Şu Android uygulamasında bayağı açık var developer ekibi bu yorumları okuyorsa 5 bin tl ye açığınız söyleyim :D ciddiyim bu arada yoksa burada açık açıkda yazarim
O kendine güvenmediği "yeterki kız olsun " mantığıyla kim denk gelirse diye yürüyen abazan erkeklerden dolayı öyle. Yoksa bizim gibi her önüne gelene yürümeyen az sayıda düzgün adam da var :)
Eskiden çok ekmek çıkıyordu da sonradan kimse kullanmaz oldu heralde 1 sene önce felan bu sebepten silmiştim. Ayrıca ulan ben bu güzel kızları niye hiç etrafımda göremiyorum düşüncesi de yaratmıyor değil.
Oh bee. İki saattir editör ve fenomen yorumu okuyordum bota bağlamış hepsi şöyle iyi böyle iyi. Evet ben kullanıyorum ve gözüm aşnada fişnede. İşte samimi yorum budur! Tebrikler Cherry'cim.
@mustafakemal7 İçinden geleni söylemiş işte samimi. Bak ben de söylüyorum one night stand için güzel bir uygulama. Tinder'dan evlenmeyi düşünenleri şöyle islami evlilik sitesine alalım. Ciddi ilişki düşünenleri de insanlarla yüz yüze konuşacağı sosyal ortama alalım. Fotoğrafa bakarak ''paketi'' beğendiği kişiyi sağa kaydıranları Tinder'a alalım. Olay bu.
kullanıyorum ama kimse kusura bakmasın. 2 çeşit kızlar var. 1. si abartı açık saçık giyinip vur bana diye bağıran, 2. si ise aşırı tipsiz veya kapalı olan kızlar. kısacası 2side bana göre değil.
Uzun zamandır kullandığım bir uygulama iyi yönleri var evet ama bir ruh hastasına denk gelme ihtimalinizde yüksek ayrıca evli insanlarında cirit attığı bir uygulama ks daha cazip geliyor bana artık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
-Nasıl tanıştınız? +Tinder'de. Sırf bu yüzden kullanmam ya, hiç romantik değil.
Aşikito dedin bu kelimeyi hep Dignity06 kulllanırdı aylardır girmiyorum Dignity06 Aktif değil diyor şnsa bak ya iyi kızdı be. Ama geçenlerde bir kere daha girmiştim o sıra vardı galiba yeni ayrılmış ya da atılmış.
ben bayadır kullanıyorum ama sanırım insanlar artık daha az kullanıyor genel olarak instalarını bırakıyorlar ama yinede çok güzel bir program gelinde eşleşelim arkadaşlar 😛
Şu Uygulamalarıda Öyle Böyle Anlatmıyorlar. Ben Memleketimin Bayanını da Biliyorum Erkeğinide. Bu Özellikler Genele Hitap Etmiyor ki... Merak Ederek İndirip Sİlecek İnsanlar.
Bir çılgınlık yapıp Tinder'da tanıştığım biriyle kahve içmiştim ve çok eğlenceli bir gün geçirmiştik. Hala da arkadaşım. Bence böyle uygulamalar gayet mantıklı. Artık insanlar sosyal medya aracılığıyla sosyallesiyorlar. Herkesin yaptığı şeyler için açıktan ayıp cıkcık demeye gerek yok.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
228Cevap
İlk defa duydum bu uygulamayı... bir tek burası var geldiğim ama uygulamadan değil googleden geliyorum 😐😮
Seni tanimayi cok isterim
Şu Android uygulamasında bayağı açık var developer ekibi bu yorumları okuyorsa 5 bin tl ye açığınız söyleyim :D ciddiyim bu arada yoksa burada açık açıkda yazarim
Çok aşırı yakışıklı ya da güzel değilsen, fotoğrafların havalı değilse kimsenin ilgi göstermediği bir platform.
erkekler için o
@Deliyimbendeliyim Naıl yani erkekler için, anlamadım?
ben test ettim çok mu güzelim diye 30 kişi beğeniyor beni acaba dedim çirkin resim koydum gene beğenen birçk kişi çıktı yani erkek bolluğu var ülkede
@Deliyimbendeliyim
O kendine güvenmediği "yeterki kız olsun " mantığıyla kim denk gelirse diye yürüyen abazan erkeklerden dolayı öyle. Yoksa bizim gibi her önüne gelene yürümeyen az sayıda düzgün adam da var :)
sanki %70 i erkek ülkenin ilginç biişi
@Deliyimbendeliyim
Sosyal medyada karşı cins arayanların %70i erkek diyebiliriz. :)
Ya iyi hos da, simdi herkes dis gorunuse gore eksiliyor veya begeniyor cok sacma
Eskiden çok ekmek çıkıyordu da sonradan kimse kullanmaz oldu heralde 1 sene önce felan bu sebepten silmiştim. Ayrıca ulan ben bu güzel kızları niye hiç etrafımda göremiyorum düşüncesi de yaratmıyor değil.
Tinder arkadaş edinmek için yapılmış en iyi program gerçekten. Samimi ve gerçek.
Bu sitede de yer almasına sevindim ayrıca :)
Bol Match'ler :)
ilk defa duydum ama eksik kalsin ben tinderde olmayiverim :)
çok güzel bir uygulama bir de face istemese :/ numarayla girelim falan neden face?
Ciddi ilişki düşünebileceğin birini bulmak neredeyse imkansız. Herkesin gözü aşnada fişnede!
Oh bee. İki saattir editör ve fenomen yorumu okuyordum bota bağlamış hepsi şöyle iyi böyle iyi. Evet ben kullanıyorum ve gözüm aşnada fişnede. İşte samimi yorum budur! Tebrikler Cherry'cim.
@AjansDelisi samimi yorum degil ki senin gibi abazalardan aşna fisnecilerden dert yanio kiz nerenle anlion
@mustafakemal7 İçinden geleni söylemiş işte samimi. Bak ben de söylüyorum one night stand için güzel bir uygulama. Tinder'dan evlenmeyi düşünenleri şöyle islami evlilik sitesine alalım. Ciddi ilişki düşünenleri de insanlarla yüz yüze konuşacağı sosyal ortama alalım. Fotoğrafa bakarak ''paketi'' beğendiği kişiyi sağa kaydıranları Tinder'a alalım. Olay bu.
Erkeklerin libidolarına hitap eden bir programdır. Bu libidoda her şeye kadir olduğundan, para sömürmek için birebir bir taktiktir :)
Herşeye tamam da şu hayatın aşkı meselesi yok mu bir de! Kızlara da böyle bel altı vuruluyor herhalde..
Kızların evlenmelik, erkeklerin eğlenmelik baktığı uygulama
Öyle bir reklam yapılmış ki ne zamandır kullandığım uygulamaya vay be dedirtti.
Sevgilinin terk etmesi için müthiş bahane, Allahım sen koru
Tinder cok eglenceli gercekten bende kac iyi arkadas edindim tafsiye edilir 😁
Beni de bul orda
Mq Ben daha böyle uygulamalardan bişey bulamadım
"Karınınizin %3 ünü bana verin
Ne kadar palavra yalan varsa söylerim"😀
aşk ilişkilerini de manavdan karpuz seçmeye çevirdiler. sonra güven sadakat neden yok? seçmece bir kızdan/erkekten ne beklentin olabilir ki?
Uygulamanız iyi güzel de bana göre değil :) parti 🎉 marti bana uymaz
Hahhahaa direk kızlara oynamışsınız.. Kızlar gelirse erkekler zaten gelir mantığı :))
kullanıyorum ama kimse kusura bakmasın. 2 çeşit kızlar var. 1. si abartı açık saçık giyinip vur bana diye bağıran, 2. si ise aşırı tipsiz veya kapalı olan kızlar. kısacası 2side bana göre değil.
Uzun zamandır kullandığım bir uygulama iyi yönleri var evet ama bir ruh hastasına denk gelme ihtimalinizde yüksek ayrıca evli insanlarında cirit attığı bir uygulama ks daha cazip geliyor bana artık
-Nasıl tanıştınız?
+Tinder'de.
Sırf bu yüzden kullanmam ya, hiç romantik değil.
Bizimle diilsin tinder hiç iyi şeyler duymadım hakkında 😂
Indirdim bir ara. eslrsmenin haddi hesabi yoktu. Ama sonucta gereksiz oldugunu anladim.
Hadiya kac kisi ile eslestin
Soyle ki nerdeyse tum begendiklerimle eslwstim. bir de super like felan cikti arad
Tinder=Partner bulma uygulamasıdır.
Ks de bu kadar geniş insanların oldugunu bilmekte düşündürücü :D Neyse takılın siz.
Asla kullanmam ama aşkito arayanlar için komik güzel eğlenceli birşey 😂😂
Aşikito dedin bu kelimeyi hep Dignity06 kulllanırdı aylardır girmiyorum Dignity06 Aktif değil diyor şnsa bak ya iyi kızdı be. Ama geçenlerde bir kere daha girmiştim o sıra vardı galiba yeni ayrılmış ya da atılmış.
@adrenalin64 yenisini acar merak etme
Uzun süre kullandım. Bir süre sonra başka uygulamalara kaydı gözüm.
en çok kız nerden düşüyor hocam
KS de
Erkeklerin kız düşürme, kızların ego kasma mekanına hoş geldiniz :D
Yurt dışında işe yarıyor. Türkiye'de yarar mı bilemem.
Turkiye deki kizlar evlenmek icin Tinder'a kullnaiyorlar.. -_- Yurt disinda bunun tek amaci..
Katalogtan ürün seçer gibi... Ben almayayım.
bune böyle aman tanrım didmy a yerimden sıçradım indirin tafsiye derim size haberiniz olsun
Ben denedim bu uygulamayı ama seyahat arkadası bulmak gibi bir durum hiç oluşçak gibi değil.
Sabahtan beri gözüme çarpıyor bu Tinder.. Yeminle Kinder gibi bişey sanmıştım.
Ben uzun zamandır kullanıyorum bana bir ödülü olsun bari 😁
Kızlar soruyordan cok memnunum ben bu konuda nicelerini tanidim
Eşleşenlerin çoğunun fake hesaplar olduğunu saymazsak bence de
Bildirim yapmayı keser misiniz lütfen? Sürekli görmekten sıkıldım reklam da bir yere kadar lütfen...
Malesef boş işler ile uğraşacak kadar kıymetsiz değil vaktim 🙂
Kullanıyorum. Hem de Tinder Plus'ı. bir sürü hatunla buluştum bugüne kadar buradan. :D
ne diyosun bro, skor alayım?
Ya ben bir soru sormuştum geçenlerde tinder da eşim yok daha bunalıma giriyordum sildim :D
Bu tinder i hem reklam amacli hemde ks de karikiz kovalamayin tinder gidin seklinde bir oneri olmus..😎
Çok rahat ya kimse mesaj atamıyor. 😏
Beğenirsek atabilirler 😊
ben bayadır kullanıyorum ama sanırım insanlar artık daha az kullanıyor genel olarak instalarını bırakıyorlar ama yinede çok güzel bir program gelinde eşleşelim arkadaşlar 😛
Deneyecegimi sanmıyorum ama yalnızlar için güzel bir uygulama gibi.
Denersin sen
Sadece beğendiklerimiz mesaj atabilecekse iyiymiş :P İndirip denemek lazım ne kaybederiz ki!
dimi hiç..
Tinder kullanıyorum gayet eğlenceli bir uygulama. Burada da görmek güzel bir oldu :)
cep telefonu zorunlu mu üyelikte, facebook veya mail yeterli mi
Ks'nin dibi olurum dibiii. Kullanışlı bir uygulamaya benziyor yine de.
tinder kullandım ama aradığımı bulamadım oradada kısmetsiz kaldım
Her gün listenin en üstünde bunu görmekten bıktım niye yapıyon bize bunu tinder?
Efso efso :) :) indirin gari belki eşleşiriz hanmlar :D
Bunlar bilindik şeyler. ..
TR de bir işe yaramaz nerde evli sorunlu adam varsa orda
Kullandım, kullanıyorum. Çok keyifli kadınlarla tanıştım ve iyi vakit geçirdim, öneririm;)
Daha önce indirmiştim iyi bir uygulama ama eğlenceli bir tarafı olduğunu düşünmüyorum sadece iyi çocuklar var :D
çok saçma bir uygulama ve fake dolu onu kullanıcanıza facebook kullanın daha iyi burayı zaten söylemiyorum çünkü KS en iyisi 😎
Uzun zamandır kullanıyorum. Erasmustayken çok kullanışlıydı ama Türkiye'de gerektiği gibi kullanılmıyor maalesef.
şu an ki sevgilimle burdan tanıştık ve aşırı mutluyuz maşallah tabi şansınıza iyi biri denk gelirse
Şu Uygulamalarıda Öyle Böyle Anlatmıyorlar. Ben Memleketimin Bayanını da Biliyorum Erkeğinide. Bu Özellikler Genele Hitap Etmiyor ki...
Merak Ederek İndirip Sİlecek İnsanlar.
Bir çılgınlık yapıp Tinder'da tanıştığım biriyle kahve içmiştim ve çok eğlenceli bir gün geçirmiştik. Hala da arkadaşım. Bence böyle uygulamalar gayet mantıklı. Artık insanlar sosyal medya aracılığıyla sosyallesiyorlar. Herkesin yaptığı şeyler için açıktan ayıp cıkcık demeye gerek yok.
Bu yorumun neyini beğenmiyor bu kadar insan 6 kız 12 erkek derdi ne aşırı merak ettim şu an yav
@Bambambigelov aynen 44 kisi olmus ilginc
Fake olduğunu bildiğimiz için beğenmiyoruz. reklam amaçlı yorumlar atılmış
Fake olduğunu bildiğimiz için beğenmiyoruz. reklam amaçlı yorumlar atılmış
Vay helal
Tabi canim
@mustafakemal7 ben de begenmiyorum ozaman
vay.
Heee hee inandık taam tam
@TeddyBearKiz neden?