AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
olmaaz sen çok iyi birisin bunu sana yapamaam skdkdj
Hiç reddedilmedim hiç teklif etmedim rahatım mutluyum
Hiç reddedilmedim ki hep sevildim ben sevmedim bugüne kadar.
İlerde üzülmekten ise şimdiden bitirmek en iyisi gibi saçma bir bahaneydi.😃
yazik
😃 😃
çir kin misin yoksa
Hayır değilim soruların bitti mi artık?
Hayır bitmedi
ohaa aynısı lan
demişti ki ileride kavgalı bitmesindense şimdi seviyeli bitirmek istedim
Koca saçmalik işte istemiyor aklınca 😄
ben baya inanmistim be :(
Ben inanmadım bahane onunki
Çok terkedildim. Ama hiçbiri mertçe değildi.
Hep kaçamak şekilde , ık mık ettiler.
Giderken kapiyi acik birak, birileri girebilir geriye donulebilir
Hiç reddedilmedim 🙄 daha doğrusu hiç kimseye bir teklifde bulunmadımm
13 yaşımda reddedildim ponçik tombik bir çocuktum o zaman
tipine bak deyip gülmüştü
Ben freeyim olum demişti Bende ağladım sonra ağlaştık sonra tokat attım o bana uçan tekme ne kadar fantastik bir kız
sdhjgkfsdgfg
Daha iyilerine layıksın en son kaf dağına çıkarsınız o derece
Red edilmedim ama sevgilim benden ayrılırken "benden daha iyilerine layıksın " demişti.
Klasik :/
Red edilmedim, edilecegim kişiyi sevmedim de zaten.
Sen çok çok iyi birisin ama ben seni sadece arkadaş olarak görüyom 🤔🤔
Reddederken kullandığım cümle bu ama napayım başka ne diyebilirim ki
Kaç kişiyi reddettin?
Sen bana layık değilsin cümlesi dünyayı ikiye ayırır daha iyikerine layıksın ya da 💪🏼
Beni bu egoyla birini begenip ona da bunu soyleyecegim de reddedilecegim 😃 yok öyle bir ihtimal 😃
Allah Allah
Hmmmm
Genelde egoyla beraber takılıyoruz o zaman :)
İddalı oluvak belki hiç red edilmedim çünkü sormadım
Bu konuda hak veriyorum kısmen 🤔
Biri şey demişti sen çok iyi bir kızsın ben başka türlü kız arıyorum seni üzerim falan canım
Adam gibi adam😃😃 niyetini hic saklamamis. Seffaflikta ali agaoglu gibiymiş arkadaş icindeki b*k gorunur o derrce sefffamis
@Reis9251 öyleydi jdxjhsjsjxhxj
👏👏😃😃
Sagolasin.. Vallahi onu ben daha cozmus degilim. Herhalde fazlayiz onlarin icin bunyeleri kaldiramadi yavastan kactilar.. Belki de biz bir yerlerde hata yaptik..
Cok sıkıcisin
seks de tecrubelisin
Soguksun
Bana vakit ayirmisiyorsun aklima gelenler bunlar😂
Ben bunları duymadım sanıyorum. Dedi beni sevdiğini bildiğim kız sonra öğrendim annem kızla konuşmuş
Sevgili olmak istemiyormuş kimseyle birde kız köyde mk
Hiç reddedilmedim bundan korktuğum için açılamıyorum
Kusuruma bakma Şu an sevgilim var ayrilir ayrilmaz sana dönücem
Beni reddetmesine izin veriyorsam sevmiyorumdur, sanırım o yüzden hiç reddedilmedim
Yaş farkı bir hayli çoktu aramızda. Başta problem etmedi 7. ayda aklına düştü yaşım. Onu bahane etti ve benim haberim olmadan benden ayrılmıştı.
Birde arkadaşız arkadaşız kalalım var 🙁🤔
Sevmiyorum desene
Sen mükemmel birisin seni kaybetmek istemiyorum dedi bende bidaha yüzüne bakmadım 😀😀😀
Hiç beni rededicek ne bir sevgilim ne bir teklif ettiğim oldu.
Dört senedir uzaktan sevmekle yetindiğim adamla telefonda ilk defa yarım saatten fazla konuştuk. Ona, onu uzun süredir sevdiğimi söyleyince söylediği tek şey ‘ben seni üzerim’ oldu.
Sen bana göre daha güzelsin çok gençsin kendine yakışıklı genç maddi durumu benden daha iyi bir erkek bulursun demişti Allahın dangalağı
niye dangalak olsun seni dusunmus
@zorluyollarınyolcusu bir yürüsün gitsin 5 ay sonra nişanlandı
demek ki o buldugu o kizi kendi seviyesinde gormus nisanlanmis.. Senide fazla guzel ve lukse onem veren biri olarak gorduyse yurumez diye reddetmis.
iyilik yaranmiyo sizede
@zorluyollarınyolcusu ne yaşadığımı bilmiyosun o yğzden yorum yapmasan iyi olur. Lükse düşkün felan değilim sadece babam ondan daha zengin o kadar. Ama bahsettiğim fark uçurum değildi.
erkekleri benden iyi mi taniycan bak kendin soyluyosun baban ondan zengin bu erkekte kompleks yaratir
@zorluyollarınyolcusu koşarak evlenmesini gerektirmezdi ama
uff
Birisi bana kendisi yürüdüğü halde sanırım sonra ilgimi farketti ve bana "saol kirvem" yok e. ben. in kukusu sende. Kirven s. ksin seni bir kıza da bu denilmez da. ngalak. Kirve ne ya?
tanımadığım bir kıza kahve içme teklifinde bulunmuştum. düşünmüyorum demişti o da
Arkadaş olarak kalalım bn seni arkadaş olarak çok seviyorum... iyi ozaman halısaya da gidek mi
İrem beğenip kaçma yorum yap 😂😂
kızla erkek arkadasta olur ne alaka halısaha
Sen seviceksin ama o kabul etmicek üstüne üstün bide arkadaş kalalım
Mantıksız
yanında olursun kötü mü
Ewet düşün sene bide başka biriyle aşk yaşadığını ve sen de yanın dasın
aşk karşılık beklemeli onun mutlu mutluluğun olmalı başkasını sevse bile sonuçta mutlu
Bizde mutsuzluk dan deli olalım yani bu mu
haklısın
Seni arkadas olarak goruyorum derlerdi bana eskiden
o:"çok iyisin ama arkadaş kalabiliriz"
ben:"çok arkadaşım var ama insan kalabiliriz"
Hafifçe güldü senmi dedi. Yazı yazmaya devam etti. O an kafasını kopartmak istedim
G. t yemeyince
Bahaneler deva olurmuş
Kayın alayına gitsin
Hahahah
"İstemiyorum" du. Neyi istemiyorsun diye sorduğumda istemiyorum diyordu sürekli.
Istediğim gibi birisin ama sana karşı birşey hissedemiyorum tarzıydı heralde?
Sen beni s*kerken öldürürsün demişti birisi ben seninle sevgili olamam demişti
Dahada ıyılerı karsına cıkıcak en fazla denilen soz bana. Ama hepside aynısını dıyor
Olmayacağını sende biliyorsun, olmuyor bende o his oluşmadı, arkadaş kalabiliriz ve suspus geçen bir kaç dk
Vizyonlarımız farklı anlasamıyoruz demisti senin ben vizyonunu zikem ya
Şu anlık düşünmüyorum ilk ve son reddedilişimdi 😎22 yıllık ömrümde 2 kişi sevdim biri reddetti
Sen romantiksin ben maco istiyorum (2. Sevgilim)
Sen odunsun hic romantik degilsin ( 1. Sevgilim)
yeni ilişkiden çıktım kafam karışık
ama iki gün sonra yanında birini görüyom :D :D
ah şu kızlar
Ben hiç duymadım bu sözü, pek reddedildiğim de olmadı
Reddedilmedim, etmedim de ama görseldeki yazı iyiymiş 😂
Ben iyiyim ama demek ki benden daha iyisini bulmuş zalımın kızı
Artık kokuşmuş klasik şu cümle 'sen daha iylerine layıksın'
sen de deseydin ( niye öyle dedin sen kötü bir insan mısın)
@ρяєηѕєѕ_____ tamda buraya yazdıgımı dedim. bırak bu klasik lakırtıları. Dobra ol diye ama, inanmadı bana daha tanışalı 2 hafta olmuşda kendi kendime filim yapıyormuşum. Ama geçdi hastalık (aşk)
ilginç olan ne biliyormusun aşkım deyip ayrılmak istediğini dillendirmesi 🙂
Hahaha aşkım bak olmuyor, ayrılalım
Aynen aşkımla başladı ayrılalı la bitti cümle🙂
Olur öyle durumlar şaşmamali
Ağzından çıkan kelimenin farkında olmadığına vs. Vs lere şaşarsın.
Körü körüne bitirme niyetinde olduklarından anlayamıyorlar sanırım
Körü körüne bitirmekten ziyade ben şöyle düşünüyorum. Gönül bir sığınak ihtiyacı oldu o sığınağa yerleşti ihtiyaç bitti terk etti. Bu şekilde bakıyorlar.
O yüzdendir umursamaması
Aynen.
Bana karşı böyle hissettmen çok güzel bir şey.. Eve gidebilir miyim yalnız kalmam lazım? Hala evde yalnız düşünüyordur herhalde.. Öyledir dimi? 😰
Kıza pardon para üstümü siz aldınız dedim sonra bana siz erkekler aklınız sekste dedi.
Daha iyilerine layiksin😊 kız kendini değersiz görmüş olcak herhalde 😊😊😊
Red edilmedim. Red edilmemek üzüyor beni aslında.
Sen benim kardeşim gibisin 😂😂
Kimse reddedemedi beni. Çünkü teklif etmedim 😂😂
Seni boş yere umitlendirmek istemem:/
Ben seni arkadaşım olarak görüyorum.
Karşılaşmadım sartlar olgunlaşmadan o işe girismem