5 yıllık sevgilimi aldattım ve sanırım onu aldattığım kişiye aşık oldum. Hissettiğim şey aşk mı? Şimdi ne yapacağım?

Şimdiye kadar birbirimize olan saygımızı , sevgimizi asla kaybetmedik. Sevgilimin tanıdıgım en iyi insan oldugunu söyleyebilirim. İlişkimiz 2 sevgiliden ziyade iki arkadaşın ilişkisine benziyor. Arkadaş gibi olmak bir noktada iyi ama ilişkimizde tutku yok. Hemde uzun bir süredir. Tamam sevişmek herşey değil ama öyle bir noktaya geldik ki öpüşmüyoruz bile. Bir sağlık probleminden ötürü yaklaşık 1,5 yıldır birlikte olmuyoruz. Aslında bu sağlık problemi birlikte olmamıza engel degil o istese olur. Sağlık kısmını cok fazla uzatmayacagım. Asıl olaya gelecek olursak simdiye kadar asla sevgilime bir yanlıs yapmadım kendisine duydugum saygıdan ötürü. Ta ki gectigimiz haftaya kadar. Bir barda onunla tanıştım. Alkollüydüm birlikte eğlendik dans ettik. Fakat alkollü olmama rağmen gece sonunda evime döndüm , aramızda hiç birsey gecmedi. Telefon numaralarımızı aldık. Ertesi gün biraz yazıştık fakat yanına gitmedim. Daha sonraki gün karar verdim ve onun yanına gitmek icin yola cıktım. Saatlerce düşündüm, kendimi oyaladım. Bana engel olacak birşeyin olmasını bekliyordum belkide. anlaştığımız saatten 4-5 saat sonra yanına gittim. Ama ondan etkilenmiştim ve buna ihtiyacım vardı , biraz iyi hissetmeye , kadın olduğumu hatırlamaya belkide... birlikte vakit geçirdik, birbirimizi tanımaya calıstık. Onunda benden etkilendigi cok acıktı. Biraz zaman geçti , yakınlaştık. Daha sonra onun kaldıgı yere gittik ve birlikte olduk. O gece orada kaldım. Sabah bir bahane bulup oradan uzaklaştım.(o yaşadıgım şehre tatile gelmişti). zaten gidecek bir daha görmem diye tek gecelik birşey yaşarım diyordum, planım buydu ama öyle olmadı. O gün içinde tekrar yanına gittim saatlerce vakit geçirdik bir gün daha onunla kaldım gitmeme izin vermedi. Sonra tatili bitti ve gitti. Şu an aklımdan çıkmıyor. Sevgilim mutsuz olduğumun farkında. Anlatamıyorum tabi. Ben 1 kerelik 1 kaçamak diye kendimi ona bıraktım fakat su an cok tuhaf hissediyorum. Uyanır uyanmaz aklıma o geliyor. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum
5 yıllık sevgilimi aldattım ve sanırım onu aldattığım kişiye aşık oldum. Hissettiğim şey aşk mı? Şimdi ne yapacağım?
Cevapla