+1 yılValla sen insanı kanser edersin bu kadarını anlatmana gerek yoktu o sorunca tatlı bir şekilde anlatsaydın eminim ki karşındaki seni anlayışla karşılayabilirdi ama sen çok itici konuşuyorsun gerçekten sevgilin sana nasıl dayanıyor anlamış değilim orda uzatma demiş hâlâ ne üzerine gidiyorsun ki son kez tamam kapatıyorum ama aklında en ufak kötü bişey olmasın sen bana güven inan dersin yalan söylemiyorsan seni seviyorum dersin konu kapanır amacını anlamadım yani kıskandırmak mı istedin
61 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
En İyi Cevaplar
+1 yılŞaka yapiyorsun bunlari anlatmiş olmazin sevgiline lutef bu kadar aptal oldugunu soyleme 😄😄
Kizim insan hic sevgilisine eskide olanlari anlatirmi.. tabikide sevgilin hakli bide adam. usdume. gelme diyor yarina duzelirim diyor sen ilaa gene gibi yapişiyorsun.. bir birak kendi haline o zaten yarina duzelir. Allahim yaa alemsin sen vallahi zorla kAşiniyorsunuz 😄😄412 Yorumla- +1 yıl
Bazi şeyler. gizli kalmali ki , kiz biraz gizemli olsun erkeke merak etsin onu dimi biraz oyrenin yaa bunlari 😉😄😄
- +1 yıl
Etin mence o haksretleri kusura bakma şimdi sen kaşinmişsin adam. sana tamam. yeter diyor yarin konuşuruz diyor kalbini kirmamak iccin kendini zorla tutyor amma. sen illa usdune gidiyorsun tabi oda patladi en sonunda 😏
Soran+1 yılAğlıyorum şu an içimde kötü niyet yoktu yemin ederim konusu açıldı anlattım. Yoksa neden anlatayım
- +1 yıl
Konu acilsa bile anlatmayacaksin ki erkek merak etsin zuzu hem zaten boyle şeyler anlatilmasa daha iyi olur mence..
bir duşunsene sevgilim eskide olanlari sanaa anlatiyor sen kendini kotu his etmezmiydin yani bir empati kur kendini onun yerine koy..
Uzulme duzelir her wey zamanla inwallah - +1 yıl
Yarin konuşursun gonlunu alirsin yarin yazmasa sans usdune gitme biraz birak sonra yazib izlduyunu ve niyetinin kotu olmdigini soyleyin ozur dilersin
Soran+1 yılBen yazana kadar yazma dedi uzattım diye kızdı ama ben morali düzelsin diyeydi
- +1 yıl
O zaaman yazana kadar yazmaki araniz daha kotu olmasin.
Boyle zamanlarda moral duzeldiyim derken daha kotu oluyor her wey o yuzden araniz bozuk oldugunda konuşmayin yani cok usdune duwme
Soran+1 yılBen çok üstüne düşüyorum
- +1 yıl
Duşme isde orda yanlis yapiyorsun boyle yapmaya devam edersen onu kayip edersin menden soylemesi
Soran+1 yılO da hakaret ederse beni kaybeder
- +1 yıl
Artik men bilmeme kendi aranizda olan bir seyler sen bilirsin onu amma bu konuda hatali olan sensin bunu unutma
- +1 yıl
ve bütün konuşmayı burda ifşaa edermi :) :) :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılLan nasil bir insansiniz siz ya.
Onurunuz gururunuz yok mu sizin.
Anneni babani kisacasi aileni dusunmezmisin sen bunca igrencligi yaparken.
Bu nedir ya kadin kiz dedigin asil olur biraz ama sizde genislik on planda.
Ucuzsun kizim hemde cok ucuz be😒16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAllah boylelerini islah etsin, ve hic bir anne babayi bunun gibi evlatla sinamasin insallah.
Gercekten igrenclikten baska bisey degil.
Soran+1 yılNeden ucuzum
Cevap sahibi+1 yılAnlattigina gore opmedigin dudak oturmadigin kucak kalmamis.
Ben yine terbiye sinirlarimi asmamak adina kibarca "ucuz" dedim ve oylesinde zaten.
Soran+1 yılÖptürmedim zaten salak
Cevap sahibi+1 yılHee tamam
Bir bok yemissende yememissende erkek adamin bu kadar yuzune vurulmaz. Yok pesimden kosan cok olduda yok ben niyetlerini biliyordumda aynisini benimki bana soylesinde agzina cakayim. Kendini bilmez kadin.
63 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye ondan önce kimseyle öpüşmemiştim
Soran+1 yılGeniş ağız derken
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
+1 yılbu genişlikle anlatmak yanlış olmuş ama o psikolojiyi iyi anlıyorum arzulanan kadınım ben haberin olsun imâları bunlar :) erkeğin hoşuna gitmez sen kendi kendini basitleştirmişsin durduk yere. çocuk sana bişey demediği halde üstelemişsin. gerçi sende onun moralini düzeltmeye çalışmışsın kötü bişey yok ama ne bilim durduk yere şu konuyu açmasaydın
113 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
- +1 yıl
senden önce kimseyle öpüşmedim dedin tamam işte daha niye öpmeye çalışanları anlatıyosunki baya detay vermişin üstelik. bence senden önce birileri olmasına sinirlenmiş buluştun mu cidden orda bahsettiğin kişilerle baş başa? ayrıca sevgilin çok açık sözlü ya hemen hakareti basmış falan :/ daha önce bu kadar sevmiyodum dese ben kırılırdım ne biliyim değişiksiniz :D düzelir düzelir.
- +1 yıl
kuzum bak moralini düzeltmeye çalışıyosun diye üstüne gidiyo gibi olmuş karşıdaki insan bir konuyu kapatmak istiyosa hiç üstelememek lazım o tamam diyosa sen de tamam diyip olayı bitirmeliydin ama bunlar birer tecrübe oldu senin için bir dahaki sefere bazı şeyleri üstelemezsin hiç nazıyla uğraşma boşver. neden moralin bozuldu sorusunu sormak bir defa başta yanlış. bundan sonra daha dikkatli olursun düzelir sıkma tatlı canını hadiii
Soran+1 yılAynen daha önce anlatmıştım ben ona. İlişkiye başladığım zamanlardı. Şu an 9. Aydayız. Uzatmamın sebebi morali bozuk düzelteyim yanllş anladı diye.
Soran+1 yılTamam diyemiyorum o yüzden kavga edip uzuyor. Elimde değil. Bana ben yazana kadar yazma dedi
- +1 yıl
tamam diyince o yanlış anladığıyla kalıyor seninde için rahat etmiyo dimi :) ben ezikliğimden hep tamam diyip kapatıyodum
neyse o yazana kadar yazma sen yat uyu dinlen yarına her şey geçer
Soran+1 yılEvet rahat etmiyor ondan ısrar ediyorum. Nasıl anlaşacağız biz bunla ya 9. Aydayız haftada bir iki böyle tartışıyoruz
- +1 yıl
ya biz 6 ayda tartışmalardan dayanamadık ayrıldık ama siz devam edebilirsiniz yani aranızda büyük sıkıntılar yoksa. bunlar küçük şeyler düzeltilebilen şeyler. bunlar hiçbişey. ama bana hakaret eden bir adamla mutlu olamazdım ya hakaret biraz sevgiden şüphe ettiriyor gibi. nerde tanıştınız aynı okulda mısınız
Soran+1 yılEvet canım mısın yazmış hemen. Madem seviyorsun kırma. Çok sinirlendi galiba ondan. Aynı okuldaydık şu an uzak şehirlerdeyiz o Antalya da çalışıyor
- +1 yıl
yeni mi yazdı bunu
ya bence siz çok iyisiniz kızım ayrılık falan düşünme sakın :) trip atma uzamasın gönlünü almaya çalışıyosa ılımlı ol
Soran+1 yılYok yok hakaret etti ya o kelimeyi çevirmiş site canım diye. Hiç yazmadı bana emoji koymuş 👋 bunu o yazana kadar yazmıycam
- +1 yıl
😂😂 bilemedim artık yazmayıver
Soran+1 yılYazmam zaten ne yapıyorsa yapsın
+1 yılbence eski iliskileri fazla kurcalamayın. eskilerin sana olan yaptıklarını anlatmanın yanlış. Eğer hata yapmamissan konuyu kapat. Eğer hataliysan hiç uzatma. karşındakini enayi yerine koyma
04 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
- +1 yıl
Hımm ilkkezmi öpüştün onunla
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
bir kızın en değerli simgesi öpülmemiş dudaklaridir
+1 yılNe kadar acı bir durum? Eski haram sevdani yeni haram sevdana anlatmak ve azar yemek 🤚🏻 Allah yolunda olması gerekenler böyle acı çekiyor üzücü. Şükür haram sevdaya tövbeliyim ve hiç üzülmüyorum
07 Yorumla
Soran+1 yılEski haram sevdam yok zaten
- +1 yıl
Peki o yaşadığın şeyler?
- +1 yıl
Sana hakaret eden biri seni seviyor olabilir mi? Haramda helal netice arıyorsunuz anlamış degilim
Soran+1 yılEvet beni kıran da o oldu. Hakaret etmesi ne kadar üstüne gitsem de öyle demesi yanlıştı. Haram biliyorum günahı bana ama dediğin cinsel şeyler kimseyle yaşamadım yaşamamda
- +1 yıl
Cinsel şeyler yaşamamış olabilirsin. İnşaAllah zina yapmazsın da. Ama haram sevdanin hayırlı neticesi olmaz hanım kardeşim. Sonunda pişman olursun. Ben oldum çünkü haramdan helal sonuç bekledim. Rabbinin dediğine karşı gelip haram sevdaya bulaşınca sonuç olumsuz hep. Zaman kaybı üzülüyorsun boş yere. Şimdi tövbe ettim o kadar huzurluyum ki. Şimdi git "senden ayrılıyorum, haram sevda istemiyorum" yaz ne kaybedersin? Sana hakaret eden bir haram sevda kaybedersin ama tovbe Edip Rabbinin rızasını kazanacaksin. Boş yere üzülmeyeceksin daha ne
Soran+1 yılÇok haklısın. Zaten ben de haram şeyler yaşamadım diye anlatmak istedim ama morali bozuldu ben de açıklama yapmak istedim uzattım sandı.
- +1 yıl
Sen sevgililik olaylarıyla uğraşarak bile "haram ilişki" içindesin kardeşim. Takma onu kafana üzülme boş yere 😇🤚🏻 tövbe et , seni yoktan var eden Rabbine sığın Lakin o sana hakaret etmiyor, her yaptığına rağmen yanında seni çok seviyor ve sevgilinin aksine gerçekten seviyor ve seni bırakmayacak 🤚🏻😇
Gecmisin onu ilgilendirmez ayrica onun gozunde kotu bir imaj olusturmussundur kafasinda anlattiklarin hep aklinda kalicak ve evlendiginizde tabasini bile yapar gecmisini karistirmicaktin
02 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
+1 yılŞu her saniye aşk diyişin bile çocuğu delirtmeye yeter. Ayrıca neden kendini ispatlamaya çalışıyorsun yok peşimde çok erkek vardı filan. Erkekler bu tür şeyleri kıskanmaz, aksine soğurlar.
07 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
- +1 yıl
Konusu açılabilir neden bu kadar ballandırarak anlatıyorsun onu anlamadım. Öpüşmek isteyen oldu ama izin vermedim deyip geçseydin o kadar. Seven insan kaldıramaz bu tür şeyleri. Hakaret etmesi kesinlikle yanlış hatta tepkini göster devam ederse bu tür sözler söylemeye ayrıl gitsin.
Soran+1 yılEvet kaç kere söyledim hakaret etme bana diye ama sinirlenip yine zekama laf etti.
- +1 yıl
Tamam kuzum takma bu kadar tekrar yaparsa ayrıl. İzin verme seninle bu şekilde konuşmasına ama sende bu kadar gitme çocuğun üzerine. Çok sıkıyorsun mesajlardan gördüğüm kadarıyla. En ufak tepkisinde de şu ağlayan emojiyi atmasan iyi olur yani biraz ağır ol.
Soran+1 yılSıktığım için galiba hakaret ediyor napayım sence 9. Aydayız tartışmalar böyle büyüyor. Ne yapmam gerek uzak şehirdeyiz birbirimizden iki ay da hiç görmüycez birbirimizi
- +1 yıl
Konuşmak istemediği zamanlar anlayışla karşıla, aradaki saygıyı tekrar oluştur ve güvenini kazan. Başka da birşeye gerek yok zaten..
Soran+1 yılSaygı karşılıklı olur ama tek başıma nasıl sağlayım
- Aşk İlişkileri konusunda 525 cevap paylaştı.
+1 yılÇocuk kıskançlık sınırını aşmış kendisinden önce olmuş olaylara bu kadar tepki veriyorsa ilerde giyimine normal erkek aekadaşlarınada tepki verecektir
012 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
- +1 yıl
Seni anladım sen açık olmak ona karşı rahat hissetmek istiyorsun
Senin bu isteğin onu rahatsız etmiş
İlerde sıkıntı olabilir basit bir öpüşmeye bu kadar köpürdüğüne göre
Soran+1 yılÖpüşmedim ki zaten öpmeye çalıştılar dedim
- +1 yıl
Düşün yani olmamış bişeye bu kadar delirmiş ve sana hakaret etmiş
- +1 yıl
Kızgınlıkla bile olsa kolay affedilir şey değil
Soran+1 yılEvet hakaret etti uzattım diye
- +1 yıl
Kesinlikle hak etmediğin bir hakaret etmiş ve hali hazırda böyle bir hakkı yok
Soran+1 yılUzatma diyor e madem uzatma diyorsun moralim bozuldu deme ben de sorgulamayım
- +1 yıl
Uzun lafın kısası çocuk arızalı bir tip benden söylemesi
Soran+1 yılNe yapayım sence
Soran+1 yıl? ?
- +1 yıl
Bişey yap demiyorum uyarıyorum
Abi neden anlatıyorsun her insan geçmişte bişiyler yaşar. Sonra neden soğudu dersin kendine kimsenin geçmişi kimseyi ilgilendirmez.
03 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye ondan önce kimseyle öpüşmemiştim
Soran+1 yılGünaydın bile yazmamış
+1 yılKızım sen canımsın. Böyle şeyler sevgiliye anlatılmaz. Ya mal mısınız? Ne amaçlıyordun seni kıskanmasını mı? Eskileri anlatmayın
03 Yorumla
Soran+1 yılBir şeyimi gizlemeyim dedim konusu açıldı dedim
- +1 yıl
Böyle şeyler anlatılmaz. Sizin ilişki başlamadan bitti. İlerde sana diyecek ki sen böyle herkesle flört ettin deni öpmeye çalıştıklarında bir şey yapmadın diyecek
Soran+1 yılYaptım öptürmedim ki zaten
Gizli Üye(25-29)+1 yılDalga geçer gibi olmuş ve çok itici bir konuşma tarzı (bana göre) ağzına bir tane yapıştırasın geldi İnan ki :D ama aşk ama aşk bu ne lan aşk ne :D oda bal demeler çok iticiiii ve ilişkiniz yürümez
110 Yorumla
Soran+1 yılNiçin yürümez
Cevap sahibi+1 yılÇok gevşeksin o yüzden orda demişsin kendin o.. sandılar beni diye hitap şeklin ve çok erkek vardı peşimde aşk demen onları haklı çıkartmış ben okurken bile dellendim soğudum falan iyi bile dayanmış bu çocuk sana
Soran+1 yılÇok erkek peşimde vardı güzel bir kızım. Açık giyinmeyi seviyordum herkeste o.. sanıyordu ama istediklerini alamadılar asla öyle biri olmadım onu demek istedim orda ben.
Cevap sahibi+1 yılTamam şu kendini beğenme Faslı’nı bir kenera atarsan iyi olur bende çok güzel bir bayan olmama rağmen açıkta giyinmem çünkü kendimden Emin’im oramı buramı beğeneceklerine böyle beğensinler ki güzelim diyede herkese kuyruk sallamadım biride cesaret edip yanıma yaklaşamadı ağır başlılık önemli bir bayansın güzellik göreceli bir kavram götümü değil yüreğimi açarım kendime göre bulduğum bir adama ki öylede oldu çok şükür 🙏🏻 Yaşlanınca herkes eşit olucak unutma önemli olan kalp. 24 yaşında olduğuna asla İnanmıyorum kendini kandırma Burda kimse kanmaz emin ol :) kendini övmeyi kenara at ve kendini toparlamaya çalış benden büyüksün söylediğine göre ama olgun ol yaşının adamı mı ol derler öyle ol ağır ol :)
Soran+1 yılKendi karekterimi nasıl değiştircem? Ve gerçekten yaşım doğru.94 doğumluyum ben. Zaten ilgi çekmek için giyinmedim öyle mutlu olduğum için. sen de çok dar görüşlüsüm kusura bakma da. Her açık giyinen kötü mü oluyor
Cevap sahibi+1 yılKötü demedim valla biraz dar görüşlü olabilirim ve memnunum senin kadar çok geniş olmak kimseye yaramıyor görüyoruz yukarıda :) ağır başlılık başkadır kolay kız çok farklıdır sen burda kolay kız olmuşsun konuşma tarzın ve iman kusura bakma
Soran+1 yılKolay kız olsaydım çok kişiyle olurdum canım.
Cevap sahibi+1 yılGünaha giremem illa aynı yatak olmak zorunda değil elleşmekte değil böyle gevşek gevşek konuşup düşünce kirliliği yaratmakta aynı şey bir şüphedir sonuçta aman neysen nesin ya gerdin beni aşk yeter bu kadar bal :D
Soran+1 yılKız yapmadım elletmedim de zaten ne diyorsun
Cevap sahibi+1 yılYok senin anlama kapasiten çok düşük daha uğramam seninle açıklama yapmıyorum tekrar bir oku mesajımı yaptın ettin demedim ben zaten.
Aşk İlişkileri konusunda 414 cevap paylaştı. Valla sen kendine orspu damgasi yaptin bu konusmalardan dolayi sevgiline niye bunalri anlatiyorsunki kiskansin falan mi diye ama bunlar bitek sevgilini sogutur
00 Yorumlaniye bunu üsteleyerek anlatmaya çalıştın ki pek hoş olmamış
01 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
Neden eskileri konuşursunuz bu iyi olmaz ilişkiniz için
01 Yorumla
Soran+1 yılHata yaprım
+1 yılSenin gibi gevşek ve aptal kızlardan nefret ediyorum
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyy bu nasıl bir itici hitap öyle aşk bal tek başına guzel olabilir ama ciddi bir konu konuşurken çok itici😒
12 Yorumla
Soran+1 yılBana hakaret etmesi
+1 yılSevgiliye eskiler anlatılmaz. İlişki uzmanları da bunu savunuyor. Aklınızda bulunsun
00 YorumlaKendini basitleştirmişsin çok üstüne gitmişsin, ama hakaret kabul edilemez
06 Yorumla
Soran+1 yılYazma dedi bem yazana kadar günaydın bile dememiş.
Soran+1 yılEvet üstüne gittim çok sinirlendi napayım içim rahat etmedi konuşayım dedim. Üstüne gidiyor gibi oldu bir de zekama hakaret etmiş ya halbuki nolursa olsun bana o hakaret etme demiştim. Ben yazana kadar yazma dedi yattı çalışıyor günaydın bile yazmamış uzak şehirlerdeyiz bir de aramızda kaç km var
Soran+1 yılYazınca hakaret ettiği için trip atayım mı gerçi aramız soğuk olur zaten
Ben böyle bir kızla ilişki yaşamam. Oğlan malın teki. Sen de ayrıl öpüşmeye devam et çeşit çeşit adamla. Adi da flört olsun 🤣
11 Yorumla
Soran+1 yılİyi oku 🤫 öpüşmedim kimseyle diyorum
Bir kız olarak sizi görünce utanıyorum yemin ederim böyle boş vermişlik olamaz edep haya hiç bir şey kalmamış yazık..
111 Yorumla
Soran+1 yılHaya mı edep mi ulan kimseyle bir şey yapmamışım bir kızım
- +1 yıl
kimseyle bir şey yapmamış olabilirsin ama başka erkeklerle öpüştüğünü yeni sevgiline söylemek bu bir erkek için gurur kırıcı ki yani onlar seni sen istemeden bile öpemez anlıyor musun? sen bu rahatlığı hissettirmişsin demek ki onlara onlarda yapmış yani.. kızsınız abicim az değerlerinize sahip çıkın..
Soran+1 yılYa öptürmedim diyorum ya
Soran+1 yılHepsi p.. ç in tekiydi
- +1 yıl
madem öyleydi o zaman senin onlarla ne işin vardı. kendine saygı duyan bir kızsın fark edemedin mi onların öyle olduğunu..
sonradan da sevgiline böyle böyle oldu diye anlatıyorsun. bak ne halt yersen ye bir erkeğe daha önce bir erkekle aranda geçen durumları anlatma bir erkek için çok gurur kırıcı ilişkinin bitme sebebidir bu.
Soran+1 yılÇünkü yeni tanışma evresinde olduğum insanlardı yoksa ne işim var sonra hepsini sildim zaten öyle bir kız olsam şimdiye adım çıkmıştı
Tabiki çocuk haklı. Bana böyle anlatacaklat bir de devam edecem midem bulanır benim.
110 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye ondan önce kimseyle öpüşmemiştim
Soran+1 yılHakaret etti ama
Soran+1 yılYazmış ya
Soran+1 yılİyi geceler demiş ben konuyu kapatmamışım. Geri... mısın yazdı ya onu diyorum
Soran+1 yılSabır ediyor büyük ihtimalle
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılHaklı adam
21 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
Bazı şeyler gizli kalmalı abartmışsın gerçekten.
00 YorumlaMerve boşver takılma istersen özelden konuşabiliriz dertleşebilirix istediğin zaman
00 YorumlaAdım merve olduğu için utandımm.
12 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Merve
Biraz uzatmışsın keşke kısa kesseydin konuşmayı
09 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı ve uzatma nedenim morali bozuk yanlış anladı içim rahat etmedi diye
Soran+1 yılHakaret etmesi doğru my
Soran+1 yılTrip atmayım mı bunun için yine tekrarlarsa her sinirlendiğinde diyor
Soran+1 yılŞu an konuşmuyoruz yarın da böyle soğuk oluruz ben yazana kadar yazma dedi zaten uzak şehirlerdeyiz
Soran+1 yılBen de kırıldım çok hak etmedim. Kötü niyetim yoktu hiç.
Erkeği kendinden soğutacak tavırda konuşmuşsun.
05 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
Soran+1 yılNe yapmalıyım ben yazana kadar yazma bana dedi
Soran+1 yılÇok uzatıyorum çünkü arayı düzeltmek için
Aşk İlişkileri konusunda 833 cevap paylaştı. Durup duruken nie anlatın
10 Yorumla
+1 yılsen niye anlattın ki salak mısın
00 Yorumlamerve bosver olur boyle seyler
01 Yorumla
Soran+1 yılGünaydın bile yazmamış ben yazana kadar yazma demişti akşam
+1 yılGeçmişi anlatıp
Mide bulandırmaya gerek yoktur012 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
- +1 yıl
Detaya gerek yok
O sanki mükemmel mi
Soran+1 yılDeğildir illaki bir kadınla birlikte olduğunu söylemişti
- +1 yıl
Sen de biraz fazla safsın
Ne sormuşsa mecbur gibi detay vermişsin
Soran+1 yılEvet saflığımdan kaybediyorum ne yapmam gerek
- +1 yıl
Geçmişten fazla bahsetme
Sevgilim oldu ciddi Bişey yaşamadık de geç
Soran+1 yılOff aramız bozuldu napavam zaten uzak şehirlerdeyiz
- +1 yıl
Hayırlısı
Soran+1 yılHakaret etmesi doğru mu
- +1 yıl
Doğru değil tabi ki
Soran+1 yılGünaydın bile yazmamış
- +1 yıl
buraya bakıp dönmek zor oluyor
beni eklsene
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇocuk haklı ne dersen de
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAnlatma erkekler bunları duymayı sevmez
00 YorumlaBoşver böyle odunları merve :)
10 Yorumla
+1 yıladam haklı
16 Yorumla
Soran+1 yılHakaret etmesi doğru mu
- +1 yıl
ama çok ılımlı gelmiş bacım sen üsteledikçe çileden çıkmış ondan haklı dedim yoksa tabii ki tavrı doğru veya hoş değil.
Soran+1 yılÜsteleme sebebim içim rahat etmedi moralinin bozuk olmasına o yüzden
- +1 yıl
benzer olayı ben de yaşıyorum yani üstelediğim için sürekli kızıyor ama alttan al pekala de zaten düzeleceğim ertesi güne diyor nasıl istiyorsa öyle davran
Soran+1 yılNebiliyim yanlış anladı diye üsteleyip konuşmaya çalıştım ama kendisi bilir
- +1 yıl
boş ver o zaman ya
+1 yılAhh Merveler 😕😑
09 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
- +1 yıl
Aman salla ya
Soran+1 yılNe yapayım sence
- +1 yıl
Kendi haline bırak, seviyorsa böyle yapmaz, uzatmaz yani
Soran+1 yılOna da baksan ben uzatmışım baksana
- +1 yıl
Sana hakaret etmiş bence sen trip at
Soran+1 yılHer sinirlendiğinde zekama hakaret ediyor böyle
- +1 yıl
Ezdirme kendini o kim ki sana böyle bir şey diyebiliyor.
Soran+1 yılbir üstüne gittim diye böyle dedi. Halbuki benim içim rahat etmedi yanlış anladığını düşündüm o yüzden ısrar ettim onu düşündüğüm için galiba ben çok üstüne düşüyorum hep bu yüzden üstüne düşme durumundan böyle oluyoruz uzatma diyor ben üsteliyoruö
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. O hakli
01 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
Gizli Üye(30-35)+1 yılHak etmişin aferüm o çocuğa
16 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
Cevap sahibi+1 yılBence sen gevşek birisin ondan
Soran+1 yılNeden gevşek olayım
Cevap sahibi+1 yılBu kadar basit olmasan öpemez kimse o çocuğun yerine olsam engeli basarım dahada yüzüne bakmam
Soran+1 yılÖpmediler ki zaten
Cevap sahibi+1 yılElle diler falan diyon ya sırnaşmışlarr
Çocuk haklı
01 Yorumla
Soran+1 yılKonusu açıldı dedim gizlim kalmasın diye önceden de demiştim beni düzgünü bulmadı diye hatta o da o zaman bu kadar sevmiyordum demekki önemsemedim dedi ondan önce kimseyle öpüşmemiştim onu anlattım öyle açıldı
+1 yılHaketmişsin lan
00 Yorumla
+1 yılİyyyyyy
00 YorumlaAşk bal bu ne la
21 Yorumla
Soran+1 yılHakaret etti ama en sonunda
+1 yılHaklı çocuk
10 Yorumla
+1 yılYaş kaç?
01 Yorumla
Soran+1 yıl24 yaşındayım
Bırak bunu ya
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 






En İyi Cevaplar