“Tekrar yazma!” Dedikten sonra yazmasını bekleyen taraf kadınlar mı, erkekler mi?

“Tekrar yazma!” Dedikten sonra yazmasını bekleyen taraf kadınlar mı, erkekler mi?
Kızların “sakın bir daha yazma!” Dedikten sonra bile cevap bekledikleri ve cevap gelmeyince de sinirlendikleri doğru mu?
“Tekrar yazma!” Dedikten sonra yazmasını bekleyen taraf kadınlar mı, erkekler mi?
Cevapla