Sevgilim varken başkasıyla öpüştüm elleştim vicdan azabı çekiyorum yardım edebilir misiniz?

Sevgilimle çıkarken başkasıyla öpüştüm ve elledi beni ama sonra çok pişman oldum. Benim bu yaptığım kul hakkına girer mi? Sevgilimi de çok seviyorum bir anlık bir şeyle oldu çok pişmanım ne yapmalıyım😞
Sevgilim varken başkasıyla öpüştüm elleştim vicdan azabı çekiyorum yardım edebilir misiniz?
Cevapla