Sevgilimle çıkarken başkasıyla öpüştüm ve elledi beni ama sonra çok pişman oldum. Benim bu yaptığım kul hakkına girer mi? Sevgilimi de çok seviyorum bir anlık bir şeyle oldu çok pişmanım ne yapmalıyım😞
Cevabın nedir?
Cevapla
Cinsel Yaşam konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bunun nesine yardım edelim. Sen kendi iç hesabınla halledeceksin. Erkek arkadaşın sana dokunmuyormuş. Sen de bir an nefsine yenik düştün. Bu bu kadar basit. "Beni öptü. Bir şey diyemedim." diyorsun. Ama elleştik dediğine göre sen de bundan keyif almışsın. Olmuş bitmiş bir durum. Olmasaymış daha iyi olurmuş. Ama daha ileri gitmediğinize göre, bunu unutursan daha iyi edersin. Yoksa kafanı yer durur...
12 Yorumla- +1 yıl
Elleştik derken o beni elledi ve zaten o bunu yaptıktan sonra bir daha konuşmadım vicdanım yüzünden ben gerçekten çok pişmanım ve kesinlikle çözüm bulmak istiyorum
En İyi Cevaplar
Cinsel Yaşam konusunda 723 cevap paylaştı. İki yakanız bir araya gelmez inşallah. Beter olun. İnşallah evlenince kocanız da size yapar. Biz elini tutmaya kıyamıyoruz sevdiğimizin. Millet aldatıp elletiyor orasını burasını. Sonra anlık diyorlar. Allah bildiği gibi yapsın
32 Yorumla- +1 yıl
İnsanlar hata yapabilirler bende ilk defa hata yaptım ve burda vicdan azabı çekiyorum biraz daha insan olup yardımcı olmaya çalışabilirdiniz iyi günler
+1 yılKardeşim sen biriyle sevgili olarak zaten "onun Rabbine karşı gelmesine, günaha girmesine" vesile oluyor ve hakka giriyorsun 😂 bir de onu aldatmissin. Ne güzel müslümanız değil mi? Rabbimiz bizi yoktan var etti ama biz gitme dediği "haram sevdaya" giderek çok güzel iman ediyoruz harikayiz ! Devam kabirde azap çekerken Canimiz sevgililerimiz bize yardım edecek !
07 Yorumla- +1 yıl
Sevgili olarak rabbine karşı gelmesine derken ben anlamadım
- +1 yıl
Rabbin haramdan sakının diyor. Ve İslam dininde sevgililik haram sevdadır. Çünkü İslam dininde evlenene kadar yalnız kalınmaz dahi. Haram ve günahtır. Ve sen Rabbinin dediğini yapmayarak "Rabbine karşı gelmiş " oluyorsun
- +1 yıl
Anladım teşekkür ederim söylediğin için
- +1 yıl
Tövbe kapısı hep açık ve Rabbin seni çok seviyor unutma olur mu 😇🤚🏻
- +1 yıl
Çok sağol o günden beri hep tövbe ediyorum tek korkum kul hakkı ama öğrendiğime göre bu olayı söylemek farz değilmiş tabii güzel tövbe edip bir daha yapılmazsa
- +1 yıl
Tövbe edip namaz kılar Rabbine yaklaşırsan zaten harama bakınca dahi utanirsin cekinirsin 😇
- +1 yıl
Zaten şu an o durumdayım tekrardan teşekkür ederim
+1 yılSöyle ona özür dile affetsin kul hakkı o seni aldatmıyo sen aldatıyon şimdiki kızlar iyice bozuldu ya :/
02 Yorumla- +1 yıl
İsteyerek yapmadım
- +1 yıl
Tamam kınamıyorum
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
32Cevap
+1 yılGidip açık açık ne olduğunu anlat ama çok pişman olduğunu onu hala aynı sevgiyle sevdiğini söyle. eğer seni gerçekten seviyorsa o da anlayışla karşıllayacaktır. ama kızacak tabiki de güvenide kırılacak davranışı sert olacak ama zamanla yumuşar merak etme. sadece dürüst ol. ha birde eğer bunun için ayrılırsa o da zaten seni o kadar sevmiyordur. ben de geçmişte bunun gibi bi hata yaptım ama aldatmadım , kimseyle birlikte değilken birisiyle öpüştüm ve sonra buna pişman oldum. ondan 1 ay sonra sevgilim oldu ve ben ona geçmişimi anlattım kızdı tabi tripli oldu ama ona dürüst davrandığım için ondan bir şey saklamadığım için affetti çabucak ama bana ne dedi biliyor musun , ben seni geçmişinle kabul ediyorum zaten dedi. ve o an onun bana gerçekten aşık olduğuna inandım. eğer sen anlattığında anlayışla bakarsa seni gerçekten sevdiğini anlarsın
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 491 cevap paylaştı. Bir anlik sehvet ve heyecan amtatli gelio.. onnla yaptigin bu on sevisme normal cinsel iliskiye nile bedel haz verir malesef bu boyle...
Devam etmzsen sorunyok yoksa ayip cocuga.
Hak ka bakarsan hersy kul hakki02 Yorumla- +1 yıl
Sizce söylemeli miyim?
Onun sevgilin olduğuna emin misin? Neden böyle bir şeye izin verdin? Cinsel olarak mı açtın? Gerçekten anlam veremiyorum yazdığına. Neden yaptın bunu taö olarak?
06 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum bir andan oldu hayır öptü
- +1 yıl
Öperken bir şey anlamadım
- +1 yıl
Sevgilimle aramda mesafe vardı evet ama o çocuktan hiç etkilenmedim hiç bir şey hissetmedim ona karşı sadece öptü ve bir daha asla konuşmadık
+1 yılBirde çıkıp erkeklere suç buluyoruz hep. Kızlar onları geçmiş. Terbiyesizlik diye buna denir adi ler. Çok kızdım şuanda. Sevdiğine eminmisin sevgilini? Hiç Hiç sanmıyorum.
35 Yorumla- +1 yıl
Ben onu seviyorum
- +1 yıl
Evet b. k seviyorsun
- +1 yıl
bir kere hata yaptım bu kadar üstüme gelinmez ki
Canım bu yazılmaz bile sen o çocuğu sevmiyorsun kendini kandırıyorsun ayrıl bence sevseydin bunu yapmazdın emin ol
17 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten seviyorum ama bir an kendime hakim olamadım ve gerçekten pişmanım
- +1 yıl
Napayım
- +1 yıl
Öğrenmesi çok zor ama yine de söylemeli miyim?
- +1 yıl
Teşekkür ederim yardımcı oldun
- Cinsel Yaşam konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılCekmelisinde. Kul hakkina da girer aldatmaya da. Affini istemeden caresini bulamazsin ki o zamanda seninle devam etmeyecektir
03 Yorumla- +1 yıl
Vicdanen hiç rahat değilim
- +1 yıl
Ne desek bos olan olmuş yapicagini yapmışsın. Rahat olmazsn rahatlatacak hic bisey olmaz
- +1 yıl
😞😕
+1 yılo adam sonra seni her gorunce ayni seyi isterse napicaksin
13 Yorumla- +1 yıl
Kişiyle konuşuyorum Vicdan azabı çekince bir daha konuşmadım
- +1 yıl
sevgilin galiba seni hic opmedi o yuzden boyle oldu
- +1 yıl
Sevgilimle böyle bir şey yaşamadım dokunmaya kıymaz bana
Cinsel Yaşam konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yandert etme yaşanacağı varmış emin ol oda fırsat bulsa oda yapar
05 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum
- +1 yıl
Teşekkür ederim yazdığın ve beni yargılanmadığn için
- +1 yıl
tamam
- Cinsel Yaşam konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yıl.
Demek ki bir erkeklerde
Yapacağız,
Yakalanırsak ta,
Anlık tı çok pişmanın mı diyeceğiz?
Siz kabul eder misiniz bunu?
.01 Yorumla
+1 yılVicdanın var mı senin ya? Olmayan bir şeyin acısını çekmen imkansız.
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 397 cevap paylaştı.
+1 yılDemekki o seni o kadar sevmiyormuş seven adam sevdiği kadına cinsel yaklaşmaz!
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılFarklılıklar ve ulaşılmazlıklar hep daha tatlı gelir.
05 Yorumla- +1 yıl
Anlamadım
- +1 yıl
Yani böyle bir durum yine olursa yine yapma konusunda istekli olursun.
- +1 yıl
Hayır öyle bir şey olacağını düşünmüyorum
- +1 yıl
Umarım öyle olur. Tecrübeyle sabittir bu.
- +1 yıl
Vicdanen bir daha asla böyle bir şey yapmam yapamam
+1 yılOndan sonra biz erkekler sorgulayınca baskı yapıncada sen bana güvenmiyormusun olur.
10 YorumlaAkışkanlık yapmasın? Yaparken iyiydi sonra mı akıllandın
02 Yorumla- +1 yıl
İlk defa oldu ve zaten çok pişmanım
Ama o an çok daha hoş geliyor dimi aynısını ben de yaşadım
01 Yorumla
+1 yılKulluk hakki derken dinen zaten sevgilin ise bişey yok arada Allah tarafından yaptigin şey illaki günah ama vicdanın rahat olsun kesinlikle ama kesinlikle bunu vicdan yapıp anlatma ona kaybedersin
218 Yorumla- +1 yıl
Sen hiç mi yapmadın acaba? Veya da yapicaksin kadın erkek eşit canım sen erkeksin evli de olsan gözün başkasına kayicak evli de olsa o kadını illaki aldatcaksin kadınlar bu yüzden eşit.
- +1 yıl
kardeşim bu tamamiyle yetiştirilmeyle alakalı. 5 parmağın 5'i bir değil. bazı insanlar kendilerini gerçekten başka şeylere adayabilir. gerçi bu tarz insanlarla karşılabilmen için kendininde öyle bir insan olması gerekli. sadece yaz tatillerinde burayı kullanıyorum. yeterince dram ve entrika kasıyorum sayenizde'de bir kaç asırdır sevgilim yok. gayette memmunum bu durumdan.
- +1 yıl
Farklı konular ldldsk yani şöyle söyleyim evlendiği zaman kadın çocuk ev işi vs aldatmaya vakti yok erkek? İş stresi eş , maddi durum derken başka şeylere yönelir
- +1 yıl
Anlatmamak daha mantıklı galiba
- +1 yıl
Hayır bunu test edip onayladım aldatan erkeğe sor iş stresi , maddi durum kafa dağıtmak amaçlı der ya bak bunu hatırla karını sevgili aldatmazsan ne oliyim😂 Erkeksin bı kere ya önünde taşıdığın istemsiz bir vatandaş var
- +1 yıl
Hayır ortaokul dkdkdjdjdjds
- +1 yıl
Pekâlâ canım 😂
- +1 yıl
Ya ama doğanın kanunu inan bu 😂 2018 yılındayiz eskisi gibi aşk sevgi yok tatlım 🤗
- +1 yıl
Utandin 😂
- +1 yıl
Anlat dinlerim kardeş xjkdkdjd
- Cinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılsevgilin ciddi evlenecekse ve en mahrem yerine ellediyse gördüyse evet
07 Yorumla- +1 yıl
Görmedi dokundu
- +1 yıl
Ama sadece üstten
- +1 yıl
ÜSTTEN? nereye? elbisemi jean mı?
- +1 yıl
o an şehvet oluştuysa aldatmadır
- +1 yıl
yani zvk suyun geldimi
- +1 yıl
Hayır öyle şeyler olmadı
- +1 yıl
Kot pantolon
+1 yılbu ülkede neyin kul hakkı
yaşa anı
insanlarıda takma06 Yorumla- +1 yıl
İşte öyle yapamıyorum belki de ben çok geniş değilimdir 😕
- +1 yıl
öğrenirsin
bence öğrenmişinde:DDDDDD - +1 yıl
Öğrenmek istemiyorum ve çok kötüyüm
- +1 yıl
git duş al
- +1 yıl
Anlamadım
- +1 yıl
duş al
kendine gel
Gizli Üye(25-29)+1 yılTürk dilinde senin gibilere orus*u diyoruz nasıl da yakışıyor bilsen
03 Yorumla- +1 yıl
Kıza niye tepki gösteriyorsun kızı aniden öpmüş kız niye o... u olsun suç öpende
Cevap sahibi+1 yılBen sadece başlığı okudum öpüştüm elleştim yazıyor. Bilader sen de erkeksin bir erkek anidme öpüp elliyorsa yüz bulduğu içindir demekki o kadar yakın hissediyor demekki onu yapabilecek bir ortamda bulunuyorlar bunun mantıklı açıklaması olamaz boşa mı diyoruz manitaya erkek kanka yok diye al işte nasıl oluyor bu
- +1 yıl
Sende haklısın
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖnce başkasıyla istediğini yap öp ellesin. Sonra buraya gel ve bana yardım edin de oh ne ala memleket
04 Yorumla- +1 yıl
Ben pişmanım ve ilk defa böyle bir şey oluyor bir daha zaten olmayacak
Cevap sahibi+1 yılSen kendini kandır. O adamın sana dokunmaya kıyamayan adamın hakkını nasıl ödeyecen bakalım
- +1 yıl
O yüzden vicdanım rahat değil zaten
Cevap sahibi+1 yılOlmasında
+1 yılBunu sürekli yaparsan sıradanlaşır ve vicdan azabı çekmezsin😂😂😅
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılyapmasaydın iyiydi ama bir defa olmuş unut gitsin
01 Yorumla- +1 yıl
Denedim ama olmuyor
her insan hata yapar doğru olan sevgiline karşı dürüst olman yaptığın hatayı en doğru şekilde düzeltmeye çalışmalısın
00 Yorumla
+1 yılHani evinde miydin, ne kadar süre öptü uzun süre mi öpüşütün aynı şeyleri yaşıyorum bağdaştırmam lazım cevaplar mısın lütfen
00 Yorumlaseni her cagırmasına gidersin alışmış kudurmuştan beterdir
010 Yorumla- +1 yıl
Konuşmuyorum o kişiyle vicdanım rahat değil
- +1 yıl
Öyle biri değilim ben öyle bir şey yaptığım için gerçekten vicdan azabı çekiyorum kimse niye inanmıyor
- +1 yıl
Beni öptü ve elledi o kadar sonra zaten kalktım yanından ve gittim çok utandım ve bir daha da konuşmadım
- +1 yıl
İsteyerek yapmadım o an oldu herşey
- +1 yıl
Kesinlikle konuşmuyorum her yerden bağlantımı kestim
+1 yılAferin iyi b. k yemişsin, vicdanın olsaydı o duruma düşmezdin. Masal anlatma
11 Yorumla- +1 yıl
Zaten öyle bir şey yaptığım için vicdan azabı çekiyorum bunun için buraya yazdım
+1 yılKul hakkına girdin ve bir daha yapma tövbe et
03 Yorumla- +1 yıl
Tövbe ettim hemde bin kere ama kul hakkı onu nasıl yapacağım
- +1 yıl
Sevgiline söyleyip helallik alman lazım öyle gider zaten bu dünya da almazsan öteki tarafta hayli hayli alacaksın
- +1 yıl
Ben baya bir yere baktım ve bunu söylemek farz değilmiş eğer gerçekten pişmansak ve tövbe etmişsek affı varmış napayım
+1 yılbaşkasıylada heycanlandın mı
09 Yorumla- +1 yıl
Hayır ben hiç heyecan yaşamadım
- +1 yıl
peki sevgiline anlatacakmısın? onun gözünde kötü duruma düşersin
- +1 yıl
Bilmiyorum ve çok kötüyüm
- +1 yıl
ne zaman oldu peki bu olay
- +1 yıl
3 veya 4 ay önce o zamandan beri vicdan azabı çekiyotum
- +1 yıl
bence unut gitsin çok uzun zaman olmuş,
kaç yaşındasın ki - +1 yıl
Çok uzun zaman olmuş olabilir ama yine de
- +1 yıl
o zaman ayrıl kafan rahat etsin :)
- +1 yıl
Seviyorum
Sevgilini terket elleşmeye devam et sen
01 Yorumla- +1 yıl
Vicdan azabı çekiyorum diyorum
+1 yılaldattım desen anlarım ama 2sinden birini seç
06 Yorumla- +1 yıl
Vicdan azabı çekiyorum ama 😞
- +1 yıl
hepimiz yapiyoruz sen 2ci çocuğu playboy yani cinsel amaçlı kullanıp atmışsın sevdiğin çocuk ise evlilik düşünüyorsun herkes yapıyor ama sevgilinle cinsellik yasa zamanla pişmanlığın unutursun
- +1 yıl
Sevgilimle asla öyle bir şey yapmayız dokunmaya kıymaz bana
- +1 yıl
ben yaparım istersen playboy olarak ne dersin
- +1 yıl
Ya bir insan ol vicdan azabı çekşyorum diyorum sen ne diyorsun ya
- +1 yıl
peki ya şansımı denemek istedim sade kusura bakma
- Cinsel Yaşam konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılmalısın
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 395 cevap paylaştı.
+1 yılAldattım dersen daha iyi olur. Kendine dürüst ol.
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 320 cevap paylaştı. Bikereden bişey olmaz😄
05 Yorumla- +1 yıl
Yine vicdan azabı çekiyorum😕
- +1 yıl
Ona yaptığım çok kötü bir şey ve kendimi affedemiyorum vicdanım rahat değil
- +1 yıl
Peki
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşka bir erkekle nasıl o duruma geldin
06 Yorumla- +1 yıl
İyi biriydi sonra bir gün öpmeye kalktı bende bir şey demedim işte pişmanım
- +1 yıl
ALLAH tan iyi biri nasıl iyiyse kenara devirip yapmadığı kalmış
- +1 yıl
eğer sevseydin o kişiyi bırak öpüşüp elletmeyi 2 tokat atardın bağırıp çağırırdın sevdiğine ihanet etmezdin
- +1 yıl
Öyle sanıyordum
- +1 yıl
kusura bakma bahane üretmeye kalkma ne insanlar gördüm sevdiğim var deyip bırak ellemeyi koklaşmayı yanına sokmuyor
- +1 yıl
Bende kimseyle konuşmuyordum sevdiğim var diye hemde 3 yıldır ama bilerek yapmadım gerçekten anlayamıyorum kimseye
+1 yılNasıl oldu bu
029 Yorumla- +1 yıl
bir anda öptü bende bir şey diyemedim
- +1 yıl
Anlat ona
- +1 yıl
Korkuyorum
- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Görmedimi sizi ben seni o yüzden bıraktı sanıyorum
- +1 yıl
Yani ayrılmasın sevgilinle
- +1 yıl
Hayır öyle bir şey olmadı ayrı değiliz biz
- +1 yıl
Ozaman senin suçun değil boşver o kişiyle bidaha konuşma sevgilinin kıymetini bil sakın söyleme
- +1 yıl
Zaten konuşmuyorum sevgilimle de 3 yıldır birlikteyiz onu kaybetmeyeceğim
- +1 yıl
Söyleme ama biz erkekler böyle şeyleri sevmeyiz ama senin suçun yok onu şikayet edersen en fazla onun ağzını burnunu kırar gibi geliyor yani karaktere bağlı nasıl biri sevgilin
- +1 yıl
Aşırı sinirli ve kıskanç beni asla kimseyle paylaşamaz elinden gelse kimse görmesin diye eve kilitler o derece
- +1 yıl
Ozaman söyleme diyerine zarar vere bilir
- +1 yıl
Diyeri senin sevgilin olduğunu biliyormu
- +1 yıl
Aynen öyle bana fazla tepki vermeyip yardımcı olduğun için teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim canım senin ne suçun var ama şunu çok merak ettim senin sevgilin olduğunu biliyormu
- +1 yıl
Nasıl yani anlamadım
- +1 yıl
Yani seni öpen kişi senin sevgilin olduğunu bilerekmi öptü
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Ozaman seni öpen erkek çok ayıp etmiş çünkü sevgilisi olan kızı öpmek çok ayıp insan sevgilisini bile öpmeden izin alır
- +1 yıl
Benim sevgilim bile beni öpmedi 3 yıldır birlikteyiz söyledim zaten
- +1 yıl
Sana hakaret edenler aslında biraz haklı
- +1 yıl
Hakaretlerine hiçbir şey demiyorum takmıyorum da zaten sadece bu vicdan azabından kurtulmak istiyorum o kadar
- +1 yıl
Soru başlığını öpüştüm elleştim diye yazmasaydın keşke
- +1 yıl
İşte bende nasıl yazacağımı bilemedim yazdım direk öyle
- +1 yıl
Vicdan azabı çekmene ne gerek var sonuçta senin suçun yok
- +1 yıl
Yine de kendimi kötü hissediyorum
- +1 yıl
sen birşey yapmadın senin sevgilin olduğunu bile bile seni öpen kişi pişman olsun sen ne yaptın sadece sevgilini sevdin pişman olacak birşey yapmadın neler yapan var aldatan iki kişiyi birden idare eden neler var
- +1 yıl
Öyle valla haklısın teşekkür ederim tekrar
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılöpüşmek helal zaten,
10 Yorumla
+1 yılAlisirsin zamanla
01 Yorumla- +1 yıl
Sanmıyorum
eli neredeydi
00 Yorumla
+1 yılpisliksinn knks
06 Yorumla- +1 yıl
ekin ilk cümle yazım yanlışını görmemek için çok direndim ama vicdanım sızlıyeah
- +1 yıl
diğer türlü de benim beynim elevlenecekti şansını mikk
bunun arkasi gelir..
02 Yorumla- +1 yıl
Pişmanım ama
+1 yılMalsın.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 5,5b cevap paylaştı. çok adice
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl
01 Yorumla- +1 yıl
Ayrılamam gerçekten çok seviyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yıloral seks da çektin mi
00 Yorumla
+1 yıladamsın :D
00 Yorumla
+1 yılNerde nasil yaptin
00 Yorumla
+1 yılYapacak birşey yok
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKeyfine bak
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNereyi elledi
00 Yorumla
Devamını Gör(34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Sevgilim varken başkasıyla öpüştüm elleştim vicdan azabı çekiyorum yardım edebilir misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar