +1 yıl
yo söylüyon ki :))) bak mesela gündüz siteye girip bana yazmıştın çoh hoşuma gitti.. bir de enn çok sevdiğimse morelin bozuk olunca cevaplarıma yazmak istemen ve benden makarna istemen beni çok duygulandırmıştı böyle şeyler yani bişey söylemen gerekmiyo :D
- +1 yıl
bazen çıkıyo işte öyle içimden..^_^ ama sen öyle değilsin bak güsel bir şekilde rahat rahat ifade edebiliyosun..:)
- +1 yıl
evet bende kendime çok şaşırıyorum ben normalde belli etmem hislerimi :( burada rahatım o yüzden bir de düşünmüyorum ya beyin komple gidiyo. bu gün yaşamın kıyısında filmini izledim, bok gibiydi
- +1 yıl
hı ben de yazın tesadüfen bayram sabahı izlemiştim...:D ha bak bu arada nurgül yeilçayın bakışlarını gözünü falan ben mavi saçlı emmaya benzetiyorum..jhkhlc
- +1 yıl
a evet biraz andırıyo o kısa saçlı karıda sinirlenince emma aklıma geldiydi. la anam yok ya bir garip lan :/ kardeşlerimde uyudu neyse ben bir müzik açiyim çok sessiz :((
- +1 yıl
ben de şu an youtubedan eski 2000lerin kral tv şarkılarını sırayla dinliyom..:((( "vj Bülent- beni küçük görene bakın" bitti şimdi "tuğba ekinci-kondom" ..:( allah belamı versin.
- +1 yıl
bunu neden kendine yapıyon leyn yazıktır günahtır :(((
- +1 yıl
aslına bazılarının melodileri de güzel ha sefiyom yani ..:D dur şindi honki ponkiyi açıcam ..^^
- +1 yıl
oha ben mesaj atmıştım lan :D yine seni şaşırtmak için sadce gülücük atmıştım neyse :D
- +1 yıl
atmış mıydın belli ki atamamışın.. neyse başka sefere şaşırtırsın..ya da sen şaşırtma..:( şindi ben gelip sana" :)" goysam nasıl olur..:( çoh da iyi olur çoh da güz..neyse.
- +1 yıl
seni gıcık etmeyi seviyorum :D bazen bilerek böyle sohbeti kilitliyom konu bulmuyom sende geriliyon hahaha :D ama sende bişey bulmuyon öyle kalıyo ne saçmalıyom la ben
- +1 yıl
çok kötüsün..gerildiğimi nası anladın salah..:(( sen saçmala..
- +1 yıl
taam. diyip gidebilirdim mesela :D neyse bak bişey soracam şindi böyle beni nası düşünüyon ki başka zaman anltsna brz neden bn .s.s
- +1 yıl
beni nasıl düşünüyon derkene...:D ne bilem işte öyle aklıma geliyon yani..
- +1 yıl
iyi.
- +1 yıl
ben yine saçma sapan odunca bir cevap verdim lan demi..:( insan iki güzelleştirerek söyler mk..:(
- +1 yıl
lan şaka yaptım sende :D benim nedense bugün iştaham açıldı la bişeyler yemek istiyom ama ommas dikkatli oliyim (çaktırma üşeniyo)
- +1 yıl
ne yemeyi düşünüyosun şef bağyan..^^
- +1 yıl
selam kızlar. ben de katılabilir miyim ?
- +1 yıl
aha geldi tırı vırının biri...:/ katılamazsın yürü..^^
- +1 yıl
düşünmeye bile üşeniyom la :D aslında karnım aç değil benim midem küçüktür iştah dediğim sadece bişey yeme isteği çok boktan ve gereksiz bişey.. bu arada içimden gelmişken söliyim bazen gerçekten tepkilerine şaşırıyorum çok iyi böyle dürüst bir insansın çok güzel insansın beya :D senin gözünde ben nasılım bakem çok merak ettim şindi
- +1 yıl
nası tepki veriyorm nsl yani.s..s çoh da güsel çoh da hoş olmasan senle konuşmasdım hiç kelebeem..^^
- +1 yıl
şöyle söyliyim, şimdi bilg. çalan şarkı tam uygun.. benzemez kimse sana, tavrına hayran olayım ;))) oldu mu :D
- +1 yıl
vallai açtım dinliyom..gjfgjh raggae oktayı kapadım şindi..:D
- +1 yıl
haha ben onu hep turkcelle hatırlıyom :D yalnız ben yine istemeden seni övdüm fazla şımartıyom seni ^ ^
- +1 yıl
he la şımarıklı oluyom yeminlen övme. ^^ ben şu kaş işaretini de çok sefiyom ya canıms..:D
- +1 yıl
kaş mı o göz değil mi gulüms :D
- +1 yıl
hayır bence kaş o...:D evet aslında göz ama ben kaş olarak kullanıyorum. "^_^" bunu yapınca göz olarak kullanmış oluyorum..hdgjfkg
- +1 yıl
la biz naptık böyle birbirimize :((((
- +1 yıl
naptık..? :((
- +1 yıl
biz nası kopçaz birbirimizden :(( ben bundan korktuğumdan dolayı arkadaş edinmiyom mesela.. yani seni bilmiyorum ama ben ne biliyim alışamam yani sensiz çok kötü olur :(((
- +1 yıl
bunun için söylediğini tahmin ettiydim ben..:(( saten birine aşık olursun la o samana kadar zevcen olur.. bu siteler falan umrunda olmaz bence..yani..:(
- +1 yıl
ama ne alaka ki aşkla arkadaş ikisinin yeri ayrı bence.. hem ben aşık olmiyim çok korkuyorum. eğer olursam hiçbiyere gidemem çünkü :( yani şimdi benim çıkardığım sonuç ise sen aşık olduğundan dolayı bu site umurunda değil mi
- +1 yıl
aklın sadece oraya gider ya o yüsden didim..;) bu arada son söylediğin cümle benim de aklıma geldi ve evet güzel soru..:D site umrumda ilginç bir şekilde..hakikatten ha öyle sana söyledim ama bayağı bayağı gün boyu gelip takılıyom burada..gfdjhj
- +1 yıl
o zaman kafan nerdeyse sen ona mı aşıksın o.0 o zaman meselam ben bu siteye mi aşıkım öyle mi ://
- +1 yıl
ya dur ben anlatamadım bok ettim boşver sen bence bunu..:D ben nasıl bir aşıkım mk benim gibi aşık olmaz olsun..hjgfjs
- +1 yıl
nedenkine :D
- +1 yıl
sanki aşıkım ama değilim yani tamam sefiyom ama şöyle bir yanım var ki ruhum çapkın..:( ve o da bunun sanırım farkında ve bu yüsden sinirlenebiliyo bakışları değişiyo falan fistan, neyse.
- +1 yıl
sen saten değilsin ki her halinden belli çünkü :D tabi onu sen bilirsin ama bu galp işleri çok karışık la. ben hep bişeyler yaşarım da ad koyamam mk. bende mi sorun var yoksa insanlar çok mu rahat annamadım valla
- +1 yıl
nerden belli..:(( o kadar mı belli şimdi bu..:D bu arada aynen o ad koyamam bana da oluyo..://
- +1 yıl
yani ne bilem buradan öyle gözüküyo :)) ben hep diyorum bence ad koymaya gerek yok yaşa gitsin çünkü bazı hisler vardır gerçekten açıklayamazsın, bir yere koyamazsın, kabullenemezsin hatta.. işte ne biliyim bunları illa bir kalıbın içine koymaya gerek yok. mesela mevlana şems ilişkisi nerden aklıma geldiyse :/
- +1 yıl
Mevlana and şems..? hadi ya ne güsel allah mutlu etsin..:D evlenme olayını da saçma buluyorum ben mesela özellikle de eşcinsellerin evlenmesini..bi de ben çıkıyorum sanırım şindi..:(
- +1 yıl
tamam iyi geceler. rüyana girip seni pıçaklıyacam.
- +1 yıl
selam zarif bağyan..şef bağyan..bana şekerli tariflerinizden yapar mısınız..? ama lütfen sizin kadar tatlı olsun, yediğimde karşımda siz varmış gibi, yanımdaymışsınız gibi hissedeyim...mutlu insan daha çok mu yaşar..? tatlınızı yediğim zaman ölümsüzlük iksirini içmiş olacağım..sevgilerimle..mr. traktör..^^ link hgjhgkjhg ..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
yolunu gözledim eline sağlık jigglypuff...dfgjfghj bu arada içimdeki şair ruhunu koydum ortaya yeniden..:D
- +1 yıl
hayırdır bugün pek bir romantiklisin ama aynı zamanda ciddilisin :D çok aşırı aşırısı tatlı bir mesaj olmuş çoh hoşuma gitti pikaçum :*
- +1 yıl
bilmiyom la öyle içimden geldi..:D .hoşuna gitsin diye yaptıydım zati..^^
- +1 yıl
aklıma geldide dün rüyamda çok yakışıklı hoş birinden hoşlaşıyodum ikimizde birbirimizi seviyoduk ama söyleyemiyoduk sora işte bana sarılıyodu falan böyle o kadan güzeldi ki anlatamam :))) bugünde bir karıdan hoşlaşıyodum ama accayip çekiciydii o.0 sen hiç rüyanda aşık oldun mu bana oluyo arada :D
- +1 yıl
ee nabion...:D
- +1 yıl
evet rüyamda hoşlandığım olmuştu...:D
- +1 yıl
la sabahtan beri salah kardeşimi bekliyom ya gerizekalı yanına anahtar almıyo şindi banyoya girsem dışarda kalcak mal :/ ordan da başka yerede gitmem lazım falan akşam oldu bugün onun yüzünden bişey yapamadım işlerim yarına kaldı bir gün boşa gitti mk.
- +1 yıl
dışarıda kalsın..jhgjgfjhd benim de banyoya girmem lazım da üşeniyorum..
- +1 yıl
neye üşeniyon la saçında kısa seninki daha kolay :D ben saçımı ovalarkene kollarım yoruluyo :D gerçi o sporsuzluktan da neyse..
- +1 yıl
aynen kolay da işte ne biliyim...suya giresim gelmedi. ya ben uzun saçlarla asla uğraşamazdım..iki saat yıkıycan tarıycan..zor iş bea..kısa olmasının sebebi aslında biraz da üşengeç kişiliğimden..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
off be süper bişey bunu görmüştüm..öyle evler görüyorum ki bazen adalet mi diyorum bu..hani aslında öyle eve falan çok önem veren bir insan da değilim..eli yüzü düzgün normal bir ev olsun yeter diyenlerdenim ama insan etkileniyo işte...
- +1 yıl
- +1 yıl
hahahha fghdfj:D kızların çabaya bak..:D adama bah la keyif..jklh
- +1 yıl
böyle kızlardan iğreniyorum lan ne biliyim bir insan nasıl kendini satabilir ki.. yorumlarda da parasız ve kızsız gençler saydırmışta saydırmış yazık :D
- +1 yıl
aynen çok basitler ve doyumsuzlar..aynı zamanda ırıspılar..khgk o değil de o adamın arabaları neydi ya..acaba bir de bu adam çok yakışıklı olsa nasıl olurdu.:D
- +1 yıl
- +1 yıl
cem uzan korkunçlu biras ama yakışıklı denebilir ivit..=) evim şahaneyi izliyon mu yani mimarın yaptığı odaları gördün müydü hiç..:D
- +1 yıl
tebi izliyom ben ve annem severiz dekorasyonu :)) hatta bikaç ay sora falan bizde katılcaz mutfak için anama sürpriz olcak
- +1 yıl
ays ciddi mi la bari zamanı geldiğinde söyle de izliyek..:D
- +1 yıl
taam söylicem not ediyim çünkü unuturum :D sizde katılın nasolsa bedava yani öyle biliyom ben
- +1 yıl
höff aman gerek yoh...:D
- +1 yıl
dün değil önceki gün mü ne işte trt müzikte kulaktan kulağa diye bir program vardı bir sokak müzisyen grubu vardı accayip hoş farklı müzik yapıyolardı böyle çok hoşuma gitti :) bana nedense sokak müzisyenleri acayip cool geliyo sen seven mi :))
- +1 yıl
tabiki de sevem..yaptığımı da hayal ettiydim hoşuma gittiydi ama..:D
- +1 yıl
mesela bir tane abiy böyle elektrik dalgaları yayan bir aletin üzerinde ellerini gezdirerekten müzik yapıyodu.. soracığıma bir grup vardı bayan solistin sesi çok egzotikti böyle cidden iyi müzik yapıyolar sonra kanalı değiştiriyon ve popçulara denk geliyon sorada diyonki bunlar parayı kırıyo ama bazıları onuruyla sanatını icra ediyo falan fişmek nerden nereye :D
- +1 yıl
la biliyon mu böyle bazıları bazı sözde şarkıcılar için götünü yırtıyo ben mesela onları yolda görsem sümüğümü atmam..:(
- +1 yıl
- +1 yıl
ay la bu nee çoh datlu cidden yerim la..oyh..:D ben olsam ağlatır ağlatır bir de üstüne yanakını kpartırdım..hgjfgjh
- +1 yıl
- +1 yıl
ghfhjfj cidden acep kim ola ki...:D
- +1 yıl
bilmem ben burada kendimi görünmez hissediyorum sankim kimse görmüyo farketmiyo gibin yani böyle sahnede gibi değil annadın mı :D
- +1 yıl
kimse farketmesin zati gimseyle konuşamassın gadın izin fermiyom..ghjghjdg
- +1 yıl
taam sen ne diyosan u ulur bey :( ama keşkem seninde pempelilerin olmasa :(
- +1 yıl
ne yapam ki ne diyem onlara..:(
- +1 yıl
görende dicek onnar zorlan konuşuyo akşama kadar bir ona bir buna asılıyon yazıyon :D hatta gizlice birilerini takip ediyon falan
- +1 yıl
ghgdhjgd aynen işte..namıslı namıslı efendi efendi dolaşıyom sitede..
- +1 yıl
sankim banane ya dışardan karışıyo gibin gözüktüm :D bişe sorcam ben sana dedim doktora git, gittin mi? gitmedin dimi
- +1 yıl
gitmedim..dfhdf..:((((((((((
- +1 yıl
biliyodum zati aferin sağa niye gitmiyon lan :( bu soruyu aslında kendime de soruyom da sen benim gibi olma git yoksam ben gelip zorlan götürecem :(((
- +1 yıl
hadin gel götür..^^.fghgj ben de ağlıyım istemiyom diye ..dhgjfgj
- +1 yıl
sus yoksam iğneyi batırım dötüne asdfgh
- +1 yıl
az önce gendime üşenmedim tost yaptım heheh..:D
- +1 yıl
yemeye gelince nasılda üşenmiyon :D duja gelince cık cık aslında bende acıktım lan ucundan ısıram mı hayali olarak :D
- +1 yıl
al hepsini zıkkımlan öküs..sfdgdfg
- +1 yıl
şindi git üşenme kendine yap gerizekalı assdfgh :D du ben gidim mutfağa dolabın kapağını açiyim mal gibi bakiyim sonra üşenip geliyim :D
- +1 yıl
hjfghgf ben de gidiyom şindi kola kalmış mı diye bakıyorum...:D
- +1 yıl
canım acayip tatlı istiyo şuan :(( böyle ben arada hamile gibi aşeriyom ya şindi dominos bize yakın ya sufle sipariş edesim var ama ben onun dört tanesini 5 liraya alıyom hayvanlar 6 7 liraya satıyo :( pöff napsam neyse üşenmezsem makinede portakal sıkarım yalnız dikkatini çekerim makine yani ona bile üşenir mi insan yav
- +1 yıl
dominos muğ..:(( aklıma düşürdün leyn..
- +1 yıl
daha yeni yedin la oha o.0
- +1 yıl
azcık yedim la...:( evde ekmek yok bende gidip almaya üşendim..hgjg
- +1 yıl
yakında nefes almaya üşenecez diye korkuyom :(
- +1 yıl
bi saniye yazmaya üşendim..fghdhgd ben iki dk banyoya girip geliyorum jigglypuff..'^^
- +1 yıl
oha olaya bak şindi karşim geldi zile bastı bende giriyom görüşürük
- +1 yıl
geldim ben...:D
- +1 yıl
hojgeldin beya her gelişinde bir şiir var o aklıma geliyo la haha ama valla istemeden yani :D
- +1 yıl
hangi şiir...:D söyle la..sgsgh
- +1 yıl
- +1 yıl
söylememiştin..?..:D hatırlamıyom söylediğin ivallahi ama güzel..:D benle ne alake..fdgdfsf
- +1 yıl
alakası yok lan şiirde hoşgeldin diyo ya bende o kelimeyi kullanınca aklıma geliyo işte :D
- +1 yıl
hea holgeldin gadınım..dhsgs nazım hikmet iyidir ya..
- +1 yıl
la ben çıhıyom hea sonra gene gelirim..görüşürük..:D
- +1 yıl
taam :*
- +1 yıl
çok garip bir ruh hali içerisine girdim bu gün..çok karmaşığım..
- +1 yıl
nasılsın ki? neden?
- +1 yıl
bilmiyorum..zaten hiçbi zaman anlayamadım neden değişik değişik hallere girdiğimi..
- +1 yıl
kalple alakalı mı? bana da olmuştu anlatmıştım hatta pöff artık hissetmiyorum ben biliyon mu cidden bak :/ ilaç iyice bok etti beni hammınaa.
- +1 yıl
hıı bunu cevaplarında görmüştüm..içme sen de..işe yarıyo mu..
- +1 yıl
mutlu etmedi ama artık kalbim çalışmıyo gibi yani eski hislerim resmen yok oldu çok tuhaf böyle her konuda nötr hissediyorum ama böylesi eski halimden daha iyide olabilir bilemicem.. şindi bişey anlamadın çünkü anlatamadım :D
- +1 yıl
annem de kullanıyodu bundan diyodu kafam rahat oluyo...
- +1 yıl
ya sen kötü müsün neden böylesin ki nen var şekerparem :( sanki böyle bir cümle yazıyosun ama içinde binlerce kelime var gibi
- +1 yıl
geldiler yine lan bana..aha yine strese girdim..birden oldu bak..yarın falan geçer muhtemelen..
- +1 yıl
gel dizime yat saçlarını okşayam kedi gibin olursun :( bana annem öyle yapardı önceden yani daha doğrusu ben giderdim anamın yummoş bacağına başımı koyardım orası dünyanın en rahat yeridir heralde.. :))
- +1 yıl
ben hiç öyle yapmazdım..böyle şeyler yaşadımmdı genelde gider bir köşeye otururum kimseyle de muhattap olmamaya çalışırım evdeki..müzik falan dinlerim..ama evdekiler kasıtlı yapıyomuş gibi sürekli soru sorup alakasız şeyler söyleyerek beni daha çok strese sokarlar..:) hep böyle olur.
- +1 yıl
bende kötü hissedince yanlarına gitmiyom ki normal zamanlarda :) e sen söyledin mi benle konuşmayın falan de o zaman
- +1 yıl
e söylüyorum yani biliyolar da beni hareketlerimden de anlaşılıyor..ama bilmiyorum yapıyolar bunu ya da ben de abartıyo olabilirim..=) hey allam tv'de de magazin açık daha yeni yıldız tilbenin asimetrik şortu falan diyolardı heyecanlı bir şekilde..bana ne la yıldız tilbenin asimetrik şortundan..jkhj
- +1 yıl
izleyen bir kesim var :(((((
- +1 yıl
mantıklı bişey gösterelerdi benim işime yarayan bişe gösterelerdi izlerdik de.. Çağatay Ulusoy veya onun bunun kıyafeti ilgimi çekmiyo ya la..
- +1 yıl
kanalı değiştir :D
- +1 yıl
annem izliyo...:D
- +1 yıl
tahmin ettim aslında :D nolcak bu gençliğin hali yav insan bizleri düşünür yazıktır, günahtır :(( sen hep salonda mı oturuyon ki ben seni hep öyle düşünüyom salonda koltuk var koltuğun önünde masa var onun üstünde de laptop diye gözümün önüne geliyo nedense :D bazende kucağında duruyo :D
- +1 yıl
hayır..:D oturma odasındaki tekli koltukta kucağıma alarak bakıyorum..ben de seni hep odandasın olarak hayal ediyorum cam var yanında bilgisayar masası var onun yanında yatak..:D
- +1 yıl
camın önünde yer masasının yanında yerde oturuyorum karşımda da dolapım var :D bilgisayar masası da var, normal masada, hatta masa açılıp kocaman olabiliyo ama ben yerde oturuyorum ve kıçımı ağrıtıyorum acaba diyorum gerizekalımıyım :(( lan salondaki tekli koltuk çok rahat ama ben orda oturmuyom nan cidden şuan bir aydınlanmayla karışık salak gibi bişey hissettim
- +1 yıl
gerizehalısın..:(( yerde oturmaktan nefret ediyorum ben..yüksekliği seviyorum...:/
- +1 yıl
lan bundan sora bende tekli koltukta oturcam :( ama geçti artık çok uzun zaman öyle yaptım kafamı ben nerelere vuram şindi başım ağırdı ya
- +1 yıl
böyle ayağı da uzatıyon yan tarfta da sehba var oraya yiyecekleri koyuyon sol tarafta da kalorifer var.:D çokisel oluyo ama şu an olmuyo..
- +1 yıl
enee bizimde solda kalorifer var :D yav neyse ben salahım taam bunu şuan kabüllendim :D
- +1 yıl
iyi çok geç değil henüz..jhgfhg öncelikle salak olmana hiç şaşırmadım..dermişim..:D
- +1 yıl
vur, sen de vur :(((( kaHpE feLeK :(((
- +1 yıl
beLaLı sEvdaLıN..:// mc yaralı şişman..:(( ghjhg
- +1 yıl
:(
- +1 yıl
hey dostum senin sorunun ne ha...://///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
- +1 yıl
lanet olsun dostum seni lanet olası bir duruma sokmak için yo.
- +1 yıl
dostum beni anlamıyorsun tamam mı sen lanet olası bir aptalsın..:/ lanet olası kıçına lanet tekmemi basmadan önce çeneni kapa..!..ghdg
- +1 yıl
dostum senin lanet kafanı patlatmadan benle düzgün konuş! fuuccckkkk
- +1 yıl
shut up mann, fucking shit..!
- +1 yıl
hey cute girl..are you there..? gfhgdhd
- +1 yıl
yeah baby ;) shut up dedin sustum böylede söz dinleyen insanımdır dersem inanma :D
- +1 yıl
bi an inandım...:D ben gidiorum..iyi geceler güzel rüyalar gören.
- +1 yıl
tatlı rüyalar dostum bye :*
- +1 yıl
- +1 yıl
tanrımm..ghjhgjf:D
- +1 yıl
- +1 yıl
vaay süper adamlar aşmış dostuum :D ben gitar çalarken iki elimi aynı anda düşünüyodum böyle zor iş yani bide bunlara bak la
- +1 yıl
ben elektro gitar çalmak isterdim ama nasip olmadı..:(
- +1 yıl
niye olmasın git bir kursa zati her gün gidilmiyo sonuçta yani :) hep okul olmaz ki insan sıkılır bunalır
- +1 yıl
insan sıkılıyo bunalıyo zati..:( kova vurmaktan ciğerim soldu..fjkhkj
- +1 yıl
asdfg :D oo sen ne diyon bende ciğer kalmadı evlenek mi :D
- +1 yıl
gfdsfhf doğru şartlarıma uyuyosun..:D
- +1 yıl
kafam girsin bana safiye..:(
- +1 yıl
bence de
- +1 yıl
=(((
- +1 yıl
mk.
- +1 yıl
koy..:((( becerebileceen miğ..=((
- +1 yıl
nasılsın gül cemalini öpmeye kıyamadığım gız..:(
- +1 yıl
takıldım kaldım burada mal gibi işte
- +1 yıl
ne malı estağ..mouse un olam..asdfgj
- +1 yıl
ben neden bugün sana sinirlendim :/
- +1 yıl
aynen mk falan yaptın nedeğn..:(
- +1 yıl
bilmem ki :/ heralde buraya gelmedin bişey yazmadın ben gelince sen kaçtın diye düşündüm :/ iyice mallaştım lan bugün kardeşim bişey söylüyo mesela sohbet arasında az önceki konuyu unuttum
- +1 yıl
sen gelince ben niye kaçıyım la öküs o nasıl bişe..:/
- +1 yıl
- +1 yıl
aa ben buna bakmıştım..yav adam ne yapmış be ağzım açık kalmıştı..:o
- +1 yıl
bi sürü kişinin tabloları var.. acayip gerçek gibi özellikle ahşap üzerindeki yaşlı kadın.. sen ders mi çalışıyon napıyon bu aralar?
- +1 yıl
la o sulu cam resmini nası yapmış bu adam..:/ derslere başladım yavaş yavaş diyebilirim..
- +1 yıl
harbiden he sulu resimler inanılmaz.. iki kelime konuştuk yetti yemin ediyom resmen böyle her gün içmem gereken su gibi oldun mk. bigün kalıcı olarak gidecem sonunda siteden
- +1 yıl
la bak bana da oluyo hea bundan böyle istiyorum ki sen soru cevapla ben de ordan seçip cevaplayam o kadar arkadaşımın olmasına rağmen..:( amma bir gün hepimiz terkedecez buraları..:( yav bak kendime de şaşırıyorum hea..dersler, acayip çekilmez ruh halim, sevgili, artı olarak kitap falan okumak dışarı çıkmak vs...bunların hepsini aynı gün kaldırabiliyorum yani idare edebiliyorum..üstelik siteye falan da giriyorum bunları yaparken..üstelik vakit de kalıyo...
- +1 yıl
ruh halin nasıl ki :(
- +1 yıl
yani işte biliyosun sık sık strese giriyorum...ya ben eskiden böyle sitelerden nefret ederdim hiç üye olucağım aklıma gelmezdi gerçi hala da saçma bir site ama ne yapalım..:D
- +1 yıl
aynen.
- +1 yıl
işeyebiliyoz mı..:/
- +1 yıl
nası yani :D
- +1 yıl
neyse. dur ben bir cigara yakıyım..
- +1 yıl
ciğerin soldu içme artık :(( git işe bence
- +1 yıl
la burada şöyle cool bir ifade yoh mu cümlenin sonuna koyak..:/
- +1 yıl
salaah :D
- +1 yıl
jkjgjf yazınca embesil gibi hissediyorum..dghjfgjh
- +1 yıl
niye yahu :/ hiçte bile çoh datlı oluyon çohta trakça yazıyon
- +1 yıl
"sgfsdgf" herşeydir ama öyle hissetmiyom değil bazen..:D ama sen de çoh datlı olmuyon..:(
- +1 yıl
çok mu soğuk nevaleyim yani :D
- +1 yıl
yok le yok sem de datlı olyon..<3333333 jkjhkg finkirdeşme moduna geçtim pardon..:D
- +1 yıl
finkir mi istiyon ki :D
- +1 yıl
hayır istemiyom çoh ayıp..^^ annem isin vermes.
- +1 yıl
ben saten gel yapalım demedim yannız istesem galp koyardım artık yok sana finkir :D zaten cumbr yeter sana o konuda süper kendisi <3
- +1 yıl
duvardan duvara yazıştığım tek kişi..:D yani daha oldu da en çok onla oldu sanırım..dhdgh
- +1 yıl
ben gidiyorum mihrimah..:/ iyi geceler..sen de git zıbar yat la..:(
- +1 yıl
uyucam zaten iyi geceler
- +1 yıl
balıklara şarkı söylüyorum hepsi toplaşıp izliyo beni ^ ^
- +1 yıl
benim bugün görüşmem vardı evden çıkamadım la hiç bişey umurumda değil resmen :/ kardişim bugün mesela beni gıcık etmeye çalıştı ama nafile ben tepki vermiyorum korkutuyo korkmuyom falan :( neyse ben siteden çıkiyim işlerimi hallediyim en iyisi
- +1 yıl
yaf gittin mi itilmuş :((((((((
- +1 yıl
rüyamda cigara içiyodum acayip canım çekiyo :(((( bir de seni gördüm :/ evet görmediğim insanları rüyamda görmem ama nedense iki gün üst üste seni gçrdüm. 1.sinde takım elbise tarzı bişey giymiştin ve saçların sarıydı at kuyruğu yapmıştın ama öyle uzun saç değil yani.. işte yolda polis durdurup seni inceliyodu falan acayip tatlıydın :))
- +1 yıl
diğerinde ise bizim burada caddedeydin ve nasıl oluyosa seni görünce sen olduğunu anladım ve bir süre göz göze geldik ve bakıştık sende anlamıştın galiba.. sonra işte normalde seni hiç hayal etmem bu arada yüzünü falan hiç düşünmedim :/ rüyamda baya iyidin.. sora ben seni takip ediyorum uyanıyom
- +1 yıl
bu arada iki tipleme birbirinden tamamen farklı :D neyse hadi bye.
- +1 yıl
neden buraya bişeyler yazınca cevap vermiyon la hıyar -.- bu arada şu kadar dakika önce bağlandı yazısı kadar mutlu eden bişey yok beni :(((((( allam yarebbim ne kadan saçma ya öff bu aralar bugün son yarından itibaren girmicem diyorum ama yapamıyorum neyse az kaldı.. sen bunun sonunu düşünebiliyosan bende sonunu getiririm.
- +1 yıl
oha bak dışardaydım ve sana yemin ediyorum yarım saattir cevap yazmaya çalışıyodum..bağlanıyodum ama buraya bir türlü cevap yazamıyodum...=((( şimdi eve geldim pc den giriyorum anca böyle olabildi...:(
- +1 yıl
anladım bişey olduğunu merak etme
- +1 yıl
emin min..:(( bu arada rüyan sipirmiş...ghfjhfjh
- +1 yıl
tam gerizahalısın biliyon mu :(((
- +1 yıl
biliyom..:((
- +1 yıl
hatta çoh biliyom..:((
- +1 yıl
buraya kocaman bir paragraf yazıp sildim şindi
- +1 yıl
bana fur lan razıyım...:(((
- +1 yıl
off bak yine yazıp yazıp siliyorum neyse ben biraz uzancam sonra iş görüşmem var görüşürüz
- +1 yıl
yazıp gideydin lan..:((( neyse tamam görüşürüz..
- +1 yıl
salah yazsam yazardım zaten :(((
- +1 yıl
tam ben geldikten sonra gitmen de çok manidar :( neyse görüşmeye gittim ve işi kaptım. bir markette kasiyerlik ama önce tabi deneme ve eğitim süresi vs. ve ben çok gerginim.. ayrıcana maaşda normalden yüksek o yüzden iyi ama daha da gerildim la daha iyi çalışmam lazım beklenti yüksek falan.. şindiden iş stresi sardı her bir tarafımı
- +1 yıl
ben seni bu kadar beklerken nasıl gidicem mk. ya neyse bişey demiyorum başım ağrıdı bir uyiyip geliyim.
- +1 yıl
ne güzelmiş bea sonunda rahatladın desene kakulmuş..=)) bu arada sen geldikten sonra gittiğimi nerden çıkarıyosun nerden esiyo..:(
- +1 yıl
yok beya saçmaladım :(
- +1 yıl
ya kasiyerlik deyince benim aklıma geldi ben küçükken kasiyerlere çok özeniyodum..o para alma hesap girme ürün okutmalarına falan..bi de öğretmenlerin sınıf defteri dolduruşuna...hep özenirdim..:D
- +1 yıl
ben hiç özenmedim ama aslında zevkli iş :)) ama baya da ince iş.. yani sürekli anında hesap yapıyosun büyük küçük. sonra işte tırnakçı dediğimiz dolandırıcılar falan da var baya dikkat istiyo.. kolaysa dikkat etme maaştan kesiyolar eksik çıkınca
- +1 yıl
ben heralde yapamazdım o işi o zaman..:D
- +1 yıl
neden matematiğin iyi işte yaparsın :D
- +1 yıl
ya tamam matematiğim iyi de..dalar giderim la ben oracıkta dolandırırlar çoh salahım..:(
- +1 yıl
haha :D işte başta adına patron denen ve o sivri dilinden sözcükleri asla duymak bile istemiyeceğin yaratık olunca mecbur dikkat ediyon :D bende o yüzden stres yaptım ya kasayı hemen öğrenmem ve iyi bir şekilde yapmam lazım yoksam öyle reyoncu falan olurum onlarda çok eziliyo spor yapamam sonra :(
- +1 yıl
reyoncu derkene...:(
- +1 yıl
hani markette raflar oluyoya ona deniyo çok cahilsin keşke ölsen :(((
- +1 yıl
tamam raflara reyon deniliyo da... reyoncu şu hani ortalarda boş boş gezinen, arada sırada rafları emizleyen mi oluyo onu diyorum..gfdhfd
- +1 yıl
evet ne olcak işte onlardan sorumlu olan :D rafları temizliyo eskileri arkaya, yenleri öne diziyo sürekli tarihleri kontrol ediyo kilolarca ağırlıktaki şeyleri taşıyo boş durunca maketin tüm işlerini o yapıyo
- +1 yıl
sen de et veya peynir bölümünde olursun kasiyer olmazsa.. olmaz mı...yoksa onlar da kasiyerliğe mi giriyo..allam ben ne sçmalıyorum neyse boşver.:Dafsdg
- +1 yıl
bence de boşver :D
- +1 yıl
karagülü izliyonuz mu..:((
- +1 yıl
yazık la nası ailen var :(((( gerçi benim anada öyle ki ama ben odamda olduğum için ne izliyolar pek bilmiyom
- +1 yıl
ben sesli ortamda internete girmeyi seviyorum o yüzden hep salonda falan oturuyorum..gerçi kulaklık takılı ama..aa bak kulaklık 5 saattir kulağımda ama bişey dinlemiyorum şarkı bitti elimde şarkı kalmadı..:(((
- +1 yıl
radyo aç sende :D
- +1 yıl
radyoda iğrenç şarkılar var..:((
- +1 yıl
soruyu 2 kişi googleda önermiş
- +1 yıl
benim soruyu mu...?
- +1 yıl
evet bende tiksiniyorum :(( farklı şeyler çalan ya da sadece arka planda dinlencek radyolarda var ama bulması zor olur boşver uğraşma :/
- +1 yıl
niye aynı anda yazıyoz :D evet senin soru :D
- +1 yıl
alakasız ama geçen gittiğim film recep ivedikti..:D
- +1 yıl
biliyorum :D
- +1 yıl
nerden biliyon..shfdhg
- +1 yıl
hissettim :D valla bak bazen siteye giriyorum bakıyom 1 dakka önce bağlanmışın mesela.. ya da ne biliyim biçok bu tür şeyler ama şindi aklıma gelmedi
- +1 yıl
la ama ben bir yandan ks ye girmeye çalıştım ya orda..bizimkiler telefonda ne yaptığıma bakmaya çalışmayaydı iyiydi..gshdfgjh ama film güzeldi lan güldüm şindi ne yalan söyliyeyim..hiç öyle entel cool ayağı yapamıcam şu an..:Dfdgsd
- +1 yıl
gülmedim desen inanmazdım zaten biliyorum seni :D
- +1 yıl
bir de bir küçük eylül meselesine gidicem galiba..bilmiyorum..pek istemiyorum ama lafını ettiydik..
- +1 yıl
onu da biliyom :D
- +1 yıl
onu bilmen normal..:D
- +1 yıl
evet :D
- +1 yıl
hıhım..:D (bu nereye kadar devam edicek ben furana kadar mı.dgjhfgjh)
- +1 yıl
bana böyle en sohbet bitirici salak şeyler yazdıktan sonra bişeyler yazman çoh hoşuma gidiyo :D bişey sorcam bak ciddili ama :D senin hayatındaki yerim ne? nasıl mesela
- +1 yıl
şimdi nasıl anlatsam bilemedim beni mazur gör..yani şöyle söyliyim birden bire çekip gitmek zorunda kaldığım zaman sıkıntı duyuyosam, gün içinde aklıma geliyosan, sohbet ederken kendimi iyi hissedip sıkılmıyosam, içimden durduk yere güzel bişey yazmak geliyosa değerlisin demektir..ays..:D bir an utançlı oldum pek söylemediğim şeyler.. sevgimi genelde içimde yaşarım..=))
- +1 yıl
ben yanında değilim ki napiyim.. normalde olsa bir gözlerine baksam hemen anlarım da ilk defa biriyle internette böyle konuştuğum için sözlerde görmeye çalışıyorum işte. utanma laa bendeki yerini söylemiyim ben :D çünkü beceremem
- +1 yıl
sen de söylicen bana nesi..:D
- +1 yıl
nasıl desem.. diyemem ki yani şöyle diyim, tamam artık diyorum :D ya sözlere dökemeyecek kadar işte öyle
- +1 yıl
he he..:Ddfgsdg bu arada ben yine acıktım beya..ama üşeniyorum.donuma zıçmış gibiyim..gfhfgh bir de çok kibarım onu düşünüyodum...D
- +1 yıl
kibar feyzo :/ git zıkkımlan lan lan lan intermilan
- +1 yıl
yine peynir ekmek yaptım..:( üstelik peynirin tadı iğrenç..
- +1 yıl
yav üşengeçlerin gralı olmuşun :(( keşkem sağa mis gibin yemekler yapabileydim :((( bah bitek sana üşenmem ha kendime çok canım istemiyosa üşenirim :/
- +1 yıl
ay ne datlu olurdu ama ben göbekli mahmut abiye dönerdim..:((
- +1 yıl
spor yapar idik amma sen beni döfdüğünden spora gerek kammastı itilmuş :(((
- +1 yıl
sen sürekli içki getirceğin için ve ben saniyede 3 m hız yapamadığında seni döveceğim için her ikimis de kilo almamış olcez haklısın kakılmuş...^^
- +1 yıl
olcez ne? olurduk sankim olcek :((
- +1 yıl
olmazsa oldururus gülüm..gerçi olmasa da çok önemli değil kakulmuş senin koca dötune kalmaduk..:(:( daş gibin karılar var heheyy..^^
- +1 yıl
ne koca dötü yav benden daha süpper mi varmış ://
- +1 yıl
var...^^ görmüyon mu karşı binadaki avratları bir içim su..^^..<3..djhfgjh
- +1 yıl
git onnara o saman bağane
- +1 yıl
temem bem gidiyom o saman hadin görüşürük..gfdjhhdjd sen de cabbarım beni al diye ağlama sonre hea...^^
- +1 yıl
ne ağlıyacam :/ seğin saten garın va cabbarım ben gumayım diyom mu ://
- +1 yıl
o ayaklarımı yıkıyo sem de yemeh yapıp içkimi getiriyon...^^
- +1 yıl
pöff ben artıkın kakulmuşun değilim vaskeçtim :/ evden gidecem ben
- +1 yıl
gtime nereye gideyon nerde yatacan..en önemlisi nereye sıçacan..:/ bazen sadece nereey zıçacağını düşünürsün..:((
- +1 yıl
kafana zıçacam en sonunda :(((
- +1 yıl
ne iğrenç karısın lan..:(
- +1 yıl
<3
- +1 yıl
burda bok işareti yok mu..:/ hgdfjd
- +1 yıl
bundan ala bok mu var asdfsdffghjghkj al zıçtım. yani muhabbetimize sıçam :D
- +1 yıl
aynen ne salahız..ghftjfgjfg ama salhlıh bize yakışıyo bunu farkettim çoh datluyuz..yani sanırım..:(..:D
- +1 yıl
uz - ız? biz diye bişey yoh :( aslında biz yoğuzz
- +1 yıl
ben yohum..ama sen varsın görüyorum..ben yohum sadece..:((
- +1 yıl
neden yav o ne dimik :((
- +1 yıl
yohum işte gerizehalı illa bişey demek mi olması lazım..:((
- +1 yıl
saten senin cümlelerin altından bişey aramakta hata çoh düzsün hiç ima bişey yok ne güsel :/ ben farkındaysan artık senlen konuşamıyom dimi çünkü konu açmıyorum :((
- +1 yıl
aynen şu anki düz cümleydi yine..:D farkındayım * şu konuştuğumuz şeylere bah şu tarza üsluba bah anam gil bu son konuşmalarımızı görse beni evlatlıktan reddeder, sevgilim de sana başarılar diyip koşarak kaçar..:((
- +1 yıl
evet katılıyorum :D
- +1 yıl
iyicene gerizehalılaştım höff ölür müyüm..:(
- +1 yıl
sen var mısın la ben seni şizofrenik düşüm sanıyodum bir çimdikle kendini :(
- +1 yıl
ben aslında yohum sadece seni kandırıp delirtmeye çalışıyorum nihahah..ghdfjh
- +1 yıl
hayır hayır varım ben..ya da yohum...
- +1 yıl
ohaa o.0 ben napiyim sen yazısın işte nesin lan :/ insan mısın olum sen? sen kimsin bilir kişi misin sen kimsin ulan -.-
- +1 yıl
ben mürekkep adamım...:(
- +1 yıl
taam o zaman :(
- +1 yıl
üstüne bulaşmasın..:(
- +1 yıl
bulaşsın :(
- +1 yıl
dolabına girem mi..:(
- +1 yıl
gir ve hiç çıkma :(
- +1 yıl
elbiselerin mürekkep olucak...(
- +1 yıl
olsun mk.
- +1 yıl
annen seni furur..:(
- +1 yıl
fursun :( istemiyosan baştan demiyeceydin ki
- +1 yıl
yoh istyiom ki ben..hem de çok..:( saçını çekesim geldi..:Dfjkhkhg
- +1 yıl
neden ki ne istiyon saçımdan ya :(
- +1 yıl
çok eğlenceli haha...:D nasıl bir bücürüm mk..gfjgjf
- +1 yıl
sasdfsgd ne lan bu :D böylemi sefiyon sen saçlıları :D
- +1 yıl
evet ama sadece saçlarını beğendiklerimin saçına salaklık yaparım..:D
- +1 yıl
bigün saçlarımı çekiyim mi yani fotoğrafını :D
- +1 yıl
çek...kesin^^ evet..:D
- +1 yıl
lan gız ben çıhıyorum..:/ hadin iyi geceler tatlı rüyalar..
- +1 yıl
elektrikler gitti :(( ayrıcana tek bir şartla sende çekçen ^ ^ yani istersen sadce saçlarını
- +1 yıl
saten saçım kısa nasıl çekicem hadi diyelim çektim nasıl atıcam..atamıyorum ki..kamera olsa kamerayla bişeyler yapardım ama bilgisayarım azıcık eski kendi kamerası yok..3 yıl falan oldu sanırım..:/
- +1 yıl
göndermiyom lan sana foto moto ne göndercem mall :((( anca işte buraya bikaç tane koycam o da 2015 ocakta. neden dersen canım öyle istiyo o zamana kadar kalırsan görürüsün ve bence kal :( hadin iyi geceler.
- +1 yıl
2015 ocak mı..:O fdjfkhf kalırım..=) tamam tekrar sana da iyi geceler..
- +1 yıl
günaayydıınnnn <333333
- +1 yıl
tünaydınnnn <3333333
- +1 yıl
lan az önce kahvaltıda anam söledi beni istiyolar ohaa o.0
- +1 yıl
inanam mı..?
- +1 yıl
gerçekten ya şaka değil :D
- +1 yıl
sen ama hep böyle yapıyon sonra birden kandırdım diyon yalancı çobana döndü lan hikaye inansam mı halen bilmiyorum..:((..gfhdfhd
- +1 yıl
vallaha ciddili :( yav ama ben alıştım da kendimi böyle iyi aile kızı falan hissettiriyolar kötü oluyom la tüm karizmam gidiyo :(( bunu çok yaşıyorum.. meselam bir ara fransadan istediydiler şindide yine zengin hemide çok yakışıklı :/
- +1 yıl
oha..:(( temem sen git evlen o saman =((
- +1 yıl
ama tabiki ben mal değilim kendimi satiyim :( yani parasından tipinden bana ne de işte benim yerimde başka kız olsa bunları değerlendirir :/ ama bana ters işte yani çok salakça bir kere ben daha küçüküm yani hem öyle görücü usülü hala var yav ne kadan malca bişey.. bir kere gelip görüp bayılıyolar tabi :( hani dediydim ya saçlar kısa dövme piercing falan yapçam bak o zaman istemekten bahsediyolar mı :D
- +1 yıl
çok çekici oluyo..<333 ama kadınsılık korunduğunda..
- +1 yıl
bi kerede biri evlenme teklifi ettiydi uzaktan seviyomuş :(( ben çok değişik oluyom böyle geriliyom lan
- +1 yıl
vay yavşaklar, sıçgötbok mavililer..:((( dikkat ed la gendine..=(
- +1 yıl
taam itilmişum :(
- +1 yıl
laf atarlarsa da söle fururum..:(( bu arada hazıranmya gittim biraz geç kaldım diycem de bayağı kısa sürmüş..
- +1 yıl
dışarı çıkıyon heral
- +1 yıl
evet birazdan çıkarım muhtmelen...bu arada haftanın kaç günü çalışıcaksın yani nasıl oluyo o işler..
- +1 yıl
günde 12 saat falan ve izni sormadım ama eminim hafta içi 1 gün izin olur
- +1 yıl
:OO oha...=( vay canısına. hayır çok şaşırmadım gerçi de..ne salahım..:D
- +1 yıl
lan şaşırman normal çünkü haksızlık o kadar fazla çalıştırmak yani kanunlarda yokta işte özel sektörde patron ne derse o oluu napam iş seçme şansım yok :(
- +1 yıl
ben dayanabilirdim..kendi emeğimle kazanmak hoşuma giderdi..o yüzden sabrederdim..
- +1 yıl
ben çalışma olayına farklı bakıyorum ya hiç sevmem o yüzden. ama belki bir gün fikrim değişir işalla sonuçta yani ilerde napçam sevmesem işkence olur
- +1 yıl
işalla diyince aklıma bir reklam geliyor..dfghfd bu arada ben gidiyom...
- +1 yıl
öpüyom göslerinden arkandan su döktüm bekliyom itilmişum <3 asdfghf
- +1 yıl
arkam ıslandı gerizehalı..=((( aklıma recep ivedik geldi la..sgfdhdf neyse tamam görüşürük kakulmuşum bye..<3dygf
- +1 yıl
uzun bir süre giremedim...:/ girdim de giremedim yani..neyse.
- +1 yıl
nerelerdesin ki...( sanki bir daha dönmemek üzere gittin gibi bir his var içimde...keşke olsaydın.
- +1 yıl
evet bir daha dönmemek üzere gitmem lazım da işte söz verdim.. aslında açıklama yapmadan gitmek çok ırıspıca olur o yüzden geldim. buraya girmemeye çalışcam
- +1 yıl
neden bir daha dönmemek üzere gitmen lazım..depresyona girdim yemin ederim şu aralar sorduğum şu saçma sorulara bak* lan öff utanıyorum nerden aklıma geliyo böyle saçma sapan şeyler...neyse..neden öyle birden gitme kararı aldın ki yine..:/
- +1 yıl
öyle olması gerekiyo çünkü yani galiba
- +1 yıl
ben de gidicem o zaman..
- +1 yıl
hayır sakın lan napıyon silcen mi hesabı
- +1 yıl
silmicem..:D
- +1 yıl
ne gülüyon :((
- +1 yıl
gülmüyom. gülücük işareti koydum ama gülmüyom yani..öyle de malım. ama şindi sen gidersen ben de muhtemelen giderem yani çok sıkıcı ki buralar..:(
- +1 yıl
yav cevap niye gelmedi :((( bak bana gitme desen belkide gitmem daha zor olur o yüzden gitme dememen iyi oldu. aslında daha bugün bir daha girmeyecem diyodum da işte bırakmak zor. ama zor olan site değil seni bırakmak :( böyle mal gibi ikide bir gitmemin nedeni sensin. çünkü bu doğru değil yani ne biliyim bağımlılık galiba. gelmelerimin sebebi de iradesiz bir gerizekalı olmam
- +1 yıl
tabiki de gitmeni istemem ama senin için gerekliyse karşı çıkamam..ama keşke gitmesen..benim için de siteyi bırakmak zor değil yani..:(
- +1 yıl
yine internet gitti şuan kafamı duvarlara vurmak istiyorum zaten ağrıyo ikide bir koduğumun işe yaramazı
- +1 yıl
ne etcez şindi la gidiyon mu yani..kendimi valizlerini alıp gitmeye hazırlanırken yol kenarında senle karşılaşmışım senin de valizlerin var ve de ikimiz de duraklamışız da öyle kaldırımda oturup bekliyoz gibin hissettim..:(
- +1 yıl
o zaman yola devam edelim.
- +1 yıl
ama şindi ben ne olucağını biliyom gdicem diyelim..ama her gün de belki girmişindir diye bakacam böyle olucak..fghgdh
- +1 yıl
bende :( ne kadan salahız lan
- +1 yıl
çok gerizehlıyız keşke ölsek..:(
- +1 yıl
lan ne saçmalıyoz arada gireriz bişey olmas nolcak ki yani zaten olan olmuş daha ne olcak ki tebi sen hiç bişey annamadın doğal olarak neyse :D
- +1 yıl
olan olmuş derken daha ne olacak derken ne diyon değişik zaten agresifim gomplexliyim..:((
- +1 yıl
benim kadar olamazsın şuan felaket derece sinirliyim dişlerimi sıkıyoruummm internet gidiyo sinirli kızgın işareti yok mu ulennn şindi yine gider mk.
- +1 yıl
ben bilgisayarı yumrukluyorum bu tür durumlarda ve genelde bağırma eşliğinde oluyo bu..:(
- +1 yıl
ben didim ki yastıkı yımrıkla elin acır didim gerizakalı :(((
- +1 yıl
onu hatılıyorum bak o cevabını ama sert yere vurmadan olmuyu...:( o zamanlar henüz konuşmadıydık biz len...:D
- +1 yıl
ya da konuşmuş da olabiliriz..gjghgfh
- +1 yıl
ttnetin mk. -.- milyon kere arıyorum arıza kaydı mı nedir o boku yapıyolar bir bok olduğu yok geri dönüşte yapmıyolar. ben zamanında dedim ttnet almayın diye dinlemediler
- +1 yıl
bizimki de ttnet hadi gidip birlikte koyalım...=(((
- +1 yıl
lan bir de call center görevlisine de kızamıyom mk. onun ne suçu var ki :(( yani şikayetlerimi dile getiriyom da işte böyle ağız dolusu küfür edemiyom lan iyi akşamlar falan diyorum ama napiyim adam mı bozdu internetimi :(
- +1 yıl
oof of leyn..:(
- +1 yıl
ne of çekiyon ki :(
- +1 yıl
la yine aynı anda yazdık..hgjfgjh
- +1 yıl
ebenin hörekesi..hgjfgh
- +1 yıl
niye öyle didin ki şindi :(
- +1 yıl
ne didim...:(( of mu..o hiç işte öyle..
- +1 yıl
yo ebe didin ya o. neyse lan ne saçmalıyos :D
- +1 yıl
ikimiz de agresif olunca böyle oluyu..:(
- +1 yıl
şuan mı agresifsin :/
- +1 yıl
agresif değil de biraz durgun ve hüzünlüyüm..
- +1 yıl
neden ki noldu
- +1 yıl
boşver bea bişe olmadı sen de üzgünsün gibin..:/
- +1 yıl
yav nassı bişe olmadı ya anlatsana :( ben üzgün müyüm.. evet bişey var içimde işte böyle yapamadığım şeyler birikmişte birikmiş gene. bir yandan da gündüze göre iyim çünkü buradayım
- +1 yıl
sadece bunaldım..biraz tartıştık kızla..yani daha doğrusu o tartıştı..buluşmadığımız zamanlarda hiç aramıyomuşum..mesajına da cevap vermemişm..sevmiyomuşum falan filan soğuk davranıyomuşum neyse..gelemiyorum böyle şeylere sanırım..bu hareketleri beni bunaltıyo son zamanlarda.
- +1 yıl
ama demek ki sorun sendeki sitemi var.. üzülüyo belli ki
- +1 yıl
hayır arıyorum mesaj da yazıyorum ama her dakika arayamam ki..bi de beni seviyo musun diye sorulmasından nefret ediyorum..davranışları keşke biraz daha olgun olsa.. neyse ya boşver zati.
- +1 yıl
tamam o zaman canını yidiğim sıkma o güsel canını :( makarna yapam istersen
- +1 yıl
yap le yemek yemeyi de unuttum * ben bu gün..:D
- +1 yıl
- +1 yıl
uvv merak da ederdim nası bişe diye..<33 hep garfield yüzünden..:D
- +1 yıl
hıı nası iştahla yiyodu şişko :D şuan canım çekti lan sanırım acıktım
- +1 yıl
neyden yapılar ki bu..
- +1 yıl
bu lazanya dediğimiz şey yaprak gibin makarna oluyo. arasına miss bolonez sos yapıyon üstüne de ayrı sos yapılır. en üstte de kaşar kızarır sen seversin kesin :)) tabi bunun zebzelisi de var yani benim dediğim kıymalı
- +1 yıl
oha bu nasıl bir sanat..<33 hgdsgj aşçı olsam kesin şişman aşçı olurdum..^^
- +1 yıl
bizim şefler göbekliydi zaten kaçarı yok :D bizim gibi gariban çıraklar tabin ordan oraya koştur hayvan gibin yesen nolur eritiyon :( işte rütbe ilerledikçe ağırlıkta artıyo heral asdfg
- +1 yıl
rütbe nedir mk. hahaha :D
- +1 yıl
afhddg gomutan..:D eskiden bir master şef varfı ben onu çok sefiyodum hiç kaçırmıyodum aklıma geldi şindi..
- +1 yıl
biliyo musun onu izlemedim ben :D hep sınıftakiler konuşuyodu ama ben orda bir batuhan gıcıkı vardı adama ayar oluyodum böyle ömrümde gördüğüm en itici insan. sırf oğun yüzünden izlemediydim :(
- +1 yıl
o adam olmayaydı izlemezdim..:D diyodum aceba bu gün kime kızıcak..dgjfgh
- +1 yıl
oha o.0 yaf öyle büyüklük taslıyolar işte mutfakta öyledir.. şef tanrıdır resmen :/ ama bu batu abartıyodu bunu tipini zktiğim. işte bizim sınavlar aynen oradaki gibin geçiyodu belli bir zaman vardı ama o kadar kısıtlı değil tabi.. temizliğine çalışmana lezzete tabağın estetiğine vs. hepsine ayrı puan verilirdi hocalar juri olur, hepsini acımadan götürürdü asdfsd hatta diğer bölümden olmayan uyanık hocalar gelir yerdi daha çok :D baya gergin ama aynı zamanda da çok zevkliydi
- +1 yıl
ay ne güzel la ne eğlenceli ben de isterdim istemezdim değil.. e seninkileri beğeniyolarmıydı..=)
- +1 yıl
evet meselam harika özgün tabaklar hazırladım :)) süslemede sınıfta en iyisiydim tariflerde de öyle.. ya bu böyle nası desem tutku.. yani oturup saatlerce sınavımda yemeğimi nasıl yapiyim falan diye düşündüğümü bilirim. içine giren anlıyo işte :) lan fotoları naptım bilmiyom ki bulursam göndercem. herkes hayrandı bana dötüm kalkıyodu :D
- +1 yıl
uvv ne güzel len..=)) fotoyu da bulursan atıver..bu arada ben geç yazıyorum la..:(
- +1 yıl
sorun değil ben çok açıktım gidip bişeler hazırliyim :*
- +1 yıl
temem git ye la ölücen..:* afiyet olsun..^^
- +1 yıl
tostta olmasa yaşamıyacam zaten :/
- +1 yıl
nabıyon :( bak böyle oluyo işte gitmeyince. daha çok, daha daha çok aklım burada oluyo. halbuki belki öylesi daha iyi olacaydı uzun vadede..
- +1 yıl
aslına bakarsan burada olmayınca aklım daha çok burada mk. neyse sen yine gittin tabi :/
- +1 yıl
dün sen giderkene ben de yorgun olduğum için telefonla koltuğa uzandım iki dakka gözümü kapatıyım dedim sonra uyumuşum la..:(
- +1 yıl
yeni mi uyandın o.0
- +1 yıl
hayır okuldayım da fırsat bulamadım 10-15 dk sonra yine çıkıcam..
- +1 yıl
aklıma saçma sapan şeyler geldi korktum ya tamam hoşçakal o zaman
- +1 yıl
gül goncası naber sen yha ...^^ghfdghfd ne aklına geldi çok uyumak neyin habercisiymiş..:/
- +1 yıl
ne biliyim lan sen gelmeyince dedim acaba öldü mü :(( böyle de saçma bir beynim var zıçtığımın kafası
- +1 yıl
haber vermeden sonsuza dek gitmişsem bil ki ölmüşümdür...:(( ağzımızın tadı kaçtı ali rıza bey..:(( sfghfhs
- +1 yıl
:D sen bugün iyi misin he sanki değilsin gibi
- +1 yıl
düne göre iyiyim..sen değilsin ama ne izledin bu gün komikli..?
- +1 yıl
friends izlemeye çalışıyorum da olmuyo sıkılıp kapatıyorum hemide iyi diziymiş yani :/
- +1 yıl
hım biliyorum "+18" diye bir dizi vardı ya hatta bir aralar.. bunun uyarlamasıymış galiba.. hiç dizi izlemeye tahammül edemezdim şu an..hfjfg
- +1 yıl
onu görmüştüm de hiç izlemedim
- +1 yıl
ben de hiç izlemedim oyuncularını falan da hatırlamıyorum çok kısa sürmüştü onu hatırlıyorum sadece..
- +1 yıl
ne yazsam ne yazsam.. bişey yazmasam olur mu :) sen buna cevap ver sadece
- +1 yıl
yarın işe başlıyorum çok stresliyim :( böyle ilk gün insan anlamaya çalışıyo ortamı, çalışma sistemini falan.. o yüzden
- +1 yıl
ne yazsam..fgh::D ..demek başlıyosun öo zaman giremiycen buraya uzun süre..
- +1 yıl
zaten işe gitsem de gitmesem de artık kopmadık mı? bence kopmadık ama konuşmuyoz.. yani ben önceden olsa akşamları girerdim ama dedim ya buradan uzaklaşmaya çalışıyorum o yüzden az girerim heralde tabi sen bunu dediğime bakma çünkü bazı konularda planladıklarımın tam tersini yapacak kadar aptalım
- +1 yıl
kopmadık ayrıca aptal değilsin..sanırım son zamanlarda fırsat bulamıyoruz..o yüzden..yoksa ben hep konuşmak istiyorum yani..
- +1 yıl
neyse ya pöff patlıyacam kaygıdan stresten.. olumsuz ruh halimi bulaştırmiyim :(
- +1 yıl
ben zaten stresliyim bulaşmaz...=)
- +1 yıl
dersler falan mı başladı :(
- +1 yıl
yani stresim ondan da değil sonuçta hayvan gibin çalışmaya alışkınım..öyleyim işte beya boşver beni..işalla işinde mutsuz olmassın kakılmışım..
- +1 yıl
teşekkür ederim.. o konuda çok korkuyom ya bikaç ay çalışacağım için işkence olur kötü olsa
- +1 yıl
yani bilmiyorum o işleri ama çok sorun yaşıycağını sanmıyorum..bu arada ailemize yeni bir dizi katıldı seyit ve şura..sdfghj
- +1 yıl
hayırlı uğurlu ossun artık sende mecbur izleyecen heralde :D
- +1 yıl
mecbur değilim ama insan salonda oturunca ister istemez bişeyler izliyo..fdsgs survivor da izleniyo ama ben onu seviyorum aslında..
- +1 yıl
yo ben salonda oturunca tamamen ortamdan kopuk şekilde bilgisayara odaklanıyorum bikaç kere seslenseler anca duyuyorum :D sanırım sorunluyum
- +1 yıl
yo değilsin sorunlu olan benim..:D kulaklığıma yine bişeyler oluyo la galiba..:(
- +1 yıl
alla alla niye benlen konuşurken oluyo lan kulaklık yok ediciyim resmen :D
- +1 yıl
sdfgsg son kulaklık bükücü..:D hep böyle galiba ben hunharca davranıyom eşyalarıma ondan...:(
- +1 yıl
itilmişum seni çok özledim :(((
- +1 yıl
ay len o nerden çıktı kakılmış gıyamam...:((
- +1 yıl
ne kıyamıcan lan insan der ki bende özledim :((( ama saten bunu bildiğim için üzülüyom ya o yüsten gitmeye çalışıyom buradan :((
- +1 yıl
böyle diceğini tahmin ettiydim...:(( ben de özledim yazıcaktım çünkü öyle oldu ve de buna rağmen o an niye yazmadım ben ne salahım da neyse gitme la ösürlü...:((
- +1 yıl
spastikim yaa <333 yine yazdım sildim mk. amacım ne lan benim içim dışım birdi beya noldu ki :((
- +1 yıl
oha spastik mi didin çok hoş..<333 senin uzun mesajların güzel oluyo da ben o uzun mesajlara karşılık yeterince uzun mesajlar yazmıyorum..:(
- +1 yıl
yazma nolcek ki bende yazmak istemiyom da öyle bir yazınca durduramıyorum kendimi :D
- +1 yıl
öyle hiç güsel olmuyo..:( birisi uzun mesaj yazdı mı ben de uzun mesaj yazmalıyım aksi hali sinir bozucu...
- +1 yıl
ama bazı durumlarda uzunca yazılacak bişey olmaz normaldir yani.. yazmaz olaymışım :(
- +1 yıl
yo ben seviyorum o mesajlarını...=)) sinir bozucu derken karşı taraf için sinir bozucu...
- +1 yıl
artık sitede takılmıyon heralde
- +1 yıl
daha az girdiğim doğrudur..:/
- +1 yıl
ya bu arada dün soramadım iş nasıldı..?
- +1 yıl
Iyi ya öğreniyorum ortamı falanda sevdim.. bitek buraya girememek zor geliyo :( ben duj almaya gidiyom yarın gorusuruk iyi geceler
- +1 yıl
benim de uyku düzeni altüst oldu gündüz çok mu yoğunum nedir akşamları erken uyuyorum..:( işini sevmene sevindim..öbür türlü kabus olur çünkü..=) bu arada hiç konuşamıyoz yea la..:( neyse tamam o zaman görüşürük..iyi geceler..rüyanda beni gör..:D
- +1 yıl
Nasıl gorcem? yüzünü mu gosterdin ki? O kadar bile degerim yok çünkü.. ben sadece sanalım sonuçta.. sen bende alevken ben sende kivilcimim. Senden bana korun kalır, benden sana hic bisey. Suan kendime bakiyorumda seni hiç unutmiyacak kadar aptalim. Neyse hoşçakal.
- +1 yıl
gösteremediğimi söylemiştim ayrıca sen de göstermedin..ama bu benim için önemli bir mesele değil..değerle de bir alakası yok..ayrıca sanalsın diye değersiz olduğuna neden bu kadar eminsin..? ben de sanalım..ne farkeder..bu sözlerini sevmiyorum..:(
- +1 yıl
bi gün beni unutacağına emin olduğum için öyle doldum tutamadım kendimi işte. yani gerçekten neler yazmışım mk. beynimi skiyim. hatta kalbimi de skiyim mk. yine çirkinleştim ama neyse.
- +1 yıl
senicidden seviyorum ve sadece sana yazıyorum içimdekileri.bugün çok konuşmak istedim mesela.çünkü hala çöküğüm ve iyi hissetmiyorum. ilişkimi bitirme isteği var içimde çünkü..aşk meşk konularında kızlara hiç güvenim olmadığından ve de aslında bu sevgilimin ve ondan öncekininde aslında beni sevmemiş olduklarından falan.onları yani kimseyisamimi bulmuyorum artık bu konuda elimde değil.ki haklıyım da. sadece aşk meselelerinde de değil gerçi..en son işte seningerçekten bana değerverdiğini düşündüm
- +1 yıl
link burada verdiğin cevapta hoşlandığın kişiyi bile unutacağını söylemişsin.. hoşlandığın kişiyi unutacaksan arkadaşını da hayli hayli unutursun. böyle düşündüm.. kötü oldum. ben sadece sanaldım ve bir süre sonra gidicektim falan.. bak o psikolojiyle saçma şeyler yazdım ama içimden geçenler değil. sana içimdekileri söyliyim mi?
- +1 yıl
hani kimseye güvenmiyosun ya hiç bir konuda. ben seni şu dünyada belkide en çok seven insanımdır. evet sanal olabilir, saçma da olabilir ama umurumda değil. ve evet sana gerçekten samimi şekilde değer verdim ama gördüm ki boşunaymış.. ne biliyim öyle düşündüm
- +1 yıl
hala da öyle düşünüyorum..
- +1 yıl
arkadaşlık ve hoşlanma oldukça farklı şeyler..aşk dediğimiz hoşlanma dediğimiz şey çok kısa sürer..ömrü çok kısadır bana göre..ama arkadaşlık öyle değildir..bi ömür boyu sürebilir..
- +1 yıl
bu tür şeyler söz konusu olunca kendimi kaybediyorum kusura bakma :(
- +1 yıl
hiçbi zaman kusura bakmadım..zaten bir kusurunda yok..ben cidden de aşık olunup sevilmiycek bir insanım aslında..bazı şeyler için pek çaba göstermiyorum sanırım..kimsenin bana çok aşık olmasını istemem mesela..üzülür çünkü kendimi tanıyorum ben..:// bu sözüm senin için değil yani aşk ilişkiden vs. bahsediyorum..içimden geldi. böyle işte..
- +1 yıl
peki tamam keşkem yine saçmalayaydım şuan siteden uçmak istiyorum yok olmak istiyorum :(((
- +1 yıl
bu traktör kesin erkek
- +1 yıl
mavili bi*git sen allesen mk...:// üzülme la sen de halen kakılmışımsın sonuçta yine saçmalayabiliriz..=))
- +1 yıl
meraba tatlım <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<333333333333333333333333333333333333333333
- +1 yıl
sen şindi kötü müsün he şindi gızandan ayrılcan mı peki neden? ne dedi, ne yaptı ki neden sevmediğini düşünüyon onu söle. bak popkekimi hala yemedim sana verem mi?
- +1 yıl
ver ya la iyi olurdu aslında..:D of cidden bilmiyorum kafam çok karışık..biraz daha bekliyim..belki de sorun bendedir..ama uzun süredir davranışları hoşuma gitmiyor diyebilirim..boşver sen bunu bence karışık..:/ ee sen neler yaptın ya çok uzun çalışıyon yorulmuyon mu..
- +1 yıl
ya desem mi bilemiyorum anneme söyliyemiyorum bir fikir ver :/ ya ayakta durmaktan mı bilmiyom da ayaklarım hep yara oldu topallıyorum hafiften o derece. baya ağrıyo yürürken. tırnaklarım batmış yarmış resmen bir de uzunda değiller neden öyle oldu anlayamadım ya napsam bilemedim peçete mi koysam ki :/ bir de insört dağıttık kmlerce yürüdüm daha kötü oldu e ben her gün böle olursam geçmez ki neyse bakiyim zamanla geçer belki
- +1 yıl
neden öyle oluyo ki..:( yani sonuçta sürekli ayakta da değilsin muhtemelen..öyle misin ki..? şimdi ne yapılır buna bilmiyorum ama her gün o yürüyüşü yapıcak mısınız cidden..?
- +1 yıl
hayır ya her gün değil ben ayaktayım haftaya kasaya otururum heralde.. neyse boşver nerden bilcen ki sormasaydım daha eydi :( neyse
- +1 yıl
böyle bişey sorduğunda yardımcı olamayınca da üzülüyom len..:(
- +1 yıl
yav şu anamı anlamıyom lan arkadaşım hoşgeldin izliyolar taam mı öyle kahkaha atıyo ki sanki ne var he :/ ben heralde uzun zaman oldu kahkaha atmıyalı
- +1 yıl
ben de üzülüyom lan :((((((((((
- +1 yıl
babam diğer odada siyaset miyaset bişeyler izliyo..annem de burada karagülü izliyo..neden karagül layn..:(( keşke annem arkadaşım hoşgeldini izlese..:D ben de o programı sadece be iki kez azıcık izledim..iyiymiş aslında çok ön yargılıydım hiç gülmezdim buna ben..
- +1 yıl
büyükbaba sen bir gider misin
- +1 yıl
ne yapam ben bu çocuğu..:/
- +1 yıl
lan ciddi ciddi millet görüyo saçmalıklarımı la çok utanıyom :(((
- +1 yıl
ya sanki millet daha az saçma..:// istiyosan basıyım engeli..
- +1 yıl
gerek yok la gider :/ vay anasını ilk defa çok sefdiğim kankim oldu çok güselmiş :D ben neden şuana kadar o kadar soğuktum insanlara bilmiyom aslında bir düşünmem lazım.. oha saat 11 olmuş keşke saatlerce konuşabilsem senlen :((
- +1 yıl
çok erken kalkıyosun ki sen demek..:(( ben de soğuğum gerçi aslında da neyse..
- +1 yıl
daha ilk gün acaba dedim telefon mu alsam internetli falan buraya girmek için :( aralarda falan toplam 30 dk takılabilirim de bilemedim şindi :/ sende zaten gündüz girmiyon akşamda ben yatıyorum pöff nası iş yahu
- +1 yıl
gündüz giriyorum da bazen nası denk gelicez ki ben hep faklı saatlerde giriyom..:( o telefon olayı da çok boktan biliyon mu ben bir türlü sorulara giremiyorum..:/
- +1 yıl
yine internet gitti -.- işte öyle olmasa hiç düşünmez alırdım da neyse artık.. sen bazen telden giriyon bana mesaj yazıyon hatta o zaman geç yazıyon o nası oluyo
- +1 yıl
ara sıra sorulara giremiyorum sadece..mesaj falan daha kolay yazılıyo..geç yazmamın sebebi ne yazdığımı görememem veya çeşitli imla sorunlarından..:D
- +1 yıl
gözlük tak sende ya da lens kullan öyle yaşanır mı lan :D
- +1 yıl
lens düşünüyorum aslında..şu an gözlüğüm var..onu da takmayı sevmiyorum çok tikliyim..:D çalışırken falan mecburen takıyom..
- +1 yıl
bugün arkadaş yemek yiyodu yemek buharı gözlüklerini buğuluyo mesela :D hiç kullanışlı değil bence aslında benimkilerde bozulmaya başladı sankim iyi bakmalıyım :(
- +1 yıl
hıı evet o var bir de..:D sen de doktor amcaya git o saman sorun yaratıyosa..
- +1 yıl
ne gitçem ya gerçekten diyon mu bunu :D lan azım kupkuru oldu su istiyorum tüm aile su içti vermediler mk. nası aile lan bu :((((
- +1 yıl
asdhjgf ben gendi suyumu gendim alırım..:D bizde kimse getirmiyo su bir tek babam getirir üşenmeden...:D ölmeden önce git ve o suyu iç..gfdhfd
- +1 yıl
içtim ama yetmedi üşengeçlikten içim çöl olmuş bu kadar olur :D anam yine tvde tanıdığını gördü :D a a nilüfeer asdfgh geçende dayı oğlu boksör rolündeydi :D kaç kere oldu bu nası denk geliyo annamıyom.. bende salonda oturduğumu ne kadar belli ediyorum dimi insan içine çıktım en sonunda :D
- +1 yıl
sgdffjhfg itiraf edicek olursam içimden "salonda oturuyomuş bu sefer." cümlesi geçmedi değil..:D dayı oğlu boksöre de çok güldüm lan hahaha..:D
- +1 yıl
sen sıla dinliyon mu la bilmiyodum ne sorcaktın :))
- +1 yıl
tesadüfe bak ya yemin ediyorum tam da o üslupla sorucaktım çoh şaşırdım..:D bizim gikanla aramızda küçük bir yarış var ya hani...hgfgjhfgjh anca bu kadar olur..:D
- +1 yıl
bu roundı o aldı :D şuan var ya öyle yayılmışım ki yani yorgunluktan sora dinlenmek harbi iyi bişe :D
- +1 yıl
çok iyi de..ben genelde o tür durumlarda direk uyurum..
- +1 yıl
bende uyurum ama senle konuşmak daha güzel artık yarın esneye esneye azım 2 metre olar :D
- +1 yıl
aklıma komik komik şeyler geldi..:D seni böyle kasiyer olarak hayal ettim esniyosun millete saçma bakışlar fırlatıyosun falan komik replikler geçiyo..dfghgdfh
- +1 yıl
hıı şindi bende düşündüm :D şuan keyfin yerinde o zaman sevindim hep böyle mutlu ol :* <333 iyi geceler muck
- +1 yıl
olamaas saat 12 oldu az sonra farklılaşabilirim beni öyle görme :(( galpim sende dum tum dum tum asdfgh bye :*
- +1 yıl
evet iyiyim ben harbi şu an..:D benden de sana mucuh..iyi geceler.^^
- +1 yıl
lan niye ben varken burada değilsin ki :((( televizyon mu izliyon nabıyon
- +1 yıl
- +1 yıl
oha..:((( kestiriyorum ya da çalışıyorum..bazen de tv ye bakıyorum ama nadiren..:///
- +1 yıl
sağol cevap verdiğin için :(
- +1 yıl
bak ya..:( niye öyle diyosun ki he..?
- +1 yıl
sen siteye girdiğinde buraya çoktan yazmıştım o yüsten
- +1 yıl
siteye girmedim ki..yani aslında girdim de..bildirim gelmiş mi diye baktım, sonra da ne olduysa daha bakmadım..telden falan girdiydim o yüzden..
- +1 yıl
bana öyle gelmiş heral boşver önemli değil zaten git dersini çalış len :(
- +1 yıl
yok ya şimdi çalışamam ben pc den ayrılırsam uyurum..:/ cidden uyku düzenim acayip oldu erkenden uykum geliyo..
- +1 yıl
işte tamamen benim lanetimden :( gerçekten bak ben çalışıyom ve akşam giriyom ya sen benlen konuşma diye tanrı uykunu getiriyo. yani benle konuşma zaten fark etmez burada bir iki bişe yaz ya da yazma sen bilirsin tabi de ne biliyim işte görmek istiyorum neyse ya git uyu o zaman :(
- +1 yıl
hayır uyumucam..hem tanrı uykunu getiriyo ne...hfgjhgdf seninleyim..bizımlısın.
- +1 yıl
lan annem diyo ki bu kız biriyle kouşuyo diyo kardeşlerime :(( onlarda dalga geçiyo bir nuri meselesi varda takılıyo salahlar :( ben böyle işten gelip dinlenmeden oturuyom saatlerce başında yazışıyorum bide bazen sırıtıyom galiba karı işkillendi :/ ya bende öyle dedim ki sanki gerçekten flört ediyom :D diyom ki arkadaşım, ama inanmıyo öyle üstelemiyo da.. beni hiç takmıyolar lan :(
- +1 yıl
hahaha..dghfd ben olsam ben de öyle sanardım..:D bazen ben de acayip bakışlarla karşılaşıyorum..çünkü bazen sesli gülüyom da ben..^^
- +1 yıl
önceden sesli gülerdim salak kardişler neye gülüyon diyip yanıma geliyodu bende def edip güldüğüm şeyi göstermiyodum o yüzden seli gülmüyom artıkın :(( lan ne saçma bir insanım ben :/
- +1 yıl
jghgjkgk normal ya bende de durum aynı..biri gelince bilgisayara sarılıyorum ya da her an tıklayabileceğim bir sekme açık bırakıyorum..:D
- +1 yıl
ikimizde saçmayıs o zaman ^ ^
- +1 yıl
ben tescilli saçmayım özrülüyüm mk..://
- +1 yıl
estaağfirullah asdfgdfhgj cidden niye öyle diyon kendine ki :((
- +1 yıl
öyle şeyler demeyi seviyorum kendime..:D saçmalık vol 43636346554.
- +1 yıl
hmm anlıyorum.. çocukluğunuza insek mi ki? mesela annenize sorun bakalım saat kaçta doğdun?
- +1 yıl
sabah 9 buçuk falanmış galiba...:Dghfjfdg hatırlıyo bir de la..
- +1 yıl
yükselenine baktım biri başak diyo biri terazi neden yayla alakan yok ki lan :( gerçek hayatta kimin yeri bende ayrıysa o yay burcu çıktı ama sen çıkmadın :/
- +1 yıl
ya burçlar çok saçma bea.:// bu arada senin yükselenin ne..?
- +1 yıl
biliyorum ki ben ilgilenmem hatta dalga geçerim sadece böyle bişey fark ettim işte :/ benim yükselen yay
- +1 yıl
vay ne güsel..:D ben bir aralar öyle okurdum sıkıldığımda..inanmazdım da ama..bazen havaya girdiğimde olurdu..:D bir de kahve içtikten sonra fal baktırıyorum varsa biri..ona da inanmıyorum aslında ama güzel şeyler duymak insanın hoşuna gidiyo..^^.
- +1 yıl
ben hiç baktırmadım ama bir gün profesyonel fal baktıracam bakalım ne diyolar millet bu kadar gidiyo
- +1 yıl
yo benimki prof değildi teyzem ve babam genelde...:D
- +1 yıl
o falcılar da baya baya biliyomuş diyollar..O.o
- +1 yıl
anladım heralde :D ayrıca babanın baktığını da ilk defa duyuyorum :D
- +1 yıl
o da bakmayı bilmiyo da sallıyo bişeyler işte..ama ben ona da razıyım...:D kahveyi de sevmem bu arada...yıllarca içmesem aramam..
- +1 yıl
aynen.. ama çok içince bağımlılık yapıyomuş
- +1 yıl
starbucksa gider misiğn..
- +1 yıl
hayır zorunda mıyım :/ dilber ay aklıma geldi allah cezanı vermiye garı ASDFGHMJÖ
- +1 yıl
hdgjgfjhgdh açam bir sn..:D ben de gitmem saten nedense benim gıcığım var oysa çekici bir mekan tip olarak..içinde çok fazla özenti insan var ondan olabilir..:/ hayır oraya her giden öyle değildir ama öyleleri var cidden anlıyosundur beni..kahve içecem diye o kadar para vermeye de gerek yok.. neyse ben dilber ay açıyom bea..://.dfghdfgh
- +1 yıl
- +1 yıl
uv güzelmiş..:D hemen de herşeye uygun bir şarkı patlatıyon ha yetenek sizsinize çık bemce..^^.fsdgs
- +1 yıl
valla he aklıma geliyo öyle şarkıları severim kendimi ifade etme biçimim heral
- +1 yıl
yarın çalışıyo musun bu arada...
- +1 yıl
evet tabisi yani market sonuçta
- +1 yıl
bi güncük bile mi tatilin yok vardır heralde o kadar allahsız olamazlar..:(
- +1 yıl
var lan ama ilk 2 hafta vermiyollamış :(
- +1 yıl
hım neyse iyi o zaman..:( kötü mü yoksa onu tam bilemedim neyse..:// sabah kaçta kalmak zorunda kalıyosun peki..
- +1 yıl
saat 6.30-7 gibi işte.. ama yarın 9.30-10 gibi kalkcam çünkü öğlenciyim o zamanda 22 de çıkıyom bugün dokkuzda çıktım çünkü 8 de orda oldum. biras karışık anlattım ama idare et :D
- +1 yıl
yok valla hiç çekilmez..:// erkenden kalk git 10 saat dur falan..şu yönden iyi olabilirdi misal ben kasiyer olsam kız keserdim...fgjhdhg bir ara markette birine çarpılmıştım aklıma o geldi şindi..hey gidi..:D
- +1 yıl
hey gidi? nene misin la hahah :D bende kesiyom çok şeyapma asdf
- +1 yıl
neneyim ben evladım m.ö 240 da doğduğumu unuttun heralde..:/ bu arada çok kesme..her gün gelir musallat olurlar ırıspılar..fdshdfgh bu arada o beğendiğim kız da mesela boyu kısaydı fiziği güzel değildi mesela hafif kiloluydu..ama nedense çok etkilenmiştim..bazen bakış falan yetiyo sanırım...bu yönümü de seviyorum ha öyle kusursuzu aramam hiçbir zaman..herkesden bişeyiyle etkilenebilirim yani...D
- +1 yıl
accık kriterlerin olsun zor ol lan :/ ben kolay kolay beğenmem ama nedense hoşlandığım kişiler orta tip hep gerçekten ilginç :(
- +1 yıl
hayır bu demek değildir ki her gördüğüme atlıyorum..:D demek istediğim birkaç fiziksel kusur yüzünden hemen "kesin bunla olmaz" yargısına varmıyorum..karakter özellikleri dışında sabredemediğim ve kesinlikle değişmeyen iki kuralım var " biraz akıllı zeki ve de temiz olması" temizlikten kastım bildiğin temizlik yani ağız saç vücut vs..
- +1 yıl
he anladım onnar tabi olcak :/ arkadaşlarımda bilene olcak yağni
- +1 yıl
evet kesinlikle..kokuya da hiç dayanamam bir de hea..:/
- +1 yıl
lan pöff sinir oluyom bakımsızlığa neyse konu kilit :(
- +1 yıl
:)
- +1 yıl
çok mu hoşuna gitti :(
- +1 yıl
=))))))
- +1 yıl
laan -.- intikam alıyon dimi
- +1 yıl
^^ '_'
- +1 yıl
"_"
- +1 yıl
*-* ^_^
- +1 yıl
(o)_(o)
- +1 yıl
x_x (yeter lan mk.)
- +1 yıl
hadin iy geceler o saman
- +1 yıl
hayır yeter derken yüz ifadeleri yeter..fghfshs
- +1 yıl
o kadarda abaza değilmişin la ben o işareti memik olarak görcen sanıydım :D
- +1 yıl
oha...:D görmedim..vay anasını..hahaha
- +1 yıl
evet memiksizlikten ölecekken bir doz veriyim dediydim hadi bana eyvallah bye
- +1 yıl
aynen ya çok memesizim şu an..:/ tamam o zaman ben de gidiyorum..görüşmek üzere..://
- +1 yıl
nabbersin len..^^
- +1 yıl
enee bana selam verdin :D iyim acım yemek yiyecem falan fişmek.. geç çıkardılar ya :( 23 te çıktım koşa koşa geldim kıçım dondu dujumu aldım hemen buraya girdim de çok az zaman kalıyo böle :(( neyse yarın artık tam olarak kasiyerim ve çok sıkıcı :/ bugün bir dene romantik şarkı çalıyıdı bende sözlerini dinliyom bir amca aşık olduğumu ima etti bişeler söyledi falan :/ uykum geliyo otura otura
- +1 yıl
o değil de, kıçın ağrıyo mu orda..://
- +1 yıl
yo o kadarda oturmuyom heralde :( daha bugün akşama doğru oturdum bakalım yarın başlıcam işte o zaman kıçım ne durumda sölerim. beyin yoruluyo aslında
- +1 yıl
arkadaş falan edindin mi pekim..=)
- +1 yıl
tabiki ya en çok seheri seviyom ikide bir konuşuyo onlan zaman çabuk geçiyo o da daha yeni başladım en çok beni sefdi beraber aynı vardiyada çalışak diyo :)) neyse işte yeni bir kasiyer kız başlıcak bakalım o nası çıkcak görcez
- +1 yıl
konuş konuş belki sevişirsiniz..^^ :Dgdfh bak kasiyerlikte falan şey eğlenceli olur mesela, ilginç ilginç insanlar görüyosun ya farklı farklı...işte ben onu seviyorum..=)
- +1 yıl
o da yay çıktı :D neyse bak evet ya çok farklı insanlar var gerçekten bugün bir amca oturdu konuştuda konuştu annattı bastonunu unuttu gitti şeker şey :D ama sürekli geliyomuş sora işte komikli kişilerde var bide çok fazla suriyeli var bazı tiplerde çok cool falan
- +1 yıl
cool tipler genelde ne alıyo..:D içki sigara falan..?.dfgfdd
- +1 yıl
he evet onnarı alıyo en iyilerini falan işte ne bilem enerji içeceği vs. aslında çokta tikat etmedim :D oldukça sana anlatırım hatırlarsam :)) yaf karşim sinir etti ya ben kıyafetleri ortalığa koyuyom ama düzenli yani ona engel değil tamam mı gidip dolaba atıyo sabah ütülemekle uğraşıyom mk. kızı dövemiyom da çok güçlü spor yapıyo daha da güçlendi hayvan :(( hapın etkisi olmasa şuan sinirden çıldırmıştım o yüsten en iyisi tek yaşamak :(((
- +1 yıl
benim pantolonlar ütülü değilse bile giyiyorum ben..neredeyse hiç pantolon ütülemiyorum..hiç de kırışık olmuyo yani direk düzelip şekil alıyo çünkü..bi de gömlek ütülemesini bilmiyorum..iyi ki anam falan var lan..:// karşin ne spor yapyıo..?..:D
- +1 yıl
bizde trambolin var onlan egzersiz yapıyoz ama ilk maaşımlan koşu bandı alcam onla devam etçem. bu saatte yemek hazırladım :/ az bişecik ama çok geç :( e iştende geç çıkıyom böle saçma sapan bir düzenim oldu sen nabıyon lan annatsana
- +1 yıl
sorulara cevap vermeye üşeniyorum..geçen hafta 89 exper puanı kazanmışım..:D bu arada kilo yüzünden mi geç yemek yemiyosun..saat 8'den sonra yemek yenmez gibi şeyler vardı ya..öyle bişe yokmuş aslında..doktorların falan söylediğine göre..neyse pek anlamıyorum zaten..=)
- +1 yıl
yok la öyle bişey olsa kilo alırdım :/ hayır geç yemek sağlıklı değil bence çünkü 15 20 dk sonra uyucam o yüzden yani bide kilo almamam lazım o da var doktorlarda bir gün ak diyo bir gün kara.. ben onlara güvenmiyom
- +1 yıl
diyet konularında da bana nedense karatay yakın geliyo..sanki bir tek onun dediklerini doğru buluyorum..:D
- +1 yıl
he mantıklı konuşuyo da ben hayatta o kadar doğal, abur cubursuz ya da ne biliyim ıvır zıvırsız yaşayamam :/
- +1 yıl
tabiki ya ölek yani güzel bişe yiyemicesek..:// yav sabahten beri canlı yayına tıklayıp duruyom bir soru seçemedim ya cevap vericek.. ne sıkıcı sorular..:/ cinsellik kategorisine bakmıştım bir ara baya bir de ne çok cahal var lan bir de çoğu komik..:D farklı bir ortama girdi gibi oldum gaçtım geldim..fgjfgfs
- +1 yıl
ben hiç girmedim oraya du bakiyim bir ara :D lan hayvan gibin yedim beya bunu yazarken bitirdim yemeği :D öğlenden beridir yemedim de ya bizim muhabbet çok boka mı sardı lan :D yani kaçıp gidecen diye korkuyom
- +1 yıl
çıkıcam zaten ya muhtemelen birazdan..pili biter zaten şunun..muhtemelen ben de yatarım..:D bu arada sen yemek diyince ben de gittim bişeyler yedim..://
- +1 yıl
benimde çok uykum varda nası uyucam midem dolu neyse artıkın o zaman iyi geceler
- +1 yıl
bişolmaz bu gün de miden dolu uyu..:// görüşürüz o zaman sana da iyi geceler renkli rüyalar..
- +1 yıl
- +1 yıl
o foto ne lan hahaha salah :D
- +1 yıl
^^ ibretlik..hdghdfgs oradaki mal benim lanet olsun ki..:Ddgfhgfh..=(((
- +1 yıl
iyi ya en azından insan olduğunu biliyom artık :D hani demiştim ya görmeden biriyle konuşunca robottan farkı yok gibin hayal bile edemiyom yani asdfg neyse bende i*neliğine böyle her bir tarafım boyalı koyacam -.-
- +1 yıl
temem..^^..:D ama benim durum farklı bu fotonun orijinalini yakın bir arkadaşımın facesnden almıştım..kendime ait tek foto bu galiba bilgisayardaki..:D sonra paintten öylesine bişeyler saçmalamıştım..şimdi avatardan sıkılınca bişeyler daha ekleyip buraya koydum..çok salahım. ama değişiklik oldu iyi oldu..^^ bıyıklarıma ölem bu arada..<333 fghgfj ne zaman koyucan pekim sen..
- +1 yıl
saçların çok şekil bu arada sevdim ^ ^ bana gelince bilmiyom ki ya sorma :(
- +1 yıl
tamam..:( saçlar şekil önümden çe...yok yapamıcam..:/
- +1 yıl
:(((
- +1 yıl
yapma bunuu yapma bunuu..:D
- +1 yıl
lan ben burada kalmak istiyom ama duj alacam uyucam lanet ossun böyle hayat lanet ossun böyle sefgi :((( yokluğumda belli olmuyo biliyom öslemiyon beni :((
- +1 yıl
la bu gün biri bana top dedi...ghgdfhdf kaderin böylesine yazıklar olsun..:(
- +1 yıl
benim de çok uykum vardı sen öyle birden gelince kaçtı ilginç bir şekilde..
- +1 yıl
neyse o saman iyi geceler ben de çıkıyım bari...
- +1 yıl
kim la o pıçaklarım -.- ben böle senlen konuşurken uykumu farketmiyom taam mı işteyken gidip yemek çay aralarında uyuyom ve tek uyuyan benim :/ diğerleri nası dayanıyo lan ben acayip uykucuyum bebekkkene de öyleymişim
- +1 yıl
aynı anda yazma len :/
- +1 yıl
ben bebekkene öyle değilmişim..şimdi de çok fazla öyle değilim..sen işten kaçta çıkıyosun..?
- +1 yıl
23 te :(
- +1 yıl
oha..:// hep mi öyle olucak..
- +1 yıl
galiba 2 hafta kesin böyle olucak arada sabahçı olursam 20 de falan çıkarım işte.. bişe sorcam sence ben burada değilken eskisi gibi mi yani nası desem biz nasılız acaba böyle kötü mü oldu sence :(
- +1 yıl
bişey değişmedi..cidden...=) bu aralar ben de gündüz neredeyse hiç girmiyorum..doğru düzgün exper de kazanamadım ya la..:/ neyse ben seni lafa tutmıyım ya işin varmış..ben de giderim zati.
- +1 yıl
keşke bende senin gibi ben çıkıyom deyip şak diye çıkabilsem ama yapamıyom bu arada internet gitti o yüzden geç cevap verdim hoşçakal.
- +1 yıl
izin günümde foto koycam ^ ^ neden izin günümde dersen uğraşacak zamanım yok :(
- +1 yıl
tamam olsun ben beklerim..boyalı foto mu koycan pekim...D
- +1 yıl
bilmem ki yüzümü koymucam o sora yani boşa bekleme :D paintte bişeler yazarım belki :D
- +1 yıl
tamam olsun..:D senin için bekledim bu arada ha sıkılmayam diye de soru falan saçmaladım..dfhdjn yine uykum kaçtı iyi ki geldin ya.
- +1 yıl
ayy gerçekten mi kii <333 şindi kendime muzlu yoğurt yaptım aynı puding gibin çok güsell ne alaka dicen doğru paylaşmak istedim sende yaparsın :D ben geç yazıyom çünkü internet gidiyo sürekli -.-
- +1 yıl
olsun tamam sorun değil..bu arada ben meyveli puding sefmiyom..:( meyveli yoğurt seviyorum ama..danino gibin..<333
- +1 yıl
he bende meyveli puding sevmem ki ama muzu ezip yoğurtlan karıştırınca kıvamı öyle oluyo yani annadın mı :D bu arada neden bilmiyorum ama sabah dans edip şarkı söyledim böyle gülücükler kiririklikler vs. annamadım valla heralde hap yaptı :D ama gün içindede heralde mutluluk fazla gelmiş olacak ki kötü bişe yaşadım salak gibi ağladım falan ama dolduğumdan yani neyse işte sora yine iyi oldum arkadaşım iyi geldi yaf bir de beni çok sefiyo ^ ^
- +1 yıl
hahaha ne güzel işte ya pambık şekeri gibi olmuşsundur kesin o halinle ..^^.gshghs ne yaşadın bu arada lan.
- +1 yıl
ya müşteriyle kavga ettim gerizekalı haksız yere bana kötü şeyler söyledi bende hiç öyle bişey yaşamamıştım bu zamana kadar böyle çok kötü oldum falan biraz atarlandım kadına sora işte kendimi tutamadım gittim tuvalete ağladım ezik gibin yea :/ bunu da tek sana söylüyom
- +1 yıl
oha kıyamam..:( kadın mıydı müşteri peki noldu ki yağni zıçarım onun ağzına her kimse..:/
- +1 yıl
kadın dedim ama aslında erkek asdf :D çok rezil bir tipti beya hiç sevmem öyle insanları pislik karı :(
- +1 yıl
unut gitsin la değişink değişink insanlar işte pıçaklarım len..:( ee sonuçta noldu peki ürün falan aldı mı..:/
- +1 yıl
aldı söylene söylene defoldu gitti allahtan patron görmedi müdür yardımcısı gördü geldiğimde kasama o geçmişti ama bana iyi davranıyo genç bir oğlan olduğu için çokta patron gibin değil neyse işte yani iyi insanlar ya sevdim ben bu konuda hayretki şansıyım ve çok şaşırıyorum :/
- +1 yıl
ne güzel işte ya gün içinde reelde konuştuğun başka ve yeni insanlar da olmuş oldu..=)
- +1 yıl
hiç biri bir sen değil dostum :((
- +1 yıl
lezzetli çipetpetim ya..=)) :(( efkarlandım böyle duygulandırma lan ayu..:(
- +1 yıl
tamam zaten bende söylemek istemiyom öyle şeyler çok şımarıyon :( bu arada şuan seçmen kağıdımı inceliyom ^ ^
- +1 yıl
bankadan kartımda gelmiş resmen yetişkin gibin oldum ^ ^ sen yine kayboldun nan nabıyon saten tüm gün ayrıyık ben çalışırken zor dayanıyom uyumam lazım ki :(
- +1 yıl
yani uykusuzluğa zor dayanıyom :/
- +1 yıl
hani uykun kaçmıştı lan? neyse bende gidiyim o zaman
- +1 yıl
uykum zaten kaçmıştı ki lan..:// bişeyler oldu bilgisayara ekran falan değişti kapandı açamadım..:( gitseydim söylerdim yani seni bekletmezdim salah..
- +1 yıl
firuze ya şu aralar uzun süre falan giremezsem merak etmeyiver..:( biraz daha sıkı olmam gerek sanırım çalışma konusunda..çünkü bölüm boşlamaya gelmiyo maalesef ki..:// o değil de ben şindi daha 1. sınıftayım daha ileriki dönemlerde saçlarım falan dökülür ki..:( üniye girmeden önce sürünüyodum, ve öğrendim ki bu daha hikayenin başıymış..daha fazla sürünücekmişim.. gerçi şimdi yine rahatım..bakalım sonraları nolucak, işalla ölmem..:/
- +1 yıl
tamam etmem
- +1 yıl
yani bu daha çok ileriki dönemlerde olucak sanırım..:/ ama tabi gitmiyorum yine giriyorum giricem de buralara, sadece azaltıyorum..azaltmam gerek..ya neyse boşver ee sen napiosun..
- +1 yıl
şuan ekrana bakıyom. göz kapaklarım aşağı inmek için benimle mücadele şu anda.. tebi yorganın altında yatakta uzanınca vücut kendini uyumaya programladı
- +1 yıl
bu gün gece uyumamak için 2 saat kadar uyudum..:D uykum yok ama kafayı koysam yine uyurum hemen..:) bu arada yatakta internete gitmeyi de hiç sevmiyorum hea..
- +1 yıl
niyekine
- +1 yıl
niye sevmiyon ki
- +1 yıl
neden lan
- +1 yıl
bilmiyorum rahat etmediğim bir pozisyon..:D yatakta yemek falan da yemem ben..ders de çalışmam..yatağın üstünde yapılan sevişme ve uyuma dışında her türlü aktiviteye karşıyım..gsdg
- +1 yıl
zaten yatakta ders çalışmak en fazla 5 dk :D sonra hayvan gibin esnemeye gevşemeye başlarsın beyin kontrolü kaybeder kendini kapamak ister sen zorlarsın sora devreler yanar falan :/ pöff ben öğrenci olmak istemiyom ya :(
- +1 yıl
istemezsin tabin..:( ben de istemezdim ama napak..:( irademe ve sabrıma da hastayım lan yani..:// alkış..gfjdhfd
- +1 yıl
- +1 yıl
hdfhdf niye kine..?.Teşekkürüm Desiniz. bıdı bıdı ..:D
- +1 yıl
fotoyu görmedin mi :(
- +1 yıl
gördüm..:D oraya bile yazmış bu teşekkürü tarz meselesi.:D çok korkunçlu bu arada haklısın..:/
- +1 yıl
bi arkadaşımın evindeydim tamam mı ortaokuldaydık gitti böyle yüzünü vücudunu falan çarşafla mı ne korkunçlu yaptı üstüme üstüme geldiydi ne korkmuştum lan :D halbuki biliyom sonuçta o olduğunu ama hala üç buçuk atıyom o sırada.. bu da böyle gereksiz anılarımdan biridir :/
- +1 yıl
hahaha tam korkakmışsın len..,:D ben de orta okuldayken salah gibi giderdim sevdiğim kişilerin eşyasını saklardım, kafasına silgi tozu dökerdim onlar da furulardı falan ama çok hoşuma giderdi..fdgjgfjhg aklıma bu geldi şindi ya çok gerizehalıymışım cidden.:D
- +1 yıl
sadfghj tam dayaklıksın :D
- +1 yıl
şimdi de hala izleri var aslında saç bozmayı seviyorum ama yapmıyorum tabin...:D
- +1 yıl
onu yapmayın ya -.- benim erkek karşimde gelip topuzuma vuruyo çıldırtıyo insanı :((( benim üşengeç olduğumu biliyo tabi yeniden yapıyom saçımı mecbur :((
- +1 yıl
evet çok gıcık bir durum olduğunun farkındayım..:D uzun saça sahip olmak da zordur bea...çok yorucu geldi gözüme şindi bak.
- +1 yıl
evet zor bazen kestiresim geliyo da uzaması zaman alıyo kıyamam(aslında küçüklükten beri çok güzel kıyıyom da neyse) :( biraz daha uzun galsın kestiririm
- +1 yıl
uvv beybi bence Amerikan tıraşı kestir..gfdsghgf
- +1 yıl
he hiç ona da gerek yok 3 e vurduriyim ben :/
- +1 yıl
kazıt gitsin..:(( bu arada ben çıkıcam popkek ya..böyle biraz erken çıkıyorum ama öyle bir sınır koyuyorum genelde işte öbür türlü ertesi gün konsantre sorunu yaşıyorum falan fistan..:/ zaten genelde olması gerekenden erken kalkıyorum bazı sebeplerden dolayı..
- +1 yıl
neyse ben gittim iy geceler
- +1 yıl
aynı anda vedalaştık :/ tamam bende girmem siteye artıkın seni oyalamiyim ders çalış hadi hoşçakal..
- +1 yıl
yok lan oyalamak değil yani gir..:D zaten girerim bu saatler ya muhtemelen..=) iyi geceler o zaman..^^
- +1 yıl
oha hala buradalar anasını satim ya
- +1 yıl
afsdsgfds ne sandın mekan burası olum..
- +1 yıl
gökancıhım mekana gelme misafir sevmiyom :/
- +1 yıl
ya bu gün küçük bir çocuk 7-8 yaşlarında falan..caddede yürürken yanıma geldi elinde birkaç sakız vardı sakız alır mısınız gibi bişey söyledi tam duymadım sakız satıyodu.telefonla arama yapıyodum o sırada,hayır dedim geçiştirdim.sonra biraz daha ilerlediğimde birden acaba alsa mıydım keşke alsaydım diye vicdan azabı çekmeye başladım..çünkü çocuk o kadar masum ve tatlıydı ki içim içimi yedi keşke alaydım diye.:( hala da üzülüyorum aklıma geliyo.:(çok mu duygusalım lan niye böyle oldu ki..:/
- +1 yıl
bende kötü oluyom ya :( ama o kadar çoklar ki yani ne biliyim öf insan o anda ne yapacağını bilemiyo ve yürüyüp gitmek daha kolay oluyo ama bazen alıyorum yani :(
- +1 yıl
belki abartı ama cidden üzlüyorum ben şu an, reddedince çok değişik baktı gibi geldi lan höf..:( yazık bir de küçücük elleriyle falan bikaç acayip sakızı tutmuş mahcup bir ses tonuyla soruyodu tabi ben o an hızımı bozmadan yok diyip gittim..salahmıyım ne sonradan aklıma geldi..:( neyse boşver bunu..şu saat 2'de çıkıcak olan uzay şeysini izliycen mi..
- +1 yıl
ney çıkçak la ne var bilmiyom ki merak ettim
- +1 yıl
canlı yayın yapacalarmış galiba uzaydan..ayda mı marsta mı ne tam bilmiyorum ama işte orda neler yaptıklarını anlatıcaklarmış..^^
- +1 yıl
oha national geoprapghic astronotları çekçekmiş izlicem de çok geç ya of yarında işim vardı sabah tamda zamanı ya :((
- +1 yıl
he lan bak onu da unuttum..:/ ben de izlemeyi düşünüyorum ama unuturum ya..:D
- +1 yıl
nası unutcan lan öyle şey unutular mı :( ama senin ilgi alanın değil dimi tırsarsın izleme başın döner :D
- +1 yıl
yok izlerim ya o kadar da değil..fdghdf küçükken baya yoğunmuş..=)) ama şindi ne yalan söyliyim tek başıma büyükçe bir ekrandan karanlıkta izlesem tırsarım yani..evet..fgdhg
- +1 yıl
hani siteye girmicektin lan ders çalışcaktın bende hatta bugün sorunu gördüm o yüzden girdim bende gitceydim.. gitmesen çok güzel of ne biçim hayatlar mk. :((
- +1 yıl
farkındayım normalde öyle olması gerekiyodu..:D şu aralar yine vaktim var ya hani yine çalışıyorum ama..gitmiyorum zaten ya gidiyom mu ki.://
- +1 yıl
ordaysan ses var hulan...
- +1 yıl
bu gün burada yardırdım lahn..gdfsgfg baya bir işsiz gibiydim bu gün..ama bişeyler hep eksikti ya la..:/ sen yohtun..:( dım dım tısss..:(
- +1 yıl
benimde hep bir yanım eksik :(
- +1 yıl
ne gibi...:(
- +1 yıl
e tüm gün işteyim ya :( neyse ben duja girip geliyom işalla burada olursun dün ben buradayken yoktun da günüm bok gibi geçti
- +1 yıl
he ya la dün erken çıktım..:( ulan bu arada telefonumun da mınakoyacam afedersin..:( whatsapp face, twitter dşında falan bir zıçtığımın uygulanması yüklenmiyo lahn symbian çünkim..:( neyse ya bunun bir önemi yok..tamam sen git gel ben buradayım..:/
- +1 yıl
kendime yicek bişeler hazırliyim itilmişum açlıktan ölecem
- +1 yıl
tamam ye lan kakulmuş ölürsen naparım bem he..=(((
- +1 yıl
bir oğlan bebeklen karşılıklı öppücük attık birbirimize :D anasıda didi napıyon üpcük mü atıyon abılaya abla da çok güselmiş falan dedi şımardım :D
- +1 yıl
haha cidden çok tatlı oluyo ben de yolda gördüklerime yapıyorum bazen el sallamalar falan hele bazıları böyle arkasına bakarak gözden kaybolana kadar el sallıyo annesine de yetişemiyor ya bitiyorum çok tatlılar..:D <3 seni şımartıyolar mavililer falan yavşıyodur saçlarını bok gibi yap git ne biliyim biraz çirkin ol falan yani...:/// dfsgd
- +1 yıl
aklıma şey geldi biz bir oğlanlan insört dağatmaya gittik taam mı gidip yolda tanımadığı çocuklara hişt diyodu konuşuyodu çok değişik biri lan cool böyle :D neyse işte saten bir abıla dediki bu ne kız dedi yataktan kalkmış gibin saçların dedi :(( süslenmiyom ki ama sonuçta belki sevgilim olur yani yakınlarda belli olmas
- +1 yıl
ne ilginç ilginç insanlarla karşılaşıyon la sana ne elin saçından deyze..:( zevcen olsun tabin ama yamuk yaparsa da söyle gelip azını yüzünü kırayım..:// sdgfgfd
- +1 yıl
taam itilmişum kahramanım :(
- +1 yıl
o cool elemana da söyle çok cool olmasın..sgdfhfd
- +1 yıl
ondan daha cool ve yakışıklı ve çekici ve esmeri var :((((
- +1 yıl
orası hangi şirket nerenin insanları lan bunlar hepsi cool...:/ kızlardan yok mu peki şöyle bir fıstık, senin dışında..:D
- +1 yıl
var ya yanımda oturan kız işte beni çok seven :D ama sefgilisi var hemde aynı yerde çalışıyolla ama çokta fıstık değil işte eh yani hem coola gelincene ben herkes demedim ki o saydıklarımın hepsi bir kişi :(
- +1 yıl
hahaha hepsi bir kişi komikti ya..:D neyse zaten güzelmişsin totoyu koru bari yani şeyapma..dihhatli ol..:( peçeni takıp git..:/ kimseyle göz göze de gelme..:/
- +1 yıl
ay ama onun gözleri o kadan güzel bakıyoki anlatamam göz göze gelince bakamıyom zati bikaç saniye bakıp hemen kafamı çeviriyom sora işte ne biliyim onuda annayamadım bazen gıcık ediyo falan mesela barkot okuma aletinin içinde lazeri yansıtan aynadan baktım bana doğru bakıyodu bazen ne biliyim pöff aslında bişeyler yokta işte bişeylerde var gibin :/
- +1 yıl
oha terbıyasız namahrem..O.O :/// şaka bir yana cidden belki hoşlanıyodur tabin..ben birinden hoşlandığımda 2 saniye falan bakabiliyodum eskiden..:D
- +1 yıl
barıştın mı manitayla la noldu sizin iş
- +1 yıl
iyiye döndük yine ama işte bakalım...:) iyi gidiyo şu an herşey normal..
- +1 yıl
iyi iyi.. -- hani misafirlikte konu biter bu söylenir ve susuluur :(((( --
- +1 yıl
ee ver çayını doldurıyım...(birden ev sahibi tarafından bu söylenir..ne biliyim lan ben olsam bunu söylerdim.dshgdfg)
- +1 yıl
içesim var. şöyle zil zurna zarhoş olasım.. lan aileyle yaşamaktan nefret ediyom yea
- +1 yıl
geçer lan sabret napalım..:// benim de var yeminlen ne yalan söyliyim..:( şöyle alıp başımı gitsem karşımda deniz olsa tek başıma içsem sahillerde..ama mümkün değil maalesef ki..
- +1 yıl
geçmez ki. bazı şeyler ne kadar istesen de geçmez.. sen kovarsın o yine gitmez. neyse niye melankoliye sardım gene ne sıkıcıyım mk.
- +1 yıl
yok la sıkıcı değilsin sadece içki eksik..:(( geçmez, geçti sanarsın sadece..:// aaah ah..noluyo lan bana..O.o hönk.sdfg
- +1 yıl
şu asla unutmayacağın ve kimseyi öyle sevmeyeceğin aşkın mı?
- +1 yıl
unutamamak değil de..unutursun yani ama..kimseyi öyle sevemiyeceğim kısmı doğru..cidden öyle. olmayabilirde tabi daha herşeyin başındayım gencim daha..ama hiç sanmıyorum yani yine de..
- +1 yıl
peki o birine senin gibi aşık mıydı? öyleyse çok acı verici
- +1 yıl
sevgilimdi aslında..ama yalancının tekiymiş ya.. kullandı gitti..sorma ne oldu falan diye..neyse..çok seven taraf hep kazık yer zaten bu yüzden aşk bok gibi..:(
- +1 yıl
iyi geceler hoşçakal
- +1 yıl
noldu sanki birden bişeyler oldu gibime geldi ya neyse tamam o zaman..:/ iyi geceler..
- +1 yıl
Üşenmezsen bir beni tak :)
- +1 yıl
bi sorun var..:/..?
- +1 yıl
Sorun yok
- +1 yıl
kısa cevaplar veriyosun ve de smile falan koymuyosun...:/ hadi onu geçtim bilmiyorum öyle işte sorun var gibime geliyo..öyle geçen birden gidince falan da aynı şeyi düşündüm...:/
- +1 yıl
hof be..:( niye öyle oldu ki..
- +1 yıl
- +1 yıl
oyun değil bu bana göre..ama bu şeyin adı oyunsa, mızıkçılık yapmam hiç, yenilgiyi de kabul ederim ve oynamaktan sıkılmam..^^ okeye dönerim :D
o değil de nabion nan..:( - +1 yıl
senlen konuşunca mutlu olmam lazım ama üzülüyom tam tersine :(( neyse bugün izinliyim ve evde boş boş oturmak çok güzeel <333333 buraya foto koyacam ama şimdi üşeniyom az bekle artık :/
- +1 yıl
neyse ben gidim donduğmamı çıkarayım film izliyim bari sorada haftalardır yapmadığım şeyi yapçam, televizyon izliceem :((
- +1 yıl
tüh şansa bak be bilseydim girerdim :(( lahn.
- +1 yıl
şu uzun zamandan sonra ilk defa girdin ve ben yine o gün hunharca girmedim ya la..:(
- +1 yıl
biraccık uyucaktım ama uyku tutmaz şimdi neyse artık :(
- +1 yıl
oha leynn :( ben uyuduydum bu gün..uyuyacasan uyu çikileta ben beklerim seni gitmem :( tabi sen bilirsin gel sarılah lan :'(
- +1 yıl
özledin mi lan gafasını patlattığımın hıyar ağasığ :(((
- +1 yıl
- +1 yıl
valla tüm pempelilere iş atıyon bir finkirler falan gayet iyisin bence :((
- +1 yıl
ben ne zaman finkir attım hof :( sadecem sorulara bir -iki gizli sapığım geldi o kadar gfhfhs fazla madurum :(
- +1 yıl
hee mağdursundur evet bilirim :( sen napıyon la görmeyeli neler oldu gerçi pek bişe anlatmıyon da neyse :/
- +1 yıl
ya inan bir bok olmadı :/ olsa anlatırdım...sen neler yaptın bakıyım iş yerinde falan neler oldu..? =))
- +1 yıl
nolcak 2 haftayı geçkin aralıksız çalışınca pestilim çıktı beynim vıcıklaştı :/ işte bide bir esmer vardı dimi o öyle geçici bişeymiş yav ilacın etkileri tamamen biliyom ben onu. onda durum ne bilemicem. gece iş yerinde ikimiz kalıyoz en son biz çıkıyoz müdür yardımcısı kendisi ve o erken gönderiyo ^ ^ bana kaç kere gece olduğundan evine bırakam dedi de kabul etmedim neyse iş deyince konu neden ona geldiki şimdi :/
- +1 yıl
sorun değil ben de o esmeri merak ediyodum zaten .fhdfgj cidden. gece iş yerinde ikiniz kalmayın lahn haha :D o çocuk sakat hiç gözüm tutmadı evladım :D
- +1 yıl
çok tuhaf biri ya bir bok anlamadım valla ne olduğuyla ilgili amaan bana ne gıcık oluyom biraz artıkta :/ bu arada sana fotomu gönderem mi :D
- +1 yıl
ayh heyecan yaptım .sdfgfs gönder yani sen bilirsin emme..profil fotosu yapacayıdın..
- +1 yıl
- +1 yıl
gız allah canını almaya .sfdgfsdhg çok küselsin bemce yani yine de <3 :D
- +1 yıl
- +1 yıl
onu da bekliyorum bakalım ..=) bu arada saçlarını falan sen öyle demesen de hep siyah hafif kıvırcık hayal ederdim..:D
- +1 yıl
zaten öyle topuz dolayarak yaptığımdan dolayı biraz kıvırcık oluyo ve koyu renk yani orda açık çıkmış biraccık :D da işte çekmeseydim de olurdu lan sadce saçlarımı çekecem diye söz verdim o yüzden yani uzaktan çeksem daha iyidi çünkü baya uzun hoş duruyu ^ ^
- +1 yıl
demek saçlar şekil..:D bu arada sanki buradan zayıf olduğun belli oluyo gibi tam görünmüyosun ama bilmiyorum. :)
- +1 yıl
e yani kilolu olsam gıdım falan olar bir de gömleğim kıyafetlerim hep bol geliyo önceden şişko değildim ama zayıfta değildim artıkın dolabı yenileyecem mecbur :/ ne kadar üzgünüm anlatamam(bilmem bilir misin dolap yenilemek ne kadan süper bişeydir o yüzten sakın inanma asdfg)
- +1 yıl
birden bire dolap yenilemişliğim yoktur amma keyifli bişeye benziyo :D alışverişten de nefret ederim keşke benim yerime alışveriş yapsalar ben sadece giysem D
- +1 yıl
oha o.0 gerçi bende manyağa değilimdir de güzeldir yahu. bişey fark ettim ben artık çok geç cevap veriyom yani acaba zaman mı hızlı geçiyo yoksa algılarım mı yavaşladı? bir bakıyom sen yazalı kaaç dakka olmuş falan neden öyle ki :/
- +1 yıl
ben de farkettim de sorun değil..ben de şu an geç cevap veriyorum internetten dolayı :/
- +1 yıl
neden gittin ki ben bugün o kadan heveslendiydim senlen olacam diye işte ne biliyim yani burada takılsaydın biraz :((( bahattine katılıyom. mna koyim böyle dünyanın.
- +1 yıl
gitmedim ki :( yani evet gittim ama isteyerek değil bağlanamadım o yüzden :( yoksam ben de hevesliydim kaç zamandır konuşmuyoz :/
- +1 yıl
bugün zaman hiç geçmedi seni çok özledim :(((
- +1 yıl
(yazılmış ve silinmiş görünmez satırlarla dolu burası) şuan gerçekten bok gibiyim.
- +1 yıl
dün ilginç bişey oldu.. böyle birden bişeyler oldu vücut ısım yükseldi farklı bir his oldu içimde biraz kalbim sıkıştı falan bu tür bişey oldu sonra profiline baktım siteye yeni girmişin :/ cidden tuhaftı yani sanki hissettim gibi bişey oldu öyle anlatiyim dedim :/
- +1 yıl
hoşçakal.
- +1 yıl
oha ciddi mi :/( ben de dün nolduysa dayanamadım erkenden zıbardım yattım :( bu arada bu günlerde sitede böyle ilginç tesadüflerle karşılaşıyorum..hani bu seninki tesadüf mü onu tam bilmiyorum ama işte böyle ilginç şeyler oldu yani..:/
- +1 yıl
bana öyle bişey bul ki o şeyi cebimde taşıyabiliyim ve ona baktıkça sen yanımdaymışsın gibi hissediyim. o şeyi bana söyle ben alırım ayarlarım yani.. yarın geceye kadar vaktin var ona göre ha :/ iyi düşün lan
- +1 yıl
burada olmamak daha kolay olur o yüzden
- +1 yıl
giremediğim için üzgünüm cidden meşguldüm :/ burada uzun uzun kalıp konuşmak çok iyi..ama ben çok seyrek giriyorum..ve istemeyerek :/ ama şindi cidden böyle bişey bulmamı istiyosan düşünecem lahn. çok da zor bişey bea ne desem ki :(
- +1 yıl
sana bencil derken asıl bencil ben oluyorum.. hatrımdan buradaysan hiç gelme zaten. derslerine yoğunlaşman için siteye girmicem o şeyi de düşünme boşver gitsin.
- +1 yıl
hatırından burada değilim..kendim istiyorum bunu :/ bunları nerden çıkarıyosun anlamıyorum nasıl bu kadar eminsin ?
- +1 yıl
neden moralin bozuk?
- +1 yıl
yok bişey..
o değil de sen cidden psikoloğa gidicek misin ? - +1 yıl
niye söylemiyon ki bana :( randevü aldım ama düşündüm de anlattıklarımı aileme haber vermesinden korkuyom ya öyle bişey olur mu var mı yani mesela hamilelik testini söylüyolar
- +1 yıl
bilmiyorum ki ya..:/ ama bence söylemezler ya sanmıyorum..yaş sınırı falan vardır belki internetten araştırdın mı?
- +1 yıl
hayır. bu konuyu kapatalım bence. gerizekalı gibi hissediyorum şuanda
- +1 yıl
:D tamam ya kapattım, al..
bu gün noldi biliyon mu benim kız merdivenden düştü..:/
- +1 yıl
ciddi mi :D ciddiyse gülmemem lazım bu durumda :D
- +1 yıl
ciddi..:D " merdivenden düştü" çok komik bir cümle lan aslında düşününce kulağa komik geliyo haha :D
aslında düşüş de komikti de sonunda pek gülemedim yani düştükten sonra..bileğini falan incitmiş sargıya aldılar bilmem neyin 2 saatten fazla hastanedeydim bak aslında o kadar kötü bişey de yok yani..neyse :D yazık falan cidden de şimdi bana bir gülme geldi ya burada güldüğümü görse azıma zıçar kesin :D - +1 yıl
şuan gülmemem gerek ama bende gülüyom üzgünüm asadfg :D lan ne saçma insanlarız mk. :D neyse geçmiş olsun ya bide hastaneye falan kalmış yani merdiven kaç basamaktı ne kadan yuvarlandı öyle :((((
- +1 yıl
sorduğum soruya bak sanki insanlar basamakları sayıyo :D
- +1 yıl
hahaha noluyo lan bana cidden acayip oldum ama komikti ya cidden :D ya işte ayağı takıldı öyle 6-7 basamak vardı sanırım :/// pıfss :D emm neyse sen naptın yha ? =))
- +1 yıl
napabilirim lan çalışıyom işte çok sıkılıyorum zaman geçmiyo keşke hep böyle tıka basa müşteri olsa eşşek gibi çalışsam anca öyle zaman geçer :((( bugün en sefdiğim kasiyer namıdeğer kuşumun benlen yaşıt kardaşı geldi tanıştık falan kıza benim hakkımda demişki çok tatlı demiş ama söyleme falan demiş tabi kuşum durur mu hemen anlattı :D diyo ki bakarsın görümcen olurum :/ ama var ya aşşırı aşırısı yakışıklı çok çekici hoş çocuk
- +1 yıl
senin taliplerin hep çok yakışlı oluyo neden öyle ki :/ ben çocuğun yerinde olsam "söyle söyle, çok güzel dediğimi çok tatlı dediğimi de söyle heheh " derdim .:Dfghhd
- +1 yıl
yo ne alaka ki ben sadece yakışıklı olanları düşündüğümdendir :/ istersen inanma yalan mı söylicem
- +1 yıl
saçmalama lan yalan mı söylüyosun demek istedim ? olabilir yani olma ihtimali var hep yakışıklılar denk gelmiş olabilir yani ne var..:/ ya da dediğin gibi sen bana sadece çekici olanalrı anlatmışsındır..neyse bunu boşverek..ne zamana kadar çalışıcan ?
- +1 yıl
4 - 5 ay falan. neden sordun ki
- +1 yıl
hiç sordum işte..;))
bu arada bak noldu biliyon mu kore şarkısı dinliyom şu an..:D 4 tane kore şarkısı var bilgisayarda :D kuzenimin mp3'ünü dinlerken falan baktım hoşuma gitti haha :D - +1 yıl
genelde şarkıları güzel değil ne dinliyon ki
- +1 yıl
- +1 yıl
iki şarkıyı da tam dinlemedim de kızların ki berbat :(
- +1 yıl
dfhgfhd başta bende de öyle olduydu ama şindi nedense dinleyesim geliyo :D allam bana ne oluyor beah :D bu arada nedense şu an çok gülmem geliyo böyle azıcık komik şeylerde bile çok komik şeyler görebiliyorum şu an :D birden bire oldu bu şu kız arkadaşımı anlattıktan sonra falan :D
- +1 yıl
hı bazen bişe olur komiğin gelir(güççük kuzenimin tabiriylen) ota boka gülersin :D sen ismini hiç tersten okudun mu :D
- +1 yıl
evet ^^:D nike..çoh havalı dhdjhf
- +1 yıl
nedeğn gittin lahn :// internet falan gitmiştir kesin..
- +1 yıl
nassı yani laf mı soktun şimdi :/ internet gitti diyince falan inanmıyon mu anlamadım
- +1 yıl
hayır lan laf sokmadım..cidden söyledim yani internet gitmiştir derken öyle tahmin ettim..laf sokuşlardan nefret ederim ://
- +1 yıl
ben sorulara cevap veriyom ya öyle gözüktü ne biliyim yani salah internet gitse nası burada olcam :(( ben gittim hoşçakal. iyi ders çalış haa.
- +1 yıl
dersler inişli çıkışlı ya..bi an sanki ben böyle küçüğümde bir büyüğüm bana söylüyo gibin hissettim bak :D
güle güle o zaman..görüşürüz..:)) - +1 yıl
yoksun bu gün emme ben yine de yazıyorum..ne desem ki şindi onu da bilmiyorum :D
ee şindi ne etsek ki, ne yapsak, uzanıp yatağa koyunları mı saysak ? yoksa içip içip sokaklara mı aksak? yürüsek böyle boş boş, cool abilerin kulaklıklarını çeksek, minibüste cigara içsek, rte'ye küfür etsek, hunharca öpüşsek...takmasak böyle kimseyi,apaçi gibi takılsak, doğru düzgün para falan kazanmasak,yine de mutlu olsak.sonra alsak elimize yoğurdu,sarımsaklsak da mı saklasak sarımsaklamasakdamı saklasak?
- +1 yıl
sonra ben sarımsaklı seviyorum desem, sen sarımsaklasan, yanına da kıymalı makarna yapsan..ya da şu lazanyadan..ne de güzel olurdu. açım da ben çünkü biraz..^^
neyse bakıyorum da yine iyi saçmalamışım aferin bana..^^ neyse iyi geceler, rüyanda silüetimi gör..:D
- +1 yıl
ghjfgdfh çok malım lan şu hale bak :D
- +1 yıl
asıl ben malım şimdi niye ağlıyosam..
- +1 yıl
ağlıyo musun ? :/// O.o
- +1 yıl
evet duygulandım fazlasıylan da :(( sen böyle şeyler yazmasan siteye girmicektim ki ben ya of sözümden döndüm gene :/
- +1 yıl
bunu yeniden yapmaya çalıştığını farkettim..:/ çünkü dün girmedin, bu gün de geç girdin falan ya..ondan.
- +1 yıl
ben seni neden anlayamıyorum ki :( kendimi de anlayamıyorum ki asında ya ben senle artık konuşamıyorum. kafam karışık oluyo çünkü heralde o yüzden
- +1 yıl
sen kötüsün cidden, kafan falan karışık.. niye öyle ya :///
bi de bak mesela niye öyle oluyosa sen yokken buraya yazıcak daha fazla şey buluyorum sanki yazdıklarım saçma da olsa..bunu farkettim.sana da oluyo mu bu ? - +1 yıl
lan ne saçması ben yokken yazdığın o şeyler ne kadan harika harikası biliyon mu sen :((( bana ne oluyo biliyo musun böyle içimde koşturan binlerce kelimeler cümleler var da hiçbirinin buraya gelesi yok. korkuyolar heralde.. bir karmaşa var oralarda ve toparlayamadım onnarı :(( şuan saçmaladığımın farkındayım çünkü bugün çok garipti :/ bazen kendimi rüyada ya da bir hayalde gibi hissettim falan yine binbir değişik kafalarımdan biri işte :/
- +1 yıl
neden bugün öyle oldu yani bişey mi yaşadın yoksa öyle birden gelen bişey miydi..;)
- +1 yıl
evet beni öptü ^ ^
- +1 yıl
esmer çocuk mu ? azından mı ? ^^
- +1 yıl
bi süre göz göze geldik ve birden öptü sora ben böyle biraz şaşkalozca bakakaldım ve ortamı terk ettim yarın nolcak bilmiyom
- +1 yıl
sen utançlı olursun kesin :D
ee hoşuna gitti mi barim nasıl öpüşüyor beyefendi...=)) ^^ hfgn - +1 yıl
yine şaka yaptım ki ben :((( pardon bu kaka oluyo dimi :((
- +1 yıl
oha iğrençsin lahnn..gsdfhgfdhfd
yapma bunu kendimi mal gibi hissediyorum bunu yapma litfin ^^ :D - +1 yıl
ya keşke iyce uzatsaydım şakayı niye söyledim ki ne salakım :D
- +1 yıl
nerden aklına esiyo höf :D iyi de kandırıyon ha..gdfhdf
- +1 yıl
sen öyle bir söyledin ki sanki esmerlen ilgili bişey oldu da ben leyla gibin rüyalardaydım diye anladığını belirttin yani ben öyle anladığını anladım ordan esti. anladın mı? :D
- +1 yıl
anladım tamam şeyapma :D ama bu arada ben öyle anlamamıştım ki..cidden..=)
- +1 yıl
yani ben öyle annadığını annadım öyle gözüktü :D neyse çok malız bence :D
- +1 yıl
evet fazlasıyla :D şu yazılanları birleştirsek trajikomik bişey olur :D
- +1 yıl
bana öyle güzel şeyler azma bir daha tamam mı :(
- +1 yıl
tamam :( azmam.
- +1 yıl
azmaz mısın :((
- +1 yıl
azma dediysen azmayık ...jfhgfgh
- +1 yıl
ay bir dakka ben azma yazmışım anla işte lan öf :((( o satırları okuduğum zamanlar dışında hep mutsuzum ki ben senle
- +1 yıl
anladık ya la :D
neden mutsuzsun, bnce sn bni svmiyosn ..s..s - +1 yıl
annem az önce ne dedi biliyo musun? geldi yanıma ben gülüyodum işte yazışırken beni hep görüyo ya. dedi ki kızım sen kiminle konuşuyosun? kim olduğu önemli değil kız arkadaşında olabilir seni bu kadar mutlu eden kim dedi? seni böyle görünce ben de mutlu oluyorum dedi..
- +1 yıl
hadi ya ciddi mi ..:)))) hoş bişey..sen ne dedin ?
- +1 yıl
senin ismini biliyolar arkadaşım olduğunu da biliyolar siteyi falan bilmiyolar sadce işte.. bişey diyemedim ya öyle konuşmaya devam etti gitti işte ben öyle susakaldım düşündüm biraz
- +1 yıl
bi gün o dediklerin gerçekleşcek ^ ^ sen istesen de, istemesen de.. kaçsan da ben bulurum seni.. bir gün ikimiz gözgöze gelicez. belki aylar, beki yıllar sonra.. belki gelirim bir yabancı gibi yanına, gözlerine bakarım da anlarsın ben olduğumu.. anlamaman mümkün olmaz zaten. heralde uyuya kaldın iyi geceler.
- +1 yıl
Tıpkı günebakan gibi.. Oda güneşi inatla takip eder.. bıkmadan, usanmadan.. Günebakan guneşi bu derece severken en sonunda güneş yakar onu ve geriye çigdemleri kalır :( o ikisinin yakıcı birleşiminden ortaya çıkan şeyde pek bir sevilir tuzlanıp çitlenir. Yen mi?
- +1 yıl
öyle şindi düşüncelere daldım gittim..yanımdakiler niye konuşmuyon ne düşünüyon diyo soruy şu an..:/
- +1 yıl
neler düşündün ki
- +1 yıl
işte öyle yazdıklarımla ilgili falan..:D
- +1 yıl
buradayım ve susuyorum :/ perşembeleri izin günüm he ona göre yani sadece bil. ben burada ol illa demiyorum tamam mı ben yatağa doğru yol alıyom bye
- +1 yıl
vay iyiymiş bu söylediğin iyi oldu..^^
iyi geceler o zaman napalım ki, tatlı rüyalar..;)) - +1 yıl
lan az önce anam yeşil elmayı açtı gitti mutfağa tamam mı bende kalkıp kumandayı almaya üşendim bir dene çin usulü et kavurdu böyle renkli renkli aşşırı aşşırısı lezzetli gözüküyo yav işkence çetim resmen burada :(((((((( ne yicem lan ben :((((( bak aklıma ne geldi hadi aynı anda bir kanal açıp aynı şeyi izleyek ^ ^
- +1 yıl
tamam çokisel olur ^^
nereyi açıyım pekim ? - +1 yıl
du bir dakka her zamanki gibin hayvanice zap yapıp kanal beğenecem sora söylicem :D bide bişeler zıkkımlaniyim biraz geliyom <3
- +1 yıl
tamam bekliyorum ^^
ya bu arada 22 tane eksi almışım..hiç eksi almamış cevapların arasında bu kadar eksi almış olmak ne kadan güzel bir duygudur bilir misiğn.<3 hgjfjf - +1 yıl
hı bende yaşamıştım onu :D şuan gumball izliyom aç lan cn kanalı
- +1 yıl
sonunda buldum kanalı oh fdgdsg ed edd ve eddy daha güsel <3 bir de kodadı afacanlar vardı o da güzel ^^
- +1 yıl
tv2 yeşil öyküleri izliyom çok ilginçler aslında hoşuma gitti
- +1 yıl
aaa bu güzelmiş çok severim bu tür şeyleri. uzun zamandır TV'ye bakmadım iyi oldu..^^ meksikaymış dimi.
- +1 yıl
evet reklam çıktı du yine zap yapiyim tek bir yerde durak beraber televizyon izleyek :D bende uzun zamandır izlemedim
- +1 yıl
artık bir yerde dur yoksam çarparım ^^ evet..:hjfhhj ben de bakıyım bari ne var ne yok tv'de.
- +1 yıl
bajbaganın ses felaket olmuş ya inceydi kalınlaşmış accayip olmuş şimdi de :D
- +1 yıl
hahaha ona da bu gün yarıldım resmen :D şu an var mı tv'de varsa hangi kanalda =))
- +1 yıl
haber kanallarında var işte mesela ntv :D ben şuan adventure time izliyom reklam çıkınca tv2yi aççam
- +1 yıl
ya ama ben bu bölümü izlemiştiim :(((( lan bir yerde duramadım mk. ne istesem olmuyo zıçayım böyle kadere
- +1 yıl
olsun ben üşenmeden değiştirirm birlikte zap yaparız.:D şu an bende adını feriha koydum açık..dfghd
- +1 yıl
onu hiç izleyesim gelmiyo ya zaten izlemedim hiç :/ finn aşk acısı çekiyo söylediği şarkı kalpimi parçaladı :((( çok hüzünlü :'(( neyse kanalı değiştiriyom as sora dediğim kanalı aç ve orda kalak aynı şeyi izleyek aynı anda aynı ekrana bakak böle olmaz -.-
- +1 yıl
ben de ilk bölümünü izlediydim..
şu an pepe açık bende..fdsgfs artıkın bir karar ver yağni ha..^^ - +1 yıl
tamam tv2 deyim eğlenceli falan bişeler bulamadım :(( neyse artık şuan açık olan o zaten çok şanslısın ki kumanda bozuldu değiştiremem :D
- +1 yıl
tamam açtım bu güzel orda kal :D
bak şu an bir maviliyle mesajlaşıyorum daha önceden konuşmuşluğumuz varmış ama eski nickini hatırlamıyomuş (!). senle yazıştığımızı nerden biliyosa, dedi ki kafamgirsinsanaks'ye söyle onla sevişmek istiyorum, yorumları çok güzel çok tatlı kız..o da mı senin gibi lez dedi, o da mı ankarada dedi..://
ben de dedim ki çocuh kafamgirsine sarkma gafanı kırarım..senin gibi bir elin mavilisine yar etmem dedim..adam ol dedim :/// dedim yani.işte öyle..fdhfd
- +1 yıl
ahan bu çocuk bunun kötü emelleri var ://
- +1 yıl
eskilerden biri olmasın :/ iğrenç esprilerini de alıp bir defolar mısın lütfen hof
- +1 yıl
mekanımıza zikkoları almıyoruz adamım..şindi uza fgdhfd
ya hala plan kuruyo bah döverim ben bunu dövem mi..:// - +1 yıl
tamam uzatma mesaj bölümünde kal git buradan .://
ya popkek bu kanal iki saattir reklam hea :( - +1 yıl
ben kapattım ya kafam şişti :/
- +1 yıl
bizimkiler eve doluştular tüm hevesim kaçtı hea..:// ne güzel evde yanlış başıma ks'de, burada takılıyodum..
başım ağrıyo :( - +1 yıl
aynen lan annem salona geldi e2yi açtı ingilizce film izliyo :/ şindi de değiştirdi neyse ben odama geçiyim bu arada buldum la hani sana linkle gösterdiydim bilgecişaraptı nicki o işte :D
- +1 yıl
hı hatırlıyorum ama bilgecişarap şu beni engelleyen çocuk muydu, yoksa bana uyuz olup engelleyen çocuk başkası mıydı la? :D kafam karıştı şindi.
- +1 yıl
hayır o eskilerdenbiri :D bu romantikli böyle tatlılı falan mesaj atan :D
- +1 yıl
hıı evet hatırladım..:D biz hiç bunla konuşmadıydık niye öylde konuştuk falan dedi ki..:D savaş halindeyiz onla benim aramı yap diyo..:D
- +1 yıl
hee oldu :/ arkadaş bazı insanlar gerçekten çok azimli :/ ya onu boşver sen nasılsın la nası oldun başında ağrıyomuş bide :( anneme sordum dediki gripten kurtulmaya çalışmamak gerekir dedi. bide c vitamini alcaymışın terliyecekmişin işte bunları yap tamam mı bak öff keşke.. neyse ya ne diyoduk bide anana söle nane limon gaynatsın battaniye versin :/
- +1 yıl
tamam nane limondan da nefret ederim ama mecbur napak..:/ keşke ne..?
- +1 yıl
keşke yanında olsaydım gafanı kırsaydım sana olan sinirimi çıkarsaydım sorada morluklarını üpçükleseydim sora salak gibin ağlaysaydım sana vurduğum için :((( temmiz bir dayaktan sora zaten hastalığını unuturdun :/ tabin kakılmış olarak dayak sırası bende olurdu :/ ben seni her türlü iyileştirirdim
- +1 yıl
oha çok şefaktlisin lan saol :( ben furmazdım azıma zıçsan fufmam..:///
- +1 yıl
yazıp sildiklerimi görsen azına zıçılmış gibin olurdu o yüzden siliyom :(( neyse öf benim salaklıklarımı bırakalım yav. ben nası yarın işe gitçem lan çok zor geliyo izinden sora gitmek :((( bide artık daha profesyonellik istiyolar acemilik gitti ya çok stresliyim çalışmaktan nefret ediyom ya.
- +1 yıl
:// ne desem ki şindi haklısın çalışma saatlerin bayaa uzun.:( ben olsam uykuya dalardım bir de geç yatıyon falan..:/ ben de yarın yine gitmiycem muhtemelen..
- +1 yıl
senin içinde ne kadar yeri kaplıyorum?
- +1 yıl
şindi 4'te 3üm su olduğuna göre 4'te 1 imin yaklaşık organlar dışında 3 bölü ikisini kaplıyosun sayalım bu da 6'da 1 gibi bir orana denk geliyor evet.^^.dfghdhgf
neyse ciddi olursam cidden değişik bir duygu bu..daha önce hiç biriyle bu kadar uzun yazışıp da tekrar tekrar yazışmak istediğim ve özlediğim kimse olmamıştı..burdan bişeyler çıkarabilirsin önemlisin yani..=)
- +1 yıl
hıı anladım evet
- +1 yıl
=)
- +1 yıl
-.-
- +1 yıl
'-'
- +1 yıl
:D beni fena gülme tuttu bırakmıyo :/
- +1 yıl
hahaha komiklisin ya.:D
- +1 yıl
fahriye ne ediyon layn ..://
- +1 yıl
galpinin tamamını kaplamak isteyecek kadar bencil olduğumu fark ettim :(
- +1 yıl
bazen öyle olur :((
- +1 yıl
evet ben cevabımı aldım
- +1 yıl
bu söylediğimden ne çıkardın bilmiyorum..
- +1 yıl
ben ne düşündüğümü bilmiyorum sktir et.
- +1 yıl
bunu boşverelim bence..:/
nasılsın bu gün, yine iyi değilsin.. - +1 yıl
bilmiyorum
- +1 yıl
ben de bilmiyorum.
- +1 yıl
böyle de olmaz ki ya..şimdi ,ilaç aldığını, insanlardan nefret ettiğini söylüyosun..cidden üzülüyorum..kalbin kırılmış onu da biliyorum..geçmişte yaşanan olumsuzluklarla bu günün sorunlarının bileşimi, ki bu hisler her ne kadar dışa vurmasam da bende de var..seninki kadar mıdır onu bilemem..düşünüyorum, bir kişiyi sorunlarından ve üzüntülerinden kurtarma hakkı verilseydi, bunu yapabilseydim o sen olurdun..çünkü içinde birşeyler birikmiş ve bu korkutucu..en azından benim için öyle :/
- +1 yıl
belki abarttığın kadar değilim diyceksin..evet olmayabilirsin neler hissettiğini anlayamam..ama öyle işte, değil mi?..gerçi bunları sen de biliyosun böyle şeyler yazmam belki de anlamsız ama yazıyorum ben..neyse.
- +1 yıl
beni anlamıyosun.. boşver. özür dilerim
- +1 yıl
niye özür diledin ki..:/ aslında seni anlıyorum..belki de yanlış anlıyoru ama bilmiyorum..
- +1 yıl
lan gız nabiyon .(
- +1 yıl
yemeği hızlı yediğimden boğazımda kala kala tıkındım geldim :D özür dilememin sebebi böyle sorunlarımı belli etmem falan filan
- +1 yıl
oha ölme leyn :/ hgfhj bunun için özür dilenir mi bea :*
- +1 yıl
ya söylesem mi bilmiyom da sana karşı içimde sinir vardı kıskançlık krizi geçirdim o yüzdende bu hislerimden dolayı pişman oldum özür diledim işte :( bir an seni fazla sahiplendim seni herkesten kıskanıyom taam mı ciddiyim bak :(((( çok salakça dimi evet öyle nabiyim neyse bunu bir daha yapmıcam. artık sen sadece internetten konuşmaktan hoşlandığım birisin. tıpkı benim sende olduğum gibi.. durumları eşitleyelim
- +1 yıl
niye sinirlendin ki ama onu tam bir bilsem keşke..:(
salakça değil ben de sana gerizehalı mavililer falan yavşayınca sahipleniyorum, ister istemez yani cidden..:// ^^ belki de evet salakçadır yani bilmiyorum onu da..öyle yani. - +1 yıl
senden beklentim fazla hani dedim ya içinde ne kadar yeri kaplıyom diye dalga geçtiydin hani :/ neyse işte boşver ya abartmanın alemi yok aslında normal olan sensin sadece konuşuyoz öyle sanal arkadaşlarız dost bile değiliz.. ben çok uç noktalara gittim ama artık kendimi toparlıcam. bide sadece senle ilgili değil tabiki o nefret vs. başka kişiler ya öyle dolmuştum işte
- +1 yıl
ya o benim ciddiye almadığım anlamına gelmez ki.:/:/ öf ben neden böyleyim bilmiyorum :(
beynimden skilmiş bir insanım sanırım.
- +1 yıl
sen kısa ve net benim anlayacacağım bişey söyleseydin.. öyle bişey deseydin ki ben kendimi bastırmak, kısıtlamak zorunda kalmasaydım mesela. ama senden soğumaya çalışıyorum zaten ilacı bu yüzden içiyorum. sende bir hiç olduğum için. sadece sıradan bir arkadaş olduğum için. o hapı içen kişi duygusuz hissiz olur. ben öyleyim sevemiyorum. düşün bu ilacın etkisiyle sana karşı böyleysem bıraksam ve gerçek halime dönsem nasıl olur? düşünme ya senin iq iyide eq yerlerde :/
- +1 yıl
eq konusunda haklı olabilirsin..:/ peki ne söylemeliydim ?
sen cidden çok hoşsun, iyi hissettirmemi sağlıyosun vede tatlısın:)en azından duygusalsın, içindeki o duyguyı ve samimiyeti hissedebiliyorum ve yani seni bu yüzden seviyorum.bunu daha önceden reelde de kimsede görmemiştim,hele ki bu tür bir ortamda hiç görmemiştim.yani işte sen böylesin, peki ya ben ? beni o daha yeni söylediğin tavırlarıma falan rağmen bende ne buluyosun.
üzülmene değer miyim cidden? değmem ki işte..bu can sıkıcı..:( - +1 yıl
neden mi? sevgi bir nedene bağlı mıdır ki? bende bilmiyorum hiç sorma.. değer misin.. karşılık aynı olmadığından acı verebilir evet ama değersin. sen benim için çok değerlisin. ayrıca senin benim sana olan içselliğimi sevdiğinin de farkındayım. yani senin bir nedenin var. öf bu konuları bu kadar açık konuşmak çok tuhaf geliyo bana :/ aslında pekte açık konuşmuyorum ama bence artık sadece makara yapak :/ gerek yok yani anladın mı bak ileride şu halimden eser kalmıcak sevgimi yok edicem.
- +1 yıl
ben herşeyi dökemiyorum maalesef bilirsin beni..birgün sevginin biticeği bir gerçek zaten..ki keşke bitmesi uzun sürmese..sana iyi gelmiyor işte çünkü..
biraz makara yapmak iyi olurdu ama şu an o moda nası geçicez..:( - +1 yıl
asla bitmez ki :( sadece bastırılır ya da törpülenir işte :( ama senin sevgi uçucu mürekkep gibiyse demek ki.. keşke hiç bir şeyi söylemeseydim sana. kendimi aptal gibi hissettiriyosun.. iyi geceler.
- +1 yıl
hayır aptal gibi hissetmene gerek yok boş yere, ben aptal gibi davranıyorum..benim sevgim mürekkep gibi uçucu değildir..:(
- +1 yıl
bekliyorum..
- +1 yıl
bekleme.
- +1 yıl
bekliyorum.
- +1 yıl
ulan ne diyosam ben.. bişeyler söyliyesim var, söylemiycem..:/ malak gibi durmaya devam edicem yani..evet.
- +1 yıl
konuşmuyon falan ama ben yine de anlatıcam..rüyamda ilginç şeyler gördüm.. seni çaldırıyorum ve sesimi çıkarmıyorum ama sen nefes alış verişimden arayanın ben olduğunu anlıyosun.(saçmalık.. kgjhfgj). annen falan var böyle yanında küçük 1-2 tane de kardeşin var..rüyamdaki sensin ama tipin aynı "bensu soral"... hatta direk bensu soral hanfendiyi(adını da yeni öğrendim) gördüm ama güya o senmişsin.. öyle bişey O.o
- +1 yıl
bu muydu söyliyeceğin yani :/ 1. si kardeşlerim benden uzun eşşek kadarlar, 2.si o kızla alakam yok, tipim değil :/ gerçi ne bekliyorum ki beni anlamiyonki biseler soyliyesin. anca en boktan gerçekleri gözüme sok, anca delirt, anca üz mk.
- +1 yıl
bu değildi..:/ bu rüyayı daha dün gece gördüm.. uzun uzun bişeyler yazıyo olsam genelle ilgili yazardım geniş zamanı..:(
- +1 yıl
yorum yazıp, sinirlenip direk çıkıyosun..
naptığımı tam olarak bilmiyorum..ne suçum var..:/ - +1 yıl
Ya hic bir sucun yok lan bugun bir ruya gordum kendime geldim iyce dusundum ve artik mantigimlan hareket etcem :((( galiba o profilinde bahsettigin got insanlardan biride benim evet ole :((((
- +1 yıl
ne gördün rüyanda?
- +1 yıl
boşver ya senle ilgili kafama taktıklarımla bağlantı kurup empati kurmamı sağladı işte. o değilde nabıyon? hadi gel sarılak yani hayalimizde :((((((
- +1 yıl
hahaha tamam gel..<333 =((
iyiym işte..biraz malım..ama iyiyim yani uğraşıyorum..sen nabiyon.? - +1 yıl
niye malsın noldu ki :/
- +1 yıl
yok bişey her zamanki halim..^^ sınavlar falan var işte onlar biraz sersemletiyo ama mallığım ondan değil yani neyse..:D
bu gün işe geç falan mı gittin öncekine göre? - +1 yıl
hayır erken kalktım o yüzden siteye girebildim. artık 22 de kapanıyo biraz daha erken geliyom mesela ^ ^
- +1 yıl
haa ne güzel..^^ daha erken sevişi...konuşuruz artık..hömjlşg :D
- +1 yıl
sen diyer pempelilerlen sevişiyon ki :(((
- +1 yıl
sevmek bir ömür sürer, sevişmek 1 dakika...^^ <3
- +1 yıl
ohaa <333333 1 dakka gel burya asdfghjk
- +1 yıl
sgöfdlhş 1 dakikada anca gelirim zaten..^^ :D
- +1 yıl
dimi yetmezkine :((((( bir gün?
- +1 yıl
cık..o çok oldu :(( işemeli sıçmalı fantezi için 1 gün boyunca tıkınmak gerek :( önce tıkınalım..:((
- +1 yıl
hiç seksi değelsin itilmuş :(((( ne yapam söle ^ ^
- +1 yıl
oha goca götlüye bak bir de bana seksi değilsin diyo :(((
yürü git meze hazırla tipe bah! yok sana seks meks :(( - +1 yıl
seks dime çoh ayıp :((((( illa seksili değilsin didim sksekdin bağri alla allaa :(((( taam mezeni hazırlıyom çok vurma
- +1 yıl
hahaha kjgmbflçv aşırısı tatlı oluyon böyle gakılmışken..:D
- +1 yıl
sende bana böle şeler söyleyip gözlerimin içini parlatırken çok datlı oluyon <3333
- +1 yıl
"ayy önce sen kapatt <33" diyesim geldi birden, hoşuma gitti..fkjdf ^^
- +1 yıl
lahana sarması yemeye gitti..^^
lahana sarmasından nefret ederim..:D - +1 yıl
tamda şimdi gitçektim :D ölemi bak öğrenmiş oldum zaten ortak noktamız galiba az :( şimdi giderkene bişe sorcam düşün sence bugünün anlamı ve önemi nedir bakem hadi bul ^ ^
- +1 yıl
tamam işalla bulurum..:D
- +1 yıl
neyse bulma izin günüm işte -.-
- +1 yıl
ha tabi canım o aklıma geldi de ben çarşamba gününü düşündüm..^^ :D
- +1 yıl
saat 12 i geçti ya o yüzden bugün şeettim :( varya bu iş aslında iyi he cidden çok komik ve tuhaf kişiler var şimdi iki saat düşünemem de var yani :D hatta lez bir çift olduklarından şüphelendiğim kişilerde var, soracığıma en değişikleri dedeler :D öf dedeler diyince aklıma bu geliyo hep :((((( link
- +1 yıl
dflhmdfk tahmin etmiştim bu videoyu attığını.. ilk 3+1 versiyonunu izlemiştim..sonra bunu gördüm hahah:D ama yazık lan..:(
neden lez olduklarını düşündün..^^ - +1 yıl
bilmem ki belli oluyo işte :/ neden aklıma gelmiyo ki kimse :( beynim yoruluyo la
- +1 yıl
höf abi bu ne ya küfür etmek de suç, ben böyle hayatın anasını ***.
- +1 yıl
noldu lan birden
- +1 yıl
ya senle alakası yok..:D kaç gündür kaç yüz kişi gelip "çok küfür ediyosun, yok böyle mühendiz mi olur, yok bilmem sen nasıl konuşuyosun" cık cık cık.. sanki küfür ediyorum da onlara mı ediyorum? kendi kendime kendi yaşadıklarıma ediyorum.. bu millete herşey batıyo mk, ya baksan 1000 türlü piçliği var bu gerizekalıların, gelmiş burada hayat dersi verip ahkam keserler..her şeye tahammülüm var, aslında buna da var ama öyle kendimi ilgilendiren davranışlarım hakkında ders öğüt verilmesine gıcığım.:/
- +1 yıl
aynen :( iyde sen küfür etmiyon ki ya da ben öyle ciddi bir küfür hatırlamıyorum hem eleştirme hakkı nerden buluyolar kendilerinde kim dedi söle -.-
- +1 yıl
aynen doğru düzgün küfür bile etmiyorum ya :( böhü.:(
üslubun kötüymüş yok bilmem işte profilinde küfür varmış falan filan.. "boktan" veya "zıçmak" kelimesini kullandım diye mi ki bilmiyorum ama bizim oralarda boka bok denir..kmhfgl
neyse ya.:D - +1 yıl
ordaysan ses verebilir misin? ya da ağzıma falan sıç..o da olur yani.
- +1 yıl
napiyon bee mıncırık ^^
sen geldin duvara öyle sıçmıklı dedin ya cımbır bama küstü..:( :Dfdgs - +1 yıl
bana ne küssün :/
- +1 yıl
doğru, sana ne :((
ehm neyse, benim de hiç soru cevaplıyasım falan yoktu yine geldim öyle bekledim..iki saat oturdum soru cevaplamanı bekliyorum.. malım galiba..:// - +1 yıl
senin bu laf sokuşlarına ayar oluyorum :/ ya da yanlış anlıyorum.. sözde bankayı arıcaktım bir sürü işim vardı çok yoruldum acayip uykum var ama mal mal ekrana bakıyom. bu arada.. bana söyleyeceğin bişey var mı?
- +1 yıl
laf sokmuyorum, laf sokmak için uğraşmıyorum da..:( niye öyle diyon ki lan höf...:((
yani işin falan varsa ya da uyuycaksan şeyapma.. hani söyliyceğim önemli bişey yok o yüzden..:/ - +1 yıl
yo gideceğim için sormadım belki vardır bişeyler içinde diye. yoksa tamam o zaman.. neyse iyi geceler ^ ^
- +1 yıl
arkana bakmadan gittin ulen .:((
tamam sana da iyi geceler..^^ - +1 yıl
nasi yok mk. nasi ya? benim icimde soylenmeyi bekleyen binlerce sey varken senin hic mi bir sey yok? neyse ya ben bir sure uzaklasicam kendimi toparlamam lazim arada duruma gore ugrarim.
- +1 yıl
söyliyceğim bişeyler var ama bu şeyler şimdiye özel şeyler değil..
bi de neden toparlanıyosun..:( - +1 yıl
bi bok annamadim simdiye ozel deyil ne demek :( ya nedenini yazmaya bilene vaktim yok mk. bir nefes alabiliyom iste sukur ki.. gerci olsada solemem.şu ancidden kafam calismiyo he isalla sacmalamiyorumdur ben burada uyuyakalmadan yatagima geciyim bye
- +1 yıl
yok saçmalamıyon da..neyse boşver. uyu o zaman uykusuz kalma..iyi geceler..=)
- +1 yıl
ee partiye gidicektin, gittin mi? ne partisi..^^ :D
- +1 yıl
doğum günüydü
- +1 yıl
hım demek öyle..^^ gittin mi..?
- +1 yıl
gittim geldim :( napmaya çalışıyon lan niye böle davranıyon mk. azıma zıçıyon resmen.
- +1 yıl
ne yapıyorum ya :(( böhü ulan.
- +1 yıl
böhüne sıçam. şuan sana çok sinirliyim, özellikle birine.. neyse ya öf lan öfffffffffffpğaekskldjxlkklşsdxlbşfxöhbmkdmfn -_- yeminlen çok boktan bir insansın ayrıcana çok acımasızsın.
- +1 yıl
O.o işalla allah belamı verir, keşke masayı kafama geçirebilsen..://
not: acımasız değilim ben..:( - +1 yıl
allah belanı vermeye hetçe. ayrıcana ben kafana bişe geçiremem :(( aslında ben sinirli değilim üzgünüm. aman ya niye anlatıyosam beni sktir et
- +1 yıl
yes or no 'yu izledin mi? Tayland filmi böyle kore sandım ben ilk.. önermişlerdi geçen izledim de tatlı bir filmmiş aslında..^^
- +1 yıl
çok önceden izlemiştim de hiç hatırlamıyorum :/
- +1 yıl
hof niye izledin beh ben bir film söylediğimde karşımdaki kişi o filmi izlememiş olacak arkadaş..gfkjks :((
- +1 yıl
sana tüm aşk filmleri, şarkıları, sözleri.. o kızı hatırlatıyo dimi? tüm benliğinle, deli gibi sevdiğin ve hep öyle kalacak kişi o dimi? geçmişte kalsa bile içinden çıkarmamışsın ya.. o kadar mı çok seviyodun ki
- +1 yıl
bu şey beni üzüyor ve çıldırtıyor.. öfkeleniyorum..:(
- +1 yıl
ney?
- +1 yıl
yazdıkların..
- +1 yıl
niye cevap vermiyosun?
- +1 yıl
cevap istiyor musun cidden?
evet onu çok seviyodum.. kendimi tanıyamaz hale gelecek kadar çok.. geçenlerde onunla karşılaştım.. bir sevgilisi var şimdi..canım yandı..böyle olmasını asla istemezdim..asla izi kalmasın isterdim.. olmadı.şu an biriyle birlikteyim ve adiyim..:// düşündükçe haykırasım ve ilk kez bu tür birşey için ağlıyasım geliyo.. ne zamandan beri böyle bir insan oldum çıktım diyorum..biri için çokça acı çeken insanları gördükçe alay ediyordum içten içe..ama bilirsin ki hayat i*ne - +1 yıl
neyi vardı ki neden o kadar sevdin peki biliyo musun?
- +1 yıl
bilmiyorum..daha doğrusu anlatamıyorum.
- +1 yıl
ama onun hakkında anlatacağın şeyler var demek ki.. sana bu tür şeyler sorduğum için ve yazdıklarım için özür dilerim.
- +1 yıl
tamam sorun yok..
- +1 yıl
ayh spk kc kre dedm duvrma ckma dye .s .s bir da gormym bn gttm by.
- +1 yıl
Aslinda gitmedim :/ bak ne durumdayim biliyon mu? Denizdeyiz.. Sen bir gemideyken karsidan bir yat geciyor. Ben gozunun onunde boguluyorum, ne olur artik ona bakma gel elimi tut kurtar beni.. Ben yuzmeyi bilmiyorum diyorum, sen duymamazliktan geliyosun. O gemileri batirip sonsuza dek yok olmalarini ve goz onunde sadece ben olmayi istesemde, bunun imkansiz oldugu gercegi aklima geliyor ve susuyorum. Kader mima komaya kararli. Ama kaderi kicina takan kim ki? Koysun mk. Ben vazgecmem.
- +1 yıl
Belki.. Bu kelimenin ne kadar zavalli hissetrirdigini, ve ne kadra acittigini bilemezsin. Mk. Ben neler diyorum bole ://
- +1 yıl
Nese ben yok oliyim en iysi :((((
- +1 yıl
o yat gözden kayboldu çoktan, istesem de bakamam.. duymamazlıktan da gelmiyorum, sadece belki sudan korkuyorum...yüzemiyorum..
- +1 yıl
Meraba tanisiyoz mu :/
- +1 yıl
oha neden öyle dedin ki..:/
- +1 yıl
Cunku cok gerizekalica davraniyorum :(((( kendime cok kiziyorum
- +1 yıl
kendine böyle davranma.. gerizekalı hissetme..bunun için ortada bir sebep yok. boşuna şeyapıyosun ://
- +1 yıl
gittin mi he...://
- +1 yıl
Evet seyapmamak lazim doru :(((( ben gidiyom heralde sali gunu gorusuruz sekerparem sana cok gicik oluyom beni uzen selerden bahsettiyim de demekki umurunda degilki devam ediyon itilmisum hiyar agam iy geceler.
- +1 yıl
devam ediyo muyum..:( bazen farkında olmadan değişik şeyler söylüyor olabilirim şimdi bilemedim ki yani ne yapıyorum pek de bişey yapmamaya çalışıyorum, neyse..://
- +1 yıl
Şu an sinirden guluyorum.. Ve sozlerimi dusunmeyecek kadar degersiz oldugum gercegi.. Of neyse ya ahada cikisa bastigim gibi yastiga basimi koyuyom bye.
- +1 yıl
özür dilerim yine salaklığım tuttu..
çabuk gidiyosun..sabah işin var biliyorum da.. üzünçlü oluyorum :( - +1 yıl
Cok boktan bir insanim :((( gun icerisinde dusunuyom iste bu sefer eskisi gibin olcaz gircem iste kakara kikiri.. Ama sora gelip yazdiklarini gordukten sora diyecek hic biseyim kalmiyo mal gibi susup kaliyorum.. Neden ole oldu ki? Gercekten isteyerek olmadi :( hem sen neden buraya bise yazmiyon onceden icinden gelenleri falan yazardin ama simdi ise bana soyleyecegin hic bisey olmadigini soyluyon.. Dun uyumam gereken zamanda buraya girdim sabahin gorme engellisinde kalktim 15 saat saat calistim
- +1 yıl
içimden çok şey geçiyo aslında ama bir yandan da geçemiyo gibi bişey..yani sözlere aktaramıyorum..bu konuda sen çok iyisin.. kitap yazsan okurum ulahn :(
- +1 yıl
Hii hicte bir kere :/ eroslulari oklulari ben yazdim zaten galp acilari falan yagni demekki kisisine gore degisir
- +1 yıl
o nasıl çıktı öyle ben de bilmiyorum.. kompozisyon, deneme bilmem ne yazmada iyiyim ama pek de sevmem öyle benzetmeli duygusal şeyler yazmayı..:/
- +1 yıl
Salah, yemin ederim gerizekali bu cocuk yea..
- +1 yıl
neden..O.o (anlamamış gibi yapma efekti olsun bu..:( )
- +1 yıl
Zaten gunde yuzlerce islem yapan beynimi corba ediyon :( bir suru isim var yine kalkamayacam yarin :(( elveda :(((
- +1 yıl
- +1 yıl
Keske her saniyemiz beraber gecse :( nese ya oha cook gec oldu
- +1 yıl
oha sen kaçta kalıyosun ki..:// neyse tamam uyu..tatlı rüyalar..^^
- +1 yıl
lan bugün o kadan hayal kurduydum erken girip senlen zaman geçirecem diye ama esmer oğlan beraber gidek dedi yürüyerek konuşarak geldik bide üstüne anam dışarı çıkak dedi onlan gittik bişeler aldık :( şansıma tükürem ya al işte 12 ye yarım saat var :(((
- +1 yıl
ben de daha yeni geldim zaten eve..:// o esmer şeker taciz ediyo mu he..O.o
- +1 yıl
taciz derken :/
- +1 yıl
jhgjhm ne biliyim sözlü, elleşmeli :(((( ben o çocukta o potansiyeli gördüm şindi onla konuşma yani senin yerinde olsam konuşmam..o çocuk deyyus..jghjf :((
- +1 yıl
ayh spk şy .s .s yok la öyle değil adam müdür lan ciddili insan yağni :/ öf banane neyse ne zaten hanzo sonuçta yani genelde sinir ediyo -.-
- +1 yıl
müdür müymüş..O.o...o yakında göbekli möbekli bişey olur bence de boşver..:(( :D
- +1 yıl
merba şekerparem celibon aldım yicen mi ^ ^
- +1 yıl
oha celibona bayılırım <33333333
- +1 yıl
çeftallili bir de kapuzlu <333 bimden adım bak dene bir çok sevcen hemide ucuz ^ ^ şimdi güneşli gözlüklü soru gördüm aklıma bişe geldi çok tuhaf bir karı var taam mı kadın böle hep bir eşarp balıyo sora hep siyah gözlük takıyo güneş olsun olmasın :/ ben tırsıyom ondan ya kesin katildir he valla bak aynasızlardan kaçtığına eminniim O.O
- +1 yıl
erkektir o bence, hahaha :D gözünde problem vardır...katil de olabilir şimdi bilemedim ki yaşlı mı? :Dhjgj
- +1 yıl
yo gencecik bir hanfendi :( şey gibi böle ımm neydi o holmes gibin kaban giyo bide ciddiyim bak ben o tiplerin sadce filmlerde olduğunu sanırdım :/
- +1 yıl
uvvv O.o tamam gençse gatil..:(( allam aklıma bebek katili geldi bence bebek katili..:( perşembe günleri senin yerine seviniyorum mübarek o kadar uzun süre iş yerindesin ki..^^
- +1 yıl
valla ya her yer kapanıyo biz kalıyoz eve de tek geliyom korkmuyom da işte bişey falan olur yani tedirgin olmuyoda değilim :(
- +1 yıl
o saatte bir arkadaşın falan yok mu birlikte gidesiniz..:( yok mu bir deyyus seni eve bıraksın..://
- +1 yıl
ya bana oğlan diyoda bazen işte ben istemiyom anamlarda alalım diyolar ben kimsenin zamanını almak istemiyom. aklıma ne geldi her gün geçtiğim bir yol var kocaman uzun bir duvara çok harika graffiti yapıvemişler amma velakin bu tipini şeettiğimin mıhtar bajgan adaylarının posterleri mi artık o irenç kağıt parçalarına ne denirse onlarla doldurduydular şimdide sökmüşler ama güzelim duvarın içine sçtılar :(( işe giderken geçiyom da ordan aklıma geldi işte :(
- +1 yıl
aman al zamanlarını..:// bu arada graffitileri çok severim..yapmak da isterdim..(ben anca seni sevdimde öldüm leyla falan yazarım.dfkhjdfl)
- +1 yıl
bende kırık galp ve iki tarafta baş hafler bir de ok saplancak mutlaka :(((
- +1 yıl
o olmazsa olmaz zaten..:( ay apaçi mi olsam ne...oturur oraya buraya yazı yazar sigara içerim oh hayat ne güsel..^^ gfd :((
- +1 yıl
nası bir hayat istiyosan onu yaşa. ailen ya da başkalarını sktir et hayata kaç kere geliyon ki :( belki geliyozda hatırlamıyoz yani neyse oraya girmeyek.
- +1 yıl
nasıl bir hayat istiyorum tam bilmiyorum..:// malım galiba.
- +1 yıl
ya düşünmedin, ya da henüz kendini tanımıyosun. ama istediğinin mühendizlik olmadığını söledin :( ne biliyim bu kadar çalışmanın sonucunda elde edeceğin şeyin sevdiğin bişey olması ancak o emeği değerli kılar
- +1 yıl
mühendislik şimdi iyi yani aslında iyi bir yere geleceğimden eminim ama normalde hayalimdeki bu değildi.. senin hayalindeki meslek neydi? söylemiş miydin..:// :D
- +1 yıl
söyledim.
- +1 yıl
hih..:/
- +1 yıl
neler oluyor bakalım orda..? hadi ama..^^ =)
- +1 yıl
napıyım şimdi şair ruhumu falan mı dökiyim buralara :(((
- +1 yıl
tamam anladım..iyi geceler..:*
- +1 yıl
ya ben bekledim sora sen gittin sandım çıktım :(( tabi biraccıkta sinirlendim ama yani siteden çıkmam trip değil yani :( lüffen arada bir buralara şair ruhunu dök yani içinden geliyosa tabi gelse yazardın da demekki gelmiyo of ben onları çok seviyom ki :(( nese ya ben kahfaltımı yapiyim
- +1 yıl
merhaba. nasılsınız? iyisiniz inşallah..
- +1 yıl
iyiyim iyiyim de, her ne zaman sizi anlatmaya kalksam kelimeler kifayetsiz kalıyor..bazen bir şiirde, bir şarkı sözünde, bazen;tatlı bir melodide buluyorum sizi..bazense bir yıldız olup çıkıyorsunuz..gökyüzünde arıyorum geceleri..fakat bulamıyorum..sonra, kalbimdeki ışığı farkediyorum..o an anlıyorum ki gökte bulamadığım o yıldız çoktan kalbime kaymış..ışığı yüzüme vuruyor, içimi ısıtıyor..işte o yıldız tüm yıldızlara bedel..hatta öyle bir şey ki, diyorum kendi kendime;güneş de kimmiş?..^-^
- +1 yıl
ah ah sabahlar olmasın...:D
- +1 yıl
bu gidiş iyi bir gidiş değil..kalbimin ışığını sana tutuyorum..ışığı takip et..geri dön..gerçi, sen yoksan ışık da yok, nasıl bir şey bu..:P (ouf bana bak hulan.^^)
- +1 yıl
maşallah maşallah..
- +1 yıl
karanlık uykumu getirir ve çoğu zaman korkutucudur.. belki de bir ateş böceği olmalıydım..çünkü fenerler işe yaramıyor..pili bitiyor..çünkü onlar yapay..
- +1 yıl
ay gelmiş sevgi pıtrcığım..^^
- +1 yıl
ihihihi ^ ^
- +1 yıl
(bıyık burma işareti yok ki koyalım)
- +1 yıl
asdfghjk yemin ediyom dengelerim şaştı şuanda ben ne dicem bilmiyorum öyle kaldım ve onlarca kez yazdıklarını okudum hiç beklemiyodum böle birden yani oha çüş :( bide <3
- +1 yıl
fark ettim öyle kaldın..dfghdf yine bana geldiler romantikler..hehehe.
- +1 yıl
<33 :)))
- +1 yıl
ekrana mı sariliyim öpiyim napiyim :((((( kahrolsun bazı şeyler.
- +1 yıl
hulan :( yarın belki yine yazarım..biraz sonra da yazabilirim...bilmiyom şimdi yani her an böyle şeyler yazabilirim..:// hazırlıklı ol..:(
- +1 yıl
bu aralar geleceğimi düşünüyodum.. artık ne yapçamı biliyom ^ ^
- +1 yıl
ne yapıcan...=))
- +1 yıl
ne yapim sen söle
- +1 yıl
neden ben söyliyim...^^
- +1 yıl
hıı ben anladım seni tamam. iy geceler..
- +1 yıl
ama olmadı şimdi böyle :(( anlayamazsın.
- +1 yıl
iyi geceler öpücüğüne bayılırım.. öptüm.:* :((
- +1 yıl
böle tuhaf hissediyom ya utançlıyım heralde :(
- +1 yıl
neden ki..:// :))
- +1 yıl
öf :(((
- +1 yıl
oy ne oldu..:(((
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
dur bu sadece denemeydi..emm neyse söyle hadi...://
- +1 yıl
bi süre hiç bişey söyliyemem hani insan şok olur ya bişeye böyle hani mallaşır kalır ya öyleyim ben daha kendimi toparlayamadım sana vur dedim öldürdün :(
- +1 yıl
oha o kadar şey olacağını bilmiyodum ki ben çok şey olmuş ki bu :((( neyse biraz şeyapmıyım bir süre ondan yapmıyım romantikli şeyler..:( daha önceden de bikaç kez yazmıştım ki ama şimdi neden öyle oldu ki.://
- +1 yıl
ama şarkılarda sen varsın dedin :( kalbindeki yıldızın tüm yıldızlara bedelmiş abbovv O.O yani bende olanları sende görünce, ne biliyim işte nası anlatıyım ki.. soru sorma lan -.-
- +1 yıl
tam şu an odunsu esprilerimden birini patlatıcaktım ki, olm sen gerizekalı mısın dedim kendi kendime..içimden gelmedi bak o. hayırlısı.
göz kırpma işareti de yok hulan vallahi bayılacam..:// - +1 yıl
;(
- +1 yıl
noktalı virgül beni tatmin etmiyor lanet olsun.. o göz kırpmalı üzgün işaretini görünce de, gözümü kırparak dudağımı büzmeyi denedim..çok eksantrik bişey, bir okadar da salakça..garip garip baktı bizimkiler..yüz felci geçirmiş gibi gözüktüm sanırım..neyse.
- +1 yıl
aynısını bende denedim asadfghjk :D
- +1 yıl
hahaha psikolojik deney gibin oldu bu..=)))
- +1 yıl
şu odunsu esprin neydi söle merak ettim dalga geçtin dimi -.-
- +1 yıl
valla bilmiyorum bişeyler geldi gibi oldu o an espri yapasım geldi sonra gitti işte..boşver onu..:)) ama dalga geçmedim..
- +1 yıl
sadece bazen, kızdırmak hoşuma gidiyor...:)) takılıyorum..
- +1 yıl
espri dedik aklıma geldi :( erkek karşim dün diyoki abla sandığın gibi değil, bavulun gibi diyo :((((((((((((((((((( napim bu cocuğa ben şimdi he :((
- +1 yıl
hahahahaha çok güldüm ya...:D içten içe komiğime gidiyo böyle salakça espriler..:=)))
- +1 yıl
çok saçma bişey sölicem :D hani yüzünü görmeden konuşuyom ya sanki şu smile lar senin yüzün gibi geliyo annadın mı :D ASDFGHJ trajikomik
- +1 yıl
bana da smilerlar yüz gibi gelmiyo biliyo musun..:D yani yüz işareti maksatlı ama, yüz gibi gelmiyor bana öyle kalıplaşmış saçma işaretler gibi, koymazsam kötü hissediyorum bazen.."^^" şu işaret aslında gülmek falan ama bence o kaş..:D bir de hiç smiler koymayanlar var onlar çoh havalı dimi..:D
- +1 yıl
havalı mı ASDAFGHJKLŞ karşim uyanmasın diye zor tuttum kendimi :D he aşırı coollar
- +1 yıl
siteye ilk geldiğimde dedim ki acaba çok ciddi mi takılsam, dedim aceba etkileyici cool bir havam mı olsun..dfsgsd birkaç kez denedim..baktım kimse yazdıklarımdan bişe anlamıyo dedim ıyk ezik bunlar ayol..s..s şimdi böyleyim işte..:D jfksds
- +1 yıl
sen ciddili yazınca gülesim geliyo :D sanki normal halin buymuş gibi, sanki random gülüş bir parçanmış gibi töbe töbe :D valla ben o an içimden nası geliyosa o şekkıl yazıyom
- +1 yıl
bi de böyle felsefik felsefik konuşuyorum ya :D ama cidden o an içimden öyle ciddili yazmak geliyor..soranın verdiği enerjiye göre değişir aslında.. kermit'in sorusunda ne kadar ciddi yazabilirsin :D ama bir de şavk'ı düşün..ya.
- +1 yıl
böle accaayyip uykum var ama ben neden buradayım bilmiyorum.. yarın uyuya kalıp geç kalmasam bende kafamgirsinsanaks değilim :( ev ahaliside kaldıramıyo, onlarca kez çalan alarmda :/ bir tek çalışmadığım zamanlar senle konuştuğumdan gözümü açar açmaz yataktan fırlıyodum. benim gibi hayvanice uyuyan kişi.. neyse ben gittim şöle koklayarak öpüyom <3
- +1 yıl
bu gün yardırmışız biraz, evet hahaha :D ben de öptüm de yani şimdi utançlı olduğumdan biraz şey oldum..emm tamam iyi geceler o zaman...^^ =))
- +1 yıl
sen neden pempelileri takip ediyon -.-
- +1 yıl
bilmiyorum o takip ediyodu ben de onu takip ettim işte..hani çok gerçek anlamda takip ettiğimden değil..=) ^^
- +1 yıl
özledim ulan :(((
- +1 yıl
dün yoktun..
- +1 yıl
giremedim ki :( uyumaya bilene zamanım azcıktı uyuyakaldım işte :(
- +1 yıl
kıyamam oha..uykun var mı şindi..
- +1 yıl
tüm gün esnedim ama senden ötürü eve koşarak geldim şuan yok ^ ^
- +1 yıl
ciddi mi..^-^ ben de gündüz uykuluyum ama gece kaçıyo..oysa çok az uyurum..=)ehm öhöm naber..:D
- +1 yıl
naber sorusuna cevap veremiyom lan :D ayrıca bu ^ ^ kaş değil göz. -.-
- +1 yıl
tire falan ekleyince göz oluyo ama tek başına olunca kaş taam mı..s s..s
- +1 yıl
uzun süre konuşamasak hiç bişey eskisi gibi olmaz dimi? beni unutur musun? sevmez misin he?
- +1 yıl
bunu neden sordun...?
- +1 yıl
belki giremicem uzunca süre.. bilmiyorum aslında merak ettim sen cevap ver
- +1 yıl
ben de sana sorucaktım.. seni unutmam hatta özlerim, hem de çok..belki uzun süre sonra tekrar konuşursak birşeyler farklı gibi gelebilir ama seni yine seviyor olurum..
- +1 yıl
sende mi gitçektin yoksa
- +1 yıl
bilmiyorum..gitmek istemiyorum. bir gün mecbur kalabilirim diye sordum..bi süreliğine belki..peki ya sen, gidiyo musun yani.?
- +1 yıl
şu aralar karmakarışığım. psikolojik sorunlarım var ve yapmam gereken bazı şeyler.. kendimi gerçekleştirmem gerek. ve bazı şeyleri.. o bazı şeyler çok fazla şeyler aslında.. ben seni unutur muyum? hiç unutur muyum sence? böle ne biliyim eskisi gibi konuşmasak olmaz durumu yok.. iletişim kurmasakta sanki aramızda bir bağ var ve sen her zaman kalbimdesin. hissediyorum.. bu bağın kopmasından çok korkuyorum
- +1 yıl
niye susuyon ne düşünüyon
- +1 yıl
özür dilerim..başıma çok fena ağrı girdi yine..başım ağrıyınca midem de bulanıyor. bir an bilgisayarı terk edip kafayı duvarlara vurdum sonra uzandım..:/
- +1 yıl
migren mi var sende :((( niye özür diliyon ya anladım bişey olduğunu öpem geçsin diyecem de öf :(((
- +1 yıl
migren evet...:/ bence öpme, uçan tekme falan at .:( evet. çok sikko bir bünyem var sanırım.
- +1 yıl
hep oluyo mu böle acı mı çekiyon napıyon :(
- +1 yıl
evet ara sıra böyle atak falan geliyor işte...annemde de var. bende daha çok. neyse..^
ya bak biliyomusun, senle yazışmadan falan tanışmadan önce ara sıra sana denk geliyodum..experine falan hiç bakmamıştım seni böyle arkadaş listesi gurularla falan dolu ve böyle, jetski gibi anketlerde adı geçen biri olduğunu düşünmüştüm..=) çünkü ilgi çekiciydin nickin
falan..:D - +1 yıl
zamanım olsa ve ilgi manyağa biri olsam o dediğinden olabilirdim de he işte öyle deyilim ^ ^
- +1 yıl
yani biliyorum bunlarla uğraşmadığını ama o zamanlar seni leveli yüksek bir popi sanmıştım..:D
ilgi manyağı falan dedin aklıma geldi, hani sen de bilirsin böyle bazı gurular falan var sürekli soran kişisini incitmeye çalışan,ezikleyen, havalı ve zeki gibi görünmeye çalışan..onlarla iki dakka muhabbet bile edemem lan.. - +1 yıl
amaçları ne anlamıyorum :/ bazı insanlar çok kötü karakterli
- +1 yıl
sadece acıyorum..neyse onları boşver..^^ daha yeni bir lipton reklamı gördüm, survivorda bir müge var, orda oynayan kız kişisi acaba o mu diye düşünüyorum..O.o bu survivordaki gönüllüler falan, sanki ünlümsü gibiler..?
ya bir de ben geç cevap veriyorum sana..seminle konuşurkene beni meşgul eden münasebetsizler var hehehe..^^ <3 - +1 yıl
kimmiş onnar -.- not: sörvayvır hiç izlemem :/
- +1 yıl
ben de izlemiyorum da, orda burada konuşuluyor yani..^^
öhm, buradan 2 mavili, 1 pembeli, bir de az önce cepten de mesajlaşıyodum..:D - +1 yıl
hiçkimse sen değil..:/ geri gel gara sevda..:(
- +1 yıl
ayyy <333333 şuan yataktayım taam mı. neden bilmiyom ama yanımda olsan sarılıp uyusak ne güzel olurdu dimi :( yani mesela bir cocuğun en sevdiği ayıcığıdır ona sarılıp uyur benimde en seftiğim sensin o yüzden yani annadın mı :( ama sadece uyumak asdfghjk o kadar uykudan bahsettim ki gözlerim düşüyo şuanda :D
- +1 yıl
yatağın darsa sıkıntı..:Dşgkldf
- +1 yıl
öf niye utandırıyon ya ben gidiyom.
- +1 yıl
çünkü utanınca pambık şekeri gibi oluyosun..:D bir de uyucak mısın cidden yoksa lafın gelişi mi..? =)
- +1 yıl
uykum kaçtı ama heran gelebilir ibinne :(
- +1 yıl
benim çok uykum var..
- +1 yıl
lan bende benimle konuşuyon diye yarın tatilin falan sandıydım ama okulun var heralde uyusana la :(( hadi uyu bende uyuyim görüşürüs
- +1 yıl
tamam..iyi geceler o zaman apla..:( fgjfd
- +1 yıl
dağa yeni kahfaltı yapıyom lan :/ ama ben senlen yapmak istiyom :(
- +1 yıl
mm jalapeno çok güseelll <3333333 yannız bu meret halepenyo diye okunuyomuş unutmasam bağri resil olurum :/
- +1 yıl
bugün önemli bişeye karar verdim.. yurtdışına gitmicem. şimdi işte bölüm düşünüyom acaba hangisini seçsem falan. şu bikaç ay geçsin bölümü seçip hemen hazırlanmaya başlıcam çok geç kaldım.. üniv. tercih listemde sadce angara olcak. üzgünüm :(
- +1 yıl
hemmistırlar çok komik ölü taklidi yapıyo :D
- +1 yıl
:(
- +1 yıl
iy geceler şekerparem..
- +1 yıl
dün evde yoktum onunçin yazma fırsatım olmadı...:/
- +1 yıl
vay iymiş ya. hiç aklına geldi mi acaba bu şahıs ne düşündü? tüm gün içim içimi yedi acaba bişey mi oldu üzgün mü neden yazmadı diye. zaten tek iletişim kaynağımızın burası olması bile fazlasıyla düşündürücü.. neyse ya boşver gitsin.. koyverip gittiğin gibi.
- +1 yıl
aklıma geldi..ama yazamadım işte..bi de üzgündüm doğru. ama neden olduğunu sorma.
- +1 yıl
Bana ayirdigin kiymetli zamanlarini sevgiline ayir. Onuda benim gibi uzme. Hayallerinizi gerceklestirmek icin fedakarlik yapmaniz lazim sonucta.. O fedakarliginda ben oliyim. Hoscakal.
- +1 yıl
kalan zamandan kastım bu değildi..burayla veya senle bir ilgisi yok..dün yazdıklarımın falan da aynı şekilde..sadece birşeyleri yanlış yaptığımın farkındayım bu beni sıkıntıya sokmaya başladı..hepsi bu.
- +1 yıl
yani bu yanlış dediğim şeyler de her zamanki onla aramızda olan şeyler..yani bunun için üzülmene gerek yok..:/
- +1 yıl
tavırlarım anlamsızdı.. tek taraflı şeyler için sızlandığım ve mazine leke vurduğum için suçlu hissediyorum. duygularımı bu kadar dışa vurmam prensiplerime en büyük darbemdi tristan. evet. türkçen iyimiş.. qwear.tumblr.com/post/21393568538/preppy-hipster https://i.hizliresim.com/78MW0W.jpg komik.
- +1 yıl
söz vermiştin kalacağına
- +1 yıl
onurumu da incittin. onur nedir bilir misin?
gel konuşalım. ben aklımdaki s. ktiğimin sorularıyla daha fazla yaşamak istemiyorum. - +1 yıl
iyi geceler itilmişum ^^
özledim de..
insanlar hata yapabilir.. bunu artık kabul ediyorum.. çünkü herkesin karanlık bir tarafı var. benim gibi.. sen haklıydın.. değildi. bembeyaz sevgimi dürtülerim kirletti. evet öncedende sevdim.. ama ilk defa bağlandım birine.. ilk defa sevildim. bilmiyordum bunun ne demek olduğunu. yanlış anladım.. korktum.. herşeyi darmadağın ettim.. üzdüm.. şimdi olsaydın şekerparem, herşey bambaşka olurdu.. seni yanlış sevdiğim için özür dilerim.
bir film izledim.. biz vedalaşamadık, benim yerime konuşsun o zaman.. www.sinemapub.com/marnie-oradayken-full-izle-2015/ -omoide no marnie
hoşçakal.
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. evet dizilerdeki asklar cok güzel,ben anneme hep diyorum birgün gercek ve buyuk bir ask yasiyacagima inaniyorum ayni dizilerdeki gibi,annemde diyo ki sen hayal dünyasinda yasiyosun öyle seyler yok diyip morelimi bozuyo,bence saygi olduktan sonra dizilerdeki gibi bir ask yasamak mumkun gibi geliyo bana,cunku dizideki erkekler cok anlayisli ve insanlarin özeline fikirilerine saygi duyuyolar ve bir kizi gercekten seviyolar ama gercek hayattak erkekler bence sevmiyolar hemen gözleri disarda oluyo gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence gercekte yasayabılenlerde vardır bızımde oyle oldugumuzu dusunuyorum.Gercekten bırlıkte yasadıgımız cok zor anlarımızda oldu ama 4 yıldır bırbırımıze tutkuyla baglıyız hatta ılerde bende hıkayemızı yazmak ve bunu sınemaya aktarmak bıle ıstıyorum.. Burc uyumumuzda bıle soyle yazıyor Balıkla, Terazi arasındaki birlikteliğin çok farklı bir yüzü vardır, onları bağlayan "sonsuz aşktır Bu bağlar, tutkunun ateşi sönmeye yüz tuttuğunda bile sağlam kalacaktır. " burca pek ınanmam ama bunu bızı anlattıgını dusunuyorum.
00 Yorumlafilmlerdeki karakterleri , yaşananları kendinizle kıyaslamak size mutsuzluktan başka birşey getirmez. Son model arabalar, lüks evler , yakışıklı erkekler six pack yapmışlar, yüzler desen o biçim, hem de çok zeki. kızlar desen 90 60 90 , ne yüzde bir leke , dişler desen inci gibi. herşey 10 numara. e kardeşim kaç tane böyle insan hayatta? hayatta 6-6 atmayı beklemeyin, 4-2 de idare eder diyin, kanaat etmek daha mutlu eder insanı bence.
01 Yorumla- +1 yıl
zaten mutluyum..aslında ben pek karşılaştırmam da genel olarak konuşuyorum yani...
+1 yılhaytala filmi nasıl bir tutmamı istersin birisinde sen şunu yap sen şunu yap sonunda kavuşacaksınız diyor evet etkilenme kısmı doğru ama hayatla bağdaitırılmaz ama hayatta sen ne yaparsan yap bir de karşıdakinin senaryosu var öyle değil mi ? senaristin senaryosu tek taraflı iken hayatta karşı tarafın izin verdiği sürece senaryosuna müdahale edebilirsin ya da başka bir deyişle dahil olabilirsin
00 Yorumlabence o bir iki saatlik filmlerde güzel olayları keyifle izlerken kendi hayatımızdaki güzel anların kıymetini bilemiyoruz. 2 saat boyunca hep mükemmel aşkları anlatan bir film izlemedim henüz. her zaman bir drama bir sorun vardır. ama film bittiğinde hep o büyülü aşkı hatırlarız. ne yazıkki kendi hayatımızda o mutlu anlar yerine bizi üzen sinirlendiren anları aklımızda tutmayı tercih ediyoruz
00 YorumlaDizilerin/filmlerin başında bu yayında anlatılanlar tamamen hayal ürünüdür diye bir ibare var o aşklar sadece hayal dünyasında oluyor işte adamlar bunu baştan söylüyor bunları gerçekte bekleyip hayal kırıklığına uğramayın diye .
22 Yorumla- +1 yıl
cevabin cok etkiledi ya :/
- +1 yıl
bence en iyi cevap .
+1 yılReelde aşk yok.Şu romanlardaki gibi güzel aşklar olsa zaten aşkı severdik.O yüzden romanlardaki aşkları sevmeyi tercih ediyoruz.Ayrıca hayatta "ekşın" sevilmez.ben sevmem.ekşın olduğu içindir belki.
Peace ^^ sister.00 Yorumla
+1 yılbeğendiğim romantik filmlerinin hepsinin yazrlarının bayan olduğunu düşünüyorum :) kendimce çünkü;bir erkekten o kadar duygusal o kadar romantik bir erkek olan masum aşk çıkamaz :)
02 Yorumla- +1 yıl
olabilar ama duygsuallar çok az olsa da ,var öyle bir popülasyon.
- +1 yıl
yani one day ve notebook filminde ki o romantik erkekleri gördükten sonra beğeni çıtam yükseldi ya romantizm açısından :d
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence filmlerde yaşanılan aşklar gerçekte olmasını istediğimiz hayal ettiğimiz şeyler. Yani insanlar öyle aşklar istedikleri hayalini kurdukları için bunu filmlere yansıtmışlar. Gerçek hayatta öyle büyük aşklar yaşamak zor, belki imkansız değil ama. Bir de bence bir aşk ne kadar imkansızlaşıyorsa o kadar büyük ve güzel geliyo insana. Kolay olan şeyleri insanlar sevmiyorlar ve de değerli gelmiyor yani bence öyle.
00 Yorumlafilmlerde adı üstünde gerçek onlarca kişiyi tek bir kişiye sıgdırıp yaşanan sıradan aşklar aşkı pembe bir dünyaya çeviren bol entrikalı senaryolar herkes ölebilir ama sevgilim yanımda diyen aptallar bence olmaması daha iyi yaa
00 Yorumla
+1 yılKurgulanmışta ondan.
Bir de biz b*kunu çıkardık aşkın
Hangi filmde kadın trip atıyor ki.
Hem onlar mükemmel insanlar ya hani ;
Mükemmelleri hak ediyor.
Biz basit insanlarız kanka içek mi ?01 Yorumla- +1 yıl
içek ulan..:(
+1 yılfilmdekiler vs. hayatlarında sadece o an önemliymiş, o an ne yaşıyorsa başka önemli bir şey yokmuş gibi yaşıyorlar ve bizse gerçek dünyada geçmişi unutamıyoruz, bence hepsi bu.. ^_^
04 Yorumla- +1 yıl
evet güzel..=)
- +1 yıl
sen ne düşünüyon gızz :D
- +1 yıl
şavk mantıklı konuşmuş..:D
- +1 yıl
çohh karamsar konuşmuş '_'
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnlar Avrupa'da.Avrupa insanlarının duyguları başka aşkları başka
Ama Türkiye'de böyle değil ne yazık kı.Sevmek için illa bakire bir kız arıyorlar
Sevmek için illa zengin bir erkek arıyorlar neden ama
Gerçek aşk boya kiloya da bakmaz.
Ama Türkiye'de kasların yoksa sevilmiyorsun
İşte sorun bu00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılIki kisi hem aska hazir olcak hem birbirlerini sevcekler hem guvencekler hemde uyumlu olcaklar iyi anlascaklar fazla imkansız bu
00 Yorumla toplanıp o filmleri yazan senaristleri dövelim diyorum bitsin bu çile ama sallamıyorsunuz kardeşim halla halla ...
00 Yorumla
+1 yılçünkü çoğu gerçekten uzak oluyor.ve bence bizim aşklarımız ne kadar masum da olsa onların çoğundan daha fazla ilerliyor ve bin basar denilir.:)))
00 Yorumla
+1 yılgüzel soru ama zaten cevap içinde insanlar yani bizler zaten en ulaşılmaz olan şeyleri film ediyoruz ya da roman haline getiriyoruz ya da edebi bir duruma sokuyoruz ... bence gayet açık ve net
00 Yorumla
+1 yılbızde yazdıgımız senaryolara göre yaşasak aşk mukemmel olurdu :)
05 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle..şavk da çok iyi açıklamış..
- +1 yıl
evet gayet guzel tazmış
- +1 yıl
hepsini mi okudun bea..dgfjdg
- +1 yıl
evet :)
- +1 yıl
yani şu altta ayazdıklarımın hepsini..:O
bence gerçek kişiyi bulamadığımız için gerçek birini bulsak herkesin kide filmlerdeki gibi olurdu önemli olan o kişiyi bulmak :)
00 Yorumla
+1 yılsen kendin de açıklamışsın aslında adı üzerinde: FİLMLERDE Kİ AŞK.
maalesef malum filmlerde ki gibi saf temiz aşk yok, zor değil yok.00 Yorumla
+1 yılçoğumuz ? :D panpa insanlar çok sığ ve yüzeysel mantık iştahlı şu aşk dediğiniz olayı dışardan gözlemlerim kadarıyla geçici bişey olarak görüyorum bence bir sevda aşk vs vs ömürlük olmalı...
00 Yorumla
+1 yılOnlar kameraya karşı oynuyor biz hayata karşı oynuyoruz rollerimizi.
00 YorumlaBencilliğin olduğu yerde sevgi de sahtedir aşkta.
Önce canan sonra can diyebiliyor musun azizim mesele o.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Filmlerde örümcek adam duvarda yürüyor, biz niye yürüyemiyoruz?
00 Yorumla
+1 yıl'Bu filmde geçen kurum ve kişiler tamamen hayal ürünüdür ' denilmiyor boşuna :))
00 YorumlaGerçek hayatta da böyle aşklar vardır bence filmi yapılsa hayran kalır herkes
00 Yorumla
+1 yılFilmlerdeki aşkların hepsi uydurma. Yok öyle bir aşk
00 Yorumla
+1 yılyeterince fedakar değiliz anlayışlı değiliz aşkı trip atmak sananlar var.
00 YorumlaBu kadar yalnız insan varken
Neden bu kadar yalnızız?02 Yorumla- +1 yıl
Profil foton yüzünden :q
- +1 yıl
sdfhfdh:D
Aşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. filmlerin başında yazar bunlar hep hayal ürünüdür diye yok öyle bir şey :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenciliz çünkü. biz öylece duralım sevgilimiz bizim için fedakarlık yapsın o sevsin o uğraşsın.. o fırtınalı aşklar tek taraflı olmuyo malesef
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldizilerdeki asklar yalan.. dünya yalan.. ask yalan...
00 YorumlaFilmlerdeki dizilerdeki aşkları göre göre memleket bu hale geldi ya zaten :(
00 Yorumla
+1 yılee film onlar salya akıtmak için :D Ferzan Özpetek filmleri filan izle :D
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen düşün bakalım bir yanda ambalajsız bir ürün,
diğer yanda janjanlı ambalajıyla bir ürün hangisi çekici gelir?
Aşk filmleri de öyle işte.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılgerçek hayatta böyle şeyler olmadığı için filmleri izliyoruz zaten
00 Yorumla
+1 yılAşkı yanlış insanlarda arıyoruz..
22 Yorumla- +1 yıl
mantıklı..
- +1 yıl
Birbirlerine karşı sevgileri Everest boyutunda olan insanlar herşeyi yaşar ^^
+1 yılfilmler biraz daha kurgu ya :D
00 Yorumlasıradan insanlar çokda o yüzden ... BE DIFFERENT
01 Yorumla- +1 yıl
uuvv ...:Dkjkk
+1 yılgüvenimizi hep boşa cıkarıyorlar
11 Yorumla- +1 yıl
ivit..:(
Ben bulunca hatunu film aşkı yaşıyacam...
02 Yorumla- +1 yıl
vay nası olcak..:D
+1 yılfilm icabı öyle traktörcüğüm :)))
00 Yorumla
+1 yılBen hayran kalmıyom :// Sorun bende bende..
019 Yorumla- +1 yıl
ben de kalmıyom ki len zati öyle biz hayran kalıyoruz derken lafın gelişi söyledim..yoksa çok da umrumda değil..ya o değil de üçlüyü çok özledim aşgıms cumbr sem bem..<33 kadınn..fsdgsfs
- +1 yıl
Oyşşşşş. Eridim yapma öyle seyler hınzır sey. Topla cemaati opusek :*
- +1 yıl
cumbo sitede mi bilmiyom o gelene kadan french kiss yapak gadın..<333 adgfds
- +1 yıl
:( Nirede namıssız. Ooooooyyyşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş <3<3<3 şah damarımsın
- +1 yıl
fesimin püskülüsün leynnnnnnn..<333333333333333333333
- +1 yıl
Sen benım akmayan goz yasım, damarımdaki kanımsın tey tey tey :*:*
- +1 yıl
oha oyhh neler söylüyon gadın..fghdf <33 peçesini yediğim..<333 :*
- +1 yıl
:((( Aşkından uleyin. <333
- +1 yıl
seni çok sefiyom ama geçen sen yoktun benle cumbo kalabalıktan kaçıp sefiştik..:( hem de mor gecelik giymişti çok seksiliydi..<3..=((((((
- +1 yıl
Bensiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz o.0
O ka sefiyom ki aşgımdan susuyom içime atıyom kan kusup kızılcık serbetı ıcıyom. Hep sevgimden dön dolas yıne bana gel gel yeter ki tulaaaaaaaay ay aman traaaaaaaaak :* - +1 yıl
:((( geldim sana aç gollarını fadimem..<333 bir daha senden gisli yapmıcas..:(
- +1 yıl
Söz mü lan?
- +1 yıl
sözzzzzzz...:(((((
- +1 yıl
Yakalarsam, düverim düver !111!
- +1 yıl
kim furur..:( neyse temem yapmıcas saten..<333
- +1 yıl
Afeyin hımm opcuk ver sımdı :))))))
- +1 yıl
smooch..<3333 yanakından ve dudakından öptüm..^^
- +1 yıl
<3 Muuuuuuuaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh
- +1 yıl
oyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
Hepsi filmlerin suçu.
11 Yorumla- +1 yıl
diyerekten kurtar paçayı :D
+1 yılÖyle aşık olacağımız gibi biri yok.
03 Yorumla- +1 yıl
evet..çünkü şavkında dediği gibi insanlarda bencillik, nefs ve ne istediğini bilememe var..=) bu arada hala soruya cevap geliyor nasıl oluyor bu bağyan..:D
- +1 yıl
can sıkıntısından popüler sorulara tıkladım, önüme ilk bu çıktı *-*
- +1 yıl
hadi ya...:D şaşırdım.
+1 yılBizim erkekler odun olduğu için bence :)
11 Yorumla- +1 yıl
haha..:D
Ekşın arıyoruz ekşın D:S:D:A
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrılık filmlerdeki gibi oluyor ama :D
00 Yorumlasadece hayalden ibaret
00 Yorumla
+1 yılYaşayamadığına hayran kalıyor insan
00 Yorumla
+1 yılHem asik olup hemde para aldin mi hic :)
00 Yorumla
+1 yılçünkü onlar film adı üstünde
00 Yorumla
+1 yılişte bunlar hep özentilik :/
04 Yorumla- +1 yıl
len çocuh bir daha da gelme yorumlara..:(
- +1 yıl
tamam sen buraya gel yeter :(((
- +1 yıl
tamam git. ben gelmiyom..hfadgds
- +1 yıl
temem be öfff !1!11
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSelam Mesut naber sjdfbjhgfhsdf
01 Yorumla- +1 yıl
hhahaha iyidir senden naber kanka..?
+1 yılekşın lazım bize bebeğim
00 Yorumla
+1 yılkimse kimseyi filmlerdeki kadar sevmiyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.
+1 yılekşın lazım ekşın
00 Yorumla Film hep onlar.
00 Yorumla
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Filmlerde öyle aşklar görüyoruz ki çoğumuz hayran kalıyoruz...
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar