Bir erkek ilk kez öpüştüğü bir kızı unuturmu? sizce beni kullanmışmı oldu?

sadece öpüştük onunda ilk oldu benimde ailesine anlattı beni sonra ben ilk olduğu için kendimi kirli hissettim sürekli ayrıldım o yalvardı affettim sonra birgün evine gittim öpüşme dışında bişey olmadı güzel vakit geçirdik yaptığı dengesizlikler den yine ayrıldım yalvardı yakardı affettim , ve ertesi gün o beni tek bir mesajla bitirdi engelledi her yerden saydırdım sonra pişman oldum affetsin diye mesajlar attım takmadı istemiyorum sevmiyorum dedi engelledi bitirdi sizce beni kullanmışmı oldu? kendimi kirli hissediyorum..
neden bunu yaptı sizce hiçmi sevmedi beni..
Bir erkek ilk kez öpüştüğü bir kızı unuturmu? sizce beni kullanmışmı oldu?
Cevapla