Karşımızdaki İnsana Verdiğimiz Değeri Göstermenin En Güzel ve En İçten Yolları!

Bazen karşımızdaki kişiye verdiğimiz değeri hissettirmemiz gerekebilir. Bu durumlarda yapmamız gereken şeyler vardır. Bunlara örnek olarak:

Bir şeyi başaramadığında bile yanında olmak!

Karşımızdaki İnsana Verdiğimiz Değeri Göstermenin En Güzel ve En İçten Yolları!

Genelde bazı insanlar değer verdiklerini söylerler ancak sadece sevdiklerinin iyi günlerde yanlarında olurlar. Bu da asla değerli hissettirmez. Ancak kötü durumlarda ya da başarısızlıkta sevdiğinin yanında durmayı bilmeli ki insan karşıdaki değeri hissetsin ve anlasın. :)

En güzel anlarını onunla paylaşmak!

Karşımızdaki İnsana Verdiğimiz Değeri Göstermenin En Güzel ve En İçten Yolları!

Bir şey için mutlu olduğunda ya da güzel bir anında tek başına yaşamaktansa o değer verdiğin kişi ile paylaşmalı insan. Çünkü insanların mutluluklarını paylaştığı insanlar her zaman özeldir ve özel hissettirir. Mutlu olduğunda yanındakini unutan insanların sevgisi sahtedir.. :)

Ruhuna dokunan sözler etmek!

Karşımızdaki İnsana Verdiğimiz Değeri Göstermenin En Güzel ve En İçten Yolları!

Değer verilen kişi bazen güzel sözler duymak ister. Özellikle ruhuna dokunan sözler. Eğer ki siz o sözleri içinizden gelerek saf bir halde karşınızdakine aktarabilirseniz kesinlikle değer verdiğinizi anlar ve mutlu olurlar. :)

İlgisiz bırakmadan sürekli ilgilenmek!

Karşımızdaki İnsana Verdiğimiz Değeri Göstermenin En Güzel ve En İçten Yolları!

Karşıdaki insanı değerli hissetmenin en önemli etkenlerinden birsi de ilgidir. Tabi ki abartmadan sıkmadan. Bunun dozu ayarlanmalı bazen abartılmalı da hatta. Ancak kesinlikle değer verilen kişi ilgisiz bırakılmamalı. İlgilendikçe değer hissettirilir. :)

Naz yaptığında sıkılmadan anlayış göstermek!

Karşımızdaki İnsana Verdiğimiz Değeri Göstermenin En Güzel ve En İçten Yolları!

Bazen karşımızdaki insan ilgisiz kalabiliyor ya da bir duruma alınmış olabiliyor. Bu durumlarda kendilerini biraz naza çekiyorlar. Bizim yapmamız gereken de o durumlarda biraz anlayış gösterip mutlu etmeye çalışmak. :) Kısacası birazcık naz çekmek lazım, zıtlaşmak yerine. :)

Karşımızdaki İnsana Verdiğimiz Değeri Göstermenin En Güzel ve En İçten Yolları!

Karşımızdaki İnsana Verdiğimiz Değeri Göstermenin En Güzel ve En İçten Yolları!
Cevapla