Ayrılık acısını atlatmak kolay olmuyor elbette ama kendinizi bazı şeyler için şartlandırırsanız, acısınıda çok daha çabuk atlatabilirsiniz..
Ayrıldığınızı kabullenin! Her güzel şeyin bir sonu vardır..

Kimse sizi sonsuza dek sevecek değil her güzel şeyin sonu olduğu gibi bununda sonu geldi. Ayrıldığınızı kabullenin artık!
İntikam yeminleri içmeyin, yorulursunuz!

Neyin intikamını alacasınız ki? Kaybolup giden yıllarınızın mı? Boşverin! İntikam almaya kalkışırsanız kendinizi yormaktan başka hiçbir şey yapmazsınız. Sizi terkeden bir insandan intikam almak, uğraşmak bile saçmalık, acizlik..
Kendinizi saf gibi hissetmeyin, yoksa bu acıyı atlatamazsınız!

Siz saf değilsiniz! Burada bir anlaşalım çevrenizde onca sizi seven insanlar varken bir kişinin sevmemesi, sizi terketmesi saf olduğunuz anlamına gelmez. Beni sevmediğini nasıl anlayamadım demeyin, bazı insanlar profesyonel oyuncudur unutmayın..
Sosyal medya hesaplarından ona laf sokmayın, kesinlikle mesaj atmayın, aramayın!

Kendinizi gaza getirip bu hataya kesinlikle düşmeyin. Sizi terketmiş bir insana laf soksanız ne olur? Sadece kendinizi küçük düşürürsünüz, acıyı ikiye katlarsınız.
Ben bir daha kimseyi böyle sevemem demeyin! Seversiniz..

Dünyanın sonu mu arkadaşım? Neden kendini böyle şartlandırıyorsun? Öyle güzel seversin ki başkasını dünyada tek o insan yok unutma..
Yalnızım kimsem yok demeyin!

Ne yani aileni, arkadaşlarını yok mu sayıyorsun? Ne demek hiç kimsem yok! Çevrende seni seven insanlar var bu lafı söylerek hem acı süreni uzatırsın, hem de herkese ayıp etmiş olursun benden söylemesi..

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar