Erkek Kadınlar Kadar Karmaşık Değildir, Sevdiyse Anlarsınız!

Erkekler kadınlara nazaran sevdiklerini çok çabuk belli ederler. Duygularını içinde tutamazlar ve daha çok hissettirirler. Peki bir erkeğin "beni sevdiğini nasıl anlarım" veya "bunu anlamak zor mudur" gibi sorular birçok kadının kafasında soru işaretleri uyandırır. Bunu anlamak elbette çok zor değildir. Biz erkekler kadınlar gibi karmaşık bir yapıya sahip değiliz.

Gözler kalbin aynasıdır. Yalan nedir bilmez onlar.
Erkek Kadınlar Kadar Karmaşık Değildir, Sevdiyse Anlarsınız!

Bir erkeğin sizi sevdiğini anlamanız için mutlaka gözlerinin içine bakın. Gözler kalbin aynasıdır çünkü. Sürekli olarak gözlerinin içi güler, o mutluluk adeta kalbinden çıkıp gözlerinden taşar. Size bakmaktan çekinir, gözlerini alamaz sizden ama siz baktığınız esnada bakışlarını başka tarafa çevirir. O bakışları yakalamanız gerekir. Kısacası ne kadar sizi sevdiğini dile getiremese de gözlerinin içine bakarsanız anlarsınız.

Sizi tanımak için sürekli olarak sorular sorar.

Erkek Kadınlar Kadar Karmaşık Değildir, Sevdiyse Anlarsınız!

Sürekli sorulara maruz kalıyorsanız korkmayın. Bu sizi tanımak istediğinin bir göstergesidir. Size nelerden hoşlandığınız, aileniz ve yaşantınız hakkında sorular sorar. Erkekler pek konuşmayı sevmeseler bile sevdiği kadın hakkında bilgi sahibi olmak isterler. Bunu yalnızca buluşmalarda değil telefonda ve sosyal medyada bile yaparlar.

Size dokunuyorsa veya teşebbüsleri varsa bu sevgi belirtisidir.

Erkek Kadınlar Kadar Karmaşık Değildir, Sevdiyse Anlarsınız!

Sizinle sürekli temas halinde bulunmak istiyorsa bu da sevgi belirtidir. Eğer size dokunuyorsa, elinizi tutmaya çalışıyor veya konuşurken elini omzunuza atıyorsa seviyordur. Buna başını omzunuza yaslamak ve sarılmak dahildir. Seven erkek özellikle sarılıp sahiplenme hissi vermek isterler. Bu tür davranışlar gözlemlerseniz bunun asla tesadüf olduğunu aklınızın ucundan bile geçirmeyin.

Mesajlaşmaktan nefret ederler ama sürekli mesaj atarlar.
Erkek Kadınlar Kadar Karmaşık Değildir, Sevdiyse Anlarsınız!

Normal zamanlarda erkekler mesajlaşmaktan nefret ederler. Bunu zaman kaybı olarak görürler. Mesaj yazmak yerine telefon açıp konuşmayı tercih ederler. Ancak konu sevdiği olunca telefon ellerinden düşmez. Sürekli olarak mesajlaşırlar ve bundan da asla gocunmazlar. Mesajlaşırken bile yüzlerinde bir gülümseme belirir ve gözlerinin içinde bir parıltı oluşur. Sabah uyandığında ilk işi telefonu eline alıp mesaj gelip gelmediğine bakar. Gelmemişse kesinlikle günaydın mesajı atar.

Seven sevdiğini mutlaka kıskanır.
Erkek Kadınlar Kadar Karmaşık Değildir, Sevdiyse Anlarsınız!

Kıskançlık kadınlarda çok yoğun olduğu gibi erkeklerde de vardır. Erkek sahiplenici yapısından ötürü sevdiğini etrafından kıskanır. Özellikle kadının erkek arkadaşları olması onu kıskançlık krizine sokar. Sürekli olarak onları araştırır kimdir neyin nesidir öğrenmek ister. Bununla ilgili kısıtlama bile getirebilir. Zaman zaman giyim kuşamına bile karışır. Bir başkasının göz değdirmesine bile tahammül edemez. Bunları gözlemliyorsanız kesinlikle sizi seviyordur.

Hasta olduğunuz zaman sizinle ilgilenir.

Erkek Kadınlar Kadar Karmaşık Değildir, Sevdiyse Anlarsınız!

Hastalandığınız zaman sürekli size nasıl olduğunuzu sorar. Sağlığınızla ilgilenir ve size tavsiyelerde bulunur. Hasta olmamanız için sık sık sizi anneniz gibi tembihler. Doktora görünmemişseniz sizi mutlaka hastaneye götürmek ister. Sizin için bu konularda endişeleniyorsa bunlar da sizi sevdiğinin bir göstergesidir.

Sevgiyle kalın.

Erkek Kadınlar Kadar Karmaşık Değildir, Sevdiyse Anlarsınız!
Cevapla