Tinder daha çok tek gecelik ilişki arayanların olduğu bir platform gibi. Erkek olduğumuz için geri dönüş çok düşük. Yakışıklı da olmayınca zaten hiç düzgün kimse ile match olamıyorum, o yüzden kullanmayı bıraktım.
Cevapları okudum körler sağırlar birbirini ağırlar durumu olmuş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Selamun Aleyküm Tinder bey. Tinder kullanıyorum ama hiç beni beğenen çıkmıyor. Tipsizsen uygulamanında faydası yok. Sadece tipsizlere yönelik bir uygulama yapsanız köşeyi dönersiniz.
Tabi tahmin edebiliyorum. Kullanıcıların %90'ı erkek olunca. Kız bulmak için çalışıyorsunuz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yakışıklı olmadıktan sonra, İstersen bedava dakika ver, Bedava sms ver, Ne işe yarar. İnternet verebilirsin çünkü gerçek hayatla yüzleşemeyip tipsizlikten bari sosyal ağlarda dolaşırız :(
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
228Cevap
ilk madde "kullanımı kolay olması" zor olsa kızlar beceremeyecek mi?
tindeeeeeeer benkle beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)
asosyal olduğum için bırak sevgili filan yapmayı normal arkadaşta edinmek istemem. bir nevi zaman kaybı
Her ne kadar 1 yili gecmis ama bu yorumu gorunce aha da ben dedim
Seni bilmem Tindercığım ama ben çapkın biri değilim. Kalsın yani 😂
Guzel bir uygulamaya benziyor biraz düşünmeliyim :)
Tinder daha çok tek gecelik ilişki arayanların olduğu bir platform gibi. Erkek olduğumuz için geri dönüş çok düşük. Yakışıklı da olmayınca zaten hiç düzgün kimse ile match olamıyorum, o yüzden kullanmayı bıraktım.
Facebook kullanıcı olmadığım için üyelik alamıyorum ne kadar sacma
Instagram bile kullanmiyorum.. tinderi şurada kalsınIntegral
Bu kadar kız kullanmamayı düşünüyor. Biz neden kullanalım okeye 4. Mü arayacaz 😀
Cevapları okudum körler sağırlar birbirini ağırlar durumu olmuş
Selamun Aleyküm Tinder bey. Tinder kullanıyorum ama hiç beni beğenen çıkmıyor. Tipsizsen uygulamanında faydası yok. Sadece tipsizlere yönelik bir uygulama yapsanız köşeyi dönersiniz.
1 sene önce askerliğimi yaptığım Ankarada merak edip indirdim hep eskortlar mesaj atıyordu, sağol almiyim ben.
sadece İstanbul ve çevresi için işe yarayan uygulama gerisi boş, tutmadı, tutmazda.
Tinder minder hikaye bulmak isteyen her türlü bulur belasını da mevlasını da
Guzel reklam 😄
Ama indirmeyecegim.
Ya ashshd😅😅😅
Tek adam gibi sen yazmışsın. Üstteki yorumlar midemi bulandırdı. Sana para vermediler mi :D
Hiç kullanmadım
duymadım geçen bırı
tumbrl önerdı bılmıyorum nasıl tarıf etsem :(
3-4 aydır kimseyle eşleşemedim eşleşen birisi de hayat kadınıydı. Yok böyle şey.
Tabi tahmin edebiliyorum. Kullanıcıların %90'ı erkek olunca. Kız bulmak için çalışıyorsunuz.
Yakışıklı olmadıktan sonra, İstersen bedava dakika ver, Bedava sms ver, Ne işe yarar. İnternet verebilirsin çünkü gerçek hayatla yüzleşemeyip tipsizlikten bari sosyal ağlarda dolaşırız :(
Tinder daki erkekleri bilmem de kızlar belli bir seviyenin üstünde. Benim için en önemlisi bu. Oturup adam akıllı şeyler konuşabiliyorsun
Çok güzelmiş ama zaten hayatımın aşkını buldum. Arkadaş çevremi genişletmek için indirebilirim aslında
Ne kadar guzel tinderl bebekler mutlu popolar huzurlu tonder alin ulen demlikler tinder tinder asagi tinder yukariiiiii📞🏃
1000 kızdan 2'si 3'ü geri dönüyor, ne olacak bu işin sonu bilmem :D
Bir diğer avantajı var kızlar için. O da instagram takipçi sayısını artırmak 😉
yaşım olmuş 28 . arkadaşlık sitelerini bırakalı asır oldu :D
Merak ettim uygulamayı. Bugünde bir haber okumuştum. Kadınlar tercih ediyormuş bayağı sanırım.
Kızlara yönelik madem.
Kızlara hayırlı olsun, demek düştü bana da.
itici kızların ortak özelliği bu app'i kullanmaları
Cok ekmegini yedim tek gecelik eglenceler icin birebir.
Tanıştıklarımdan 2si ile görüştüm güzel bir uygulama 👍👍
desene bir ben eksigim bu uygulamada katılayımmı ks ne diyorsunuz :)
avrupa da daha yaygın olan bir uygulama bir deneyebilirim
Hangi ulke
Tinder Fenomen Editörlere Eksi yağmalamış :D Nedir bu Düşmanlık :D
Uygulamayla falan sosyalleşme olmaz, hayat sokakta.
çok hatun götürdüm oradan tanışıp :) hepsini evlerine iade ettim :)
Bana göre değil, sanala hayır.. İlişmem de kimseye
Neden
:)...
Burdaki kızlar instagram veya snap kasmak için kullanıyor
hiçbir işe yaramıyor kızlar genelde kaslı uzun boylu zengin görünümlü erkekleri seçtiği için
🙄🙄🙄😂😂 iyiymiş 😂
güzel uygulama imiş :))
Benim de begenerek kullandigim bir uygulama. kafa dengi insan bulmada birebir.
Şişirmeyin be saçma sapan insanlarla dolu bir uygulama işte
sanal alem yalan alem ben iyi bişey olcağına inanmıyorum
Yokluk çekenler için ve sanal ilişki sevenler için birebir :D
5 para etmez ücretli 12 saat bekliyorsun tekrar like yapmak için tavsiye etmiyorum
Ben tinder minder anlamam bana milletim yeterrrrr. Ben çok olsa kinder süt burger yerim o kadar.
Aylık ücretleri 5 TL'den 52,99 TL yaptılar cazip bir yanı kalmadı.
Türkiye'de çalışmayan uygulamadır. Kimse kimseyi kandırmasın
Son sevgilim tinderdendi lakin bu aralar çok sıkıcı
bende var kullanıyorum ama daha kimseyle eşleşemedim. çok mu ince eliyorum acaba :D
Boş bence hiç bir faydasını görmedim okdr uğrastım kimseyle eşleşmedim bugüne kadar 😊
Burdaki kızlar instagram snapchat takipçi için kullanıyor
100lerce istek gelecek halıyle her sosyal platformdakı gıbı sec begen al evt tınder kızlara göre.
sevgilisi olmayanlar için iyiymiş
vakit kaybi.. erkekler tum kizlari begeniyor.. koz olmasi yeterli. istisnasiz hep eslesme mi olur.. sonunda sildim
Tam reklam olmus ama seyahat ozelligi para vermeden de kullanilabilinio. Ve seyehat icin daha iyi uygulamalqr var
Bende indirmiştim bir ara ama şu an sorun var diyor girmiyor bir türlü bununla ilgili bir bilgisi olan var mı acaba
Guncelleme geldi
editör kızlara mesaj gelmiş, arkadaşlar yorum yapın diye sanki :D
güzel uygulama ben seviyorum daha önce bir kaç kişiyle güzel görüşmelerim oldu..
kullanacağımı sanmıyorum :/