"Aşık Olunası Tiplerdensin" Denilmesi İçin Yapılması Gereken 4 Şey

"Aşk diye bir şey yok!" sözlerini samimi bulmadığım kadar aşka sonsuz inanıyorum lakin zamanı vardır ve zamanı gelene kadar aşk aşk değildir kanaatimce. Peki zamanı geldi fakat adamını bulamadıysak ne yapacağız? Bunun için de aşık olmadan iyice bir gözlemek gerekecek.

Gözlerinin iyi görmesi önemli değil, gönlü görüyorsa yeter de artar bile
"Aşık Olunası Tiplerdensin" Denilmesi İçin Yapılması Gereken 4 Şey

Gözlerin renginin ya da bakışların ne önemi var? Gönül gözüyle bakabilen adam gibi adamlara aşık olmak değer!

Eğlendirmek için eğlendirme çabalarına girmesine gerek yok, eğlenebilmesi de önemli
"Aşık Olunası Tiplerdensin" Denilmesi İçin Yapılması Gereken 4 Şey

Sırf eğlendirmek için eğlendiren adam aşık olmaya değmez, eğlendirdiği gibi eğlenebilmesi bizler için "iyi ki aşık olmuşuz" dememiz için de yeterli.

Kitap okuyup, şiir gibi adam olmalı gerekirse ruhundan şarkılar akmalı
"Aşık Olunası Tiplerdensin" Denilmesi İçin Yapılması Gereken 4 Şey

Sanata değer vermeli çünkü sanatı bilen insan ruhundan iyi anlar, kültürel olarak gelişmiştir bu da ona karşı ayrı bir sempati duyulmasını sağlayabilir. Sempatik adamlar vazgeçilmezdir. :)

Özel günlere değer veriyorsa tut elini, kapat gözünü bırak zaman nasıl akıyorsa aksın.
"Aşık Olunası Tiplerdensin" Denilmesi İçin Yapılması Gereken 4 Şey

Özel günlere değer verdiğini her an dile getirmesin ama değer verdiğini belli etmesi bile aşık olunması için bir bahane olabilir.

Sana hiç "aşık olunası tiplerdensin" diyen olmadı mı? O zaman bunları uygulamak için çok geç olmamalı.

#Balinaa

"Aşık Olunası Tiplerdensin" Denilmesi İçin Yapılması Gereken 4 Şey
Cevapla