Karşı tarafın sevgilisinden ayrılmak istediği fakat ayrılmak için bir sebep bulamadığı anlarda, karşı tarafa sarf edilen klişe cümledir. Aslında denmek istenen sorunun sadece karşı taraftan kaynaklı olduğunu vurgulamaktadır. Duymaktan yıldığımız ama söylemekten bıkmadığımız doğrudur.
''Biz ayrı dünyaların insanıyız''
Ulan benim bilmediğim Dünya mı var? Aynı Dünya'nın insanıyız işte Allah Allaah. Düşünce ve davranış tarzlarının zamanla bir birine uyuşmaması sonucunda ayrılmak için söylenen klişe ama bir o kadarda saçma cümle...
''O eski heyecan kalmadı artık''
Hep daha fazlasını isteyen hanımefendinin veya beyefendinin ayrılmak için söylediği can sıkıcı cümledir. Ne yapalım eski heyecan için Amazonlara falan mı gidelim paşam? Yoksa evde kaplan mı besleyelim.
''Ayrılalım ikimiz içinde en iyisi bu''
Türkçe meali "Ayrılmamız benim için en iyisi" olan ve genelde karşı tarafta kırıcı ve yıkıcı olan son klişemiz. Sen münnecim misin de benim için en iyisini biliyorsun?
Hayatımız Boyunca Hepimizin En Az 1 Kez Söylediği Ayrılık Nedeni Klişeleri!
Hic sevgilim olmadiki ayrilmak icin bir neden soleyim sevgilime ins ilerde olur sevgilim. Cok sevdgm bir iki kiz oldu ama karsiloksizdi yuzume vile bakmadilar o... r.. ospular. neyse kismet degilmis. Daha dgrusu hayirsizmis demekki allah bni uzak tuttu onlardan hayirli birisi cikar ins karsima
Ayrılmak istiyorum denilince dibine kadar nedenini sorgulamamak gerek o zaman. İstiyorum ve bitti ama reelde böyle birşey olmayacağı için bir şeyler söylemek zorundasın
Sorun sende değil bende yani benden daha iyisini bulamayacaksın ama aramaya devam etmen lazım hadi çıkın bu yolculuğa Sevmiyor diye üzülme sen daha iyilerine layıksın... falan fiso
En İyi Cevaplar