Pasaport ozelligi parali ama ben parasiz kullanabiliyorum o ozelligi bir de seyahat icin baska daha guzel uygulama var yorum birakmali tanistigin kisilerle falan referansli
Tinderi birlikte deneyelim :) bakalim birbirimize durust davranacak mi :D Yni anlayabildinse dandik bir program mi degil mi anlariz :) yukleyince yaz bana
ya aman bu tür uygulamalar çinde mantıklı amerika da mantıklı insanlar gökdelenlerde yaşıyor, binlerce kişiyle aynı apartmanda oturduğunu düşün yani :D bir bakıyorsun senin apartmandan yüzlerce hatun aynı proğramı kullanıyor, işi pişiriyorsun, ben 30. kattayım diyorsun hatun geliyor, bizde sen arnavut köydesin o ortaköy :D
Butun fenomenlerin bu reklami desteklemesi sizce cikar ugruna mi yoksa hakkatten uygulamanin mukemmelliginden mi? Cok yapmaciksiniz sayin fenomencikler.. Ayrica bu uygulama 5 para etmeyecegi gibi 1 para bile etmez. 👎
Tinder reklamları neden coştu bu sitede onuda anlamadım :D Seni önceki hesabımda da takip ediyordum ama eski hesabımı kapatıp yeni açtım :D 1xper olmak çok sıkıcıymış bu ne ya :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
228Cevap
hiç yoktan farklı bir eglence
Çok başarılı bir uygulama oldu :) sürekli eşleşmeler gelip konuşamıyor olsam da beğeniyorum.
Hayatının aşkını bulmak mı? bir tane uygulamadan mı? Nope.. bana göre değil
YALAAAAAAAANNNN!! ulan insanı hiçmi biri beğenmezz :(
Tarzına uygun biri bulamadım. Yani tarzım yok galiba
İlgimi çekmedi. Erkeksiz ölenlerden değilim🙄
Seyahat arkadaşı kulağa hoş geliyor :)
Hemen birini bulmalısın :)
@doanylmz edeceğim zaman bulurum 😁
Canavay ne ya
Ona şüphem yok bulursun :)
Pasaport ozelligi parali ama ben parasiz kullanabiliyorum o ozelligi bir de seyahat icin baska daha guzel uygulama var yorum birakmali tanistigin kisilerle falan referansli
Kız başına ortalama 30 erkek düşüyor tam kızlara göre manavdan portakal seçer gibi..
İndirin ben buldum 2 yıldır tanışıyoruz 9 ay sevgiliyiizz
Tinder sayesinde hala konuşuyor musunuz
bizim sığır kzbannnlar orda da kezzban degisceklerini sanmam :\
Benim gönlüm ks'den başkasına yamaşmaz. :)
Bana yanaş
Tınder ne ılk kez duydum be
Beğenmedim.
Neden
kullanmıcam ıyı gunler
@Çok_Gizli_Üye_ aaa nasıl gerı gellmıs kaldırılmıstı
@Çok_Gizli_Üye_ kım yaptı D:D:
@Çok_Gizli_Üye_ benım yorumumda kalkmıstıbu yorum sen yorum yapınca sasırdım
Hiç bana göre değil 😂
sağol cınım almıyım 😂😂
ben kullandım bir keresinde trv düşmüştü hemen sildim uygulamayı
sevişmek için kullanıyor herkes diyorlar
Kari koca kullanan var 😂
Herkez sevişiyor zaten 😜
Alkış
Var mi ki
Hemen indirelim😂😂😂
@İlk_Son Hayirdir?
Yooo öylesine çok fazla ilgimi çektin Hayr olur inşallah :)
@İlk_Son Hayir yazmissin ama ser diler gibi olmus...
Hayır ve şer Allah'tandır öyle düşünme ayrıca neden şer diye düşündün 🤗
@İlk_Son Bilmem...
Bildiğinden emin olmak isterdim tüm yazdıklarını okudum anlayışlı ve harbi birine benziyorsun ama biraz çabuk mu sinirleniyorsun?
Neyse sizinle konuşmak isterim mümkünse :)
Ben beğenmiştim ama çok yazan olmuştu sildim.
selam
Sevgilim yok diye üzülmeyin
Tinder var )=
buradan farkı ne
@Cilgindelikanli1 Burada düşüncenle, orada şeklinle tavlıyorsun
Güzel uygulama indirin
modlar ve editörler sponsor için yazmışlar:)
hee hemen indiriyim
Yarın indiririm
Uykum geldi
Kacta uyumustun
@sicaksohbet dün 20 de yattım
Bugünde birazdan yatarım
Tinder i indirmedim daha
Tinderi birlikte deneyelim :) bakalim birbirimize durust davranacak mi :D
Yni anlayabildinse dandik bir program mi degil mi anlariz :) yukleyince yaz bana
@sicaksohbet tamam;))
Kutuma bir selam yolla acik kalsin ;)
Belki indirip denerim teşekkürler :)
Hiç kullanmadım düşünmüyorum da
Tinderı kalitesiz buluyorum ben
Hic gerek yok KS yeterli
O zaman nasılsın :)
Hiç inandırıcı gelmedi 😁
Kari kiz coksa gelelim bosuna yorma beni asdf
İndirsem mi ya bilemedim
ya aman bu tür uygulamalar çinde mantıklı amerika da mantıklı insanlar gökdelenlerde yaşıyor, binlerce kişiyle aynı apartmanda oturduğunu düşün yani :D bir bakıyorsun senin apartmandan yüzlerce hatun aynı proğramı kullanıyor, işi pişiriyorsun, ben 30. kattayım diyorsun hatun geliyor, bizde sen arnavut köydesin o ortaköy :D
Ben indirdim cok guzel ask yasadim ama sonu yine husran 😐😔
Geçmiş olsun ne diyelim :D
Ben kullanıyorum gayet güzel bir uygulama
Bence uygulama güzel denenmesi lazımm :D
peki facebook'u olmayanlar ne yapacaklar?
Ben sana facebook acarim :)
bir faydasını göremedik
Güzel reklam yapmışsınız, hakkını vermek lazım.
Tinderden tanıştığım kizdan hayir mi gelcek ?
Niye? Dünyanın barışı buna mı bağlı?
Tinder da cok hatun dolaniyo diyolar dogrumu 😁
Butun fenomenlerin bu reklami desteklemesi sizce cikar ugruna mi yoksa hakkatten uygulamanin mukemmelliginden mi?
Cok yapmaciksiniz sayin fenomencikler..
Ayrica bu uygulama 5 para etmeyecegi gibi 1 para bile etmez. 👎
tınder bile böyle reklam yapmadı ne yazmışsın beee
vip üyelik felan var diye biliyorum.
Ee indirdim kimsecikler yok orda 😒😀
Deneyebilirim bir ara.
Bir ara denemiştim. Bir arada kaldı.
denemedim, yalnızlıktan gebermek üzere falan olursam bir gün denerim belki asdfs :D
@Mamos07 valla benim cebime giren bir şey Yok onlara sormak lazım 😄
Tüm editörler aynı ağızdan bot yorumlara bağlamış 😂
@Mamos07 ben olanı söyledim😄
Tamam tamam aramızda kalıcak merak etme kırışırız biz meblayı görmedim duymadım bilmiyorum 😐😅
bende yanlızım canım
Aylardır girmiyorum siteye Dignity06 ayrılmış iyi kızdı be.
Dmladmla sen yanliz kalmassin
@Ustaismail yanlız kalmam ama belki yalnız kalabilirim bilemedim😏
Dmladmla guzel ve akilli kizlar asla yanliz kalmaz
saçma ya hemen cep numaranı istiyor
bence uzak durmak lazım
tüm sanal ve sosyal hesaplardan tüm veriler sakalnıyor sonra başımız ağrır
Dort hatun alabiliyozmu
Amacı belli olduğu için güzel bir uygulama
İndirip kullandın mı
Kontör alıyorlar anca
tiner sandıydım ilk başta :/
Yalnızlıktan ölsem yine kullanmam.
8 de 8 mantık hatası :)
Reklamdan başka bir şey değil.
Bu zamana kadar neden indirmemişim 😂
@Natsu1906 yaa hiç sorma 😂
@jessy hemen açmalısın bir hesap. koş koş koş :D
@Natsu1906 valla kurdum sonra sildim beğenmedim yaa evlilik sitesi gibi geldi utandım 😂
Ahahahahahh :D orada beni bulup süperlike atman lazımdı ama olmadı şimdi :D
@Natsu1906 bana göre değil ya
Tinder reklamları neden coştu bu sitede onuda anlamadım :D Seni önceki hesabımda da takip ediyordum ama eski hesabımı kapatıp yeni açtım :D 1xper olmak çok sıkıcıymış bu ne ya :D
sacmaa
@Kvmndist Normal yorum yerine bura hımm...
Indir
@mustafakemal7 indirmedim bana göre degil.
Dizini dovme sonra
Tam kizlara gore konusunda haklisin.
bende indirem biraz propaganda yaparım
Tındir ne hic duymamıştım
Tinder kanka banada bulsana evde kaldim ben ya
Çok kısa süre kullandım.