"Aşk diye bir şey yok!" sözlerini samimi bulmadığım kadar aşka sonsuz inanıyorum lakin zamanı vardır ve zamanı gelene kadar aşk aşk değildir kanaatimce. Peki zamanı geldi fakat adamını bulamadıysak ne yapacağız? Bunun için de aşık olmadan iyice bir gözlemek gerekecek.
Gözlerinin iyi görmesi önemli değil, gönlü görüyorsa yeter de artar bile
Gözlerin renginin ya da bakışların ne önemi var? Gönül gözüyle bakabilen adam gibi adamlara aşık olmak değer!
Eğlendirmek için eğlendirme çabalarına girmesine gerek yok, eğlenebilmesi de önemli
Sırf eğlendirmek için eğlendiren adam aşık olmaya değmez, eğlendirdiği gibi eğlenebilmesi bizler için "iyi ki aşık olmuşuz" dememiz için de yeterli.
Kitap okuyup, şiir gibi adam olmalı gerekirse ruhundan şarkılar akmalı
Sanata değer vermeli çünkü sanatı bilen insan ruhundan iyi anlar, kültürel olarak gelişmiştir bu da ona karşı ayrı bir sempati duyulmasını sağlayabilir. Sempatik adamlar vazgeçilmezdir. :)
Özel günlere değer veriyorsa tut elini, kapat gözünü bırak zaman nasıl akıyorsa aksın.
Özel günlere değer verdiğini her an dile getirmesin ama değer verdiğini belli etmesi bile aşık olunması için bir bahane olabilir.
Sana hiç "aşık olunası tiplerdensin" diyen olmadı mı? O zaman bunları uygulamak için çok geç olmamalı.
Karşılıksız seviyordum. Ben onun herseyini biliyordum ama o benim hakkımdaki birşeyleri bilmezdi sormazdı. Daha sonra birgün kendisini oturup bir çay içmeye davet etmiştim oda kabul etmişti oturduk bir cafede hareketlerimden etkilenmişti duruşum konusmam fikirlerimi cok beğenmişti daha sonra açıldıgımda keske bende seni sevseydim çünkü sen herkesin istediği bir karaktere sahipsin demişti daha sonra oda benden hoşlanmaya başlamıştı
ilk adımı senn yapman bence hatalı olmuş sevdiğini ya da hoşlandığını bakışlarınla belli edebilirdin buda erkeğe adım atması için cesaret verirdi ve ilişki senin ellerinde filizlenirdi
Ya ben sanatçıyım bir tane sanat kokan adam denk gelmedi. Resim müzik fotoğraf edebiyat ne ararsan hepsinden var bende ama gel gör ki talihim yok bahtım kara ...
Bence bahtım kara felan demene gerek yok sadece kendine gerçekten iyi davranıyormusun kendini dışarıya bu benim diye için ve dışında bir şekilde göstere biliyor musun bu önemli nede olsa sanatçısın bu kadraını da yapıyorsundur umarım :)
@Engineer321 müzik olarak bir koroda yer alıyorum zaten, resim olarak henüz bir sergim yok, şiirleri de yakın çevrem biliyor. Yani hepsini halka arz mı edeyim ne yapayım 😎
hahaha tabi ki de hayır hepsini nasıl göstereceksin ama sanatçısın sen sende herzaman insanları çeken hayal kurmalarını sağlıyan bişeyler vardır bence sen bunu göstremiyor olabilirmisin?
Ama sen öyle değilsin değil mi? Özgür ruhlu ama sahiplenilmek isteyen kural koymak değilde bazı şeylere önem verilmesini dikkat edilmesini istiyorsun ama seni kuralcı olarak görüyorlar.. seni tanımadan yaptığım yorumumda doğruluk payı varsa sorun den değil arkadaşım çevren seni anlamaya seni tanımaya uğraşmıyor yanlış insanlar var etrafında tabiki bu benim yorumum öyle olmayada bilir :D
@Engineer321 valla bayildim doğruluk payı çok. beni birtek çevrem anlıyor ama. Yaptığım işlere hayran kalıyorlar ama çevremde pek sanatçı yok o da ayrı mesele tabi 😎 nasıl desem ben böyle cici kız sevimli kız gibi durmuyorum zaten geçmişte sporla uğraştığım için atletik duruyorum. Yani böyle hanım hanımcık aman ne sevimli kız aaa sanatla da ilgilniyormus tipim yok yani. 😂
Doğruluk payı tabiki olacak boş insan değilim diyormuşum :D hahaha hanım hanımcık kız değilim demen beni baya güldürdü ama her insanın kendine has çekiciği cazibesi vardır senin sırlarını senin pencerende gördüklerini gören biri çıkacaktır illaki karşına ama o ne zaman söylersem işin tadı kaçar :D nasip diyelim bence :D bu arada benim attığım soruya da bana öneride bulunmak için birşeyler yazarmısın rica etsem :) bu arada isim neydi ben Ali
abi cevap yazanlar var sen nasıl göremiyorsun ya :D Yeni tanıştığım bir kız var ve ondan hoşlanıyorum ama nasıl yaklaşacağımı bilmiyorum tavsiyelerinizi söylerseniz sevinirim? soru bu :D
En İyi Cevaplar