Hayatımız Boyunca Hepimizin En Az 1 Kez Söylediği Ayrılık Nedeni Klişeleri!

''Sorun sende değil bende''
Hayatımız Boyunca Hepimizin En Az 1 Kez Söylediği Ayrılık Nedeni Klişeleri!

Karşı tarafın sevgilisinden ayrılmak istediği fakat ayrılmak için bir sebep bulamadığı anlarda, karşı tarafa sarf edilen klişe cümledir. Aslında denmek istenen sorunun sadece karşı taraftan kaynaklı olduğunu vurgulamaktadır. Duymaktan yıldığımız ama söylemekten bıkmadığımız doğrudur.

''Biz ayrı dünyaların insanıyız''
Hayatımız Boyunca Hepimizin En Az 1 Kez Söylediği Ayrılık Nedeni Klişeleri!

Ulan benim bilmediğim Dünya mı var? Aynı Dünya'nın insanıyız işte Allah Allaah. Düşünce ve davranış tarzlarının zamanla bir birine uyuşmaması sonucunda ayrılmak için söylenen klişe ama bir o kadarda saçma cümle...

''O eski heyecan kalmadı artık''
Hayatımız Boyunca Hepimizin En Az 1 Kez Söylediği Ayrılık Nedeni Klişeleri!

Hep daha fazlasını isteyen hanımefendinin veya beyefendinin ayrılmak için söylediği can sıkıcı cümledir. Ne yapalım eski heyecan için Amazonlara falan mı gidelim paşam? Yoksa evde kaplan mı besleyelim.

''Ayrılalım ikimiz içinde en iyisi bu''
Hayatımız Boyunca Hepimizin En Az 1 Kez Söylediği Ayrılık Nedeni Klişeleri!

Türkçe meali "Ayrılmamız benim için en iyisi" olan ve genelde karşı tarafta kırıcı ve yıkıcı olan son klişemiz. Sen münnecim misin de benim için en iyisini biliyorsun?

Hayatımız Boyunca Hepimizin En Az 1 Kez Söylediği Ayrılık Nedeni Klişeleri!
Hayatımız Boyunca Hepimizin En Az 1 Kez Söylediği Ayrılık Nedeni Klişeleri!
Cevapla