Her erkek hayatının aşkını arar. Öyle bir kadın olacak ki yakaladım hayatta bırakmam diyebilsin. Genel olarak erkeklerin aradığı kadınları sizlerle paylaşmak istedim. Sonra ben evde kaldım diye yakınıp durmayın.
Kendi olmayı başarmış, özgün kadınlardansa
Kimseye benzemeye çalışmıyor, kimseye özenmiyorsa ve kendi olabilmeyi başarmış ise o kadını yanında tutmak gerekir.
Hedeflerinizi destekliyorsa
Sizi her konuda destekleyen, hayallerinizin peşinden koşmanıza yardım eden kadını bence sevin.
Neşeli ve eğlenceliyse
Beraber gülemiyor iseniz o ilişki hiç olmasın daha iyi. Gülen kadın hayat verir. Eğlenceli olması ise bonus gibidir.
Size arada karşı çıkıyorsa
Sizi eleştirmeyen hep pohpohlayan bir insanla ilişkiyi yerinde saydırmaktan başka bir şey yapmazsınız. Bazı konularda sizi yönlendirip karşı çıkmalı ki ufak tartışmalar da olsa ilişkinin baharatları olsun :)
Kibar ve zarif biriyse
Nazik bir yapısı var ve insanları kıramıyorsa japon yapıştırıcısı gibi yapışın bırakmayın o kızı :)
Kusurlarınız ile sizi seviyorsa
Böyle yapan kişi azdır. Sizin kusurlarınıza rağmen seviyorsa, bak hele bak sana diyorum o kızı tut bırakma şapşal :)
Bu özelliklerde bir kızı bırakmak saçmalık olacaktır. Aşkı elinizle itmek olacaktır. Tutun bırakmayın ve değer verin.
Gökyüzü Gibi Huzur Verecek Kadınların Özellikleri!
İki taraf da birbirini sevmeli en başından tabi burada şöyle bir nokta var ki söylemek lazım. Duygularını partnerine belli etmelisin. Önce o söylesin derseniz ve hep böyle olursa aranızdaki ilişkide sıkıntı olur. Ve bu tek taraflı olmamalı iki tarafda özveride bulunmalı. gurur olmayacak yani. Konu nereye geldi ya neyse siz anladınız artık çok doluyumda hep içiçe bu konular zaten..
En İyi Cevaplar