Zamanında bir kızı reddetmiştim. Aynı çevrede yaşadığımız için ara sıra yolda karşılaşırken bana kötü kötü bakardı, yanında sevgilisi varken bile o kötü bakışları üzerimdeydi.
Lise zamanlarıydı bu dediğim. Kız sık sevgili değiştiren biriydi. Sınıfımda bana çıkma teklif etmeden 2 erkekle sevgili olmuştu. Ben de o sıralar başka birini seviyordum. Bu kadar takıntı yapacağını bilemezdim.
Bağlanmakla sevmek aynı şeyler değil sevmek hemen olabilecek birşey değil ama bir hafta konuşunca bağımlı olabilirsin hoşlanırsın bunu aşk sanarsın sevmek sanarsın ama bu hiçbiri değildir sadece bağımlılıktır
En İyi Cevaplar